iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Volx 13.01.2019 21:16

Bet ko man viņam jautāt? Par to eļļu jau nemaz nebija jautājums, tas bija mans viedoklis. Es tev uzdevu tik divus jautājums - vai eļļu nav jāpielej motorams(bija) un vai tas TSI ir 1. vai 3.modelis. Izrādās, ka lēni iesilst, tad pirmais.

p.s. vēl 3.jautājums - a kādu markas eļļu lej VW oficiāļi?

Volx 13.01.2019 21:02

Cik es tos aprakstus šeit esmu lasījis, tad visi baigi subjektīvi, mazinformatīvi. Es saku, ka autiņi būtu jāsalīdzina ar tādas pašas klases modeļiem. Piemēram - jāizbrauc pa kkādu meža celiņu(piesnigušu) ar parketniekiem, lai parliecinātos ko tie var. Tak skaidrs, ka neviens nedzīs mežā kkadu Bugati vai Maserati. Tie jātestē kkur citur. Nevienam tak nekads labums nerodas, ka tu atsevišķi izbrauc ar Crosu un Peugeot3008. Vajag vairākus savas klases autiņus savā starpa salīdzināt. Viens tur labāk uz granti turēsies, cits uz šosejas un līdz ar to pircējam radīsies kkāds priekštats ko viņš grib. Viņam tak nemaz nevajag lai tu testē Maserati.

Volx 13.01.2019 16:20

Lielākā daļa šo mašīnu nebūs pieprasītas mūsu tirgū. Tiesi tā - netaisos pirkt, tad kāda jega testēt? Jāteste būtu pieprasīt ākie modeļi un jasalīdzina sava klasē RAV4 salīdzinot ar jauno Santa fe vai Mitsu Eclipse cross ar Peugeot 3008.

Kkā tā, tad kkādu jegu var sameklēt visā šaja darbībā.

Volx 12.01.2019 22:31

Labvakar. Turpināsim par eļļu.

Šite viss pastāstīts www.youtube.com/watch?v=CJuRTBNWAcs&list=PLnrgkEZPzD_2jSXDOSJXx6JGJcKrysuQV&index=22

p.s. es nekad nepirktu autiņu, ja zinātu, ka viņam eļļa regulāri mainīta 20-30 intervālā

10000!!!!! Tie ir mazi motoriņi, kam vislaik tiek samazināts apjoms(eļļas daudzums) un saliktas modernas uzpariktes(turbīnas). Tas tak nav kkāds Pontiac GP ar 5 litrīgu motoru, kam viss peld eļļā.

Volx 12.01.2019 14:13

Turbīnas vienmēr ieteicams atpūtināt pēc garāka brauciena. Čalis visu pareizi saka -2 min pietiek tukšgaita atdzesēt turbīnu, ja esi nomaucis no Rīgas līdz Cēsīm.

Volx 12.01.2019 12:55

Lapsa paņēmusi uz testu vecu Teslu, var paskatīties kā remontē garāžās www.youtube.com/watch?v=EbaPdqtmvDY

Volx 12.01.2019 12:50

man ir arī korejiešu džedajs

OK, par tiem vāciešiem īsti neko nezinu, viņiem tur tik daudz to modifikāciju. Slinkums pētīt un galvu lauzīt

Volx 11.01.2019 23:50

Īsumā - labak lieku reizi nomainīt eļļu, neka jaukt motoru regulāri un tur ķimerēties ar tīrīšanu. Garantiju, protams, nevaru dot, bet būtu jābūt labāk.

Volx 11.01.2019 23:48

Vispirms gribu pateikties par reālo auto ekspluatācijas izklāstu. Tas sakrīt ar to, ko biju iepriekš lasījis/dzirdējis, bet nedomāju, ka šitās problēmas tik ātri sākas.

Piemēram, man arī ķēde negaidīti nokrita. Biju pārliecināts, ka tam jānotiek uz tik kādiem 150(tā ražotājs), bet palasot forumus atklaju, ka tā ir plaši satopama problēma un viņa jau sāk plīst 100-150(man uz 118 pārlēca). Ja kāds būtu ielicis KIA topikā reālu sava auto ekspluatacijas izklāstu, tad es būtu manīgāks un sāktu jau laicīgi satraukties.

Par čuguna motoru gan aizmirsti, tie izbeidzās jau 90-tajos

Tagad visi autožotāji atvieglina un samazina motora izmērus/svaru. Tie visi ir alumīnija(vieglāks) un sadegšanas kapera tiek apstrādāta ar hoonu(tas krieviski). Ja tas hoons tiek boojats, tad eļļa tev sāk plūst un piedegt. Kā viņu boja - slikti vai jau atstrādāta eļļa, kas mazina berzi. Pastiprinātai berzei tai sadegšanas kamera izveidojas švīkas, pa kuram arī eļļa pastiprinati ieplūst un rezultāta viss piedeg.

Sk. 3.minūti www.youtube.com/watch?v=PLZnPzXu0TY

Atmosferas dzinēja ielaides vārsts vislaik tiek mazgāts ar benzīnu un tas uzdegums tiek attīrīts, bet GDI vairs tas nenotiek. Ja ir pastiprināta eļļas pieplūde, viss aizaug.

Labs video, kas pastāsta atšķirības starp parastu atmosfēras(arī alumīnija) un GDI motoru ar tiešo iesmidzināšanu(tas viss atiecas uz vācu TSI) . Vacieši vienkārši kko izmainījuši, bet šo tehnoloģiju masveidā sāka ražot Mitsubishi. Tāpēc agrāk baigais gāzējs skaitījās Mitsu Lancer evolution, tas viss nāk no sacīkšu auto. Vāciešiem paša sākumā sanācis atklāts brāķis(tā liekās), lai arī tas tika prezentēts kā baigā evolūcija autobūvē.

Taja video tiesi tiek atzīmets - labs benzīns, savlaicīga eļļas maiņa. Pluss no sevīm varu izteikt minējumu, ja motors ilgi uzsilsts(uzsilda eļļu līdz darba 90 t), tad atiecīgi arī tu brauc ar aukstu un radi too pastiprināto nodilumu. Ja ir šitāds 1.paaudzes TSI motors, tad viņs tur jāsilda(nav jābrauc uzreiz), jāuzmana ķēdes, jāmaina eļļas cik tik bieži var. Tu to neesi darījis. Tas nav nekāds pārmetums, ieteikums vienkārši.

Bet vispar jau mums daudzi tā brauc - 4 gadus pajāj un ņem jaunu. Otrais, trešais īpasnieks nein vairs ko darīt ar to mašīnu.

Volx 11.01.2019 17:56

Man īsti nebija skaidrs kādas paaudzes TSI 1.4 motors tas ir, bet izklausījās pēc 3. Pirmās paaudzes motoriem raksturīga ilga uzsilšana un ķēde jau raujas pie 60tk. Tos izlaida līdz 2013., bet var arī būt uz tavējā.

Katrā ziņā seit mes varam lasīt kā nedrīkt ekspluatet mūsdienu mašīnas, to varēja darīt ar žiguļiem 85.gada. Šie ir tiešās iesmidzes motoori ar turbīnu un ir ļoti jūtīgi uz kvalitatīvu eļļu, tās maiņu. Lai kaut cik saglabātu šo vācu brīnumu eļļa ir jāmaina 8-9 tk., ja ekspluatācija pamata ir pilsetā. Ja brauc uz darbu, kā te viens raksta, no Ventspils uz Rīgu, tad var arī kādus 11 tk. atļauties. Cik sapratu sveces ar nav mainītas? Vēl viens motora sabeigšanas iemesls.

Tev visticamak sāka apaugt ieplūdes/izplūdes vārsti www.drive2.ru/o/b/1337933/ kas ir neizbēgami šiem motoriem. Jautājums ir tikai cik ātri tie apaug. Eļļu arvien vairāk un vairāk ēdīs un būs moments, ka neizsekosi līmenīm u uzkarsēsi motoru. Principā tad motors metams ārā. Pirmajā TSI modifikācijā arī tā ķēde raujas un uztaisa kokteili motorā, arī uz šrotu. Pluss protams turbīna, ja eļļa jau tek pa visām malam, tad viņa drīz aizaug un tur jau vajadzīgs nopietns remonts. Viņa arī jūtīga uz eļļas maiņu.

p.s. nākošo mašīnu apkalpo rūpīgāk un neklausies ko tev dīleris stāsta. Prasi lai maina eļļu biežāk, viņi nevar atteikt. Tad jau vēl kārbās arī jāmina eļļa, ko dīleris citreiz stāsta, ka tā ir neapkalpojama kārba

Volx 11.01.2019 17:35

Pie šitādas ekspluatācijas turbīnai jau arī bija jābūt kap. remontā.

Volx 11.01.2019 16:15

Eļļu nesāki jau pieliet uz šitādu 20 000 intervālu?

Volx 11.01.2019 14:38

Lūk, tas jau ir ticamāk. Cilvēkam izveidojās apstākļi, ka dabūja braukt dienā 400+, bet tas turpinājās 1,5 gadu. Tāpēc jau viņs jaunu mašīnu arī pirka, pēc tam viņš jau pārcēlās tuvāk savai darba vietai vai atgriezās sava ierastaja ritmā. Pēc km izliekas, ka braucis no Liepājas uz Rīgu. Tas tā var turpināties 1-2 gadus, bet ne jau 10 gadus pēc kārtas.

Tas mans teorētiskais čalis no Talsiem arī var sagriezt 100, bet tā dzīve viņam izskatās tuvu ellei. 6.00 viņš izbrauc no Talsiem, lai darba būtu pirms 8.00, tad viņš paņem kkādu kravu un brauc Jelgavu(45 km), pusdienlaikā atpakaļ Rīgā, pēcpusdienā viņs brauc uz Ogri(40km) 17.00 ir atpakaļ Rīgā un starte uz mājām, Talsos viņs ir pirms 19.00, ja paveicas.

Kopā gadā tas 45 000 Talsi -Rīga, un vēl pa 20 000 uz Jelgavu un Ogri. Teoretiski 95000, brīvdienās viņš dzīvojās pa servisiem - maina eļļu(9 X), kolodkas(2x) un vēl neskaitāmi gļuki ar mašīnu. Tad viņš kādreiz arī slimo, ir pohains un auto vadīt nevar. Un tā 8-10 gadus bez atvaļinājumiem

Volx 11.01.2019 10:44

Atkal pasakas stāsti? ss superbs ar lielāko nobraukumu ir www.ss.com/msg/lv/transport/cars/skoda/superb/bgimij.html

Tas ir gadā viņš ir braucis 40tk. Savukārt tev ir 500tk. un vēl stāsti, ka plāno nākošos 3 gadus nobraukt pa 100 gadā?!

Es jau te rēķināju kā lai dabū gada 60tk., ja nestrāda taksī. Tad ir jādzīvo Talsos(115km) un jāstrādā Rīga, 20 darbadienas x 230km x 12 mēneši = 55200 Bet tas tikai teorētiski viņš tā nobrauks, jo jārēķina āra svētku dienas un atvaļinājums, kad uz darbu viņš nebrauks.

Ja tu taisies gadā nobraukt 100tk, tad kur tad tu dzīvo un uz kurieni braukā - Daugavpilī?

Volx 10.01.2019 18:17

Redz, es arī mainīju stiklu, bet tur nekāda rūsa nebija(pieļauju, ka iet runa par priekšējo). Savukārt aizmugurē jau var kkādus pleķīsus sameklēt. Protams, es jau nesaku, ka būs viss izrūsejis . Kkkas būs pietaisīts, bet tāda problēma pastāv. Priekš tevīm speciāli samekleju vizuālo attēlu, kur viņas rūsē www.ss.com/msg/lv/transport/cars/opel/vectra/dnkbg.html tieši tas ko rakstīju - arkas un viss gar sliekšņiem.

Volx 10.01.2019 17:38

Vienīgais opelīša pluss - lētas rezerves daļas, ja kkas arī salūzt, tad tas nesagāda lielus fin. ieguldījumus.

+vel lukturi viņam svīst, tehniskā nelaiā cauri.

Volx 10.01.2019 17:25

eidis, gb12 - Vectra rūsē, tas ir zināms jebkuram, kam šāds autiņš bijis. Man pašam bija 98.g. astra, kas principā ir tas pats. Mašīnas apskati var sākt ar aizmugurējām arkam - 100% būs rūsa, mazak rūse priekšejās. Uz sliekšņiem ir antikorozijas apstrāde un liekās, ka viss ir OK, bet viņi rūse no iekšpuses un agri vai vēlu tu tos dabūsi metināt. Principā tapec arī pārdevu, pārak jau problēmisks palika.

Acords man nav bijis, bet tā stāstot par to eļļu. To esmu vairākiem JP autiņiem dzirdējis(Subaru piem.)

Ecotec dzinēji(kas ir Opeļos) arī rij, bet ne tik šausmīgi, kā veci JP brāļi.

GTD2 pats tu nestāsti šitos mītus! 500-600 nobraukums var būt 20 gadus vecām mašīnām, jo tak gadā nebrauc 60tk. Savukart autors mekle ap 2005.g., kas 5.paaudzes Golfs un tieši ar šo paaudzi vecie motori, kārbas tika izmestas un sākts likt FSI tiešās iemidzes dzinējs un DSG roboti. Stāstot šausmu lietas. Viens znakomijs arī šitā saklausījies un aizbrauca ar vācu mašīnu pie sadarbības partneriem Austrijā, atpakaļceļā kārba kirdik. Nomocījās to mašīnu dabūt atpakaļ uz LV, tagad kkādus lētākus franšus pērk. Esot pat aizbraucis uz VW cetru un izlamājis vāciešus

Volx 10.01.2019 16:30

Raksti tik augšā! Kāda kārba - DSG, jau salūza?

Volx 09.01.2019 19:29

Audi ar gāzi izklausās vis šausmīgākais variants Es jau kluseju par Golfu,Seat

Zino, ka tā ir kaprīza LUX klases mašīna, kam jāauklējas aopkār viss jāmaina laicīgi, ad ja gāze nav paredzea no rūpnīcas, tad jau tas autiņs nemaz 3 gadus neizvilks.

Cik sapratu auors izbvelejies 3 modeļus

Vectra - tā viņam jau sāks rūsēt visās malās un ja nemaldos tur stāv ecotec dzinēji, kas nu nav tie labākie

Acord - rīs eļļu bezjēgā, be pārējā ir OK

Civic - itkā OK, bet jāattzīmē, ka var ņemt japānā ražotos modeļus līdz 2007.gadam, jo vēlāk ražotni pārcēla uz Turciju un tur sākotnēji visādi brāķi gadījās

Volx 09.01.2019 11:22

Lai auto pircējs nedzīvoti izlūzijās, ka par 4000 noskaidros marku, paskatīsies salonu(krutāko), izvēlēsies lielāko motoru un lieta darīta.

Labs apskats, kā izvēlējās Lancer ar 100+ nobraukumu(tas atbilsts autora parametriem)

Iesaku palasīt www.kolesa.ru/article/eto-vam-ne-evolyushen-pokupaem-mitsubishi-lancer-x-za-500-tysyach

Volx 06.01.2019 17:24

Proceed ir gonščikiem(zemāks) domāts, tas nebūs plaši pieprasīts modelis mūsu(arī RU) pusē.

Volx 06.01.2019 14:17

KIA Ceed universālis gāž riņķī Krievijas tirgu! Čaļi, jūs ar kādu modeli vispār braucāt? Universālis palicis daudz skatāmāks un tas arī parādās pircēju izvēlē, jo 50% ir Ceed SW un 13% no visiem RU tirgū pārdotajiem universāļiem motor.ru/testdrives/kiaceedsw18.htm

Volx 03.01.2019 12:33

Ja par takšiem, tad es arī nesen izbraucu ar Hyundai i30. Taksometru firma šamo esot nopirkusi ar 300 000 noskrējienu un pats šoferis vel 60 000 uzgriezis. Tikai viņš nav tajā cenu/gada sektorā, ko autors meklē. Tas bija kāds 11-12 gads, bet nu pateikt nevar, ka nobraucis gandrīz 400 tk.

Starp citu - arī slavenais 1.4 gamma motors. Tīra mašīna pilsētai.

Volx 31.12.2018 11:26

Modeļa marka šeit jau ir otršķirīga lieta, kjāatrod kāds dzīvs eksemplārs. tak nobraukumi viņiem visiem vareni

Volx 31.12.2018 11:08

wexrtf rakstīja: Pateicos par atbildēm. Papētīju iespējas Latvijas auto tirgū, skumji mums ar benzīnniekiem. Uz doto brīdi esmu nonācis pie variantiem, ko reāli var atrast Latvijā vairāk par 1-2 eksemplāriem:

Honda Accord (2005-2007)

Honda Civic (2006-2008)

Opel Vectra (2007)

Ir vēl tādi varianti kā Kia Ceed, Hyundai i30, bet nepiesaista mazie 1.4/1.6 motoriņi.

Reāli labprāt izskatītu Ford Focus (no 2009.g.), bet Latvijā vienkārši nav. Mobile.de ir un padaudz, bet maksāt e-mobile 1200eur par atvešanu nav pārāk izdevīgi. Līdz ar to izskatās, ka jāpaliek pie augstākminētajiem variantiem.

Vēl tai video tika minēts Lancers www.ss.com/msg/lv/transport/cars/mitsubishi/lancer/coblk.html

Lasītākie raksti

Jaunie raksti