Nav CNG
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Mežu dienests kā jau valsts iestāde ir bomži - cik tiem dasteriem ir nobraukums, pusmiljons vai vairāk?
LVM bija dusteri un paņēma atkal jaunus. Tas tomēr skarbs lietojums, daudz bezceļa
Lai nomainītu no viena izmēra uz otru, ražotājam/servisam jāuztur stock abiem izmēriem - 2x lielāka noliktava
Tradīcijas - kurš ražotājs piekāpsies??? Gan jau viss beigsies, kad ES aizliegs kvēlspuldzes arī iekš auto
Brīdinājumā ir arī laika sods, 15-20min "uz soliņa"
Tas vairogs gan arī atstaro atpakaļ
H4 izstaro mazāk gaismas, plus lukturis projektēts gan tuvai, gan tālai gaismai. Kas der visam, neder nekam
Lv ir tik reta kontrole, ka uzrauties atkārtoti ir jācenšas īpaši. Vairàk pelni, brauc ar labāku auto, ēd dārgākos restorānos, maksā lielākus sodus - viss godīgi.
Uz 10 gadiem atlikusī vērtība baigi svarīga nav, ja vien pēc 3 gadiem nemainās plāni.
Rezerves daļas gan.
Bet renault vai PSA ir problēmas ar analogajām daļām? Varbūt VAG populārākais ir uz vietas, nevis centrālajā noliktavā
Dacia piekare ir taisīta austrumeiropas bezceļiem, kamēr golf labi tur lielus ātrumus un līkumus.
Un cik maksā kasko, octa un apkopes - ievērojami lētāk
Un zaķis ar x6 neko nepelna. un uzņēmējs arī nepelna, bet dzīvo no dividendēm.
Mašīnas vērtība ir daudz vienkāršāk.
Pat tagad var rūķi mašīnā iesēdināt un nomainīt zīmi 1x dienā - laika prognozes ir diezgan uzticamas
viensajūga robots gadījumā neapvieno sliktākās automāta un manuālās kārbas īpašības?
man liekas igauņiem tur bija elektroniskās zīmes.
Tikai latvijā ziema un slidens ceļš iestājas pēc MK noteikumiem, nevis pēc faktiskajiem apstākļiem
nekā, h4 ir izcili vāja tuvā gaisma - 1000 lumeni, h7 ir 1500 pie tiem pašiem vatiem
Labi, tālajai gaismai var pieskrūvēt papildlukturus, bet nederīga tuvā gaisma nav labojama
Taisnība, ka jazz ir h4 lukturi? Tādu skaidrā prātā nepirktu, jo vismaz manā pieredzē tādi ir bīstami slikti.
ja apsver renault, tad jau dacia arī ir pie horizonta. vienīgi dacia nav automātu. Baigi gribas džipu - paņem duster, no valsts mežiem labas atsauksmes, par to cenu var paņemt 4x4 ar visām ekstrām
CP jāpārtrauc par ātruma kontroles dienestu. No 190t protokolu 73t par ātrumu, vēl 22t gājējiem, kas noteikti ir ļoti sabiedrībai bīstami pārkāpēji.
Bet esošā infrastruktūra ar pieslēgumiem, apgriešanās vietām, bez ieskriešanās un bremzēšanas joslām, īstenībā negribu, ka pa to ļauj braukt ātrāk
Uz ceļa bīstama ir starpība starp ātrāko un lēnāko - vairāk par 100kmh nevar likt, ja lēnākie ir ar 0
Ja G8 ir g7 facelift, tad jā, vajadzētu būt visām bērnu slimībām izķertām
un uz visiem latvijas ceļiem ir atļauts braukt ar pajūgiem
Būtu jābūt elektroniskām zīmēm tajos posmos, šoziem gandrīz visu ziemu varēja droši uz 100 braukt, bet 100 zīmi lepni atklās 1.maijā
nu autors ļoti gribēja CNG.
Igaunijā arī, salīdzinot ar LV ir pašķidri ar LPG