tur tak arī būs 70 visā gabalā. tagad jau tāpat plūsma ātrāk par 80 nebija, tik mazāka raustīšanās, jo nebūs iespējas apdzīt
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
tur tak arī būs 70 visā gabalā. tagad jau tāpat plūsma ātrāk par 80 nebija, tik mazāka raustīšanās, jo nebūs iespējas apdzīt
nez kā pārbauda gāzes skaitītājus - benzīna jau vienkārši - ar sertificētu mērkanniņu
šķūningā ieguldītais nekādi neietekmēs auto cenu, drīzāk būs grūtāk pārdot. 95. gadam gan tāpat būsi pēdējais īpašnieks visticamāk.
Samēri ar kādu aplikāciju 60-100 ieskrējienu vai citus laikus un salīdzini ar internetā atrodamajiem, no tiem 170 ponijiem kāda daļa jau citās ganībās. Ja ieskrējiena laiki atbilst, tad var sākt domāt par uzlabojumiem - brīvāka ieplūde+resnāka izplūde+atbilstošs chiptuning būs kādi 200zs, bet tas jau arī būs kāds 1.5kEUR. Tālāk citas sadalenes u.c. izvirtības.
Bet reāli jau arī jāsaprot, ka ir robeža, līdz cik fwd mašīnai ir jēga celt jaudu. Un kautkādā brīdī bremžu sistēma būs par mazu.
Koroče to var darīt, ja ir sava garāža, un gribas ķimerēties, un ir ikdienas auto, ar ko pārvietoties.
Izmest rezerves riepu un aizmugures krēslu ir labs padoms - gan jau kādus 70kg jeb 0.5sek līdz 100 tā var ietaupīt
ziema + covid. Vasarā bija šausmas, daudzi no lidmašīnām pārsēdās uz auto vasaras atvaļinājuma braucienam, lēnie somi un igauņi to skaitā
CSI seriālu mazāk vajag skatīties
Savest dzinēju tehniskā kārtībā, un tad skatīties pēc budžeta iespējām
1m sēžot astē jau paslēpsies no radara, kas bildē priekšu
Tu esi stulbs vai izliecies - salīdzināt dacīti ar rs megane? 4x4 loganam arī nevar pasūtīt, un vaļa peņa ādas salonu arī. Domāju, ka tirgū ejošākie jaunie megane ir ar bāzes motorīti, kas piedāvā līdzīgu dinamiku. Varbūt premium markām ir savādāks tirgus.
Reklāmas "cena no" ir par 4 riteņiem un stūri, bet par 11-12 k var dabūt ar AC un kaut kādiem tur vēl niekiem. Par to sanāk labi pabraukts divgadīgs pliks golfs
Jā, sajaucu ar kosmiski dārgo 5 vai 6 paaudzi
4. paaudzes LPG ir ķekša pēc - iekārtai baigi jārēķina, vai ir jēga. Papildus apkopes, kaitinoši mazs range, rezerves riepa bagāžniekā, liela cena - viss par labu dīzelim, benzīnam vai hibrīdam.
ja man tagad vajadzētu pārvietošanās līdzekli, nopietni apsvērtu dacīti ar rūpnīcas LPG
Offroad augstās riepas gulošo varētu paņemt uz sevi, it sevišķi plastmasas gulošo
Ir vairāku profilu plastmasīgie - dažādiem ātrumiem
Bet ar citu auto nesajauksi
Uz ielas parkoties var? Atstājiet mašīnas pamīšus abās pusēs.
Universālis tikapt benzīnu tērētu, vai dīzeli 4,mazliet
+20, uz brīvībenes tikpat.
Rajona ielu konfigurācija neļauj aizšķērsot tranzītsatiksmi ??? imho visefektīvāk ir betona puķupodi. Pašiem neērtāk, jo nevar izvēlēties izbraukšanas virzienu, bet bērni drošībā un miers un klusums
Cirkulī ar atlaidi pildīju par 45centiem - ietaupījums diezgan ievērojams pret benzīncenu
It sevišķi pilsētā var ļoti daudz ripot neitrālajā, lejupceļi uz šosejas, ātruma samazinājumi
Ir ok, ar kaut kādu passat universāli būtu par litru mazāk
Patēriņa ietaupījums noteikti 0.1l robežās, ko cilvēks nevar nomērīt. Bet gan jau ka palīdz oficiālajos testos kādu gramu co2 ietaupīt. Man kāreiz liekas, ka modernam dīzelim būs mazs ietaupījums, jo viņš tāpat griežas tuvu tukšgaitas rpm ar 8 pakāpju kārbu
Kinētiskā enerģija pasātam 1.5x vairāk
katalizators viņam ir? Ja nav, tad labi - var zirnekli+visas trubas un trumuļus uz pieklājīgāku izmēru nomainīt.
un ieplūdē kaut ko ražīgāku - sporta filtru, lielāku droseli.
Bet tas komplektā ar chiptuning, kas ļauj izmantot uzlabojumus