iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
topinamburs 18.03.2024 17:50

Vai tas padara Brēmani par tādu, ko ir vērts klausīties?

topinamburs 18.03.2024 17:22

Vienojās. Atmaksāja kaitējumu.

"Ārlietu ministrijas (ĀM) kā cietušās institūcijas materiālā kaitējuma kompensācija ir 85 298,96 eiro – starpību Brēmanis ir valstij jau atmaksājis."

Jautājums paliek - kur šams ņēma naudu, kas viņam deva, un kam viņš tagad atstrādā? 

Vangoju, ka kremlis deva, un kremlim atstrādā...

topinamburs 18.03.2024 16:18

Volx rakstīja: A kāpēc visi( daudzi) noliedz kara nepieciešamību? Nu, piemēram, Brēmanis?

Brēmanis, saki?

Pirms kādu klausīties, par viņu der painteresēties, kas tas par fruktu. 

rebaltica.lv/2021/11/par-valsts-lidzeklu-piesavinasanos-apsudzetais-bijusais-diplomats/

topinamburs 17.03.2024 7:20

Kādu Audi? Vienalga kuru. No autonomas.

topinamburs 13.03.2024 20:29

Volx rakstīja: Savukārt Viļņā esot uzbrukts ar āmuru Volkovam( Navaļnija tuvākais cilvēks)!

Esot sasituši mašīnas stiklu un sākuši Volkovu sist ar āmuru. Esot dzīvs.

domā, ka Viļņā nevar būt kāds lielkrievu šovinists vai kremļa aģents vulgaris?

topinamburs 12.03.2024 20:29

3500 jau var. Bet ar ko tādu piekabi drīkst vilkt?

topinamburs 10.03.2024 8:07

Tā ir Rīgas domes mazspēja kaut ko sarunāt un kopīgi veidot ar Latvijas Dzelzceļu, un piedevām Vivi jau tikai brauc pa sliedēm, un par stacijām viņiem maza bēda.

topinamburs 06.03.2024 20:52

Tur tonnām izvēlņu, ko mēs nezinām. Kur glabāsi. Ko vedīsi. Ar ko vilksi. Vispār - nomāt ir ērtāk.

topinamburs 03.03.2024 19:59

Tiešā veidā neietekmē

topinamburs 03.03.2024 16:14

Volx rakstīja: Krievijas valdība ievieš benzīna eksporta aizliegumu no 1.marta līdz 1.septembrim.

Ko eksperti domā, 95 celsies cenā? Pie mums, protams.

Nezinu ko domā eksperti, bet pie mums benzīna cenas atkarīgas no biržas cenām, ar Krieviju nekāda sakara. Un jau sen Mažeiķi nodrošina Baltijas tirgu. Mažeiķi un Neste.

topinamburs 03.03.2024 15:01

Ja par lidostu - mans piecu centu vērtais viedoklis, ir, ka lidosta būtu bijusi jāintegrē nevis tikai vienas pieturas jaunajā dzelzceļā (Rīga - Lidosta), bet gan esošajā tīklā, lai ar vilcienu varētu nokļūt uzreiz ne tikai uz Rīgu, bet arī uz Jūrmalu, Tukumu, Ventspili galu galā, utt utjpr. Pēc pašreiz esošajiem plāniem jaunais ātrivilciens būs tikai nedaudz ātrāks par esošo elektrisko vilcienu, bet visi savienojumi tālāk būs jāveic caur ūdensgalvu Rīgas centru.

topinamburs 01.03.2024 16:11

Man pa lielam šķirošana tāda - papīri, plastmasa, metāls - vienā kastē, nešķirojamie sīkumi utt - otrā kastē, komposts - trešajā, un stikls - ceturtajā. Galvenais, lai viss, kas nonāk manā konteinerā, ir tīrs. Jo izved samērā reti, reizi mēnesī, lai nesāk smirdēt svarīgi, lai bez ēdienu atliekām. 

PN Kompostam ir maisiņi, kas sadalās atrodami, ja negribas krāmēties ar iešanu šurpu - turpu ar 'šmucspaini'.

topinamburs 23.02.2024 18:23

Bradypus kā vienmēr visu citu pieredzi mēģina reducēt uz savējo, it kā kādam citam nevarētu būt citi braukšanas, dzīvošanas, dzeršanas, un sievas mīlēšanas paradumi. 

Nē, ne visi dzīvo Rīgas centrā, ne visi brauc atvaļinājumā 2000+ km ar auto, un ne visi strīdas par pēdējiem niekiem ar policiju.

topinamburs 21.02.2024 18:23

tu aprakstīji jauna lietotāja sākotnējās problēmas, un ar auto, kas tev nav piemērots!

Pirms gadiem kādiem astoņiem, septiņiem, biju iznomājis uz nedēļu VW Up - ar ko max attālums ir 100 km - un spēju gan no RĪgas uz Siguldu, un gan no Siguldas uz 95 km tāliem laukiem aizbraukt! Tad arī sapratu, ka (man) bateriju vajag lai 250 km varu nobraukt droši, jebkuros laika apstākļos.

topinamburs 20.02.2024 13:19

darklight rakstīja: Un ko tu ar to gribi pateikt? Tikai apstiprini to, ko mēģini noliegt - nekontrolētam un nenormālam iedzīvotāju skaita pieaugumam trešās pasaules valstīs un tam sekojošajai migrācijai nav nekāda sakara ar klimatu!

Vistiešākais sakars; paskaties plašāk

topinamburs 20.02.2024 0:16

imzz rakstīja: "kontinentos, kas tuvi ekvatoram, vairs neizaugs tik daudz pārtikas, lai paēstu, Šamie dosies uz pārtikušākām zemēm - jau dodas, neesat pamanījuši?"

Banāls loģikas trūkums. Ne jau klimata dēļ dodas, bet tāpēc, ka sataisījuši par daudz sev līdzīgos. Ja tajās valstīs, kuras ir migrantu ģeneratori, piem. Āfrikā, iedzīvotāju skaits nebūtu pieaudzis, tad varētu teikt, sak. bēg no klimata. 

Sudāna 2000.g. 26,3 milj, 2021. 45 milj. , Somālija, vēl viena badā mirstošo valsts: 2000.g. 8,7 milj. 2024.g. 18.7 mil. Kongo 2000.g. 48.6 milj. 2021.g. 95.9 milj. Kā tad iznāk, ko ? Jo klimats baismīgāks, jo vairāk āfrikāņu rodas :-/

Nē draudziņ. It visur pasaulē dabīgā pieauguma līkne ir bijusi līdzīga. Korelē ar IKP un medicīnas līmeņa pieaugumu.

topinamburs 19.02.2024 17:55

imzz rakstīja: "temperatūra ceļas tik strauji, ka dzīvā un nedzīvā daba tam vairs evolūcijas ceļā līdzi netiek."

Hm. Banāni jorojān aug tur, kur tie auga līdz šim un antilopes arī skraida. Un Jūrmalā priežu vietā pa logu nav redzamas palmas. Subjektīvi tas karstums ir no vēju virzienu maiņas, piemēram Dienvideiropā vasarās ienāk vējš no Sahāras. Kādu mēnesi temperatūras ir virs 30C , un visi aktīvisti lec gaisā, redzat, kas notiek, valdības , dariet kaut ko taču.

Vai tās gaisa plūsmu izmaiņas ir no cilvēka darbības, vēl jautājums. Protams, cilvēka ietekme ir, bet vai katastrofāla , tas nav zināms. Jo zinātne arī ir bizness, un, ja dabū lielāku finansējumu ceļot lielāku paniku, panika tiks celta. Un politiķi un jūtūberi vicina zinātniskus datus par klimatu, bet , vai tie ir visi dati, jeb tikai "pareizie" ?

No kā cēlušies akmeņogles un nafta ? No augu un organismu atliekām. Tātad, laikā, kad viss CO2 bija atmosfērā, vēl spēja veidoties augi un organismi. Tātad, pēc loģikas, pasaules gals neiestāsies arī tad, ja tiks sadedzinātas visas fosilās degvielas, kādas tik zemē ir.

Protams, ka pasaules gals neiestāsies. 

Iestāsies lēns - pēc viena cilvēka mūža mērauklas - haosiņš. 

Pārsimt miljoniem nākošajā desmitgadē, un vēl kādam pusmiljardam pēc tam, zemēs un kontinentos, kas tuvi ekvatoram, vairs neizaugs tik daudz pārtikas, lai paēstu, Šamie dosies uz pārtikušākām zemēm - jau dodas, neesat pamanījuši? Būs vēl konflikti un kari par ūdeni - Nīlas sadalīšana jau ir sākusies, līdzīgi notiek arī āzijā, turki dambē upes, kas tek uz irānu un irāku, utt utt. 

Sugu izzušana nav tikai tādi nieki kā dažu kukainīšu un putniņu nomaiņa ar citiem - sabrūk barības ķēdes. 

Utt, utjpr.

Banāni viņam...

Vīnogas un arbūzus jau pie mums audzē itin braši.

topinamburs 19.02.2024 5:51

Viencexpercs rakstīja:

imzz rakstīja: Ja kaut kur ir karstuma viļņi, tad tikpat neapšaubāmi ir arī aukstuma viļņi un teritorijas, kur aukstāks par normu, jo globālās temperatūras pieaugums 100 pēdējo gadu laikā ir 0.8C. ( ne 3, 5, vai 10C )

According to a continuous study conducted by the NASA's Goddard institute, the Earth's average global temperature has risen by 0.8 degrees Celsius or 1.4 degrees Fahrenheit since 1880.

Pēc katras globālās sasilšanas sākas globālā sasalšana. Un sasilšana rada daudz reizes mazākus draudus kā sasalšana.

p.s.

Vidējā temperatūra uz Zemes ilgtermiņā SAMAZINĀS, nevis palielinās. Tas saistīts ar to, ka pati Zeme atdziest, un atmosfēra kļūst blīvāka, līdz ar to, Zemeslode saņem mazāk saules gaisma.

Bet atmosfēra kļūst blīvāka pēdējo 2 miljardu gadu laikā, nevis tāpēc, ka lido lidmašīnas.

ja arī tu tur kaut kur izraki kauto ko, kas ir it kā patiess, mūsu civilizāciju interesē tas, kas notiek kopš pēdējā ledus laikmeta. Un kopš pēdējā ledus laikmeta visu laiku klimats svātstījās tik maigi, ka augu un dzīvnieku valsts lielākā vai mazākā mērā tam tika līdzi. Tagad - pēdējo 200 gadu laikā - kopš braši svilinam nost pārsimt miljonu gadu laikā uzkrāto biomasu, un izmetam atmosfētā visu to oglekli, kas bija uzkrājies - temperatūra ceļas tik strauji, ka dzīvā un nedzīvā daba tam vairs evolūcijas ceļā līdzi netiek.

topinamburs 14.02.2024 16:30

Negribu ieslīgt neauglīgā diskusijā ar pašpārliecinātiem jaunā noliedzējiem

Atbildiet tikai uz šādu jautājumiņu:

Naftu iegūst, pārvadā, pārstrādā, atkal pārvadā, uzglabā, vēlreiz pārvadā, pumpē, un pārpumpē bez zudumiem un enerģijas patēriņiem?

topinamburs 13.02.2024 23:09

msh rakstīja: Kas mums sanāk? Ka pašai mašīnai liederības koeficients labākajā gadījumā ir 73% - un tas pie noteikuma ka tu neieslēdz lukturus vai kaut ko citu, kas patērē akumulatoru. Saliekam šos abus ciparus kopā - un iegūstam rezultātu kas noapaļojas uz augšu kā 28% - un atceries ka tas ir LABĀKĀ scenārija rezultāts. Cik varētu būt sliktākais? 18%. Un tas ir tikai sliktākais, kas iespējams siltā laikā un braucot ar maigu kāju - jo ja sāk agresīvi lietot labo pedāli, litija jonu aķa lietderības koeficients teorētiski var kristies līdz pat 25% [realitātē gan tas nebūs iespējams, bet es pieņemu ka no 90% nolaisties līdz kādiem 60% ir pilnīgi reāli] - un neaizmirsīsim ka aukstākā laikā to aķi jāsilda lai no viņa dabūtu laukā pilnu jaudu, vai arī lai viņu lādētu...

Tātad, mēs esam sapratuši ka elektrisko mašīnīšu faktiskais liederības koeficients ir līdzīgs benzīnniekam - un es pat nesākšu rēķināt kā elektrisko mašīnīšu lielākais svars ietekmē darāmo darbu...

Trīs brangas kļūdas. Pirmkārt, dīzeļģenerators. Tas pats nelietderības koeficients kas auto motoram. 

Otrkārt. TEC siltums nav zudums. 

Treškārt. Elektrību ražo ne tikai TEC 

Par "sīkām" matemātikas kļūdām nerunājot

topinamburs 13.02.2024 23:00

Atkal tev ir viedoklis par itin visu. Viens pareizais. 

Izlasīju "vairāk skaties sižetā"

topinamburs 13.02.2024 11:47

Bradypus rakstīja: Nenovirzies no tēmas - ir vai nav OK iekasēt nomas maksu par teritoriju, kurā par šo maksu atļauj tikai staigāt, bet par auto stāvvietu (vai jebkuru citu pakalpojumu) jāmaksā atsevišķi, ja vien iznomātãjs to vispār atļauj? Diskusija jau sākas ar čīkstesanu, ka īrējot dzīvokli automātiski pienākas bezmaksas autostāvvieta un dažs labs vēl izteicās, ka ietu un lauztu zīmes, ja viņam liktu maksāt. 

Bet - atbildot uz jautājumu - normālai piebraukšanai pietiktu ar vienu joslu ar 1h ierobežojumu gar māju, kā tas bija agrāk - pirms "pilsētu cilvēkiem" optimizēja tranzita ērtibam. Lai gan, ja ielu pārkārtotu tikai iedzīvotājiem, varētu pietikt visiem pat stāvēšanai, viesus ieskaitot.

Pats nenovirzies. Par to, kādu nomas maksu iekasē vai neiekasē, nevaru spriest, jo no tā ieraksta tā arī nesapratu, ko un kam par ko un kur ..

Par tavu sāpi - nu nevar ielu padarīt tikai par autostāvvietu! Un pat ja padarītu, vietu nepietiek, jo cilvēkiem tūlīt gribētu vēl pa kādai mašīnai tur nolikt.

topinamburs 13.02.2024 2:06

Bradypus rakstīja: Ar "piebraukt" bija domāts apstāties - kaut tik daudz, lai kaut ko pievestu. Un kādēļ citur? Kādēļ pie mājas nevarētu būt stāvvieta iedzīvotājiem, nevis tranzīta maģistrāle viesstrādnieku ērtībām?

Bet vispār jau runa bija par konceptu. Nav ko čīkstēt par situāciju, kurā maksājot nomas maksu par dzīvesvietai pieguļošu teritoriju, par šo nomas maksu ir atļauts tikai pārvietoties ar kājām. Piebraukšana ar auto un stāavieta ir atsevišķi maksas pakalpojumi - valsts varas līmenī leģitimizēta pieeja.

Cik "tavā" mājā iedzīvotāju,un cik kvadrātmetru vajadzētu, lai katram būtu tā autostāvvieta?

topinamburs 12.02.2024 17:13

Bradypus rakstīja: Es maksāju gan nekustamā īpašuma, gan ienākuma nodokli Rīgā un par to saņemu liegumu piebraukt pie savas mājas, lai varētu nodrošināt ērtības viesstrādniekiem un tranzītam, kas nodokļus maksā citur. PN.

piebraukt gan jau tu vari, glabāt savu 4 riteņu verķi - to gan lūdzu citur.

topinamburs 11.02.2024 19:13

(Mans) transports patērē vairāk kwh kā māja, pat tagad, ar elektroauto, nemaz nerunājot par dīzeli vai benzīnu

Lasītākie raksti

Jaunie raksti