Varu ieteikt gaļas cepšanai izmantot gāzes grillu. Mazais baloniņš nokalpoja visu vasaru un nekādas problēmas ar smakām, dūmiem.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Varu ieteikt gaļas cepšanai izmantot gāzes grillu. Mazais baloniņš nokalpoja visu vasaru un nekādas problēmas ar smakām, dūmiem.
Un tev liekās, ka EV uzdevums ir netraumēt tavu bērnu dzirdi?
Aizrādījums par spamu. Experti šeit apspriež jaunu autiņu darbību un jaunākās tehnoloģijas.
Nevajag tik traki fokusēties uz sevīm, tu neesi pasaules centrs.
Sazonovs izlicis video, kur instruktori, komandieri krievu val " davajte, prikrivajte" organizē Hamas uzbrukumu. Šoka kontents, ja nav balsis ierakstītas pa virsu
ЦАХАЛ повідомляє, що Хамед Сінвар, брат лідера ХАМАСу Ях'ї Сінвара, був убитий в результаті ізраїльського авіаудару сьогодні.
____
The IDF reports that Hamed Sinwar, brother of Hamas leader Yahya Sinwar, was killed in an Israeli air strike today.
Man liekas, ka es te pēdējās dienās to vien aizrādu Bradijam, ka daļa hibrīdu visu laiku, ne tikai 100km, brauc uz elektrības.
Pag, pag es spriedelēt varu par ko gribu. Un braukt arī, starp citu, pa kurieni vēlos.
Es tev vienkārši dodu padomu, ka hibrīdam nav lielas šķirbas pa kurieni braukt. Tas ir kluss, ērts aparāts un ir nopirkts tieši šādam mērķim - ceļot garākiem gabaliem(2 papildus vietas bērniem) .
Vienkārši manā mūžā vēl neesmu braucis līdz Einhovenai un visticamāk arī nekad nebraukšu. Tas katrā ziņā ir ārpus normālā ikdienas maršruta un tam taka nebūtu lielas nozīmes cik un kā viņš tur varētu uzvesties.
P. S. Par tiem bērniem gan padomā.
Vispār šodien tiek atklāts kaut kāds baiss ceļš
Kur cilvēkiem aizliegts pat iet...
Tā, kas te notiek?
Šodien tak esot tā naida diena. Kā jūs šodien izpaudīsaties?
Bradypus rakstīja: Pieņēmumos runā tu. Kam pieredze par lieliem gabaliem un ātrumiem sasniedz agresīvu braukšanu uz ventspils šosejas.
Jau teicu - Latvijas attālumiem/ātrumiem pilnīgi pietiek ar parastu lētāko benzīnnieku. Nevajag ne dīzeli, ne hibrīdu. Ja gribi malties pa pilsētu ar auto - protams, ka hibrīds uzvarēs. Bet lūzerim, kam nav nekā jēdzīgāka, kā sēdēt korķos, piederošs hibrīds.
Par ātrumiem un attālumiem parunāsim, kad būsi izbaudījis, kā ir ieraudzīt navigācijā 1200km tainsi.
Kur tāda taisne ir un kam tur būtu jānotiek?
Es tak tev saku - nav lielas starpības pa kurieni brauc. Man vienīgais gludākais ceļš, kur es varētu uztrāpīt ir no Kauņas līdz Klaipēdai. Speciāli jau nebraukšu priekš tevis mērīt kas tur notiek, bet visticamāk tur būtu 1 - 1,5 l lielāks patēriņš nekā braucot pa Pierīgas ceļiem. Tieši tas pats notiek sastrēgumos(lielos).
Gala rezultātā tas viss tā pat noapaļojās līdz tiem 6 litriem.
Nu, tu jūti, ka viņš mierīgi darbojās. Teiksim - murrā. Bet hibrīdam motors nedarbojas no vārda pavisam. Es nejūtu, kad viņš pieslēdzās lai uzlādētu to bateriju. Motora iedarbināšanos var just ka tu strauji paātrinies, jo elektronika jūt, ka tūlīt baterija būs tukša un tas motorītis arī sāk raitāk strādāt. Vai nu arī kad tu sēdi korķī uz vantenieka un viņš izdomā, ka nu jau pa ilgu nekas nelādējas un būtu taka jāpalādē. To jūt tāpēc, ka apkārt ir pilnīgs klusums. Braucot pa šoseju ir riepu skaņas, vējš utml.
Rūc, protams. Bet jau jau tu nepiedalies kkādās gonkās, tapka pol, tad jau viņš to uzlādi veic nemanāmi. Es to redzu uz displeja kad motors lādē, kad reģenaratīvā funkcija lādē to bateriju. Braucot pa Ventspils šoseju vienmērīgā gaitā tu to nepamanītu, ja displejs nav uzslēgts.
Atkal izdomājums. Hibrīda pluss, ka nav lielas starpības pa kurieni brauc. Man diezgan konstanti no 5.5- 6.5 tērē lai arī kur tu brauktu. Tagad nogāzu 130 km pa Ventspils šoseju 6.7, būtu braucis pa tiem piekrastes ciemiem aiz Slokas būtu 5,7.Ir tak jau braukts, nav jāizdomā visādi pekstiņi.
Es saku tagad gaidu lielākus mīnusus, tad vajadzētu būt būtiskākām izmaiņām. Tāpēc jau prasu Nomikam lai tas to hondeli izkustina . Nav tak jēgas runāt par visādiem pieņēmumiem, bet reāli salīdzināt.
Tev cik reizes jāatkārto - Hondas un Nissana hibrīdos motors neņem dalību pie auto gaitas. Tu mani uzskati par kurlu? Tur ir tāds pats +/- klusums kā EV, tā ir kā diena un nakts salīdzinot ar kaut vai manu 1.6 Tucson motora skaļumu. Vēl briesmīgāks motors, tā likās, bija Mazda Cx5 benzīnieks. Pilnīgi rēc, ja grib nedaudz iespiest gāzīti.
Nu un vienam dīzelim piestāju blakus, tur tak nav ko nemaz salīdzināt, ja es savā salonā dzirdu kā viņš burkšķ. Diez ko tas stūrmanis pats dzird, tur nav jābļauj lai varētu sarunāties ar blakussēdētāju?
Kkādas joka lietas tu man stāsti
P.s tu tak vari nemaksāt, vai tad tev kāds spiež? Es tik aizrādīju lai tu vismaz bērnus pasaudzē.
Tu taka no mēness nokritis.
EV ir savi plusi un savi mīnusi. Lielākais mīnuss - bieža un ilga lādēšana. Lielākais pluss - komfortabla braukšana klusumā un bez raustīšanās. Vai tas bija kkas nezināms, liels noslēpums?
A pa to ICE man jau ar Mendziņu sanāca saruna. Čalis apkopojis datus par alternatīvo motoru pieaugumu. Es lasu, lasu un kkā netop skaidrs kur tad tie hibrīdi paslēpti, kkā baigi maz. Izrādās tas tik par hibrīdiem uzskata plug iņ un pārējos ieskatījis pie parastiem motoriem. Jautāju viņam - ja teslai bagāžniekā ieliks ģeneratoru, tad viņa kļūs mazāka Tesla? Tieši tas pats ar to ICE. Tev tak stāsta, ka Nomiks cirvis darbojas no baterijas, ne ICE. Tik pat labi tur var ielikt atom reaktoru, tā pat viņš ražos tikai elektrību un negaudos , kad tu spiedīsi pedāli grīdā.
Precizēsim - lai brauktu ar EV un nemocītos. Ar hibrīdu brauc, jo tā ir ērtāk. Nu, piemēram, daudzstāvu mājas iemītnieks kur tad lādēs to EV? Skutelis tagad šādu eksperimentu uz sevīm veiks. Esot nomainījis hibrīdu uz elektrisko un viņš dzīvo Mežciemā.
Šobrīd Izraēlas ziemeļi tiek apšaudīti no Libānas Hezbolla, Haifā gaisa trauksme. Izraēļa baidās, ka atkārtosies Gazas variants un pēc apšaudes iegāzīsies Hezbolah un sāks slaktēt. Pierobežas josla ar Libānu tiek izgaismota ar signālraķetēm.
Bradypus rakstīja: Hmmm... Kāpēc jāpērk dīzelis? Jo tas ir ievērojami lētāks. To starpību, ko jāmaksā par hibrīdu, ar maziem nobraukumiem nav iespējams atgūt. Un ar lieliem nobraukumiem, savukārt, hibrīds nekādu ekonomiju nedos.
Jautājumu par bērniem vispār grūti saprast. Jā - braucu, kur vajag ar dīzeli. Un?
Kas ir jāatgūst? Es jau teicu - tas tikai taksistiem svarīgi kko atgūt. Vispār tai boltā pēdējā laikā briesmīgas mašīnas. Pats taksists stāsta, ka mājās jau viņam benzīns.
Tad jau televizoru pērkot tev arī jārēķina kko atgūt un cik jauni lampu televizori sanāk nepērkot plakano.
Un hibrīdi ir dažādi, katrai gaumei. Ir tak tie dīzeļ mild hybrid arī, bet nu manis un nomika gadījumā tu maksā par to lai brauktu ar EV un nelādētos. Par to, protams, ir arī jāmaksā degvielas izdevumu veidā. Pretējā gadījumā būs jābrauc ar dīzeli vai nu arī bieži jālādējas.
OK, bet es tak uzdevu jautājumu - kāpēc jāpērk jauns dīzelis, ja jau patēriņa ziņā nav šķirbas? Tas ir tikai taksistam tas būtu aktuāli nopirkt par mazāko naudu kkādu dampi, lai ātrāk atpelnītu ieguldījumus.
Es ceru, ka vismaz savus bērnus ar to dīzeli nevadā?
A kas viņai būtu jādod, ja tā tiktu 100% uzl@dēta.man tagad telefonam arī 63%, domā viņš raitāk sāks darboties, ja uzlādēšu līdz 100!?
Un aizrādījums par spamu. Šis ir jaunu auto topiks un Mitsu nekur netirgo jaunus, vismaz LV.
Nomiks brauc ar elektrisku Moku, ne plug iņ.
Šitas jautājums arī bieži uzpeld šo hibrīdu sakarā. Kad tjip būs plug iņ variants. Atbilde - nekad, jo savādāk tā zaudē visus šī hibrīda plusus.
Vispār vienu fanīgu gadījumu atcerējos. Man blakām uzcēla jaunas mājas un vienā no tām pavasarī ievācās ģimene. Pirmais ko es ieraudzīju bija tieši šis - gāzes āra grills. Viņiem tur vēl celtnieki - bruģētāji aktīvi šiverējās pa pagalmu, bet grills jau stāvēja. Protams, tā nebija latviešu ģimene, ārzemnieki. Mums kkā visi tik grib tos šašlikus cept ar oglēm.