Ok, augstāk minētais honda modelis ![]()
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ok, augstāk minētais honda modelis ![]()
Par tādu naudu, ja tas nav mazauto, tas jau būs labi pabraukts.
Forumā īsti padomu neatradīsi, katrs dod savu padomu no savas nelielās pieredzes. Augstāk minētā honda ar benzīna motoru ir bijusi īpašumā 9 gadus, remonti praktiski nebija, parādījās pirmās rūsas pazīmes, tāpēc tika pārdota. Sievai auto patika, pats nevienu japāni sev nepiirktu. Braukšanas prieks un komforts jebkuram vācietim kārtu labāks, bet citiem tas atkal neinteresē, vajadzīgi 4 riteņi, lai sēžamvietu uz darbu pārvietot. Savādāk kā jau minēja auto stāvoklis, arī 10 gadus vecam auto visam iir jāstrādā, pretējā gadījumā auto nav kopts un var gaidīt visu ko. Ja nepērk 100% pārbaudītu auto, tad par to naudu jau sanāk pirmajai iemaksai un ņemt jebkuru jaunu auto līzingā no dīlera.
Šitie tipāži labie, tas par Volx, brauc ar korejieti. ar kuru braukšanas prieks nulle, viņš tas gudrais un pārējie lohi, kaut kā jau jāpaceļ pašapiņa kā citas markas nolikt.
statistika uzrāda, cik nopērk auto un cik to izstrādājumus...paskaties csdd vai ss, ja vienreiz nopirktu sliktu VAG, nākošo atkal pirktu to? Parasti jau cilvēki divreiz uz viena grābekļa nekāpj.
ja jau tas būtu labi zināms fakts, tad statistika būtu savādāka...
Q5 2,5 gadi gaišais salons, pēc dabas esmu nekārtīgais, vēl ne reizi nopietni nav tīrīts. Izskatās vēl aizvien kā jauns, putekļi dažreiz noslaucīti. Sēdekļus laikam 2 reizes patīrījis esmu. Galvenais nevajag ar samirkušām džinsām sēsties. Sievai toyota, salons melns, 6mēneši, attieksme pedantiska, visam jābūt ideāli tīram, salona vizuālais nolietojums lielāks kā manam auto. Viss slēpjas auto cenā un brendā.
Jau vairākus gadus ik pēc kāda brīža sanāk būt kādā Ķīnas lielākajā ostā, esmu vizināts un no malas pētījis tos viņu auto izstrādājumus. Dizains smuks, bet ar to arī viss tur beidzas, materiāli iekšā lēti, no ārpuses virsbūves salaiduma vietas šķības kā dauzītam autiņam. Tur pat netālu aizbraucot pie D-korejiešiem uzreiz redz gan dizainu gan citu kvalitāti. Ne velti ostas pilsētās, kur lielāki ienākumi dominē ww, audi, kāds mersedes un honda tos vietējos jāmeklē laikam iekšzemē. Esmu tur pircis vietējos labāko brendu apģērba gabalus, atkal dizains super, materiāli labi, šuvuma kvalitāte drausmīga.Esam atpūtas telpai dārgas mēbeles pirkuši, dizains smuks, āda laba, roku atbalstam apakšējā daļā skabargas var saraut. Vēl 10 lapas varētu pierakstīt salīdzinot kuģus celtus Ķīnā un kaut vai D-Korejā, ķīniets neko labu līdz galam uztaisīt nemāk, nesaprotu šo te izveidoto fanu lapu ![]()
Nu ja par hibrīdu paātrinājumiem, tad jaunā corolla ar 2,0 hibrīdu 7,9 sek izklausās labi, un cena 28900, kura pēc pusgada jau būs zemāka, patēriņš nepārsniegs 5,5 litrus.
Par 40t labā komplektācijā varēja dabūt Q5 vai A6 uz modeļu maiņu. Savu Q5 komplektēju pats ar visiem elektro pievadiem, panorāmu un citām lietām 43t. Gaidi nākamo modeļu maiņu,
vai pērc škodu![]()
Mjā...kauns par RTU speciālistiem. Izklausās pēc kaut kāda dīzeļu reklāmraksta. Ne jau dēļ
CO2 un globālās sasilšanas dīzeļus sāk ierobežot, varēja vismaz ieminēties arī par NOx
Un ja jau gribēja paspīdēt, ka māk mērīt CO2,
tad vajadzēja to mērīt LV raksturīgākiem auto, teiksim 10+ gadi.
99 no 100 jauno auto nīdējiem var par tiem tikai sapņot. No savas pieredzes ar autu visvairāk negribu atcerēties 90 tos.
LV bija piegrūzta ar tiem super labajiem, izturīgajiem auto. Lūza tiem viss pēc kārtas, mainīt vajadzēja visu pēc kārtas, ja nemaldos ww riteņu gultņi negāja pat nieka 100tk, rūsēja ar retu izņēmumu visi. Par laimi servisi katrās garāžās bija vairāki. Pēdējo desmit gadu pieredze ir tikai, kad auto iziet no ierindas kāda fīča, kura tais gados nemaz nebija. Tagadējie jaunu auto nīdēji arī pēc padsmit gadiem brauks ar šodienas auto un čīkstēs cik slikti ir jaunie
![]()
eidis rakstīja:
nomiks rakstīja: Nupat ar savu visnotaļ jauno Multivan atgreizos no īsa ceļojuma uz Hof Badgastein (Austrija).
Mugura nesāpēja pat pēc nobrauktiem 1800 km. Tāpat šajā ceļojumā lieliski sevi parādīja zem motora pārsega esošie 204 ZS. Ar piedāvāto jaudu pat stāvākos kalnos uzbraukt likās tīrais nieks un nebija bažas, ka auto tiks saplosīts gabalos.
Un jā, ar bākas metodi izmērītais degvielas patēriņš bija 9,12 l/100 km, kas manā ieskatā ir labs rādītājs, jo īpaši ņemot vērā braukšanu pa kalnainu apvidu, kā arī ilgstošu braukšanu pa automaģistrāli. Tiesa gan centos braukt ar atļauto ātrumu un ne vairāk kā +10 km/h.
Diez, no Austrijas nāk fotoradaru sodi? Viena bilde tapa. 100 vietā bija kādi 115.
Njā un šis pierāda kāpēc auto ar lielu aizvēju ir ārkārtīgi dārgi ceļošanai. Salīdzinājumam hibrīdkoijots Norvēģijas kalnos vid. patēriņš 3,2l/100.
Principā ar busu / kemperi var ceļot tikai tad, ja tas piekrauts pilns līdz lūpai ar degvielas apmaksas dalībniekiem.
sekoju hibrīdtoijotu forumiem, jo ģimenē viens tāds jauns ir, ar 3.2 litriem sanāks vidējais tikai no Norvēģijas kalniem lejā braucot
u ![]()
Komforts un nepremiums ir divas nesavienojamas lietas.
Honda Accord ir teicama izvēle, sieva gadu garumā mainījusi modeļus uz jaunāku, par servisiem neko nezināsi, izņemot jāmaina eļļa un bremžu uzlikas, diski kādi 70t izvilks.
No otras puses, salīdzinot kaut vai ar audi, par komfortablu to hondu vai toijoti nekādīgi nenosauksi. Tā, ka viss atkarīgs no katra ādas biezuma
![]()
Ir būts Ķīnā, pilns ar Vag, meršiem, bmw, tos viņi augstāk vērtē.
Šodien Taivānā viens Uber taksis 5 sērija Bmw, viens jauna škoda superb combi, viens audi A5. Dienas laikā redzēju vienu Ķīnas krossovera izstrādājumu, labi izskatās tikai pa gabalu
Neviens te tos brīnumus nepērk.
Labi teikts murx
![]()
Jaunajām audi nav servisa grāmatas, tas lai piesaistītu vairāk pie dīlera.
Sanāca tieši vakar tur apkopi veikt. Manu interesi piesaistīja
jauni A6, divi gabali bija palikuši un Q5, abi modeļi 43tkst robežās.
Nu iepļūtīji....statistika parāda, kas ir kas. Viena no pirktākajām lietoto auto markām LV. Vidējam pilsonim nav to
10000, pat 1000, ko ielikt remontos. Ja būtu viss tik slikti, tad Rīgā korķu nebūtu, visi savus audi remontētu. Paskaties pirktāko lietoto top, viens un tas pats jau gadiem ![]()
Audim nospiež car settingu pogu, parādās tyre pressure control, turpat kur eļļas līmeni rāda un citas lietas, tad nospiež store.
Vispirms pārbaudi spiedienu visās riepās, attaisi bardačoku, kreisajā pusē jābūt podziņai ar zīmīti tādu pašu kā deg panelī,
nospied podziņu uz 3 sekundēm. Darīts! ![]()
Audi Q5 2.0 TFSI, 2 gadi, 4x4, nobraukums 24,000. Kaut kur tuvu pie 10.000 uz savu iniciatīvu nomainīju eļļu, vairāk pie dīlera nav būts. Oficiāli apkope divi gadi vai 30.000. Patēriņš tikai Rīgā 11 litri. Nav bijuši nekādi gļuki, nav nekur nekādas jaunas skaņas parādījušās, ZF8 automāts strādā perfekti, braukšanas vaina tikai ![]()
cik lielas izredzes ir švaki sadegt benzīnam pret švaki sadegt dīzelim 1:10 ?
Ja kāds priekš brauc uz gāzes var paciest, bet aiz kūpoša dīzeļa gan nav iespējams pabraukt. Un tie kūpošie arī centrā parādās aizvien vairāk. ![]()
Riepu ražotāju norādītais optimālais cikls 40.000km,. Klau osscar aizsūti savas 100000 nobrauktās izgatavotājam, varbūt tie uzdāvinās kādu pāri par brīvu tik uzticīgam lietotājam.
Romā aktīvi sper chr hibrīdam baterijas, atver durvis, aizmugurējo beņķi ārā un bateriju nost. Drošvien dēļ kādiem cēlmetāliem. Ja tā sērga atnāks līdz mums, tad kasko drošvien pieaugs.