Pašlaik izbaudu itālijas satiksmi - ļoti dinamiska un izcili izpalīdzīga, neviens nekačā tiesības un neiet uz kontaktu, taurē lai dotu par sevi ziņu, nevis pārmācītu citus.
Roma un Neapole cits stāsts
Pašlaik izbaudu itālijas satiksmi - ļoti dinamiska un izcili izpalīdzīga, neviens nekačā tiesības un neiet uz kontaktu, taurē lai dotu par sevi ziņu, nevis pārmācītu citus.
Roma un Neapole cits stāsts
CP no vadības ir sodu plāns, ekipāžas to arī īsteno. Nevajag lamāt ierindniekus, viņi izpilda pavēles.
Start stop pirmajam īpašniekam dod 3eur gadā ietaupījumu uz degvielu, bet otrajam - dārgāku aķi un ātrāku motora kapitalku.
Vienīgais ieinteresētais ir ražotājs, jo ietaupa co2 sodus no EU
Jauda(pie konkrētā apgr skaita )/masa.
Mocim ir 1-3kg/zs. Auto jau 5kg/zs ir baigais sporta vāģis
Reālajā dzīvē ir vēl sliktāk, jo pie 2k RPM dīzelim ir max grieze, kamēr atmo benzīns vēl guļ.
Uz renault trafic 2.0 d nepatīk, slēdzu ārā, ja atceros. Nav vajadzīga tā 0.5s aizture, un motors nav projektēts lai viņu ļurinātu iekšā-ārā.
Sajūsmā no pārējās sabiedrības dotācijām - haļavnais parkings, A joslas, elektrība nebija par smieklīgu cenu kādu laiku.
Kad haļava beigsies, tad vairs nebūs priecīgs
Tā imho ir dacia niša - pārvietošanās līdzeklis, kas minimāli čakarē prātu. Vairāk kā 100zs auto ar tonnu pašmasas ar augstu smaguma centru un mīkstu piekari nemaz nevajag. Kāds ir dzīvē braucis ar trīscilindru renault pēc iebraukšanas km - tiešām neiet? Ja tā, tad paldies grētas ekonormām, tad līdzīgi neiet arī visu pārējo ražotāju līdzīgie motori
Eļļa uz minimālā nekad nav labi. Tosola zudums ticami ir iemesls, kāpēc iepriekšējais īpašnieks to pārdeva.
Garantija droši vien uz visu - jautājums ko maina un cik maksā obligātās apkopēs. Vai tik Korejiešiem apkopes nav kosmiski dārgas, t.i. garantija reāli ir atliktais maksājums par auto caur apkopēm?
Kāda atšķirība - 100 mēnesī vai 1200 gadā kā augstāk apskatītajam daudzlietotajam BMW?
Dacītes līzinga 1. iemaksa ir daudzlietota auto cenā, bet mēneša maksājums ir ikmēneša remontu apmērā.
Nav viss tik vienkārši, pat pagrieziena rādītāji opeļiem pirms 10 gadiem bija dīvaini, bez mehāniskas fiksācijas. Tālās gaismas, logu tīrītāji un apmazgātāji katram ražotājam slēdzas savādāk. Pat tauri kādu laiku renault bija iebāzis pagrieziena sviras galā.
Ja eksāmens skaidrā laikā dienā, tad vienalga, jo stūre visiem vienāda un pedāļi arī. Bet atpakaļgaita atkal katram savādāk.
Ja nevari atļauties jaunu dacia, vispār nevari atļauties auto
Tas ir kolekcionāru auto, nenojāts maksās $$$$
Exactly, 80zs motoram pie 300rpm būs ap 40zs, lai noturētu auto 100kmh ātrumu, vajag 10-20zs. Pie 2000rpm būs ap 27zs - katrā kāpumā mirs nost
Krievu auto ir augstāki klīrensi par modernu krosoveru.
Kapeikas 70zs ir jākustina tikai 955kg, un atmo benzīns bez elektroniskiem eko iemauktiem ir ļoti atsaucīgs
Tam motoram pie 100 ir 3000rpm, lai noslēptu jaudas iztrūkumu. No 6. Ātruma būtu jāslēdzas uz leju pie stiprāka pretvēja vai mikroskopiska slīpuma.
Baterijas kwh visiem maksā apmēram vienādi. Vienīgais veids kā samazināt cenu ir superviegla, aerodinamiska kaste uz velosipēda riepām, kas patērē mazāk enerģijas, piem. renault zoe
Katru reizi piedarbinot panelī parādās adblue ok. Nākamais līmenis uzreiz ir pizģecpizģecnevarpiedarbināt?
Var taču remontēt augustowas dīlerservisā ne?
Tiko pēc 900km pēc bākas metodes tai skaitā uz varšavu braucot kripatu virs atļautā pa bāņiem 7.35l
-30% no kuras cenas? Dacia un hondai ir cenas, pārējiem kataloga cena ir diskusiju sākumpunkts
Nu varbūt 75kmh. Auto nebija kasko, braucu uzmanīgi un pa mazākiem ceļiem. +- kļūda uz pistoles atsitienu. Pie 125kmh pa bāni 9 vai 9.5l pēc kompja - ātrums ir megaietekmējošs
Tādās reizēs es agresīvi iebraucu ceļam pa vidu. Ja gludeklis aizmirsts, apsteigs pa nomali