Pamatskolas fizikas ejsāmenā par tādu tekstu var dabūt 2
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Pamatskolas fizikas ejsāmenā par tādu tekstu var dabūt 2
feciic rakstīja: Par šo lūdzu sīkāk!
E39 3.0d ar 184zs simtu skrien astoņās sekundēs ar svaru 1575kg
F10 2.0d ar 184zs to pašu dara 8.1 sekundē bet ir par 100+kg smagāks.
Kārbas manuālās.
Kur ir tie virtuālie zs?
Krievu materiālos par to spļaudās, bet tur runa par atmo benzīnniekiem
DTiltā ir tikdaudz vietu, kas ir D...
Vismaz ASV arī uz ceļiem ar daudz pieslēgumiem labo joslu izmanto mazāk nekà vidējo.
Labās joslas fetišs ir uz autobahn, kur pieslēgumi ir ļoti reti
Visu nosaka kg/zs attiecība. Un jaunajiem auto zs ir virtuāli, jo dzinēja vadība co2 prasību dēļ reālā dzīvē ierobežo tos zs
Nu tur viltīgi - pie lielākas plūsmas 1. joslu jāizmanto lai nogrieztos/iekļautos. Piemēram krasta ielā, ja visi blīvi izmantotu 1.joslu, tad būtu apgrūtināta uzbraukšana. Jūrmalas šosejas tukšā 1.josla ir jāliek latvijas kultūras kanonā
Valmieras ceļš ir pārskatāmāks, vieglāk apdzīt, pleskavene vēl aiz bērzkroga ir grūtāk
Modano rakstīja: Pārsvarā laikam ar atrāvienu dominē Volvo, pāris Porši redzēti bez lukturiem. Zinot cik Volvo neaizsargāti un bieži upuri, kāpēc cilvēki neliek tās lukturu drošības figņas? Vai arī viņas nestrādā?
Būs aplauzti lukturi un saskrāpēts kapots
Vidspirms tiec galā ar tosola zudumu. Varbūt ietaupīsiea klabekļa remonts
Jetta bija laikam uz iepriekšējās paaudzes platformas, jo sedanus pērk ASV un tad attīstības tirgos
Viskomfortablākā sēdpozīcija, kur esmu braucis ir busam, sportiskā dibens uz zemes kā golfā nogurdina vairāk.
Golfam ar mazo motoru ir atkarīgā piekare aizmugurē, tiguanam droši ka neatkarīgā - nesalīdzināmas lietas.
Tāpat riepas dažādas, drīzāk varētu skatīties aļņa testu rezultātus, tik internetos nevaru atrast, un tipiski rezultāti būs 5-10km robežās, ko bez mērierīces nepamanīsi, ja neesi pro pilots
Sastrēguma laiks vs apļa izbraukšanas laiks. Ja viss aplis 3 joslās kustas uz 20, ir ātrāk nekā tagad, kad visi gaida, strauji ieskrienas un bremzē. Un vēl jāpārzīmē apļi uz turboapļiem, kur joslas kā skrūves līnija iet prom, un malējā visu laiku tikai nogriežas
Tukšgaitā motora vadība var nedot max jaudu
Ja kratās gāzējot, tad vainu jāmeklē motorā-transmisijā.
Motora spilveni vai divmasu spararats?
Un sportistus, mūziķus un aktierus COVID neņem, paraksti papīru ka neesi slims, un nevajag pašizolēties
Btw aplī ātrumam būtu jābūt ap 30, lai var maksimālo piepildījumu dabūt. Dēļ milzīgajiem ātrumiem nevar uzbraukt un mainīt joslas
auto paliek vieglāki, jo vairāk izmanto augstās stingrības tēraudu un alumīniju - ekoprasību izpildīšanai
Ar busu braucot var redzēt pāri gan SUV, gan īstiem 4x5
Līkumainā šosejā arī zemais auto ir baudāmāks. Augstāks smaguma centrs un lielāka masa dara savu
Pārskatāmība. SUV logu līnija ir kripatu zemāk, un sēdēšana kripatu stāvāk, lielāki spoguļi - līdz ar to labāka izpratne par to, kas notiek apkārt.
Cepums reklāmistiem, kas iemasējuši, ka SUV ir droši.
Es gan kā otro mašīnu ģimenē tajā budžetā ņemtu ko jautrāku - vislabāk yaris gr - 4x4 un 250hp. Tur gan laikam atpakaļpirkums mazs un apdrošināšanas sliktas.
+1. UK u.c. viņus daaaaudz izmanto kā darba auto zemnieki, elektrokompānijas utt, arī citur kur bija UK kolonijas. Itālijas kalnainajos apgabalos arī daudz defu redzēju. Nenokaujama 4x4 bundža, komforts gan 0.
Nevis 33 bet 63 gadus ražoja veco defu
Krava uzlabo saķeri aizmugures piedziņai, un traktoram atsvari, lai nerauj priekšu gaisā. UAZam 4x4 režīmā tie cilvēki maz ko maina
Jaunais defs ir stilīgs parketnieks, kāda jēga salīdzināt ar nopietnu bezceļa tehniku ala UAZ. Pie tam visu izšķir riepas - gan jau uazam bija MT, bet defam parasts M+S. 4x4 T40 uzbrauktu un vēl piekabi uzvilktu
Mēģinu atcerēties, kad pēdējoreiz redzēju vilcieniņu ar drošu distanci ... uz šosejas ātrumiem tas būtu 50m, dzīvē 2x mazāk parasti
Vienīgais racionālais iemesls ir jau tēmē uz apgriešanos. Varbūt ar audi pozorna pa 1. Joslu - tā ir škodām un vw