ar 3PMSF var būt marķēti arī pēdejie draņķi, bet kāds M+S braucējs gan var uzrauties uz jaunu piespiedu riepu komplektu Igaunijā.
Uz igauniju vispār labāk braukt ar radžu riepām, jo viņi ceļus tikai šķūrē, bet principā nesāla
ar 3PMSF var būt marķēti arī pēdejie draņķi, bet kāds M+S braucējs gan var uzrauties uz jaunu piespiedu riepu komplektu Igaunijā.
Uz igauniju vispār labāk braukt ar radžu riepām, jo viņi ceļus tikai šķūrē, bet principā nesāla
Alpu tuneļos var viegli aizliegt braukt fūrēm, uzsèdinot viņas uz vilciena. Suwalku koridorà arī ir viena šoseja, bet vai varētu tur nelaist fūres?
paskatījos plūsmas:
jūrmalas apvedceļš-tukums un sēnīte-valmiera 2+2 vajag vairāk kā bauska-grenctāle
tālsatiksmes fūres pārlikt uz dzelzceļa pavirši skatoties izliekas saprātīgi, bet man liekas nekur pasaulē tas nav izdevies
Linkaits jau ir uzzīmējis karti, kur varēs braukt uz 110, 120 un 130km/h. Tikai tas maksā 40? miljardus un latvijā to nekad neuzbūvēs.
Prognozēju, ka parādīsies 2+2 joslas ar 110 km:
-A7 līdz bauskai, vēlāk līdz robežai
-rīgas apvedceļš (pa veco maršrutu vai jauns, tuvāk rīgai
-A1 līdz saulkrastiem, vēlāk iespējams visā garumā, ja igauņi būs uztaisījuši 2+2, un mums pēdējiem būs 1+1
Pret sūdīgiem tālajiem ir lēts risinājums - tālie papildlukturi.
Bet pret sūdīgiem tuvajiem/braukšanai plūsmā pa šoseju nekā laikam nav
Xenona lampai arī dzīves laikā gaismas atdeve samazinās par 30% kādās 2000h. Līdz ar to jo mazāk xenonus spīdina, jo labāk.
Bieži var novērot pavecus VAG xenonus ar stock DRL, kur xenoni ir ieslēgti dienas laikā.
Hella 1lux apgaismojumu lielajiem miglas papildlukturiem rāda 60m uz priekšu un 60m platumā - uz šosejas apstāties nepaspēsi
Ja xenonus lieto kā paredzēts, tad viņi ilgi ir labi - xenonam nepatīk mirkšķināšana no izslēgta stāvokļa. Esmu ievērojis, ka daudzi neprot lietot DRL, bet kurina xenonus dienas laikā - tad pēc pāris gadiem ksenons ir noguris un samazinās gaismas atdeve. Pārāk agresīvi gaismas sensori arī, kas apmākušās dienā slēdz tuvās.
Ko tu darīsi ar papildlukturiem uz jūrmalenes? Tālos nevar slēgt dēļ plūsmas, no miglas lukturiem pie 90kmh nav jēgas, jo nespīd pietiekami tālu.
Vienīgais risinājums ir braukt lēnāk, vai kasko, un pret alni dzīvības apdrošināšanu
taisnība, ātrums nebija pārāk liels, kādi 35.
Bet atceries, ka brauc ar bobiku, kurš bremzējas sliktāk kā 2. golfs
tur bija dzeltenais + primklasnieks varēja aizsegā pabeigt šķērsot ceļu/krustojumā varēja būt kāds auto vai mopēds, kas pabeidz manevru, un kam ir priekšroka
nekad nevajag apsteigt/apdzīt ar pārāk lielu ātruma starpību - tas laupa manevra
poļiem bija arī tās debilās pusjoslas, no kā iedvesmojās viabaltica profilam.
Ir atļauts vai nav - saprātīgais izkārtojums uz ceļa nozīmē, ka apsteidz pa kreiso pusi - visiem drošāk.
Bet strikta labā josla nav arī nekāda panaceja - ja ir bieži pieslēgumi un liela plūsma, tad vidējā un kreisā josla brauc taisni, bet labā josla brauc nost/iekļaujas plūsmā.
UK noteikumos ir teikts, ka uz daudzjoslu šosejas ir jāļauj iekļauties plūsmā. LV noteikumos teorētiski labā josla maksimāli blīva, kreisā josla tukša, un iekļauties nevar
man liekas nekur civilizētā pasaulē nav atļauts pa labo pusi iet garām, jo tas ir pretrunā jebkurai loģikai. Arī LV ir bijis mēģinājums aizliegt, bet neveiksmīgs
tev taisnība, 100 aitasgalvas neprot precīzi noformulēt to, ka apsteigt drīkst tikai pa kreiso pusi. Bet vācijā neiesaku mēģināt pa labo šaut garām - var dārgi beigties
nevis visi, bet nospiedošs vairākums
Es arī pa labo, bet tad iestājas 113. pants:
113. Ārpus apdzīvotām vietām uz ceļiem ar divām vai vairākām braukšanas joslām vienā virzienā aizliegts apsteigt tajā pašā joslā priekšā braucošo transportlīdzekli pa labo pusi, izņemot gadījumu, ja tas rāda kreisā pagrieziena signālu un ir uzsācis manevru.
vai lvc sensoriem nav datu pa joslām - tad varētu atrisināt šo diskusiju.
Nebraucu tur sastrēgumu laikos, brīvdienās vidējā ir pilna, kreisā dažas mašīnas, labā josla praktiski tukša
vispār jau tirgus būtu, bet nav infrastruktūras - prāmju piestātņu un ielu pieslēgumu.
domāju, ka fūres līzings+šofera alga+dīzelis pusstundā ir diezgan daudz - tā arī ir maksimālā prāmja cena
nu jūrmalenē pa labo brauc vismaz 2x mazāk nekā pa vidējo
Latvijā kā visi būtu jūrmalenē braukt pa vidējo joslu un nebremzēt pie dzeltenā
Ārzemes galvenais likums - brauc kā visi
īri mīkstie, UK visur ir 60mph=96kmh. Tur gan arī vadītāji domā līdzi un izvēlas drošu ātrumu, nevis ieliek kruīzā +10 un postē sašutuma pilnus rakstus, ka ceļa līkums negarantēja
vācijā visvairāk fascinēja remonts uz bāņa, kur plūsmu iespiež 2m+1.7m platās joslās, un visi brauc uz 70 vai 90. LV tur būtu luksofors un 30
OIK nav akcīze, OIK pārdala no tavas kabatas uz Šķēles kabatu, akcīze - budžetā
eksāmenu maršruti ir veidoti tā, lai pārliecinātos, vai kursants ir apguvis konkrētās pilsētas satiksmes organizācijas debilākos šedevrus, tā vietā lai no tām vietām izvairītos, un tikai mācītu, kā tās šausmas izbraukt
ceļazīmju un horizontālo apzīmējumu uzstādīšanā arī valda pilnīgs po%#@s. Šajā attēlā darbu vadītājam tai vajadzētu būt pēdējai dienai ar licenci, būvdarbus apturētu, atbrauktu sertificēti stabiņu izlicēji, kas nomainītu pareizā virzienā, ko visu būtu jāapmaksā būvfirmai + līgumsods.
Arī horizontālie apzīmējumi ir sazīmēti nevis pēc bīstamības, bet kā vienkāršāk - minimāli tiek lietotas dubultās līnijas, kas ļauj vienā virzienā apdzīt, piemēram, no klana lejup, kur ir ideāla parskatāmība.
Un neaizmirstam bedres - ārpus A šosejām zīmes neviens neskatās, uzmanīgi vēro ceļa klājumu, lai pamanītu bedres.
Svaigs e10 nebojā, ja ražotājs to pieļauj lietot.
Pāris mēnešos e10 noslāņojas spirtā un benzīnā, spirts bojā. Pie retas braukšanas 98 vai stabilizators. Stabilizators arī kaut ko maksā, varbūt prātīgāk 98
no radzēm vislielākā jēga ir uz apledojuma ap 0. Ar lietotu domā nobrauktu <4mm, kur puse radžu ir izkritušas? Vienīgais, kur radzes traucē ir nepatīkama skaņa uz saķeres robežas līkumos