Outbackam liela vieta SUV izmēra rezerves ripulim, kompaktklasē 60+litru balonu nevarēs ielikt
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Outbackam liela vieta SUV izmēra rezerves ripulim, kompaktklasē 60+litru balonu nevarēs ielikt
Izmantoju mylpg.eu, ir dažas neprecizitātes, bet lielākoties ok.
Pie lielākiem nobraukumiem D ir krietni ērtāk - ar dīzeli ekobraucot to 300km maršrutu var 2x izbraukt. Plus vēl lpg uzpilde bieži ir šaubīgos tankos, kaut kur stūri aiz miskastēm, un ilgāk jāpilda.
R-eiropā ir sabremzējies tirgus, vācijā samazinājums pret iepriekšējo gadu.
Konveijeri jau kaut kā jānoslogo
Hibrīdu jau vēl variants - renault interesantu risinājumu ievieš, kur elektromotors aizstāj sajūgu.
Vai toyota, kas ir gadus 10 pārbaudīta tehnoloģija
CNG versija ir krietni dārgāka par benzīna - ietaupījums salīdzinot ar modernu mazu turbobenzīna dzinēju iestāsies 9. gadā, tikai to cng eksotiku nah.. neviens neremontēs.
Ja range ir 300 km, tad pēc katriem 150 km tankosies, lai nedod dievs nepaliktu uz ceļa. Līdz daugavpilij 3x tankoties-nē paldies. Tas reāli kaitina lpg auto salīdzinot ar dīzeli - dīzeli izpildi un uz pāris nedēļām aizmirsti par tankiem. Lpg ar 400km range tomēr vienmēr piedomā par degvielas iespèjām maršrutā.
Tad jau pērc elektroauto, tiem labāka infrastruktūra lv nekā CNG. CNG tanki lv ir 2 vai 3, nobraucamais attālums ar cng nav pārāk liels, bet benzīnbāka ir simboliska 5l ārkātas gadījumam.
Ja gribi taupīt uz degvielu - gariem gabaliem D, citādi rūpnīcas LPG. Lpg gan arī bieži jātankojas bet to vismaz visur var dabūt, plus ir pilna izmēra benzīnbāka
Taupīgs un izturīgs=dacia
Duster gan degvielas ziņā nebūs ļoti ekonomisks
Bet Rūpnīcas gāze arī ir/bija pieejama un dīzelis
bet vw pārdevēji ir vairāki, kaut kā jau viņiem jāsacenšas. varbūt var kādas riepas dabūt vai tml.
protams, ka ir gājēju pāreja un jālaiž, ja nestrādā luksofors.
par tādiem "un(vai)" gan vajag pa seju likumdevējam
taču padomājiet loģiski - intensīvas satiksmes apstākļos, ja saplīsis luksofors, gājēji nekad netiktu pāri ceļam
Fiksēta cena ir dacia un kā te raksta arī honda, citiem ir dažādi staipīga.
ja esi elastīgs -ir jau arī demo un nelikvīds stock gejiskās krāsās u.tml.
Igaunijā krustojums neatceļ ātruma ierobežojumus, man liekas tā ir psrs noteikumu atlieka
vieglajam komerctransportam arī ir ļoti lieli apkopes intervāli, bet vieglā auto 1.6 vai 2.0 dīzelis ar divreiz lielāku eļļas tilpumu, tā kā litram eļļas iznāk kalpot tikpat ilgi
nav jau smartphone, kam ir mitruma sensori iekšā. Man līdzīgi gļuki ar aizmugures gaismām bija dēļ aizsērējušas lūkas drenāžas caurules aizmugures lukturu vadības bloks peldēja ūdenī - noskaidro, kuri bloki atbild par gļukojošajām elektriskajām fīčām, un tad pa vadības ķēdi uz augšu; vai nu slapjums tiek akūti klāt, vai arī slīkonis.
Nav korelācija ar slapju laiku, t.i. sausā laikā viss darbojas normāli?
ar longlife es saprotu eļļas maiņu, ko rēķina kompis, nevis fiksēto km
ok, var būt ka neko nenopelna. Bet jautājums paliek atklāts - vai tie stāsti par longlife ļaunumu ir no neadekvātas apkalpošanas iepriekšējo īpašnieku laikā, vai tiešām longlife eļļas maiņa tiek pavilkta par ilgu, vai arī kāds cits variants (viltotas eļļas, kaut kad ielieta nepareiza eļļa, neatbilstoša degviela, kas slikti iztvaiko un pārāk šķīdina eļļu u.tml.)
tas bija jauns auto, kas apkopās pie dīlera pēc fiksēta km intervāla, kas galīgi neatbilst īpašajam lietojumam.
Fiksētā intervāla apkope vispār ir anahronisms, jo mūsdienās kompis daudz labāk prot sekot līdzi visiem motora darba parametriem.
Gribētu redzēt kas darās zem vārstu vāka moderniem mūsdienu dzinējiem pēc 300kkm, kur kādas 7- 8 eļļas maiņas bijušas.
Servismeņi stāsta šausmu stāstus un iesaka mainīt uz 15kkm, bet cik vienkārši lai nodrošinātu sev vairāk darba vai sekas kilometru kruķīšanai un eļļas nemainīšanai vācijā?
Tepat forumā bija viens VAG CR lietotājs ar 300kkm un longlife eļļas maiņām pēc kompja, kas atbilstoši šausmu stāstiem vispār nav iespējams
Dzirdēju, ka lv ceļu policijas auto izskatās līdzīgi, jo visu laiku kurbulēts tukšgaitā, tik nezinu vai kapeikas ietaupīšanai arī uzlikts intervāla apkope.
Tas ir par intervāla maiņu, nevis pēc kompja. Specifisks lietojums čļenovozs- visu laiku motors rūc, bet km maz. Ticu, ka kompis dzītu mainīt daudz agrāk, jo skaita motorstundas.
Ja vag motoram uzliktu intervāla maiņu un ekspluatētu tāpat, arī būtu slikti
Bezjēdzīgs video - kur ir kāds par longlife maiņu pēc kompja?
Katru gadu 5 vai7 % pieaugums pēc lvc sensoru datiem, pa 10 gadiem 2x.
Protams, visvairāk pierīgas svārstmigrācija, bet viabaltica visā garumā ir ievērojams pieaugums
30 vs 50 ir starpība gājējam, ko notriec.
90 vs 110 ir par pasažieru iespējām izdzīvot; +50% kinētiskajā enerģijā, t.i. ievērojami lielāki spēki frontālā sadursmē.
UK ir 100kmh uz visiem superšaurajiem līkumainajiem lauku celiņiem, bet viņi vispār ir dīvaini.
Jā, krievu ladas un logani brauc izcili uzmanīgi un lēni - vai nu no policijas baidās, vai taupa 2x dārgāko degvielu. Toties premium džipi kā no ķēdes norāvušies.
Pa 10-15 gadiem satiksme ir vismaz divkāršojusies, īpaši fūres. Vienīgais pamatojums jaudīgai mašīnai.
VAG marketologi ietaupīja uz sprauslu galvā vai izplūdes kolektorā, tā vietā ķīmiķojot ar eļļām, kas pieļauj dīzeļa piejaukumu, nobīdot izmaksas uz vēlāku laiku aiz garantijas laika.
Ja VAG nebūtu marketinga departamentu, tad droši mainītu pēc longlife kompja, kas rēķina eļļas nolietojumu pēc motorstundām, temperatūras, slodzi utt - nevis tupi pēc km. 15000 pa 5km rīta vakara stūķos ar 15000 pa tukšām šosejām nav nekā kopīga.
Bet VAGā marketinga departaments ir virs inženieriem, skat. dīzeļu skandālu.
Normālam pircējam dīlerservisa vēsture ir pie vienas vietas - 2x maini eļļu pie meha, piekruķī odometru un 1x pie dīlera
Uz 10 gadiem baigi labi jāvar saplānot - tur bērni paspēj piedzimt, uzaugt un apprecēties, apnikt vecie un uzrasties jauni hobiji, sievas u.tml