Ko tu gribi?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ir tādas sarkanās līnijas un koplietošanas ceļus nevar privatizēt, tie domāti visiem. Atiecīgi ja pat tas juridiski atiecas uz doto īpašumu, tur nevar patvaļīgi mainīt koplietošanas infrastruktūru. Tad jau es varu uzlikt barjeru un sākt iekaset maksu no garambraucošām mašīnām vai ejošiem gājējiem
Tapec arī visas tās zīmes "mājas iemītniekiem", "tikai tādai un tādai iestādei" ir pretlikumīgas. Zīmes ir vienas un visiem ceļa lietotājiem. Es tikai komentēju acīgo lietotāju iesūtīto materiālu, pats neesmu aizbraucis pētīt vai tur barjera ir/nav.
Zīmes nevar traktēt, tās lasa. Es varu uzzīmēt, kā tur izveidojās nelegāls parkings. Sākootnēji ap kokiem bija zaļā zona un gāja smuks piebraucamais celiņš(kabata), kur izsēdināt pasažierus un lai netraucētu kustību tika atļauts novietot uz ietves ar diviem riteņiem mašīnas. Tad kāds tā ēkas gudrinieks izdomāja nonest zaļo zonu un forši salikt mašīnas, ieraka vēl nelegālu barjeru. Tādā veidā šīs ēkas īpasnieki/apsaimniekotāji privatizēja mūsu koplietošanas telpu, kas ir nelikumīgi. Iesaku šito aizsūtīt pašvaldības policijai.
Tur jābūt sodiem par stāvēšanu zaļajā zonā un par nelikumīgu konstrukciju izvietošanu.
Tas ir parkings, kas atļauj novietot auto ar vienu riteni uz ietves. Tikai 3 mašīnas noparkojušās pareizi, pārējās jāsoda par stāvēšanu uz ietves, tas paceļamais stabs jāmonte nost. Tur čaļi pasi izdomājuši uz ietves savu parkingu uztaisīt.
Piedāvājumi internetā! Ar to arī būtu jāsāk, ka pirmkārt jāizvairas no kruķītas eļļas nopirkšanas(internetā to var visvieglāk izdarīt). Tu pērc par dārgu naudu kkādu šeit ieteikto eļļu, bet realitāte ielej kko pavisam citu. Jo vienkāršāka marka, jo risks nopirkt viltojumu mazāks.
Nākošais tev jāskatās savam motoram atbilstoša eļļa, ražotāja pielaides.
Un pēc tam tik tu vari pētīt markas, tas ir pats pēdējais.
Tagad pat parketnieki ir ar 16-17 cm klīrensu. Kur jūs visi sataisījušies braukt? Tak priekš tam ir džīpi, nav jālauž citas mašīnas
Itkā tests, bet nekā nav iztestēts, pārrakstīta grāmatiņa
Lūk reāls tests un pievērsiet uzmanību lielākajai fīčai - reālam autopilotam, kas stūrē jūsu vietā sk. no 13.min. www.youtube.com/watch?v=YIy5ky8zzng
Briti atrisinājuši, kā apiet CO2 nodokļus www.zr.ru/content/news/916002-anglichanin-pytaetsya-vydat-ren/
To tev var apliecināt katrs otreizējā tirgū Passat īpašnieks. Kā viņš domā - salons bišku pasēdēts, nomainīsu eļļu,ķēdi, kādu lampiņu un braukšu 10 gadus svilpodams. Kā pārdevejs domā - pārāk jau biezi sanāk iegriezties servisā tīrot tos vārstus, mainot EGR, kārba ar sāk klaudzēt. Atiecīgi pircējs nopērkot to autiņu konstatē, ka motors aizaudzis, ēd eļļu, kārba jāmaina, lai nomainītu ķēdi jāizjauc puse mašīnas. Naudas viņam nav un kko viņš tur minimāli pieķēlē. Braukt jau viņš brauks, bet vairāk uz evakuatora
un "neviss inženieri ir noteikuši tādu eļļas maiņu" , bet gan to ir izdarījuši marketologi. Galvenais ir tev nopārdot mašīnu. Redz, mēs jums dodam iespēju 2 gados mainīt eļļu. Revolūcija autobūvē! Tak tās tak ābeces zināšanas, ka eļļa pat ja tu nebrauc zaudē savas īpašības gada laikā un tā ir jāmaina. Nu, kurš to nezina? Lkm, tikai i-foruma apmeklētāji
Reku pasatam cc EGR varsts bija jāmaina. Tā ir 100% pazīme, ka motors jau ēd eļļu un aizlipina to vārstu, tālāk jau apaug viss motorā. Gan jau tas nav tas pasāts ar 3.6 motoru, kam ķēdi lai nomainītu jāceļ viss motors laukā. Ceru, ka čalis būs kādu mazo motoriņu paņēmis
To video pieliku kā informatīvu materiālu, bet visu kāpēc un kādēļ ir jāmaina eļļa agrāk jau izstāstīju augstāk. Longlife nav nekāda eļļa, eļļas ir Agip, Castrol utt. ar atiecīgām pielaidēm katram motoram. Es piemēram tādu longlife nemaz nevaru liet, nav pielaides korejiešiem.
Cik saprotu(man tādas nav) Loonglife ir programa , kas skaita tās stundas, kilometrus un aicina uz servisu auto īpašnieku. Citās valstīs to Longlife atslēdz, jo tā tomēr neņem vēra degvielas kvalitāti un ceļu stāvokli. Tas kas vācietim medus, mums - inde
cc ir amerikānis?
No kurienes tev statistika, ka "dzinēju bojājumu attiecība pret transportlīdzekļu skaitu, kas brauc bez problēmām, ir niecīga" ?
Reku, pat āfrikāņi sākuši cīnīties ar vācu brīnumiem twitter.com/dw_russian/status/1090660578983665664
Eļļas maiņa nav atkarīga no tā ko raksta dīleris grāmatiņā! Tas ir tikai ieteikums, lai tu pavisam nenojātu motoru un saglabātu garantiju. Pirmkārt eļļas maiņa atkarīga no tā kur un kā tu ekspluatē to auto. Tu vari nobraukt stundu Rīgas satrēgumos un pieveikt 15km un vari tajā pašā stunda aizbraukt no Spices līdz Tukumam 65km. Eļļa vairāk būs nolietojusies pimaja varianta un tāpēc visprecīzākais ir skaitīt motorstundas. Pilsētas apstākļos eļļa savas īpašības jau zaudē pēc 7-8 tk. km un tā ir jāmaina. Pluss vēl jāņem vērā mašīnas sildīsānas/atdzesēšanas biežums. Ja tu dienā 2X pielaid un noslāpē, piemeram brauc uz darbu no Ventspils uz Rīgu(185km), tas mazāk atstāj iespaidu, ja tu 12X startē, stopē maršrutā Ķekava-Rīga-Jūrmala.
Tāpēc, ja jūs gluži vislaik nedzīvojat laukos, mainat eļļu uz 10 tk. Savādak ar tādu apkopes vēsturi es auto neieteiktu pirkt(Sveiciens Scirocco).
Manam korejiešu džedajam ar turbīnu arī rakstīts 15 000, bet tā kā es zinu, ka to ekspluatē galvenokārt pilsētā, tad ierados pie dīlera pats ar savu eļļu un liku nomainīt uz 10 000, bija melna.
Nu, kamēr vēl nav arasta alternatīva, tikmēr jau tikai norobežo dīzeļa darbības zonas. Nu, tjip tur, kur daudz cilvēku, lai nemirst.
Vacijā tak nekad dīzelis nav aizliegts, ierobežots tikai.
Šodien vispār kolorītas tēmas, es skatos - kā dabūt printeri līdz Rīgai, kā piegādāt Venecuēlas naftu Baltkrievijai, slepenās varas elites sazvērestība pret lauķiem
Gaidu turpinājumu
Forum auto(KIA,Peugeot) arī piedāva noskalot par to pašu 4eiro
Neviens jau nesaka, ka nevar sadarboties. Esmu lasījis par BLR celtniekiem, kas tur brauc celt viņiem skolas slimnīcas, bet velreiz Tev saku - šobrīd no valsts bēg tūkstošiem pasu iedzīvotāju glabdamies no bada, bezdarba. Kur tu šeit redzi kkādu perspektīvu, ka Venucuela saks apgādat Višegradu ar naftu? Tās ir pasakas, tur nemaz nav vērts muti dzesēt.
Kādu idiņu nodokli? Tu domā tos nodokļus auto uzliek lai uzvārītos? Tad jau arī maksa par stāvvietu arī ir idiņu nodoklis. Ja nesaproti, maksa ir ieviesta, lai mazāk tu apstāstos un stāvetu. Ja tu runā par iebraukšanas maksu pilsetas centrā, tad to ievieš lai mazak tu to šķērsootu. Nesen biju Singapūrā, kas nedaudz lielāka par Rīgu(atrodas uz salas), tad tur arī ir automātiska maksa par iebraukšanu pilsētas centrā. Viss ļoti normāli, salikti automātiski radarveidīgi skaitītāji un automātā Tev no konta noskaita naudiņu ikreiz, kad šķērso centru. Neviens nekur neapstājas, nepērk caurlaides. Vienkārši tu divreiz padomāsi vai nevar pie sava čoma aizbraukt pa apvedceļu, neviss pa taisni caur biznesa centru, kur desmitiem debeskrāpju sabūvēti un atiecīgi uz turieni arī vairak mašīnu brauc.
Kkur esi aizmaldījies - Baltkrievija, Latvija, Višegrada
Poļi ar amerikāņiem plāno būvēt sašķidrinātās gāzes termināļus ar domu to importēt no ASV, lai nebūtu atkarīgi no RU. Tas ir reāli, bet nafta no Venucuēlas priekš BLR un vēl piepīt Višegradu!!! Tās ir pasakas, jo vēlreiz Tev pavēstu - Venuceēlā ir pamatīga krīze un Višegradas valstīm nav nekādas licenzes vai koprojekti uz naftas ieguvi Venecuēlā. Tādi ir Krievijai un Ķīnai, kas sponsorē Maduro un pretim saņem nākotnes naftas ieguves laukus.
UK ir papildus nodoklis 310BP pirmos 5 gadus par auto, kas dārgāki par 40000BP, neatkarigi no izmešiem.
OK, tad saki B, kāpēc tad visi braukā ar tām Corsām? Domā, ka viņiem naudas nepietiek jaudīgākam auto?
Es vislaik gaidu, kad Rīgā kko tamlīdzīgu izdomās, bet nav jau vēlmes. Sen jau varēja no krastmalas līdz Tallinas ielai slēgt visus kaitīgos. Tādējādi tiek nošauti uzreiz 2 zaķi - sastrēgumi un ekoloģija. Problēma jau tā, ka RD sabiedrisko transportu pati nevarēs piedzīt tām normām.
Nē, pie msh nevar mainīt. Vienkārši aizbrauc pie viena no saviem dīleriem un palūdz veikt eļļas maiņu. Kāds iemesls viņiem atteikt? Neizdomā.