Uz brīvības/g zemgala regulāri paliek. Arī ja taurē - babulis blisinās acis un nesapratīs kāpēc - viņa taču uz priekšu nevar pabraukt
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Uz brīvības/g zemgala regulāri paliek. Arī ja taurē - babulis blisinās acis un nesapratīs kāpēc - viņa taču uz priekšu nevar pabraukt
Zilā zīme nav apdzīvota vieta, tikai baltā
Nemotoriem parasti ir ciešāka kārba, jo nav paredzēts lieliem ātrumiem. Ja 6robu mehānika ir paredzēta līdz 250kmh, tad būs garāki robi un lielākas atstarpes
T.i. 200zs tfsi tajā pašā auto būs daudz baudāmāks kā 120zs dīzelis-kā tas var nebūt skaidrs
D4D būs labāks uzsākot vilkt smagu piekabi, kā arī in-gear acceleration no 40kmh pie 1000rpm piemēram - tfsi 5.ātrumā, D4D 3.ātrumā vai tml
Tāpēc ir jēdzīgi salīdzināt AT izpildījumā, kur kompis optimāli izmanto motora iespējas.
Kāda jēga salīdzināt 200zs tfsi ar 120zs D4D, tur jàliek pretī 190 vai ciktur zs ir niknākajam VAG 2.0 dīzelim
pēc sajūtas liekas, ka auto, kam nav kondicioniera, ir krietni spēcīgāka gaisa plūsma max ventilatora stāvoklī. Lai gan neatceros, kad pēdējoreiz braucu ar tādu auto, pirms gadiem 15 vai vairāk
Šitajā vietā smuki stabiņus varētu salikt labās joslas trajektorijai, līdz pat zebrai. Ja vajadzēs labā spārna remontu, zināšu vietu.
Parasti vieglais ilgi neiztur, ka fūre brauc 1m distancē
te tomēr runa par galvenajiem lukturiem - tur tak kādi 4 veidi kvēlspuldzēm. Kāda jēga no CSN punkta, kuru neviens neievēro un nekontrolē?
ieslēdz avareikas un ripini. neesmu redzējis nevienu auto, kas ar izdegušu lukturi tumsā brauktu ar avareikām, lai gan vienačus var redzēt katru dienu.
Pie tam lielākajai daļai auto ar CANbus ir brīdinājums panelī par nedegošu lampiņu.
iAuto rakstīja: Plānojam rīt publicēt piektdienas sarunu ar Tāli Linkaiti! Montējam Zoom video
Tā arī nepajautāji naher zīmē maģistrāļu kartes, ja naudas nav un nebūs
CP varētu apstādināt un likt brīdinājumus/sodus - ar avārijas gaismu drīkst braukt tikai uz remonta vietu vai stāvvietu.
Reāli izčakarētais laiks no rīta/vakarā jau arī ir sods
Kuram auto kvēlspuldzes iet 10-15 gadus? Vispār jau spuldzes mūžu mēra stundās. Kaut kādiem veciem audi redzētas izdegušas LED DRL, bet 10g un jaunākiem neesmu pamanījis masveida problēmas ar led. 15gadīgs halogēna lukturis tāpat būs apsūbējis reflektors, netīra lēca un viss slikti.
Pie tam kopš ražotāji sāka taupīt uz lukturiem un likt bihalogēnu bet atsevišķas tālās spuldzes, led lukturi pamatīgi uzlabo redzamību
Bumers-tv zvaigzne bija nebraucams. Par nestrādājošu kondišku un abs lampiņu skolotāja būtu starā.
Nelej, kuram auto OEM led ir jāmaina 1x gadā?
Jauni ātri vilcieni noņemtu slodzi no ceļiem arī
Neticu par spārnu. Ir mašīnas, kam arkā ir lūciņa.
Mk5 fiestai jāskrūvē nost lukturi, kas gan ir samērā user friendly izdarāms
650 rakstīja: Lūdzu, reku,mums pašiem izrādās ir autoritatīva bl..ogere auto jomā.Nu ko gan parastais lohs/regulārais varētu šai gaspožai iebilst... www.tvnet.lv/7093970/automobilu-kulta-gadsimts-nosledzas-turpmak-automasina-busot-tikai-kaste-uz-riteniem
Elektromašīnām tāpat ir tesla un dacia - dažādas tirgus nišas. Eseja briesmīgi gara, neiedziļinājos
Te vairāk par veiktspējas salīdzināšanu. Pēc sajūtām 2.0 150zs atmo benzīns ikdienas braukšanā būs baigais nīkulis salīdzinot ar 1.4 tsi vai 2.0tdi
Salīdzināt AT ir godīgāk - kārba kickdown režīmā labāk māk izmantot motora potenciālu nekā vidējais cilvēks
Manam renault uz 10k viens gļuks - iespējams aftermarket imobilaizera gļuks, startējās tikai pēc klemmes noņemšanas
Tie hibrīdi ir forši - 90% no nobraukuma tipiskā lietojumā var nobraukt ar elektrību, ja mājās ir rozete. Bet atvaļinājumā tev ir auto ar normālu gaitas rezervi.
Lielākiem auto vajag lielāku bateriju - izmaksas gaisā.
Riskanti, ka renault risinājumā nav sajūga, auto iekustina elektromotors. T.i. elektrisko problēmu gadījumā evakuators
msh rakstīja: Neredzu Grobiņā neko no "pilsētas ielas", neskaitot ātruma ierobežojumu. Kas tur ir tāds sevišķs ko nevajadzēja atļaut - 3 lieli krustojumi un pāris mazāku krustojumu? Pāris trīs gājēju pārejas? Benzīntanks? Pāris ceļam blakus esošas mājas? Nekā vairāk tur arī nav...
Tad naher tērēja naudu grobiņas apvadceļam, lai visi brauc caur centru. Un saulkrastu apvadceļam arī uzlikt 50 - lai drošāk
Jā, vajag vairāk krustojumus, kur jāpiestāj malā, jāapskata no visām pusēm un tad vēl 200m atpakaļ zīmes jāpaskatās. Kā sašaurinājums uz gaisa tilta virzienā no cetra. CHA un zīmēm jābūt pretrunā - tas ir latvijas kultūras kanonā ierakstīts
Lai var veselus sižetus uzfilmēt viena krustojuma skaidrošanai