iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
0pis 16.10.2023 10:07

Kur tad palika lorda Balfūra vēstule? Vai tik nav hamasiešu garās rokas pacentušās 😳

0pis 16.10.2023 10:01

Paga, vai tad tu neredzi ka IDF pagarināja evakuāciju lai no Gazas var tikt pēc iespējas vairāk cilvēku....lai gan mums te nav pat saprotams, vai Hamas ļauj evakuēties visiem kas to vēlas, jo viņiem vajag civilistu līķus ko uzrādīt žurnālistiem. Protams, ir diezgan sarežģīti atšķirt Gazas civilistu no hamasieša brīdī, kad tas neatrodas pie raķešu palaišanas verķa vai netur rokās automātu - kad vajag, viņš žurnālistiem stāsta ka ir maiznieks un jau pēc brīžā viņš mauc pa izraēlas ciemiem ar raķetēm. Tāda slidena taka uz kuras paslīd ne viens vien Palestīnas draugs Rietumos.

0pis 16.10.2023 9:44

apdrošināt mājokli nebija jēgas, nu tipiskais augstāk-par-dirsu-lēcēju stāsts.

Tagad cilvēki pat telefonu apdrošina, pret sasišanu un ko vēl ne, bet tur cilvēkiem likās ka māja nav gana vērtīga lai to apdrošinātu.

0pis 16.10.2023 8:59

Tagad jotubē jau gana daudz video par Gazas tuneļu tēmu. Saprotams, ka visus tuneļus aizpildīt ar gāzi vai degvielu aizpildīt nevar - apjoma dēļ. Aizbetonēt abus galus arī - jo galu ir ļoti daudz, tuneļi zarojas un savienojas. Arī dziļums pieklājīgs - 30m zem zemes vidēji, kas cita starpā arī izskaidro kā šie tiek aiz Gazas žoga kas iet arī kādus 8m uz leju.

0pis 15.10.2023 16:30

Nez vai ir jēga vest tankus pilsētā, pats jau aprakstīji perspektīvas. Ja nu pa vairākm pusēm t.sk. no gaisa palūrēt vai nav daudz civilo un tad ar bunkeru bumbām bliezt pa zināmākajām vietām, lai pārrautu tuneļu tīklu segmentos,  tad ar parastajām bumbām līdzināt nost vietas kas kalpo par ieejām tuneļos. Pēc tam principā var pagaidīt vairākas nedēļas, kad tuneļos varētu sākt pietrūkt degvielas ģeneratoriem, pārtikas un ūdens cilvēkiem, vienlaikus novērojot Gazu pa perimetru, lai redzētu kur šie lien laukā.

Turklāt jau tagad centrs ir gana sabumbots, lai tankiem pārvietošanās būtu ierobežota - bildēs redzams, ka ielas ir daudz kur klātas ar drupām. Kā būs vēlāk, var tikai minēt. Katrā ziņā, neveicot masīvu operāciju pret pazemes tīklu, virszemes operācijai nav nekādas nozīmes, hamas lejā nogaidīs un vēlāk līdīs virszemē.

0pis 15.10.2023 13:24

Visdrīzāk, veids kā pagarināt evakuāciju, nepagarinot to oficiāli. Esot ap 500K pametuši Gazu, gulošos un kleinos aizvest prasīs vairāk laika. Jo izskatās, ka šoreiz Gazu slaucīs nost, lai sagrautu un aizbērtu arī pazemes tuneļus un visu, kas hamasam dod iespēju ražot ieročus un gatavot uzbrukumus.

0pis 14.10.2023 13:15

Cik saprotu, arābi jau no sākuma bija noskaņoti nepieļaut Izraēlas valsts pastāvēšanu un tagad gaužas par teritorijām, ko zaudēja pašu uzsāko karadarbību rezultātā. Karoče, paši pūta un paši dega.

0pis 13.10.2023 23:59

Nenozodz sev laiku, tam ir jāražo pievienotā vērtība lai ES var Hamasam sūtīt naudu un cauruļvadus, no kuriem - pārsteidzoši, bet ļoti praktiski - var ražot raķešu korpusus.

0pis 13.10.2023 18:17

Cik saprotu, tad nav tik vienkārši - pat ja gāzīti var ielaist tunelī, tad bunkuriem gan jau ka ir blīvētas ieejas un neatkarīga gaisa padeve.

0pis 13.10.2023 17:24

Nu, skaidra lieta, tie 300km tuneļu un bunkuru ko izmanto hamasieši, ir jāsagrauj ar dziļumbumbām, jo citādi šos izsvēpēt nevarēs un attiecīgi, nav vērts arī laist iekšā kājniekus lai nebūtu katastrofāli dzīvā spēka zaudējumi.

0pis 13.10.2023 17:09

Pag, vai tad hamasiešiem nepietiek ar Irānas un Krievijas ieročiem, ka nākas pirkt arō no ASV?

0pis 13.10.2023 14:15

Tas neko nenozīmē, jo fanātiķus tas neapturēs, un reizēm notiek atpazīšanas kļūdas vai apzināta dezinformācija, sak, piebeidzāt jau, pietiek bombīt, ka nenobliežat pa īstam.

0pis 13.10.2023 14:06

Reku tev Skabējevas lentīte, spraud klāt un jūties piederīgs kremļu žurkulēnu šlakai.

0pis 13.10.2023 12:21

Ēdīsim purkšķaugus pēc Berga ieteikumiem. Un naidīgi bezdēsim.

0pis 13.10.2023 9:03

Irāna skatās uz bāzes kuģi.

0pis 11.10.2023 21:40

7. ātrumu ķēde ir aizstājama ar 8. ātrumu ķēdi, man patīk KMC vai jebkura cita pēc cenas/patikšanas.

0pis 11.10.2023 21:25

Kas vainas 26"  ratiem? Ar 36 spieķiem stingri un uzticami. Pārlasi gultņus un mizo tālāk. Tas jums nav kaut kāds maviks kuram daļas vēl jāpameklē.

Es ar līdzīgu velo '96 braukāju laukos, ne pa asfaltu. Spiediens ap 2.3 bāri, nu smago pederdakšu neprasās arī pa mērenu bezceļu, gaiseni - nevajag man lieku kreņķi. Tā kā braucu pa plakano vai nelielu gradientu, tad hidr. bremzes man točna nevajag. Ja būtu kalni kā Siguldā, runātu citādāk.

Viss atkarīgs no pielietojuma. Domāju nākotnē uzlikt vai nu 9 robu kaseti, vai palikt pie 7 ar 9nieci bez zobrata, lai paplašinātu izvēli jo - piekrītu - 7,8 jau izvēle nav liela. Nomainīt klaņus no tā izmirušā BCD standarta gan gribu, pie viena samazināt garumu - 175mm ko toreiz lika pat mazajiem rāmjiem, tagad šķiet meh, laikam tāpēc ka ikdienā man 165mm.

Kovida laikā Štatos  uz šitajiem sākās nostaļģijas vilnis, ja apnika, vari pārdot par pāris simtiem 😊

0pis 11.10.2023 16:47

Kas tad tam rāmim noveco? Nu, nav disku bremzes, nav asis, nav boost. A to točna vajag?

0pis 11.10.2023 15:57

ASV diezgan daudz mazo darbnīcu, kas uztaisīs tādu rāmi, kādu gribi. Dārgāk par rūpnīcas rāmi, bet ir piedāvājums. Nesen jotubē meta pakaļ video par tādu velofrīku izstādi, jau pagaisa no atmiņas, bet iespaids ka cilvēki tur tiešām darbojās arī ārpus kupi/prodaj biznesa.

0pis 11.10.2023 15:06

Cilvēks ir finansiāli atbalstījis, visticamāk, vietējo uzņēmēju, kas tam uztaisījis, nebrīnošos ka titāna, custom rāmi. Viņa vēlmes, viņa nauda - neredzu problēmas...

0pis 11.10.2023 13:52

Varbūt vinš tur blakus divus ričukus. Pamēģini - redzēsi ka pedāļi ir pirmie kas sāk traucēt. Turklāt bilde ir pārāk maza, lai redzētu kas tur ir stūres/iznesuma apvidū.

Jebkurā gadījumā ričuks ir interesantāks par LV tipisko Specialized vai Cube sūdu (ķīniešu kataloga rāmi) ar apakšējā gala transmisiju, kura īpašnieks ar to braukā pa veloceliņu apžilbinot apkārtējos ar ķīniešu lampām ar bezlimita spožumu un nekoriģētu gaismas staru.

0pis 11.10.2023 11:02

Nu, un Japānā ar tās šaurību populāri ir MKS noņemamie pedāļi, kā arī UK Bromptoni kurus stiepj līdzi vilcienā ar nolokāmajiem pedāļiem (viņiem esot noteikumi, ka velo ir jābūt salocītam).

0pis 11.10.2023 10:49

Ja velo tur gaitenī un īpaši ja to ir vairāki, tad salokāmie pedāļi ātri iegūst jēgu. Kā zini, ir arī stūres ko var vai nu viegli pagriezt vienā plaknē ar rāmi bez skrūvēšanās, vai ātri transformēt lai ir šaurākas.

Ja kāds to lieto - tātad, kādam tas ir vajadzīgs. Tāpat kā izjaucamie rāmji, ko izmanto cilvēki kas bieži pārvadā velo avio bagāžā (ir līnijas, kur ir kastes izmēra ierobežojums, līdz ar to papildus arī 26" rati).

Velo pasaule ir daudz plašāka par pilsētas holandieti, fiksi ar krāsainiem ratiem un MTB.

0pis 11.10.2023 9:40

Nu, tad jau visi telefoni ir planšeti....

0pis 08.10.2023 15:35

Ko jūs ņematies ar tiem ātrumiem....jūsu vecumā ir jābrauc izturības režīmā, ilgstoša slodze 2. zonā un jābeidz apspriest  max ātrumu lejup no kalna pa vējam, kas pie mums pamatīgi ietekmē to vidējo ātrumu. 30km labā pretvējā ir grūtāki nekā 70km ar ceļavēju un attiecīgi, atšķiras arī ātrums un slodze...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti