Kuģis kuram bija jākļūst ekoloģijaj draudzīgākam nebūt tāds nav :
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Kuģis kuram bija jākļūst ekoloģijaj draudzīgākam nebūt tāds nav :
Aizsardzību noņemt nedrīkst un arī nevajag -, bet tad nāskies uztaisīt garažas apstākļu "testa laboratoriju" - un mērīt orģinālai lampai un jaunajai lampai - spriegumu un strāvas stiprumu un izlasīt pecīzi dokumentāciju.
Ja nav tādu iespēju -tad atrast atbilstošo drošekli - nolasīt tā "nominālu" - saskaitīt uz drošekļa "karināmo" iekārtu jaudu un izrēķināt vai drīksti pamēģināt saslēgt paralēli orģinālo lamu ar jauno lampu - un vai tad gļuks atkārtojas.
Varbūt tupa pārkarst un ieslēdzas aizsardzība ??? Izlasi instrukciju par jaunās lampiņas "fīčām" !
Drīzāk gan, kur daudz naudas - tur arī "gudrinieki" klāt. Acīmredzot pasākums ar subsīdijām ir jānogriež saknē - lai iet uz biržu un pamēģina dabūt to investīciju kapitālu ... tur potenciālo investoru/akciju pircēju modrā acs atsekos kretīnus, kaut gan reizēm arī tur iekrīt kā piemērā ar Elizabeth Holmes .
Eko bullšits:
Tas ko raksta un rāda amerikāņi ir 10 reizes jāpārbauda, un ja tas izskatas pēc fake tad 110% ka tas ir feiks, jo tur klikšķu mednieku saviesies ka biezs ... un tad vēl Ķīnas centieni parādīt visus kā idiotus ...
pa lielam - atrodi kas publicē (maksimāli tuvu sākotnējai info) - pamēģināsim atrast kam pieder, tad arī izdarīsim secinājumus ... jo "muļķību tālākizplatītāju" tur būs ka biezs - ja tā var iztekties tad sen un labi atstrādāta tehnoloģija interneta aizkakāšanai ...
Demokrātija un vārda brīvība ir ļoti liela atbildība, kura piedevām vēl prasa lielu zināšanu apjomu ...
Man gan šķiet ka tauta vienkāŗši pavilkusies uz Deep fake ...
P.S. un nav obligāti līst "alternatīvajos mēdītājos" pēc stulbām sensācijām ...
Visiem ierobežojumiem ir pāris lieli mīnusi :
1) ja to grib kontrolēt ir vajadzīgs kāds reāls cilvēks vai vairāki, kuri to kontrolēs. Tam vajag finanses utml.
2) lai būtu kaut kāda jēga no tā visa un potenciāli atturētu cilvēkus kaut ko tādu darīt - ir jāizdomā kaut kāds soda mērs.
3) kādam tas soda mērs tā vai citādi selektīvi tiks piemērots, un te var "vilkt paralēles" līdz pat ebreju koncentrācijas nometnēm ...
jebkurai "akciju apmaiņai" ir par kaut ko jāvienojas, tādēļ nav starpība vai pārdod/pārpērk, vai "apvienojas" kas parasti ir abpusēja akciju apmaiņa ...
Pieļauju ka paliela daļa to kas mazliet nolād v-vid radarus tieši tāpat arī dara - sameklē sev "klusu" vietu un mierīgi ripina savā ierastajā ātrumā tā lai "palīstu" zem "vidējā ātruma" mērierīču "intereses robežas" ...
Un kā līdz tam "klusumam un harmonijai" nokļūst "zīmīgi paklusē" ...
Varu arī pakomentēt pretējo - gan saistībā ar immobilaizera pulti - man jams sāka izrīt bateriju ~ 2 nedēlu laikā. Acīmredzot attālums strap auto un pultīm bija tāds ka pults nepārstāja sazināties ar "auto" un baterija ātri tika nosēdināta. Aizbraucu uz signalizācijas kantori - "izravēja" vienu konkrētu pretestību - uztveršanas attālums samazinājas līdz apmēram 5 metri ap auto, bet baterija atkal kalpo pusgadu+.
Respektīvi pultīs arī ir iekšā aktīvā antenna - atkarībā no stāvokļa - mierīgi var būt ka pults vairs nepastiprina signālu ...
Kondensāta pazušana un atkal-parādīšanās var būt saistīta tīri ar laikapstākļiem/gaisa mitrumu. Tādēļ es tiešām pievērstu uzmanību tieši tam cik labi strādā luktura "ventilācija" ...
Teorētiski ar parastu rokas pumpi var pārliecināties kā tur ir ar to ventilāciju ...
Ar to līmēšanu tā uzmanīgi - ja lukturī kaut kur prasti tek iekšā - viena lieta, ja lukturī veidojas kondensāts - tad tev kāreiz vajag pretēju efektu - lai jams labāk ventilējas ...
Kad intensīvi praktiski katru nedēlas nogali vilku uz Madonas rajonu - braukāju ar radzēm. Tagad kad turp dodos vidēji reizi mēnesī - jau apmēram 15 gadu radzes nelietoju.
P.S. ar radzēm uz plika asfalta nekad nav patikusi braukšana ...
Nepiedzimt, vai mirt ātri, citādi gribi vai nē būs kādam savureiz šķērslis, un dažreiz "nepārvarams"...
Nepārproti - man ar vakardien v-vid zonā, viens kurš brauca ar knapiem 95km/h pēc mana spidometra, pie izbraukšanas nometa jau 75 km/h un zemāk pēc mana spidometra - un tas ir kaitinoši. Man tikai nav nekādas ticības faktam ka kāds ir spējīgs uzražot sakarīgus CSL/CSN (esošo vietā) ... Tapēc tādi jautājumi, kā tu to "redzi"...
Es te tā kā tēmēju uz sen apzinātu faktu ka revolūcija jebkur patiesībā nemaina absolūti neko, t.i. vismaz ne uz labo pusi.
Bet atbildot uz tavu jautājumu - ja šāda situācija ir iespējama, tad vai nu tas kurš apkalpo strādā slikti, vai arī tu esi absolūti sarēķinājis savu laiku nepareizi .
Kur analoģija varētu būt - ceļš ir apledojis, nekaisīts un ir objektīvi "vilkties", līdz ar ko nevienam nav jāpiemērojas tavai nepieciešamībai "skriet un paspēt" ... tas nekas ka vislielākais škērslis tev sasniegt tavu vēlamo rezultātu ir saķere ar ceļa virsmu ... un nevis bariņš lēnbraucēju ...
Un ko darīt, ja izcilais "gaisa kuģa pilots" nejauši paņem nepareizu "augstumu" savā lidojumā un avarē ??? Kādu sodu tad tādam liksim ???
Kurš būs tas kurš vērtēs ka tas ir "pārāk lēni" ... un ja vienam jāsteidzas un 10 cilvēkiem nē - tad kā vērtēt situāciju ???
Nu, nē arī sareģītie (10 ātrumu) automāti ir diezgan labi remontējami atkarībā no ražotāja. ZF 8HP kārbas vispār ir vienkāršības un izturības 'iemiesojums" ...Nelaime ir tā ka ir palicis ļoti mazs pieprasījums pēc remonta, līdz ar ko kantori kas to dara ir pazuduši no tirgus un attiecīgi ir "izkūpējis" detaļu tirgus ar visām no tā izrietošajām sekām ...
P.S. piem Celica Gen7 viena no manuālajām kārbām (jaudīgajām versijām) bija neizjaucama bez speciāla instrumenta "novilcēja" ar kuru burtiski bija "jaielien" visā kārbas dziļumā šaurā spraugā aiz visiem zobratiem ... tā ka tās remonts ar bija apšaubāma izklaide.
EV ir ļoti daudz un dažādu datora detaļu vai detaļu ar tādu vai līdzīgu funkcionalitāti un izturību, kuras diemžēl nepaliek labākas ... tikai lētākas. Un Taivāna jau sāk domāt ko viņiem tagad darīt līdz ar Trampa valdīšanas ēru , tad es domāju ka varam gatavoties ļoti lielām ziepēm ja ar Taivānu būs problēmas ...
Nāksies vien Vācijai apgūt vienkāršu un kvalitatīvu iekšdedzes auto ražošanu, bez stulbiem elektroniskiem un citādiem vipendroniem. Ja vācu auto atkal kļūs par viegli un ērti apkalpojamiem un bez stulbām problēmām ar aizlietu elektroniku piem. no jumta lūkas notekām ... nekādu tādu dižu problēmu to nākotnei neredzu. Un pārstājam vienreiz ticēt stulbiem optimizētājiem ... peļņa no viena pārdotā auto protams nav slikti, taču jo vairāk rūpnīcu veram ciet, jo mazāk ir strādnieku un tā visā piegādes/sagādes ķēdē .. un attiecīgi arvien mazāk ir potenciālu pircēju ...
Tam ir pavismaz citi iemesli un LielĶīnas samērā gudra politika - visur kur kāds Ķīnā kaut ko dara - visur blakus stāv Ķīnas uzņēmums turpat vai ar lielāko daļu kapitāla ...
Vai visu kārtīgi izlasīji ??? Saprati ar ?