Vispār jau ar 100k auto komplektā nāk kalps, kas bauc iepirkties.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Vispār jau ar 100k auto komplektā nāk kalps, kas bauc iepirkties.
BS par vietu aizmugurē - kaut kas starp golf un polo, vai nu 10 gadīgā meitene ir 170cm, vai pats garš, vai neproti noregulēt atzveltni. Logu līnija augsta, un salons sašaurinās stipri pie jumta, tāpēc arī ir saspiestības sajūta. coupe-SUV
Protams, superb ir daudz vairāk vietas
Var tak kādus 3gb radarus uzlikt - vienu pie mūkusalas apļa, vienu pie zaķusalas un vienu pie labā krasta.
Uz salinieka ļoti noderētu vidējā ātruma kameras un elektroniskās zīmes, lai var samazināt ātrumu sastrēgumu laikos. Ko tu šūmaher iegūsti no 100 uz salinieka - iespēju ilgāk pastāvēt stūķī vienā no galiem? Brauciena laiku tāpat nosaka sastrēguma ilgums tilta galā
Tur ir pilns ar anālām uzbrauktuvēm, no kurām 70 plūsmā nevar iekļauties, kur nu 85-90
DE parasti ir visādi utilizācijas bonusi, diez vai lv reģistrētu šrotu var iesmērēt tajā programmā
Pa salu tiltu drīkst braukt pajūgi, un braukt zem max ātruma arī nav aizliegts. Tas, ka to reāli izmanto kā ātrgaitas ceļu ar blīvu plūsmu, gan ir problēma
Gan jau ka tas autoss tāds nesen nopirkts
Imho visiem auto de tirgū cena ir liekāka, tur zeļ eu-reexport dīleri, kas vācijā tirgo auto no citiem tirgiem. Var kādu piemēru, kur de cena ir mazāka par lv?
Pats nopirku renault no lietuvas dīlera, jo par 2k labāka cena
Cartex.lv šuj uz vietas LV, pasūtīju, ātri gatavs un pagaidām viss gerai
Nerēķinot apkopju izmaksu starpību - 2kEUR cenas starpība pie 400k km atmaksājas
Nevis izdilst, bet aizkoksējas un zaudē elastību, gredzeni vairs nepiekļaujas cilindram
Lētākais ir mobicool 12v kompresoru kastes, ap 300eur
Austrijā bānis tikai 130. Bet rādītājs labs, mazajai klasei dīzelis neatmaksājas
Josla aizņemta = sastrēgums. Visos citos gadījumos jāiekļaujas plūsmā. UK ir jālaiž pēc noteikumiem.
Krasta iela protams ir parodija, ko saskaņojis kāds csdd ģēnijs
Runāju ar renault pārdevēju, ka tieši šis variants bija mentu lagūnām - nobraukums mazs, bet motorstundas 24×7, jo ziemā sildīšana un vasarā AC.
Dzinējs ir projektēts darba apgriezieniem, 200km pa bāni ir labāk kā 5km korķī
No kaut kurienes tie miljardi jāizvelk, lai izmešu skandālu nolīdzinātu. Nav jau vairs b4 passat, kas laukos iet un iet
Pilsētas mazauto būs mazāki km nekā lielajai klasei. Bet svarīgas ir motorstundas, nevis km
Servisā nolaida podā jaunu katalizatoru, un piedāvā atrisināt problēmu, nopērkot skati.
Ir arī cits atrisinājums - nopirkt skati un pārdot tālāk. Tā kā eļļas līmenis nav skatīts, ticams, ka ir braukts zem min līmeņa, un motoram ir citas šaizes radušās. Eļļas gredzeni duratec he ir standarta nelaime, pilns internets ar to.
Duratec standarta vaina - eļļas gredzeni. Eļļu noteikti rij litru uz tūkstoti un nobeidz katalizatorus, tos var mainīt kā zeķes.nebūs lēti. Nomaini servisu, šitie neko nesaprot
Nav lēti, es liktu
www.12voltplanet.co.uk/ctek-d250se-dual-input-dc-dc-charger-mppt-solar-controller.html
Var lādēt no ģeneratora, no paneļiem, un otrā virzienā - galveno/startera aķi no paneļa
Sodāma ar ko? Braucu pēc iespējas pa labi, kas konkrētā situācijā ir pa vidu
Un ko nozīmē "nav manuālā režīma"? Visiem automātiem ir, un renault EDC nav? Neticu
Trumuļu bremzes mierīgam braucējam ir pluss, nevis mīnuss.
19 collu ratu riteņi kombinācijā ar lētu piekari - loģiski, ka drebina.
26k par liftētu polo - muahaha, gan jau vienmēr būs akcija
Nesen zvanīju par auto bez numurzīmēm, operatīvi visu nokārtoja. Valmiera, rīgā iespējams resursu trūkums