Vēlamies paziņot, ka bez sīkdatnēm mēs nevaram rādīt reklāmas, un, kamēr mums nav maksas versijas, to nevar skatīt, neapstiprinot sīkdatņu izmantošanu minimālajā apjomā.
🍪 Sīkdatņu paziņojums
Mēs izmantojam sīkdatnes, lai uzlabotu jūsu pārlūkošanas pieredzi un analizētu mūsu vietnes datplūsmu. Bez sīkdatnēm vietne nevar darboties pareizi.
Lai iegūtu vairāk informācijas, lūdzu, izlasiet mūsu Privātuma politiku.
Nepieciešamās sīkdatnes
Būtiskas vietnes pareizai darbībai. Nevar tikt atspējotas.
Analītikas sīkdatnes
Palīdz mums saprast, kā apmeklētāji mijiedarbojas ar mūsu vietni.
Jau mēnesi braukāju ar Tyron plug-in hybrid. Ļoti apmierināts, daudz ekstru iekļauts jau, bet iesaku paņemt 360 kameru, ļoti noder un HD Matrix lukturus. DCC pro iekļauts ja ņem plugin-hybrid. Ņēmu tieši šo auto, jo pats esmu 2m garš un šajā auto tiešām salonā ir daudz vietas un aiz manis es pats varu komfortabli sēdēt. Akcijas cena + valsts atbalsts ļoti labs piedāvājums tirgū.
Jāņem vērā, ka bateriju ikdienā iesaka lādēt līdz 80%, aukstākā laikā kad bija nelieli mīnusi rādīja nobraukumu ap 60km, siltākā laikā uz 80% rāda jau 80km nobraukumu. redzēs kāds būs kad paliks stabili silts laiks naktīs. Braucuot no Rīgas līdz Kuldīgai un atpakaļ hybrid režīmā sanāca pēc kompja 4,6l + 5,6kwh / 100km, baterija bija uzlādēta līdz 80%, mašīnā bija 4 cilvēki. Bija silts laiks +15-+20. Atpakaļceļā lielāko daļu braucu tīri uz benzīna jo baterija beidzās.
Jau mēnesi braukāju ar Tyron plug-in hybrid. Ļoti apmierināts, daudz ekstru iekļauts jau, bet iesaku paņemt 360 kameru, ļoti noder un HD Matrix lukturus. DCC pro iekļauts ja ņem plugin-hybrid. Ņēmu tieši šo auto, jo pats esmu 2m garš un šajā auto tiešām salonā ir daudz vietas un aiz manis es pats varu komfortabli sēdēt. Akcijas cena + valsts atbalsts ļoti labs piedāvājums tirgū.
Jāņem vērā, ka bateriju ikdienā iesaka lādēt līdz 80%, aukstākā laikā kad bija nelieli mīnusi rādīja nobraukumu ap 60km, siltākā laikā uz 80% rāda jau 80km nobraukumu. redzēs kāds būs kad paliks stabili silts laiks naktīs. Braucuot no Rīgas līdz Kuldīgai un atpakaļ hybrid režīmā sanāca pēc kompja 4,6l + 5,6kwh / 100km, baterija bija uzlādēta līdz 80%, mašīnā bija 4 cilvēki. Bija silts laiks +15-+20. Atpakaļceļā lielāko daļu braucu tīri uz benzīna jo baterija beidzās.