iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
anoagask 14.11.2020 20:16

Konuss rakstīja: Testam tika iedots BMW 520i MHEV ar 184 Zs.

Šis Latvijas Gada auto 2021 sarakstā manā skatījumā ir automobilis, kuram būtībā nav kur piesieties (līdzīga sajūta bija arī jaunajā VW Golf). Apmēram 60 000 EUR cena (laikam) arī ir krietni subjektīvs lielums. Kurš varēs atļauties, iegādāsies ļoti solīdu automobili.

Runājot BMW kontekstā, bieži dzirdam teicienus par to, ka "BMW ir diagnoze" u.t.t. Cik esmu braucis ar citiem BMW, lielā mērā varu piekrist, jo allaž šīs markas automobiļi ir provocējuši veikt dažādus nedarbus, kas labākajā gadījumā ir apzīmējami ar samērā viegliem CSN pārkāpumiem, sliktākajā gadījumā ir nācies sevi pieķert pie sabiedrību būtiski apdraudošiem manevriem. Šī automobiļa gadījumā tā nebūt nav.

Lai gan 520i ir mazjaudīgākais aktuālajā 5. sērijā, būtu grēks teikt, ka automobilis neiet. 7.5 sekundes līdz simtam ir pieklājīgs rādītājs, jaudas pietiek plašā diapazonā. Taču nav tās provokācijas, ko parasti sniedz BMW automobiļi. Šis konkrētais ir automobilis, ar ko mierīgi kruizēt pa pilsētu vai šoseju, baudot augstvērtīgo komfortu ko sniedz šī automašīna. Jā.. negribas kāpt ārā. Nerunāsim par adaptīvajām gaismām, braukšanas asistentiem, skaņas sistēmu, krēsliem u.t.t. Tas viss ir līmenī.

Kā viņi dabū gatavu 7.5 sek ar tikai 180zs uz 1.6tonnām pašmasas?

Laikam nav 7.5, bet 7.9sek, bet vienalga

anoagask 14.11.2020 20:10

Miglām slīpums ir 2%, un augstums parasti ap 30-40cm, tātad 15-20m izgaismo

anoagask 14.11.2020 20:06

Pielej pie lidostas, aizbrauc līdz liepājai bez apstāšanās un iepirkšanās, un nomēri pēc bākas metodes. Rati ir pareiza izmēra-nobraukums pēc ceļa stabiem un odometra neatšķiras? Varbūt 235mm platas slēpes uzvilktas riepu vietā.

Vispār golf variant ir 1.4t smags, un lai to kustinātu benzīns jāpatērē. Kāja nav smaga - ja regulāri min grīdā, tad arī neproporcionāli uzlec patēriņš?

anoagask 14.11.2020 19:36

Jā pāķi, , izspīdina 20-30m uz priekšu, tieši tik, cik 1sek reakcijas laikā norbrauc auto uz šosejas.

Varbūt busam, kam miglas ir augstāk novietotas, spīd tālāk, vai arī 220mm papildmiglām, bet OEM migla der lai iegriestos pagalmā, priekš kam viņas arī reāli izmanto iekš cornering light funkcijas

anoagask 14.11.2020 19:13

102 kmh pēc gps vai pēc spidometra?

5.5 izklausās padaudz, izmēri pēc bākas metodes kādu tālāku braucienu.

un brauc lēnāk - ar 92kmh būs vismaz puslitrs mazāk

anoagask 14.11.2020 11:20

bet pie mums noņemtu sēni no trases? IMHO nē, sods par to nav paredzēts, plāns nepildās -> ignore, drīzāk ķērtu tos, kas ar 105kmh vilktu garām

anoagask 14.11.2020 11:19

Rr19 rakstīja: Priekšā var nedeg, toties aizmugurē ieslēgti miglas lukturi.

pietiek jau ar tiem pāķiem, kas saslēdz priekšējās miglas tumsā. Pie šosejas ātruma miglas lukturis izspīdina tikai reakcijas distanci

anoagask 14.11.2020 11:17

Latvija nevar, mums kaut kādi padomju LVS standarti satversmes preambulā ierakstīti, viss slikti. Latvijā pa apli arī braukt nemāk, rāvējslēdzēju pie apļa uzbrauktuvēm neievēro

anoagask 13.11.2020 21:56

manuālajai kārbai savukārt var rādīt pazeminātus pārnesumus kā rekomendāciju. Ventilators var strādāt arī pēc veiksmīga DPF tīrīšanas cikla, lai dzesētu sakarsušās daļas. bet ja katru reizi griežas ventilators pēc izslēgšanas, tas nav normāli IMHO

anoagask 13.11.2020 21:01

Ja 3x(???) ir pārtraukts DPF tīrīšanas cikls, iedegas DPF lampiņa.

anoagask 13.11.2020 9:30

Visi brauca uz stāvvietu vai remonta vietu. Un tā katru dienu. Laikam gaida, kad otrs lukturis izdegs, kopā lētāk servisā mainīt

anoagask 13.11.2020 9:26

Būs sliktāk kā remonta laikā, jo labie pagriezieni gaidīs uz velobraucējiem. Ja barona būtu velo-tramvaja iela + kvartāla iedzīvotājiem, tad čaka varētu nebūt velojoslas, bet 3 joslas ar maiņvirzienu un sabtr prioritāti

anoagask 12.11.2020 21:45

Ar RB stacijas laukumu sašaurinās līdz 1+1 vai 2+2 joslām, čakenei plūsma samazināsies

anoagask 12.11.2020 21:15

Tieši tā, ja paļaujas uz evakuatoru. Brute force par fūres riepas aizvingrošanu un uzlikšanu, skrūves jau ar pietiekami garu sviru varēs dabūt vaļā

anoagask 12.11.2020 17:01

Igauņu policisti paņem lēnbraucēju

m.rus.delfi.ee/criminal/article.php?id=91648479

anoagask 12.11.2020 16:53

Stumt riteni pa brauktuves malu, ar dzeltenu dāvida zvaigzni pie apģērba.

Pa ietvi nevar pabraukt, velo ātrums daudz tuvāks auto, nekā kājniekam

anoagask 12.11.2020 10:17

Uz autobusa un trolejbusa arī Rīgā brauc. No probl, kamēr riepa nav jāmaina, kur vajag brutālu spēku.

anoagask 11.11.2020 21:40

nomiks rakstīja: ĻOOOOOOTI patika.

Sākums gan bija stresa pilns - pie Mola iekāpu Hondā e, bet rādīja atlikušo baterijas daudzumu 3%. Bija ziņas, ka pie CSDD (Antenas ielā) uzlādes ierīca tobrīd bija tukša, riskēju doties uz turieni uzlādēt. Salu tilta vidū palika vairs tikai 2 %. Izslēdzu radio, klimatu un turēju "čurikus", kaut izvilktu līdz uzlādei. Viss bija OK. Piebraucot pie lādēšanas ierīces, bija atlicis vairs 1 %, kas rādījās jau apmēram no Mūkusalas apļa Cirkle K.

Pirms uzlādes gan pagāja laiks, kamēr sapratu, kā atvērt uzlādēšanas pieslēguma lūku. ārā jau bija satumsis, iekšā nekādu pogu nebija. Izrādījās, ka viss ģeniālais ir vienkāršs - maza podziņa paslēpta turpat "radiatora restē", kādas šim auto nemaz nav

28 min laikā baterija uzlādējās līdz 44 %. Līdz ar to atlikušo pusstundu varēja kārtīgi "dot mizā". Un tas ir diezgan precīzs apzīmējums, jo sajūtas ir tādas, ka paātrinājums ir nenormāli liels, kaut specifikācijā norādītas 8,3 sek. no 0-100km/h.

Teikšu godīgi, iepriekš man no ārpuses Honda e likās pilnīgs tizlenis. Bet, iepazīstot to tuvāk, man tas iepatikās aizvien vairāk. Salona interjeru es liktu 1. vietā no visiem todien testētajiem 8 auto. Kameras spoguļu vietā ir daudz labākas, informatīvākas kā 3 x dārgālajā Audi e-tron. Dislpleju spoguļu attēlošanas izvietojums ir ļoti ērts, pārskatāms. PAt ērtāk nekā parastie spoguļi, jo nav pat jāpagriež galva, lai redzētu. Viss priekšējais panelis ir viens liels jeb vairāki mazi displeji. Var uzlikt romantisku vai mazāk romantisku fonu. Tikai, cik nācās pamanīt, bilde pazūd līdz ar kustības sākšanos. iespējams, iestatītjumos šo var mainīt.

Arī ārupusē šim auto ir interesants un iepriekš neredzēts durvju rokturu risinājums.

Neskatoties uz Hondas e izmēmazo izmēru, uz aizmugurējā krēsla vietas ir pietiekami arī pieaugušam cilvēkam. Dēls (15) teica, ka vietas tur esot vairāk kā mūsu Honda Jazz.

Īsāk sakot, man šajā hondiņā patika gandrīz viss, izņemot cenu. Advance komplektācijā 37 330 EUR man šķiet neadekvāti pie tā, ka max nobraukums ar pilnu uzlādi ir tikai 210 km, kas nozīmē, ka reāli "garantēti" droši vien tik kādi 150 km.

8.3s jau ir warmhatch zona, pie tam bez vajadzības iegriezt motoru, t.i. vienmēr kā redline braukt

anoagask 11.11.2020 15:14

Rallija radžu riepas gan ir superšauras. Es liktu šaurākas, jo aquaplaning/slushplaning ir visbiežāk sastopamā situācija

anoagask 11.11.2020 15:12

Kaut kādā testā tā lasīju

Generally, narrower tires are better in snow and on ice because they are more stable and get better linear traction by penetrating the snow. This is not always true though; on hard-pack snow, wider tires with more sipes are better.

anoagask 11.11.2020 11:21

Manuālī rakstīts, kādi diski der. Par riepu var variēt saprāta robežās uz pareizā diska - 205/55r16 vs 195/60r16 piemēram

anoagask 10.11.2020 20:49

Diskiem jābūt ar pareizu ET skaitli, 5 skrūves-gan jau derēs attieksme nedrīkst būr

anoagask 10.11.2020 20:46

Renault benzīnam 3000 dīzelim 6000km iebraukšanās laiks

anoagask 10.11.2020 17:10

Dinamiku nullītei nav jēgas apspriest, kompis nedod visu jaudu iebraukšanas perioda laikā. Ja nu vienīgi dīleris kaut kā atslēdzis to priekš demo auto

anoagask 10.11.2020 17:07

Un superb toč nav tas auto, ar ko to izjust - kāds mazs ņiprs RWD cita lieta

Lasītākie raksti

Jaunie raksti