Oho, tāpēc daudzi nevarēja saprast kāpēc Akermehāniķis savu WV dīzeļbusu strauji nomainīja uz benzīnu.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Oho, tāpēc daudzi nevarēja saprast kāpēc Akermehāniķis savu WV dīzeļbusu strauji nomainīja uz benzīnu.
Jūs vispār sekojat kas notiek pasaulē? venecuēlā ir krīze visās sfērās, kāda nafta Baltkrievijai!? Un šito dziesmiņu par iespējamo LV ostu izmantošanu BLR intereses es jau dzirdu jau kādu 1/4 gadsimta
Nezinu kāpēc tas tiek ik pa laikam uzjundīts, bet tās ir visas pasakas.
Tāda ir lielo valstu priekšrocība, jo Ķīnā arī 98% auto tiek ražoti pašā Ķīnā. Kāpēc uzreiz izkropļota? LADA Eiropā tak noteikti arī dārgāk maksā, kā Krievijā?
Kāda mums daļa gar citām valstīm? Mani interesē auto ekspluatācija pie -20, ne tajās valstīs, kur vislaik ir plusi. Tā pati kartera ventilācija Kiprā nav aktuāla.
Vēl viens, kas nesaprot par ko runā. CO kvotas ir svarīgas ražojošām valstīm, to rūpnieciskie uzņēmumi ir lielākie piesārņotāji. Tas ka tu dīzelim ieliksi kkādu papildus filtru nekādu CO kvotu neietekmēs. Izplūdes gāzes ietekmē tieši šobrīd un tagad pa ielām staigājošus un braukājošus iedzīvotājus. Viņiem neinteresē tirgot kvotas, bet nesaslimt ar vēzi, viņu bērni lai naktīs nesmok dēļ astmas.
Tu vienkārši nesaproti par ko runā. Tas nav kkāds abstrakts globālais sasilšanas piesārņojums, bet lielajās pilsētās palielinās sirds-asinsvadu slimnieki, bērniem piedzimstot jau ir astma utml. Nopērkot dīzeli un sava pagalma viņu sildot tu radi sev un saviem radiniekiem nenovēršamas slimības.
Ja jau tik nekaitīgs, tad paņem kādu grāmatu un iekārtojies blakus trubai, paelpo. Diez vai visu grāmatu izlasīsi
Viss čotka aprakstīts kādas mašīnas krievi pirka pag.gadā www.autonews.ru/news/5c3c54d99a79471ee9a941b3
VW 5.vietā, pārdotākais modelis - Polo(59450), tāds Audi A3 vispār pārdots 35 eksemplāros visā plašajā Krievijā.
vo, pirmais sakarīgais teksts. Es vislaik gaidīju, ka prasīs kāpēc tad Krievijā tās mašīnas neperk, bet te uzreiz sāk kkādus skaitļus meklet, ietiepties utml. Lūdzu, pirmais punkts pareizs - TSI ir ļoti jūtīgs motors uz kvalitatīvu degvielu(tāpēc arī VW dīzeļus nepērk) un savlaicīgu eļļas maiņu. Tapec es jau Tev aizrādīju, ka tas ir pilnīga fantastika mainīt eļļu uz 30000, Krievijā oficiāļi to dara lidz 15 000
Vai tas ir svarīgi? Ja uzmanīgi lasīji, tad jau tas notika otro reizi(pirms 2 gadi) Ko tev izteiks tas nobraukums? Pa divi gadi var kko nobraukt? Tak neviens nezin cik tai mašīnai nobraukums.
Hah, un cik tad tas ir no kopējo pārdoto auto skaita? Cik es lasīju, tad neapšaubāms līderis ir LADA un tad nāk izturīgie korejieši. Šitie trīs vien veido kādus 50% tirgus
Nu šito jau varēji neprasīt. Auto tradicionāla vēsture - viens saimnieks, sieviete, no Vācijas
Ko mēs zinām kas tur un kā braucis. Es jau viņam stāstu, ka diez vai kāds tāpat auto bez defektiem šeit sūtīs . nu brauc jau pailgu laiku, be vislaik mocas ar to autiņu. Pirms tam attgāzes nevarēja iziet!! un tas ir benzīna motoram ! Kkāds vāks tas TSI
Nu, nu ne jau pa velti Krievijā VW nepērk un dīzeļi ziemeļos vispār ir unikums. Un neiet jau runa tikai par kartera ventilācijas aizsalšanu, jo TSI ir vesela buķete ar citiem defektiem. Tak te pavisam nesen viens par savu Džetu stāstīja, ņem un tīri jau visus vārstus iesmidzes utt. jau pēc 100Tk.
p.s. vispar pats esi braucis ar ko citu bez vācu brīnumiem?
OK, piezvanīju - slavenais 1.4 TSI. Esot piedarbinājis, nobraucis 10 km un palicis bez eļļas. Kā jau te speci pareiza norāda - kartera ventilācija aizsalusi. Es šim prasu - tas tev pirmo reizi? Uj, ne, ar šito motoru jau otro, bet vēl esot tas pats bijis ar darba golfu. Es protams saprotu, ka cilvēku nepārtasīsi(viņš pensijā jau), bet jautāju vai viņam neliekas aizdomīgi, ka šitādas likstas notiek tikai vienas markas auto un regulāri? Nu, jā, esot viņiem tāda slimība, tas ir OK Ta teikt cilvēki jau ta ir pieradināti pie brāķa, ka tas jau ir norma. Katrā ziņā TSI ir cilvēces autoobūvē viens no neveiksmīgākajiem motoriem, ja kādam tas vēl nav skaidrs.
OK, meistar, es domāju, ka tas ir viens un tas pats. Pats jau viņas nemainu, bet motors konkrēti nevienmērīgi strādaā, ja viņa nav/nestrādā.
Grūti jau kko iestāstīt VW zombijiem, bet pāris dienas atpakaļ radinieka golfam "motors izšāva". Pa eļļas štoku tjip izsprāga eļļa. Tak pēdējās mizas tie vācu motori, ko jūs tur sapņojat?
Tas tak nav golfs vai audi 100, 80 no deviņdesmitajiem! Tie laiki jau sen ir pagājuši!
Visam varētu piekrist, bet eitanāzija tas ir nedomāšana tālak par savu degunu. Tik pat labi tev CP pārbaudot tavu mašīnu salona var atrast heroīnu(ierakstīt vajadzīgo) un eitanāzija!?
Otrs, man bija viens ļoti vecs radinieks, kas īsti nevarēja noformulēt savu slimību. Prasu - kas sāp, viss sāp. Cilvēka ķermenis ir tik nolietojies, ka viņam sagādā sāpes jebkura kustība. Kāpec tādam nevarētu atļaut lietot kkādas vieglās narkotikas? Tak skaidrs, ka nebūs ilgs dzīvotājs, bet vismaz pēdejos dzīves gadus nebūtu jāmocās. Cik sapratu, tad ārsti neko viņam nevar izārstēt, bet problema tikai pieauga.
Pēc kādas "tādas loģikas"? P nav aizliedzoša zīme un satiksmes noteikumos ir skaidra zīme ar simbolu "invalīdi". viņa papildina to zīmi, bet viņa nevar tikt lietota kopā ar aizliedzošām zīmēm.Viss saprotams - stavvieta tikai invalīdiem. Kā lai es lasu augstak minēto zīmi ar ķieģeli un ja tur būtu apakšā invalīdu papildzīmes simbols? Tjipa invalīdiem īpaši aizliegts pārvietoties, tak tāpat skaidrs, ka neviens nevar braukt zem ķieģeļa.
Par parkingiem brīvdienās tak arī skaidrs 1,2,3,4,5 ir skaidri saprotams, ka tās ir nedēļas darba dienas un 6,7 brīvdienas.
Mes nedzīvojam uz atsevišķas planetas un noteikumiem ir jābūt vieniem. Truksnis tak nevar ar kkādu atļauju tagad maukt zem ķieģeļa pa Jūrmalas tiltu.
.................un tāpēc es varu zīmes neievērot
Ja CSN ir minēts, ka zem ķieģela var braukt velo, tad jā. Pretejā gadījumā tas ir pārkāpums. Par sabiedrisko zināju, man tak nav te visa grāmatiņa jāpārstāsta. Tikai nevajag man stāstīt, ka ir kkādas zīmes, kas atceļ aizlieguma zīmes. Ja likumā nav skaidri norādīts kas un kā var tās pārkāpt, tad tak nevar. Katra ziņā šitas velo ir konkrēts feils, jo man tak nav jābūt lasītpratējam un jāboksterē kas tur sarakstīts. Es varu būt viesis no Anglijas, Krievijas utt., kā man jālasa šī zīme? Iebraukt aizliegts velo?
Katrā ziņā tur ie ķieģelis un es tur nebrauktu?
Nesaprati, es nesalīdzinu kompetenci, bet norādu, ka likums jāievēro visiem, tajā skaitā arī VP un CSDD.
Es saku, ka VP transports ar ieslegtām bākugunīm tur var iebraukt, bet privātais - nē. Vai tad likumā rakstīts, ka novelkot formu tu vari neievērot CSN? Tad jau atrās palīdzības šoferis brīvajā laikā arī braukā zem ķieģeļa pa pretējo joslu.
Teoretiski šī info zīme zem ķieģeļa paskaidro tādiem kā tu, kāpēc tur iebrauc operativais transports. Kā jau minēju, prakse tur noteikti arī iebrauc darbinieki ar privātajam mašīnām. To tak viegli pārbaudīt - izsauc uz turieni CP un palūīdz lai soda atiecīgos vadītājus. Es jau tur arī varu iebraukt, mani jau nesodīs tāpēc, ka man nav kkāds darbienieka status(tas nav minets CSN), bet gan par konkrētas aizlieguma zīmes pārkāpumu. Ka tad CP var pārbaudīt vai es tur strādaju vai nē, viņiem jāvadās tikai pēc CSN minetajām zīmēm.
Atcerējos - uz Jūrmala tilta pie caurlaižu punkta arī uzlikts malejai, kreisajai joslai ķieģelis un daudzi tur iedomājas, ka viņam caurlaide ir un var braukt. Nevar, jāsoda tā tikai. Tā ir operatīvajam transportam josla, ja tur atkal izveidojas kkāds megasatrēgums.
CSDD un VP ir tādas pašas iestādes, kā Piensaimnieku savienība, piemēram. Viņi tak neviens likumu nevar izmainīt, ja CSN nav minēts, ka zem ķieģeļa var iebraukt ar kkādam atļaujām, tad tā zīme ir vienkārši lieka. Zem ķieģeļa var iebraukt tikai operatīvais transports ar ieslēgtam bākugunīm, vairāk neviens. Visticamak tur iebrauc darbinieku personīgais transports, kam nav bākugunis. Tas jau nenozīmē, ka tagad viņus nevarēs sodīt. Piensaimnieki jau arī var salikt šitādas info zīmes un braukāt, jebkurš to var darīt. Likums tikai visiem viens.
Ņem par labu. Mums vajadzīgi ne tikai izglītoti policisti, bet arī autobraucēji. Kas tad notiks, ja visi saliks kkādas pašizdomātas zīmes un sāks neievērot CSN?
Tak aizej pārliec tiesības
Tev velreiz saka - tādas zīmes "izņemot ar xx caurlaidēm" CSN noteikumos nav. Tas nenozīmeē, ka koplietošanas ceļus kāds varēs privatizēt,neievērot CSN un ja tur darbojas aizlieguma zīme, tad nekādas info zīmes to nevar atcelt.
Taka policistiem pilnīga taisnība un jāsoda ir visi.
Pričom šeit friči tikai, ne jau tāpat visur Eiropā dominē mazlitrāžas auto, jo nodoklis augšā. Es pat atceros jau kādā 2002.g. viens UK mazlietotu auto pārdevējs baigi uzsvēra, ka jāpērk šitas vai tas mazauto, jo nodoklis mazs. Tas jau tikai pie mums brīnums, ka par lielām mašīnām ir arī daudz jāmaksā.