Principā gribēju kaut ko, kas gaudo, kad nariki krāmē salonu ārā.
Par aftermarket imobilaizeru bija minējums. Gļuks nav atkārtojies, tāpēc izraisītājs nav meklēts
Principā gribēju kaut ko, kas gaudo, kad nariki krāmē salonu ārā.
Par aftermarket imobilaizeru bija minējums. Gļuks nav atkārtojies, tāpēc izraisītājs nav meklēts
Izskaidro, Kas tad patērē jaudu klimatkontrolē - superdators klimata kompja vietā?
Klimatkontrole var turēt AC ieslēgtu, lai novadītu mitrumu, bet gan jau VAG inženieri skatās, lai minimizētu patēriņu
It sevišķi trafic varētu nebūt zagtāko topā
Papildlukturis bez auto vai manuālā korektora, kas pusi laika spīdēs pretībraucējiem acīs??? Kautkāds kolhozs. Katrai mašīnai ir ražotāja izveidota sertificēta apgaismes sistēma. Nepatīk - maini lukturus uz citiem sertificētiem, vai maini auto uz labāku
AC jau arī ir tas, kas tērē (un elektriskais fēns), ne jau kaut kāds štrunta ventilators ar 200w max jaudu
Miglinieka lenķis is 2%, kāds ir iebūves augstums - 30cm? Tad stars izbeidzas 15m attālumā. Der braucot ar 50kmh. Tajā bildē tuvā izgaismojums ir dzeltenajā līmenī vismaz, ja ne vairāk
pilsētā AC var būt +1l, uz šosejas +0.3l
atkarīgs no āra temperatūras protams, pusdienlaikā pie +35 būs vairāk
www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/ausstattung-technik-zubehoer/ausstattung/auto-klimaanlagen/
Man liekas 2000RPM padaudz priekš 7 robu DSG, ekobraucot vajadzētu būt mazāk
Captur etech apskats arī būs- tas liekas tehnoloģiski interesants
izlasi manuāli, vai arī jūs par dažādām lietām runājat. ECO-ŠMEKO-SPORT maina kārbas slēgšanās punktus, gāzes pedāļa jūtību, regulējamos amīšus utml
Varbūt 120tk, tik attīts odo pirms dīlera apkopes
Ielikt apsildi aizmugures krēslā, kur kompaktklasē 95% laika neviens nesēž, bet ietaupīt uz fiziskām pogām audio un klimatam - interesants risinājums
LR-Jaguar ļoti gaumīgi bija, jaunais disco gan pēc kaut kāda Lincoln vai Acura izskatās.
XF panelis, kas pēc koka rakstāmgalda izskatās vien ir ko vērts
Ja saliektas stoikas/sliekšņi, tad jā, vajadzētu griezt ārā šasijas nr
Tā ir nepatīkamā daļa, braucot ar ekskluzīvu auto. A6 droši vien nebūtu problèma sataisīt
Nē, lielie krēsli līdz 6gadiem arī ir atpakaļskatīgie.
Zīdaiņu krēsliņus varbūt vienīgi 911 vai TT aizmugures ķebļos nevar ielikt
Arī var būt - airbagi jau izlauž visu salonu, ātri vien saskrien tie 9kEUR, par ko tagad tirgo mazlietoto. Ja stoikas veselas, tad jau pat nav slikts variants, bet bez airbagiem...
Atpakaļskata ir daaaudz drošāki, bet nišas produkts, varbūt 5% tirgus, un visi vienlīdz nejēdzīgi daudz vietas aizņem
Internets saka, ka dusteris ar 100zs 0-100 ir 13.8s/14.4s ar gāzi. Diezgan lēnīgi. Logans vieglāks, ies jestrāk
Jā, lielos atpakaļskata krēsli ir pain in the ass. Man golf mk6 variant divi knapi knapi gāja iekšā
Iedomājies, ko nozīmē mazlietotam auto norakstāmi bojājumi. Es minu, ka saliekti sliekšņi un/vai stoikas
2 krēsliņus nav problēma ielikt arī yaris, ja vien nav lielie uz atpakaļu liekamie. Protams, minivenā vai lielajā SUV būs ērtāk. Ar ratiem gan universālis ir ērtāk kā hečbeks
Ja nav izvarots ECU, tad visam jānotiek max ekonomiskajā režīmā. Jautājums lietotājam - vai nebrauc pilsētā gāze-bremze režīmā?
Dabū vienmērīga šosejas brauciena bez apdzīšanām patēriņu pēc bākas metodes, tad var domāt vai ir problēma, vai nav.
Pilsētas patēriņš katram savs - cikos un pa kādu maršrutu brauc
Domàju, ka atklāj vairāk nekā csdd - piemēram vai airbags atbild (emulators droši vien to var apmānīt), špaktelēšanu un pārkrāsošanu arī atradīs.
Skaidrs, ka pie koļas taisīts, ne nipponā - tāpēc jau apdrošinātāji norakstīja, ka atjaunot normāli bija neizdevīgi, nippon jau tikai atbilstoši ražotāja tehnoloģijai jāstrādā, iemetināt jaunu stoiku nav paredzēts
Visiem ES pārdotiem auto ir aizmugures miglas lukturi. Tikai ir daudz mudaku, kas viņus ieslēdz vienmēr, kopā ar priekšējām miglām, jo manuāli nelasa un panelī indikatoru neredz