iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Torsons 21.02.2025 14:21

Tu neticēsi, bet līdz pašam aplim no Rīgas puses drīkst vilkt 90. Apdzīvotas vietas zīme ir burtiski pāris metrus pirms šī apļa.

Torsons 21.02.2025 14:20

Es jau rakstīju, ka šis ir viens no mērenākajiem gadījumiem tai aplī, man pašam auto nav videoreģistratora, citādi es varētu arī ekstrēmākus gadījumus ielikt.

Protams, ja man būtu pieeja Ādažu pašvaldības kamerām - tad es varētu visu saskaitīt un nodemonstrēt plaši jo plaši.

Viena problēma ir tā, ka Rīgas gatve, kura starp citu, pieder nevis Ādažiem bet gan LVC, atļauj pa to braukt ar 90.

Nē, es nepārrakstījos, uz paralēlā ViaBaltica ir "tikai" 80, bet šeit, neskatoties uz to, ka šajā posmā, no tā atdalīšanās no Via Baltica un līdz Draudzības ielas aplim ir:

- Jaunkūlu autobusa pietura

- krustojums ar ceļu uz Veckūlām

- savienojums ar PortHotel teritoriju

- krustojums ar Jaunkūlu ielu, kura ved arī uz Ādažu čipsiem

- divas izbrauktuves no uzņēmumu teritorijas

IR ATĻAUTS 90.

Zīme "apdzīvota vieta" ir tieši pie paša apļa. Nu un tad daudzi arī velk to gabalu līdz 90. Līdz pašam aplim.

Citi samulst dēļ daudzajiem krustojumiem un brauc 50-70, jo 90 tur neliekas prāta darbs, tad citi, kuri zin, ka var 90, metas garām. 

Ir bijuši auto grāvī pirms apļa - apdzīšanas sekas. Video var redzēt ka aiz apļa ir grāvis. Tajā grāvi, vasarā reiz mētājās auto. Vienīgais veids, kā tur varēja ielidot, ir maukt ar visiem 90 un nebremzējot izlidot cauri aplim.

Viena hipotēze man ir - auto "stoika", tā kura starp vējstiklu un priekšējām durvīm, aizsedz skatu uz aplī braucējiem, tā mazā rādiusa dēļ. Ja ir slinkums bik vairāk pagriezt galvu pa kreisi, var arī nepamanīt pa to braucošo auto.

P.S. Komentārus ka esmu lohs, mudaks, deģenerāts un braukt neprotu, ar pateicību pieņemu.

iAuto neesmu rakstījis kopš nullto beigām, prieks redzēt, ka te nekas nav mainījies. Kalvīša solītā stabilitāte vismaz kaut kur eksistē.

Torsons 22.07.2024 11:22

Nu jau vairāk kā pusgadu braucu ar ar šādu 2023. gada Niro hibrīdu.

Īsi sakot - benzīnnieks ar dīzeļa patēriņu, janvāra puteņu dienās brauciens Ādaži-Daugavpils 4.9l/100km. Un tas ar praktiski neiebrauktu auto un aukstumā. Absolūtais vidējais kopš dzimšanas patreiz, pie nobrauktiem virs 12000km - 5.2l/100km

Pats auto ir laptops uz četriem riteņiem, cenšas saprast šoferu braukšanas paradumus, stilu un tiem piemēroties. Piemēram, ātrumkārbas darbību.

Var nodefinēt "zaļās zonas" - proti, reģionus, kuros auto centīsies braukt tikai ar elektro. Pazīst pēc GPS. Pēc noklusējuma - slimnīcas, bērnudārzi, skolas, medicīnas un izglītības iestādes ja kartē atzīmētas, plus darba stāvvieta un pie mājām.

Šai komplektācijai ātrumkloķa vairs nav, ir tikai grozāma ripa. Otrās paaudzes Niro atpakaļgaita ir pilnībā elektriska - iekšdedzes dzinējs tajā vairs nepiedalās.

Navigāciju un pamata programmatūru var atjaunināt pa gaisu ar OTA.

Pēdējais jauninājums auto pievienoja iespēju rādīt tā vidējo ātrumu radara kontroles zonās. Niro tiešām saprot ka atrodas vidējā ātruma kontroles zonā un sāk rādīt auto vidējo ātrumu tajā.

Interesanta lieta ir 3D HUD displejs - šoferim būtiskākā informācija tiek projicēta vējstiklā. Visi joslu brīdinājumi tur parādās.

Pelnutrauka vietā ir telefona bezkontakta uzlādes zona.

Aizmugurējo pasažieru rīcībā ir USB-C uzlādes porti priekšējo sēdekļu iekšējās sānu malās. Tāpat priekšējam pasažierim un savs USB-C ports uzlādei un ja vēl ar to nepietiek - ir 12V ligzda.

Vēl aizmugurējo pasažieru rīcībā ir 220V/240W ligzda.

Krēsli ērti un labi pielāgojami, apdares materiāls kvalitatīvs.

Dizains ir patīkams, dažas asās līnijas atstāj ātruma iespaidu. Un protams, KIA tradicionālais "tīģera deguna" priekšas dizains.

Dzinējs - man nav bijušas problēmas apdzīt, ja traki vajag - ātrumkārbai ir "sporta" režīms ar paaugstinātiem apgriezieniem pie zemāka pārnesuma. Tam ir vēl viens pielietojums - ja gribas ātri uzlādēt bateriju.

Torsons 17.07.2024 14:53

Klau, bet ir kaut kur info - kādi tieši ūdensmoči viņiem bija? Tie pavisam prastie, ar kuriem pa ezeriem un upēm braukā, vai arī jūras klases, kas ir tā kā nopietnāki verķi?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti