Apvedceļš arī bieži ir viena gara kolonna. Bet fūre jau normāli uz 89 ripina, braucot uz 105 visā apvedceļā var ietaupīt 5min
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Apvedceļš arī bieži ir viena gara kolonna. Bet fūre jau normāli uz 89 ripina, braucot uz 105 visā apvedceļā var ietaupīt 5min
Corolla=auris sedans
Nejauc 2 dažādas lietas - kolonnu aiz fūres pie parastas satiksmes vs rīta/vakara stūķi, kad kolonna reāli ir no rīgas pēdējā luksofora līdz ādažiem
Es domāju tie ir indivīdi, kas neredz tālāk par priekšābraucošo, un nedomā vairāk kā par 1 gājienu uz priekšu
CP skaits ir tālu zem vajadzīgā, un tie paši kontrolē tikai uz ātrumu.
Moderni turbobenzīni ir efektīvi, līdz ar to sliktāk silda. Labāk par dīzeli, bet ir varianti, kur vienalga ir elektriskais fēns salona apsildei.
Savādāk vispār nevar, tikai ar ieskrējienu. Esmu diezgan izbraukājies ar nomas nemotoriem - 60zs clio, twingo u.tml.
Man liekas Lv ir ļoti maz asfalta ceļu, ko var baudīt ar atļauto ātrumu
Cilvēki jau arī nav mācīti normāli apdzīt - no attāluma, ar ieskrējienu. Tā pat ar pilsētas 70zs bezmotoru var normāli tikt fūrēm garām.
Green railways, ir diezgan daudz celiņi lv un ee
Vilcieniņam priekšā var būt arī 90 pēc spidometra. ļoti tipiski ir vilcieniņi, kur aiz fūres vai autobusa ir kāds, kurš negrib vai neprot apdzīt, bet brauc 10m aiz fūres, un tālāk kaudze ar pieklājīgajiem, kas gaida, kad nesteidzīgais apdzīs.
Personīgi, ja redzu, ka priekšā ir adekvāti braucēji, kas izmanto apdzīšanas iespējas - braucu kolonnā. Ja priekšā urbina degunu un raustās - apdzenu kolonnu vienā vai vairākos piegājienos. Tas gan neattiecas uz intensīvu satiksmi, kurā apdzīt nevar/nav jēgas - piemēram ādažos, braucot uz rīgu.
Ja būtu adekvātā skaitā CP, varētu ārstēt distances neievērotājus, fūrēm 1mēn tiesību atņemšanu
Ja vari atļauties braukāt apkārt ar privātmāju, tad imho savs laiks ir dārgs, lai viņu tērētu pie tanka. Vismaz man patīk dīzelis, kur ar bāku var 1000km+ nobraukt
Tas gan varētu būt atbaidošs faktors. Uz bāņa dūšīgi braucot pie 20l varētu dabūt, 2h un lampiņa iedegas
Igaunijā sods ir no 3 vai 4kmh, un diezgan bargs, un policijas laikam arī vairāk, un stādina par maziem ātrumpārkāpumiem.
Nezinu kā tallinas šoseja, bet daudz kur apdzīt aizliegts tur, kur ir droši to darīt. Ja stulbi sazīmē CHA, nevar kaunināt pārkāpējus
650 rakstīja: Mīnusu ne es liku, bet par patēriņu jautājums ir pilnīgi vietā.Jo reāli tas interesēs pilnīgi visus- no bomža līdz miljonāram.Vēl būtiski ir par riepu izmēru un marku.Kā arī par to, ar kuru pārnesumu un kādiem rpm viņš pārvietojās "nesodāmajos" ātrumos(gan pilsētā, gan ārpusē) un ko viņš "dara", ja vadītājam no šī te mierīgā/nesodāmā stāvokļa ir savajadzējies (vai sagribējies) strauji paātrināties..
Miljonāru patēriņš neinteresē, jo starpība starp 3.0 tdi un šito benzīnu gadā ir vienas vakariņas restorānā
slidens ir tad, ja ar bezpiedziņas ģimenes auto spolē ar 3.
nekad ko tādu neesmu novērojis remontos
Tāpēc, ka baltās zīmes vismaz igauņi nesaprata kā apdz.vietas
Orientieris. Pēc papīra kartes navigējot ļoti noderīgi.
Nu bet sovokā kartes bija speciāli nepareizas un nedetalizētas.
Ņemot vērā, ka pāri upei ir tilts/caurteka, zīmes izmaksas ir tuvu nullei
Pārvads ir rīgā, ne?
Lauksaimniekiem pikaps kvalificējas kā darba auto, var braukt ar bezakcīzes dīzeli.
Lidostas pārvads 15 vai 20g nekas nav darīts, tagad taisās brukt
Neapaugšanu nodrošina plānošana, nevis attālums no centra. Katram pieslēgumam vajag atļauju. Uzskatāma parodija ir ādažu un grobiņas apvedceļi, kur atļauju dabū visādi āksti
Pieskaiti vērtības zudumu. Limo ar lapdance nebūtu daudz dārgāk
Ja ir interese paplašināt horizontu, man ir lieks golf 6 variant 140zs CR dīzelis manuālis highline, xenon, rns510 navi, panorāmas jumts/lūka, alcantara ķebļi.
Pārskatāmi 270k km
Autobāņu kreiseris nav, vmax tikai 220, bet priekš lv ir ok
Neaizmirsti, ka pa jebkuru lv ceļu drīkst braukt velo vai pajūgs, ar 100kmh intensīvas satiksmes apstākļos sanāks auzas