martinslusis rakstīja: Cik ar konfigurācijas rīkiem Škodas un VW lapās paspēlējos un ar Seat salīdzināju, Škodai ir ļoti izteikts, ka pat augstākā līmeņa komplektācijās trūkst visādas lietas, kas VW un Seat ir pieejamas jau zemāka līmeņa komplektācijā.
Tā kā beigās, ja grib labu aprīkojumu, tad Škodai cena ievērojami pieaug. Īpaši tas attiecas uz pusautonomo braukšanu un drošības fīčām. Piemēram, ne Kodiaq L&K aprīkojumā, ko principā varētu pielīdzināt VW R-Line (cena no 34 000 EUR), ne jaunajai Octavia šobrīd maksimāli pieejamajā Elegance komplektācijā nav iekļauta adaptīvā kruīza kontrole. Tā ir jāpērk atsevišķi. Tas pats ir ar, piemēram, digitālo instrumentu paneli.
Octavia Elegance aprīkojumā nav iekļauta pat tāda triviāla lieta kā priekšējo lukturu mazgāšana un maksā papildus 130 EUR.
Bet kopumā tā stratēģija ir pareiza, jo tad katrs var VW grupā atrast sev piemērotu piedāvājumu. Citam, iespējams, neinteresē visāds papildaprīkojums un tad Škoda būs ļoti laba izvēle. Ja interesē aprīkojums, tad Seat vai VW būs jāņem. Seat pārsteidz, ka, piemēram, ir jau standarta komplektācijā gan pilnas priekšējās LED gaismas, gan digitālais instrumentu panelis, kas parasti ir tikai augstākos aprīkojuma līmeņos.
Man, piemēram, ļoti patīk visādas modernās fīčas, tāpēc es sava Tiguan vietā kā nāmamo, ļoti iespējams, tieši Seat Tarraco ņemtu. Principā, tas pats Tiguan Allspace vien ir, bet par demokrātiskāku cenu.
Renault bāzē liek full LED lukturus traffic, clio laikam arī. Vw gan negrib laist garām iespēju papildus peļņai, nebrīnos, ja bāzē ieliktu H4
tādās vietās ir jāgriežas pa labi, un tad nākamajā iespējā pa kreisi/apgriezties pretējā virzienā. Pie mūsdienu satiksmes blīvuma kreiso pagriezienu tur taisīt ir stulbums. Volvo pats izraisīja bīstamu situāciju, kur pats cieta. Paveicās, ka pa saliņu nelidoja kāds auto.
Volvo vajadzētu simbolisku sodu, kamēr moto pēc pilnas programmas - agresīvā braukšana + CSN izraisīšana + piedzīt regresā reālās ārstēšanas izmaksas.