3k + eļļu un siksnu maiņa + 2 dārgāki remonti turpat jau būs. Tikai vienā gadījumā pēc 5g tolmets, otrā mazlietots auto ar zemu vērtības kritumu
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
3k + eļļu un siksnu maiņa + 2 dārgāki remonti turpat jau būs. Tikai vienā gadījumā pēc 5g tolmets, otrā mazlietots auto ar zemu vērtības kritumu
15 gadus vecs mondeo interjera un komforta ziņā nebūs tālu priekšā dacītei. Kur nu vēl tas nobrauktā dīzeļa trak-trak-trak, salīdzinot ar jaunu benzīna dzinēju, kuru tukšgaitā pat no ārpuses knapi dzird. Un par vecu dīzeļu uzticamību klīst leģendas (ja viet tas nav MB atmo dīzelis iekš W123).
Dacītes nepārdodu, man vienalga.
Bet opreģeļis - ford ir lētā gala auto, vienā grozā ar opeli un PSA, ar mazliet labāku vadāmību, bet principā garlaicīgs pārvietošanās līdzeklis.
Alfa ir drivers car, kopā BMW, audi, pēc eksotikas tuvāks jaguar.
Tie galīgi nav konkurenti
Dacia logan. Jauns, ar 5 g garantiju
Yaris GR vai corolla ar to pašu 250zs motoru un 4x4 varētu būt baudāmi
Pag, te pērk 15gadīgu pārvietošanās līdzekli, varbūt alfu, varbūt fordu, varbūt tomēr beigās VW. Nevis kolekcionāru auto. Oriģinālais buferis vai spārns būs auto cenā
Tāda vecuma braucamajam apsverams arī rez daļu un servisu aspekts
Nevajadzētu, ja būtu d tilta pēdējā kārta ar pieslēgumu jelgavas šosejai.
Par luksoforiem nepiekrītu - cik garš, tik plats. Divu noslogotu ielu krustojums vienmēr būs problēma. Ja pagarina kreiso uz vienības gatvi, palielinās stūķis uz pārvada
Ja pirmo reizi reģistrēts PL, tad tāpat kā jebkuram importa auto
Bānis ir būvēts lai fūre droši uz 90 var visur izbraukt. Kaut kādus dīvainus līkumus tikai itāļu bānī 1x esmu redzējus. Viss pārējais uz 130 ar dacīti logan būtu izbraucams
Piedeklarējies polijas ofisā. Nodoklis attiecas uz LV deklarētajiem.
Tagad octaviai riepas ir zemāka profila kā omega lotus ar 250+ zs.
Dacīte ražo ļumīgus auto, bet sportiskie letiņi nepērk
+1 litrs pie 160 ir lirika. Pie 100kmh lielākā daļa patēriņa ir gaisa pretestība, kas pie 160 palielinās 2.5 reizes. +3 litri būtu optimistiski.
Salīdzinot ar krosoveriem nevajag aizmirst, ka Cx ir relatīvs pret šķērsgriezuma laukumu - augstam un platam SUV šķērsgriezums ir ievērojami lielāks + sliktāks Cx
Eksāmenā visi rāda kā pienākas.
3.7 var rādīt arī iepriekšējās paaudzes CR TDI. Jautājums, cik rāda pumpis DUSā/odometrs
Vnk tie apļi ir padomju ceļubūves ikonas. Turboapļi, kur joslas iet kā pa vītni, ātrums līdz 30, un visur rāvējslēdzējs
Iespēja atrast nenojātu e46 ar mazo benzīnu vai to pašu 1series ir x reizes lielāka. Pie tiem pašiem 20k gadā un 2litru starpības patēriņā tas ir <400 eur gadā
Jāskatās ap kuru gadu sākas powershift divsajūgu kārbas, kas vismaz no sākuma ir tikpat problemātiskas kā DSG.
Ja baigi vajag premiumu - A3, 1series, būs ekonomiskāk un pontīgāk nekā mondeo
Dīzeļtomāts -abas lietas, kur pie 2k budžeta ieberzties.
Benzīns+mehānika, un ja baigi gribas gāze
Pareizā robā ielikts golf 1.6 atmo dod līdzīgu paātrinājumu.
Gan jau nomas noteikumos ir slidīga frāze par gādīgu saimnieku, bet imho pedal to metal nav auto laušana, it sevišķi bateriju auto. Par šķērsenisko paātrinājumu varētu piekrist
10 vai 11sek 0-100 neizklausās pēc baigās raķetes
Uz centru sabtranss stāv tunelī kopā ar auto
Mentu parkingu vajag aizvākt un A joslu līdz 13.janvāra ielai. Sabiedriskais nedrīkst stāvēt stūķī.
Nolidojis bija gan aizmugurē gan priekšā(nejauši redzēju, kad mani apdzina), uz šosejas brauca ap 130, pilsētā 80+
VAG rokas kārba ir projektēta uz 340?
Drivers car ir bundžas stiprība uz vērpi, piekares risinājumi, regulējumi utt. 316 ir drivers car, bet passat ar jebkuru motoru ir govs