Es jau rakstīju, ka šis ir viens no mērenākajiem gadījumiem tai aplī, man pašam auto nav videoreģistratora, citādi es varētu arī ekstrēmākus gadījumus ielikt.
Protams, ja man būtu pieeja Ādažu pašvaldības kamerām - tad es varētu visu saskaitīt un nodemonstrēt plaši jo plaši.
Viena problēma ir tā, ka Rīgas gatve, kura starp citu, pieder nevis Ādažiem bet gan LVC, atļauj pa to braukt ar 90.
Nē, es nepārrakstījos, uz paralēlā ViaBaltica ir "tikai" 80, bet šeit, neskatoties uz to, ka šajā posmā, no tā atdalīšanās no Via Baltica un līdz Draudzības ielas aplim ir:
- Jaunkūlu autobusa pietura
- krustojums ar ceļu uz Veckūlām
- savienojums ar PortHotel teritoriju
- krustojums ar Jaunkūlu ielu, kura ved arī uz Ādažu čipsiem
- divas izbrauktuves no uzņēmumu teritorijas
IR ATĻAUTS 90.
Zīme "apdzīvota vieta" ir tieši pie paša apļa. Nu un tad daudzi arī velk to gabalu līdz 90. Līdz pašam aplim.
Citi samulst dēļ daudzajiem krustojumiem un brauc 50-70, jo 90 tur neliekas prāta darbs, tad citi, kuri zin, ka var 90, metas garām.
Ir bijuši auto grāvī pirms apļa - apdzīšanas sekas. Video var redzēt ka aiz apļa ir grāvis. Tajā grāvi, vasarā reiz mētājās auto. Vienīgais veids, kā tur varēja ielidot, ir maukt ar visiem 90 un nebremzējot izlidot cauri aplim.
Viena hipotēze man ir - auto "stoika", tā kura starp vējstiklu un priekšējām durvīm, aizsedz skatu uz aplī braucējiem, tā mazā rādiusa dēļ. Ja ir slinkums bik vairāk pagriezt galvu pa kreisi, var arī nepamanīt pa to braucošo auto.
P.S. Komentārus ka esmu lohs, mudaks, deģenerāts un braukt neprotu, ar pateicību pieņemu.
iAuto neesmu rakstījis kopš nullto beigām, prieks redzēt, ka te nekas nav mainījies. Kalvīša solītā stabilitāte vismaz kaut kur eksistē.
Tu neticēsi, bet līdz pašam aplim no Rīgas puses drīkst vilkt 90. Apdzīvotas vietas zīme ir burtiski pāris metrus pirms šī apļa.