Vēlamies paziņot, ka bez sīkdatnēm mēs nevaram rādīt reklāmas, un, kamēr mums nav maksas versijas, to nevar skatīt, neapstiprinot sīkdatņu izmantošanu minimālajā apjomā.
🍪 Sīkdatņu paziņojums
Mēs izmantojam sīkdatnes, lai uzlabotu jūsu pārlūkošanas pieredzi un analizētu mūsu vietnes datplūsmu. Bez sīkdatnēm vietne nevar darboties pareizi.
Lai iegūtu vairāk informācijas, lūdzu, izlasiet mūsu Privātuma politiku.
Nepieciešamās sīkdatnes
Būtiskas vietnes pareizai darbībai. Nevar tikt atspējotas.
Analītikas sīkdatnes
Palīdz mums saprast, kā apmeklētāji mijiedarbojas ar mūsu vietni.
Vienkārša matemātika, ja uz 100km ir (pieņemsim) 1l starpība, tātad pa mēnesī nobrauktiem 3000km tie būs 30l. Ja rēķinam gada griezumā, 360l starpība, pie esošajām cenām var pieņemt, ka tie ir 720EUR dīzeļdegvielā.
Man jau šķiet, ka ja gadā nobrauc 30+ tk km, tad labāk ir ņemt dīzeli, pie tam, ja jauns. Tad vismaz atkrīt problēma par akumulatora problēmām aukstā ziemas rītā vai aizdi*stām sprauslām pēc 2 vai 3 gadi.
Tā ka ja domā par jauno Octavia, tad jāizskata 2.0TDI 110kw.
Vienkārša matemātika, ja uz 100km ir (pieņemsim) 1l starpība, tātad pa mēnesī nobrauktiem 3000km tie būs 30l. Ja rēķinam gada griezumā, 360l starpība, pie esošajām cenām var pieņemt, ka tie ir 720EUR dīzeļdegvielā.
Man jau šķiet, ka ja gadā nobrauc 30+ tk km, tad labāk ir ņemt dīzeli, pie tam, ja jauns. Tad vismaz atkrīt problēma par akumulatora problēmām aukstā ziemas rītā vai aizdi*stām sprauslām pēc 2 vai 3 gadi.
Tā ka ja domā par jauno Octavia, tad jāizskata 2.0TDI 110kw.