Ja nezini, tad nav bluemotion - zemāka piekare, citas riepas, garāka kārba, motora vadība
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ja nezini, tad nav bluemotion - zemāka piekare, citas riepas, garāka kārba, motora vadība
Ādas panelis būs bentley, ne jau a4
ADAC testā buemotion 1.0tsi golfs patēriņš: 5.8 pils 4.4 šoseja 6.1 bānis
Ja tev nav bluemotion, tad būs kāds puslitrs vismaz klāt.
Latvijā saprātīga alternatīva dīzelim.
Labāk pirkt sistu no treilera, vismaz zināsi, kas un kā taisīts
Uz eiropu braucot jau var redzēt, kas uz treileriem tiek vests lietuvas virzienā
Pluss ne tikai pa pilsētu
Tomàtam manuālais režīms nav pret karsēšanu, bet g.k. kalnu nobraucieniem un straujākam paātrinājumam - lai turbīna iegriežas un pareizais robs pašā manevra sākumā
Braukāju ar renault trafic, apmēram tas pats kas dacia, tikai lielāks
Vai nippon zinās, kas ir darīts? Un vai lielajā pirmspārdošanas pārbaudē atradīs problēmas ar airbag un taisnotās stoikas?
anoagask rakstīja: Ar parasto auto ekonomiskāk ir likt neitrālajā un izripot, atstājot robā tikai tad, ja jābremzē
Kāpēc tad VAG iekš DSG ielicis speciālu funkciju, kas izspiež sajūgu, ja atlaiž gāzi? Motors tukšgaitā patērē mazāk, nekā zudumi griežoties pie darba apgriezieniem bez degvielas padeves
engine off coasting gan ir bīstami, bet tā varēja ar volgu līdz maskavai ar vienu kannu degvielas aizbraukt.
Man 2005 gada mazauto ar 2.0 benzīna kapsētu kādi 12l pilsētā un 8-9l ārpus. Tā kā apgāzēts, tad iet ok un tērē mazāk kā 1.0 VAGs.
Vienīgi skaņa trīscilindram interesantāka
Nebūs ar ko piedalīties nodzītu prēmium dīzelistu sarunās par remontu izmaksām
Nav jau tā, ka visas dāmas neprot braukt ar manuāli. Tomāts dacītei nav mūsu tirgū, citādi ņemtu nost tirgu renault pārāk
Prasības bija 3 vietas un lai maksimāli maz klapatas. Apdrošināšana gan jau ka lēta, lukturus nezog, var neslēgt, 5g? Garantija.
Ir gan komfortablāki, gan dinamiskāki auto, nav strīda.
Bērnu pārvadāšanai auto ar gumijas grīdu pašā laikā, bet lodgy pat tepiķa segums
Par 14k var dabūt dusteri, ja grib ielekt SUV trendā.
Lodgy un logan universāls būs ap 12k.
Dusteris jaunāks, kvalitatīvāks, un dārgāks ekspluotācijā
Lodgy vispār beidz ražot, vecāks un briesmīgāks salons, bet visvairāk vietas un vienkāršāks/izturīgāks dzinējs
Logan kaut kur pa vidu
Elektromašīna ir domāta darbs-mājas. Ziemā būs 1.5x biežāk jālādē, no probl, jo tāpat katru vakaru var pieštepselēt
Gāzes iekārta tagad ir "dāvanā". 0.9 trīscilindrinieks 2km uzsils, 4km jau brauks pa lēto.
Ar bērniem vislabāk der universāls vai minivens, t.i
logan universāls vai lodgy. Parasti viņiem uzrodas velosipēdi utml hlams
Tu zini kā tos NEDC datus iegūst? Motorā iepildīta superšķidra eļļa, kas nesargā dzinēju, riepas ir pārpumpēti šauri slick, pat visas šķirbas virsbūvē nolīmē, noņem ģeneratoru, atspiež bremžu klučus utt.
Auto pēc papīriem paliek ekonomiskāki, un pusi no ietaupījuma nodrošina testu kràpšana.
Dacia Sandero vai Logan ar rūpnīcas gāzes iekārtu
Amerikā nemotorus nepārdod
Rij kā lops, nekuja neiet, bet galvenais, ka nodoklis mazs, jo co2 mērījumu iemācījušies apmānīt.
Kaut kādā mk2 golfā zem tonnas arī patēriņš būtu ok
Uz apļa uzbraucot jābūt rāvējslēdzèjam, citādi galvenā plūsma var nobloķēt pārējiem kustību. Un ātrums par lielu aplī
Es par to, ka vidējais latvietis jūtas komfortabli, bliežot melnā tumsā pa vidu starp stabiņiem - kas tur uz ceļa būs, būs
Vidējais latvānietis tālos nelieto principā, un ceļa stabiņu atstarotājus jau ar miglām arī redz
Normālam dzinējam var arī 99.9l/100km dabūt momentālo, vairāk nerāda, lai sirdsmieru netraumētu.
Brauc ar vieglāku kāju, lai pie 2k apgriezieniem pārslēdzas. Tad gan traucēsi velosipēdistiem ieskrieties
Apakšā miglas? Ir labāk/plašāk izgaismota zona 0-15m apmēram. Ja tu tajā zonā pie 90 ieraudzīsi stirnu un paspēsi pateikt "pipec", uzsaukšu 6paku ar kumisu