iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Volx 29.11.2018 0:02

ledzep rakstīja: Man šķiet te viss ir diezgan vienkārši. Tiem motoriem (Gamma) eļļas tilpums ir nedaudz virs 3 litriem, kas nozīmē ka eļļa izstrādājas ļoti ātri un šis faktors apvienojumā ar korejiešu izstrādājumu kvalitāti un noteiktajiem eļļas intervāliem noved pie tā rezultāta.

Ja iepriekš eļļa tika mainīta pie vairāk nekā 8-10k km nobraukuma, tad te nav ko brīnīties.

Par blīvslēgu problēmu arī ir dzirdēts, bet tas nav nekā saistīts ar šo problēmu.

Tie motori skaitās paši labākie korejiešu motori, jo principa ir veco Mitsubishi motoru patenti. Līdz 2003.gadam Mitsu un Hyundai darbojās viena sasaistē. Es tak rakstu, ka pilni RU forumi ar slavas dziesmām Solaris 1.4 un 1.6 motoriem ar kuriem aprīko daudzas citas KIA un Hyundai mašīnas. Nav jau dāudz vispar mašīnas, kur vel ir atmosferas dzinēji. Arī jaunajiem CEED tak vairs nav šie motori + kārbas. Viss iet vāciešu pēdās. Tāpēc arī mana neviltota interese notestēt vai tik tiešām šīs ir vienas no uzticamākajam mašīnām.

Jaunaja CEED ir sausā ātrumkārba - robots un jauns motors ar turbīnu. Pirmajos CEED viss otrādi - vienkārši, arhaiski motori un tikpat parasti AT.

Bet par to eļļošanu piekrītu.

p.s. pašus motorus vispār ražo ķīnā

Volx 28.11.2018 20:13
Volx 28.11.2018 19:28

Bamperi jau tam arī domāti - lai kādu aizķertu

Tad tu saki, ka pirkstu neesi licis klāt, lai noverstu iespējamo rūsēsanu? Citi tur ar CROWN apakšu apstrāda, citi katru gadu kkādus palnkumiņus uz kapota cenšas novērst utml.

Man tagad rokās ir Ceed, tam arī nekāda rūsa nav, izņemot aizmugures logu tīrītāju. Varu palielīties, ka tagad iešu uz bezmaksas apakšas apstrādi ar kkadu zaņķi. KIA sarūpējusi negaidītu pārsteigumu saviem klientiem, lai arī man garantija sen jau beigusies.

Volx 28.11.2018 18:45

Jā, ok, piekrītu. Tur jau tā statistika veidojas - pirktakais auto. Es jau atzīmeju - viens otram pārdod uz riņķi. Kā parādas kādas nopietnākas problēmas, ta pārdod un Kasiņš paņem.

Kapēc tā notiek? Jo tieši tas, ko atzīmēju - anormālas remontu izmaksas. Visiem patīk sēdet limuzīnā, bet nevienam nepatīk katru gadu pa 2 štukām nolikt par remontiem. Principā ta ir autiņa nepareiza ekspluatācija. Audi nav pilsetas auto un domats pārvietoties pa štrāsem, nevis no majas līdz skolai vai darbam+ikdienas sastrēgumos.Tapec arī viņš/viņi lūūst nejēgā.

Volx 28.11.2018 18:24

CVT? Ta ir laba, tik biju pārliecināts, ka to liek japāņos. Vispar jau šeit runa ir par 10 gadus veciem autiņiem. Nav jau daudz cilveku, kas uzdrošināsies pirkt 20 gadus vecus autiņus. Vakar gan iesedos pilnīgi sveša cilvēka mašīnā un šams stāstīja, ka tikai mēnesi atpakaļ nopircis šo 1998.g. mersi, jo pārdevis savu 2006.g. mersi, kas ir bijis pilnīga katastrofa. Par kārbu nenoskaidroju, bet sūdzības bija par turbīnu ar ko tagad aprīkoti visi vācieši. Normāli cilvēki tak neies čakarēties ar turbīnām un kārbām, kam ceņņiks(jaunu) lielāks par pašu auto cenu.

Volx 28.11.2018 17:42

Uzprasi kā Kasiņam iet a-kārba un cik viņš tur jau sapiķojis Protams, ja tas ir vismaz 8 gadus vecs audi.

Volx 28.11.2018 12:53

Nu, varbūt labi pelna? Varbūt nezina kas ir DSG un TSI? Man jau liekas, ka drizāk viens otram pārdo NEDAREMONTĒTUS limuzīnus. Nu kurš tad var atļauties jaunu kārbu Audikam ielikt? Viņas tak pat 100 000 neiet!

Volx 28.11.2018 11:47

Vai tad mūsdienās vispār kāds cilvēks var saremontēt Audi? Tur jau nevis 1000 ir jāatliek nebaltām dienām, bet otri 10 000

Volx 28.11.2018 11:39

Lapsa stāsta, jā - rūsa nav, bet vienalga diezgan švaka krāsošanas kavlitāte. Viss pārējais arī viduvējs + dārgas rezerves daļas. Trakākais man likās, ka priekšējais stikls var saplaisāt no pečkas darbināšanas

www.youtube.com/watch?v=ixlIpym0tVo

Volx 28.11.2018 0:00
Volx 27.11.2018 23:42

Un kā tad krāsa fokusam, rūsa vai ta nav? Krāsojums neesot tas kvalitatīvākais. Kāda kārba

p.s. pēs ss datiem šobrīd focusu zem 10 var dabūt ar 50 t+ nobraukumu

Volx 27.11.2018 23:10

bet ne jau par 10000! Cilvēks grib nopirky 2X lētāku mašīnu.

Volx 27.11.2018 21:42

A tiem taviem "jaunajiem" amerikāņiem kāds drošības spilvens vispār vēl eksistē?

Volx 27.11.2018 21:30

Ja pērk par 10 000, tad galvenais nepirkt par pēdējo naudu. Labāk jau uzreiz nolikt kādu tūkstoti remontam. Savādāk būs "jauns" autiņš, kas stāvēs sētā

Volx 26.11.2018 20:44

A, nu jā. Tad laikam nav īstā vaina.

Volx 26.11.2018 20:42

Meistari vienkārši maina pirmo, ko vieglāk samainīt. Jauna pečka vai tās trubiņas neko nemaksā, bet piekļūt viņām ir grūti un tāpēc arī neviens tev to negrib darīt(neieminas).

Volx 26.11.2018 20:37

Par tosola noplūdi liecinās salona labās puses apšuvums pie kājām, kas būs mitrs un logi bieži svīdīs, mīnusos pat sals ciet no iekšpuses.

Volx 26.11.2018 20:35

Es ieteiktu sākt ar pečku Ja viņa nestrāda un ir nelieli(sākumā) tosola/dzes. šķidruma zudumi, tad 100% jāķidā salons un jāskatās - trubiņas pie pečkas vai pati pečka.

Bija iepriekš Astra ar šitādu prooblēmu

Volx 26.11.2018 19:23

Es nezinu, prasu. Mani interese kāpec ķēde neizdzīvoja līdz 150 tk. un redzu, ka rajsta - vainīgs kloķvapstas saļņiks. jau iepriekš lasīju, ka nepareiza, slikta eļļošana ietekme ķedes darbību. To saļņiku grūti nomainīt, nav jājauc viss motors? Sakara ar viņu nevar sākt eļļa iet kādā citā mehānismā, piemeram tosolā?

Volx 26.11.2018 18:32

Draugi, kā latviski tulkojās "сальник коленвала"? Kas tas par zvēru ir un vai viņu grūti nomainīt?

Lasu RIO forumu un jūtu, ka šeit ir atbilde uz pārlieku ātrās ķēdes nokrišanas

"Simonen верно говорит, маловато подробностей для точного диагноза по телефону. Вероятнее всего потек сальник коленвала. На сколько знаю он чаще выходит из строя чем уплотнение фильтра. При прочих равных. Если так то масло попадёт на ремень грм и как следствие его ускоренный износ. Лично я около 3000 км проехал пока сальник не сменил. Так что велком на диагностику дабы не годать на кофейной гуще"

kiarioclub.ru/forums/topic/22064-%D0%BE%D1%82%D0%BA%D1%80%D1%8B%D0%BB-%D0%BA%D0%B0%D0%BF%D0%BE%D1%82-%D0%B2%D1%81%D0%B5-%D0%B2-%D0%BC%D0%B0%D1%81%D0%BB%D0%B5-%D0%BA%D0%B0%D0%BA-%D0%B1%D1%8B%D1%82%D1%8C/

Volx 24.11.2018 19:53
Volx 24.11.2018 17:43

Nu, neesmu baigais automehāniķis un noteikti 100% nepateikšu. Tas katalizators ir izvietots priekšā uzreiz aiz gāzu izplūdes no motora. Tjip viņš sabrūk no nekvalitatīvaas degvielas(krievi lej 92, kas patiesība ir 90) Tjip bundulis ar keramiku, kas sabirst sīkās daļās un kkā nonāk motorā. Vairāk neko jēdzīgu nepateikšu.

Volx 24.11.2018 15:04

Jā, arī RU forummi pilni ar slavas stāstiem par Hyundai Solaris. Par miljoniem neiet runa, bet 500-600 tk. taksisti sagriež bez kap. remonta.Šitāds aparāts pie mums nepārdodas, jo ir tāds vienkāršots CEED modelis Krievijas tirgum. Ja uzmanīgi lasīji, tad es tieši vēršu uzmanību uz to, ka oficiāļi izdara tikai to, lai mašīna kalpotu garantijas laiku un tālāk jau tās ir tavas problēmas. Paviršība, netiek lietas oriģinālās eļļas, šķidrumi un tak daudzi pat uzliek eļļas maiņu 15000!!!! Nu kā var neapmainīt ātrumkarba eļļu, ja nobraukums jau tuvojas 100 tk. !? Tagad visur tiek liktas turbīnas, tak tur vispār jāmaina eļļa ik pēc 6000!!! Tāpēc bail no tiem jaunajiem, samudrotajiem motoriem. Tas atiecas uz visiem modeļiem un servisiem.

Volx 24.11.2018 14:49

Atcerējos! RU forumos lasīju, ka KIA dažādiem modeļiem no 12-15 gadiem katalizators sabruka un keramiskie putekli/daļiņas nokļuva motorā. Dīleri atteica remontu, jo uz katalizatoru 1000 km garantija. Bet tā ir uzpūsta problēma, jo tas ir kāds 1% no visiem pārdotajiem modeļiem šajos gados.

Volx 24.11.2018 14:45

Kā es varu to pateikt, ja 7 gadu laikā nekas nav lūzis? Sieva tur zem kapota nelīda un es tik pirms TA. Gan jau tur ir visādas atrunas un pie nopietnākiem bojājumiem kko sameklēs lai netaisītu.

Es tak rakstu, ka es testēju to autiņu un visu izlikšu CEED topikā.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti