Lētāk par van iznāk īrēt 2 golfus
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Lētāk par van iznāk īrēt 2 golfus
Tieši tāpēc nevajag pontot, bet ceļot arar jaunu auto. Ja neveri atļauties jaunu dacia - vispār nevari atļauties auto
Vienītī vai divītī jā, garās ned.nogales utt, bet avio izmaksas lineāras, kamēr auto - konstantas. Pieskaiti vēl velo vai slēpēm otru biļeti
Paprasi ģim ārstam sev legālus stimulantus, bērniem ko nomierinošu, vakarā izbrauc un nākamajā pēcpusdienā jau alpos
Waze tomēr ņem vērā max ātruma ierobežojumus. No 8h uz 7h ir 12.5% ātrāk - 90 vietā 105 un gatavs. ar lieljaudas auto mazāk iestrēgsti aiz vilcieniņiem.
Galvenais ir nemīzt - 3x pačurā un pusstunda pazaudēta
tuvākajā laikā personīgais transports rullēs epidemioloģiskās drošības dēļ. Pabrauc kopa autobusā ar kādu Liepājas ballētāju un 2 nedēļas karantīnē mājās
ticamākais - ja vajag pabeigt manevru ātrāk, kā bija plānots
ejošajām VW vai toyota daļām vajadzētu būt servisā uz vietas - no rīta aizved, vakarā savāc gatavu. teslai katra skrūve jāpasūta no r-eiropas. e-veikalos ceļojumus kosmosā arī var pasūtīt, bet vai ar same-day-delivery?
Nu labi, teslai varētu būt mazāk problēmu, kuru dēļ auto ir nebraucams, jo motors un transmisija ir vienkāršāka
Ja pārdevējs nodrošina servisa maiņas teslu, tad ok
Nopērc teslu, varēsi pieraudāt pilnu iauto par rez.daļu pieejamību un servisu, gan jau būs jautrāk kā ar pegiju
Dažreiz taurē, jo traucēju viņu vilcieniņu.palaist gan palaiž, nav principiāli līdz noskrāpētam sānam
Ar 36l lpg tomēr var savus 300km pa bāni nobraukt - ik pa 2h kājas izlocīt ir ok, bet meklēt kurā dibenā ir paslēpies lpg tanks. 26x15min detour = 8h, vesela darba diena notērēta
ik pa stundai uz bāņa ēst iznāk dārgi, un neveselīgi
300km range ir ļurinot 3m attālumā aiz fūres, kas brauc uz ierobežotāja t.i. 89kmh. Braucot pa bāni ar 140-150kmh patēriņš pieaug x2 - kak raz stunda
igauņiem vispār nacionālais sports ir veidot kolonnas aiz fūrēm un autobusiem. Brauc fūre uz 80-85. aiz viņas brauc vieglais, kam nekur nav jāsteidzas - viss ok. Aiz tā vieglā brauc 10-20 lohi, kuri gaida, kad pirmais apdzīs. Tad nu nākas 2-3 piegājienos to karavānu apdzīt
Man ar lpg auto ar 400km range vienmēr ir range anxiety, lai arī benzīna range extender vienmēr līdzi. 300km range uz normāla ceļa, tai skaitā LT bāņa ir stundas brauciens. Elektroauto labi der pilsētas/piepilsētas iedzīvotājiem, kas citur brauc reti, vai ir arī cits iekšdedzes spēkrats
Fotoradarus nevar ietrennēt uz vilciena vagoniem??? Kāda ir ideja - ietaupīto soļķi var nospert?
Šodien uz bauskas šosejas novēroju EST, kas izpildījās ar toyo landcruizer miskasti tā, kā varētu ar lambo
Ir ir leiputrija, par +20 ir brīdinājums, un CP vispār nav.
Igauņiem +20=60eur
Ne tikai pēc sajūtām - ja pēkšņi vajag paātrinājumu, iekšdedzes mašīna pilsētā no 4/5. roba jāpārslēdz 2., jāiegriež motors, kam vajag laiku, kamēr elektrībai tik jānospiež akselerators. Parasti cilvēki nebrauc ar 5..6kRPM, lai momentā būtu paātrinājums
Zoe Paātrinājums jebkurā brīdī ir tāds, kādu var var dabūt izgriežot kompaktklases 1.6 atmosfērisko benzīnu līdz galam. Salīdzināt to ar 280zs alfu...
Starp raškas sportage un eiropas kopīgs ir tikai ārējais izskats. Made in russia ar daudzām raškas komponentēm-luksusa vaznis
Priecājies, ka pārslēgšana starp r un d pagaidàm ir par brīvu, atnàks subscription based cenu politika un katru reizi varēs virtuālo rubli mest teslas krājkasē
martinslusis rakstīja: Nu nav man problēmu arī bez sistēmām noturēties joslā. Izbrauc tu arī jaunu masīnu kādreiz arī un sapratīsi, ka pat maza nianse var izrādīties ērta.
Nebakstu pie stūres telefonu utt. Bet ir ērti, ja līkumā mašīna jau pati sāk griezt stūri un tev tikai jāuzrauga, ka māšīna nekļūdās.
Kad liku eksāmenu, nespēja noturēties joslā bija nekavējoša diskvalifikācija, jo atbilst 2+ promilēm. Varbūt tagad kas mainījies
Ir pirmais iespaids par renault trafic. 145zs ar divsajūgu kārbu velk pieklājīgi, pārslēdzas nemanāmi, motors ļoti kluss/maz vibrāciju. Fūres apdzīt var ok, kaut gan vēl motors ir iebraukšanas režīmā un nedod max jaudu. Daļēji norakstāms arī uz pārskatāmību - daudz labāk novērtēt attālumus, var redzēt pāri džipiem u.c. mazauto
Patēriņš Braucot pensionāru režīmā 80kmh pēc bākas metodes 5.4l, pie 135kmh 10.5l pēc kompja - lielā kaste pie ātruma maksā... Vmax tikai 165, bet vairāk par 130 negribētos - skaļi.
Pārsteidzoši komfortabla gaita priekš klases - garā bāze un augstās riepas dara savu. Piekare uz slikta asfalta ceļa protams krata - komerctransports.
Ļoti ērts vadītāja sēdeklis un darba vietas ergonomika, pārējās 8 vietas so so - auto tomēr paredzēts celtnieku nogādāšanai objektā. AT versijai varēja likvidēt izvirzījumu, kur novietota kārbas selektora svira, pasažierim bakstās kājā, bet ļoti ērti pārslēgt ātrumus.
Ļoti laba pārredzamība, liels logu laukums -salīdzinot ar peugeot traveller. Sieva aizbrauca bez protestēšanas.
Instrumentu panelis vnk debīls - nav ūdens temp rādītāja, tikai zila/sarkana lampiņa panelī. Lai gan visiem mūsdienu auto rādītājs ir fake.Borta datorā nav arī eļļas temp rādījuma - apsveru ielikt diagnostikas portā spraužamu ķīniešu borta kompi. Toties ir detalizētākais degvielas daudzuma rādītājs ar 1/128 iedaļām
borta kompis ir ar vienu datu lauku - nevari vienlaicīgi redzēt āra temp un kilometrāžu. Ož pēc 1990. Spidometrs digitāls, melo tikai par 3-4 kmh.
Vispār salonā viss kliedz "cost cutting", bet ir funkcionāls un šrotā derēs analoga detaļa no jebkura 15gadīga renault. Nekur nav mīkstās plastmasas, bet godīgi uztaisīts ar domu par darbarūķi darba cimdos.
Passenger versijas salons ideāls ģimenei ar bērniem un cilvēkiem, kam auto ir pārvietošanās līdzeklis - uz grīdas putotas plastmasas segums, ko viegli izslaucīt/ar slapju lupatu uzkopt.
Vidējā rindā maz vietas kājām, jo pirmā rinda ir augstāk, bet zem sēdekļiem ir mantu novietnes, un nevar pabāzt kājas. 3. Rindas transformācija ļoti ērta - uz nolocītās atzveltnes ar matracīti var gulēt 1.8m personība, bet pielokot iegūst megalielu bagāžas telpu - garā versija rullē.
Vienkāršais 1 DIN radio arī neērts, pirku gatavu auto, savādāk būtu mediaNAV ar ekrānu. Zemstūres audio vadība arī no 90., bet ļoti ērta. 2x USB ar normālu strāvu - vismaz 1A, mobilais lādējas lietojot navigāciju.
Led gaismas standartā priekšā - kontrolskaitlis diezgan liels, spīd ļoti labi - kvalitatīvs lēciens salīdzinot ar VAG bixenon herņu.
Aizmugures uz sānu veramās durvis - konfigurējot būtu pircis uz augšu veramās, bet tagad izbaudu - bagāžnieka atvēršana/aizvēršana, nevis sporta zāles apmeklēšana, velkot uz leju milzīgo vāku.
2000km, un uz ceļa neesmu palicis, ir daži kasjaki salonā, kas pagaidīs apkopi.
Salona apsildei ieliku webasto gaisa pečku - patīkami nakšņojot busā arī jūlija +8 naktī.
Gandrīz patīk ātruma ierobežotājs - nejauši nevar pārkāpt. Bet apdzenot aizmirsu izslēgt - pie pedal to the metal vajadzētu atslēgties, bet imho neatslēdzās. Pārbaudīšu vēlreiz.