Kurš būs tas kurš vērtēs ka tas ir "pārāk lēni" ... un ja vienam jāsteidzas un 10 cilvēkiem nē - tad kā vērtēt situāciju ???
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Kurš būs tas kurš vērtēs ka tas ir "pārāk lēni" ... un ja vienam jāsteidzas un 10 cilvēkiem nē - tad kā vērtēt situāciju ???
Nu, nē arī sareģītie (10 ātrumu) automāti ir diezgan labi remontējami atkarībā no ražotāja. ZF 8HP kārbas vispār ir vienkāršības un izturības 'iemiesojums" ...Nelaime ir tā ka ir palicis ļoti mazs pieprasījums pēc remonta, līdz ar ko kantori kas to dara ir pazuduši no tirgus un attiecīgi ir "izkūpējis" detaļu tirgus ar visām no tā izrietošajām sekām ...
P.S. piem Celica Gen7 viena no manuālajām kārbām (jaudīgajām versijām) bija neizjaucama bez speciāla instrumenta "novilcēja" ar kuru burtiski bija "jaielien" visā kārbas dziļumā šaurā spraugā aiz visiem zobratiem ... tā ka tās remonts ar bija apšaubāma izklaide.
EV ir ļoti daudz un dažādu datora detaļu vai detaļu ar tādu vai līdzīgu funkcionalitāti un izturību, kuras diemžēl nepaliek labākas ... tikai lētākas. Un Taivāna jau sāk domāt ko viņiem tagad darīt līdz ar Trampa valdīšanas ēru , tad es domāju ka varam gatavoties ļoti lielām ziepēm ja ar Taivānu būs problēmas ...
Nāksies vien Vācijai apgūt vienkāršu un kvalitatīvu iekšdedzes auto ražošanu, bez stulbiem elektroniskiem un citādiem vipendroniem. Ja vācu auto atkal kļūs par viegli un ērti apkalpojamiem un bez stulbām problēmām ar aizlietu elektroniku piem. no jumta lūkas notekām ... nekādu tādu dižu problēmu to nākotnei neredzu. Un pārstājam vienreiz ticēt stulbiem optimizētājiem ... peļņa no viena pārdotā auto protams nav slikti, taču jo vairāk rūpnīcu veram ciet, jo mazāk ir strādnieku un tā visā piegādes/sagādes ķēdē .. un attiecīgi arvien mazāk ir potenciālu pircēju ...
Tam ir pavismaz citi iemesli un LielĶīnas samērā gudra politika - visur kur kāds Ķīnā kaut ko dara - visur blakus stāv Ķīnas uzņēmums turpat vai ar lielāko daļu kapitāla ...
Nu jūs tauta dodat - kur, nu kur Latvijā ir tik daudz to cilvēku, lai te vispār rastos jebkādas problēmas ... ?!?!?!
220V maiņstrāvas lielākā problēma ir sirds ritma izmaiņas elektrošoka gadijumā, citādi tas ir ļoti nepatīkami, bet dižu skādi nenodarīs, un ir cilvēki kuriem tas 220V un pat 380V ir pilnīgi pie kājas, praktiski var ņemt vadu rokās un tik jutīsi ādas sviluma smaku, bet jamiem nekas ...
Un jā 220V es ar pārlieku nebaidos, bija pat gadijums kad mazgājos dušā pie boilera ar bojātu zemējumu - visi apkārt saka dušas kloķi - sit pa nagiem - bet es mierīgi zem tekošas dušas stāvu ...
Kaut ko itkā saproti, bet tajā pat laikā daudz arī nesaproti:
Caurmēra "parastās līnijas" jeb "piegāde" līdz gala lietotājam ir 400V - tātad zemspriegums.
Caurmēra pamanāmās "lielās līnijas" jeb elektroeneģijas pārvades tīkla līnijas ir 110kV ( kilovolti) un 330kV.
Tad vēl ir arī vidspiegums ar ko saprot 1000V līdz 20kV. vai kaut kā tā ( neesmu enerģētiķis tā kā piedodiet ja robežas norādīju nepareizi). Mazliet vairāk par šīm lietām īsumā var redzēt šeit:
latvenergo.lv/storage/app/uploads/public/5db/5b4/ba5/5db5b4ba55167379779473.pdf
ast.lv/lv/content/aizsargjoslu-platumi
P.S. un ir ļoti būtiska atšķirība ar kādu spriegumu ir daŗišana - maiņstrāvu vai līdzstrāvu - katrai ir savas bīstamības īpatnības attiecībā uz cilvēku.
Ja tīri formāli tad zem 1000V ir zemspriegums.
Par bīstamajām zonām - gandrīz pašās dokumenta beigās :
Iespējams ka šis ir virziens kurā attiecīgajiem dienestiem "jābruņojas", un tad vismaz nav iespējami neparedzami sprādzieni utml. - tik ar zemēšanu vēl kaut kā jātiek galā , uz kuģa klāja gan tā nav liela problēma, bet uz asfaltbetona var būt visādi ...:
NU visi grib "izbraukt" pa lēto tā vietā izdarītu kā pienākas, tik patērētajam cenu nomest neviens netaisas ...
Jā un rezultāts tām gudrajām domām/runām - atsevišķi valdības "IT centri" meklē kur iepirkt GPU kartes ... eksperimentiem ...
P.S. nu tā ka pāris GPU kartes ...
Piedod, bet maināmi akumlatori - tas nebūs drošāk - tās iekārtas kurām vajadzīga liela precizitāte un regulāra kalibrēšana, bet auto apakša nav tā tīrākā vieta + kontakti aŗi paŗvada ne to mazāko jaudu ...
Varbūt ja maināms akumlators būtu auto priekšpusē ieslidināms pa "sliedēm" - varbūt, bet tad takal jautājums par frontālo drošību ...
Jā un tā ir daļa kas man ļoti nepatīk jaunajos auto ( man jau nepatīk, ka tu no stabilitātes kontroles nevari tikt pavisam vaļā lielai daļai auto - šausmīgi traucē braukt irdenā smiltī utml.) . Te video ir redzams ka čalis ļoti apzināti norauj aizmuguri, lai varētu iztikt bez bremzēm kuras nestrādā - un kamēr riepas sāniski nenobortējas - ir tīri OK bremzēšana, tas nekas ka ar ABS būtu apmēram 5 - 10 reizes efektīvāk ...
Ta nu gan brīnums ne ?!?!? Cik ir BEV kopskaits pret ICE, un cik daudz ir pēc avārijām dažādā kvalitāte atjaunotu BEV uz ceļiem ???
Te varbūt procentuāls salīdzinājums būtu vairāk vietā m nekā "saskaitot galviņas"...
Forši ka uzrāviens labs utml. bet kad bremzes izdomā nestrādāt - tad ir ar ko nodarboties:
Vai varbūt būtu jāpieņem lēmums par neizšķirtu neizdarot nevienu gājienu ?!?!? Tehniski statistikā analīze var dot atbildi, ka tas ir labākais risinājums pret konkrēto pretinieku ...
Tev patīk jokot !
Iesaku pameklēt un paklausīties Daniel Yergin skatu uz pasaules ekonomiku.
Piemēram:
Tomēr nespēj, tas ir pslīdz labs vai nu tikai kognitīvās un valodniecības lietās vai nu tikai labs zinātniskās, bet abas kopā tam nesaliekas, nu tā ka vispār ... līdz ar ko tas spēj veikt tikai ļooooooti prastas ( vienkāršotas darbības) ... kompleksas lietas tam nepadodas ... un jā pat klasiska valodu tulkošana reizēm aizbrauc pilnīgās auzās ...
Vai tu zini kāda ir lielākā problēma šim visam - bez skeptiķiem, jebkura "politiskā dienaskārtība" (neatkarīgi no tā cik zinātniski labs ir pamatojums uz kā tā tiek balstīta) sabrauks auzās !
Un jā lai pierādītu savu taisnību reizēm tiek lietoti "ekstrēmi" argumenti, taču arī tā ir mūsdienu "nelaime" - bez spilgtām "nokrāsām" neviens daudzām lietām vispār nepievērstu vairs uzmanību ... jo esam ar diezgan notrulinātu "uztveri" dēļ tā ka apkārt ir daudz "kairinātāju" ....
Intereses pēc varēsim pasekot līdz :
Tas ir tā teikt vidējais statistikais rādītājs, kas nozīmē tikai to ka Ķīna ir liela kontrastu zeme ... Bet palasi uz kurieni kaut kur pēdējos 10 gados jau "tīri atklāti rāvās" visi Eiropas auto ražotāji ...
Negribi ticēt "anonīmam" Bradypus - palasi kas te rakstīts "starp rindiņām" :
Haotiska tīkla "attīstība" ne tikai nevienam nav vajadzīga, tā ir pat neiespējama ...
Nekas nerada tādu "jautrību" kā bariņš bateriju dampju kuri aizdevušies kopīgi uz kādu koncetru vienā konkrētā vietā ... Ja skatamies ilgtermiņā tā uz nākamiem 100 gadiem - tad jā - tad varbūt tas būs "sagremojams", tikai atkal jautājums - kāda X pēc Latvijas valstij to vajag, vai mēs te tā kā zeltā peldamies ???
P.S. Latvenergo nemaz ar tā nesteidz "skriet ratiem pa priekšu"
Un ko darīt, ja izcilais "gaisa kuģa pilots" nejauši paņem nepareizu "augstumu" savā lidojumā un avarē ??? Kādu sodu tad tādam liksim ???