Mazliet par velo sēdekļiem, kas, ko un kāpēc lai ērti braukt:
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Mazliet par velo sēdekļiem, kas, ko un kāpēc lai ērti braukt:
Akciju tirgu "dinamikas" apspriešana šķiet sāk arī žurnālistiem kļūt par maizes darbu :
www.db.lv/zinas/plaukst-un-zel-spekulacijas-uz-parada-501967
Vēl intersanta CVT tehnoloģija ( bet sportam gan galīgi nederīga, jo zudumi ap 11%) Fallbrook NuVinci:
Tas nav nekas unikāls valstīm kurās ir daudz velo, tas pats ir Ķīnā, Japānā + veselas velo-lūžņu utml. pārstrādes vietas - tipa reizēm tur pat ir tāds joks ( pat ASV pats esmu novērojis)- stāv velis vismaz gadu, piesiets pie pārvada margas, jo kāds "nopizdjījis" šķiet ka sēdekli, un protams riepas paliek tukšākas un ar laiku vēl kaut kas pazūd, iespējams pat owneris pazaudējis slēdzenes atslēgu, un beigās municipālajam dienestam tas štrunts "jākniebj nost" un jāved uz "miskasti" ... Francijā, Vācijā tādi tukšām riepām, kaut kas noņemc utt. ar redzēti, jo reāli pilsētas velo novietnes ir problēma (apskrūvē, un man pat pašam ASV pie skolas ir bijis ka tupa tikai pārkniebj bremžu troses - kāpēc -HZ - moš kāda "mīļāko vietu" novietnē aizņēmu ...) + vietām kur nav velo kur bāzt - kādam var arī nepatikt ka pieķēdēts teiksim pie loga restes, vai citas vietas viņa privātīpašumam - nu un tad kad privātīpašniekam iestājas ZB - tad arī "kanāls" var būt "labs risinājums" ...
Redz es ar pārsvarā iestājos par to ka Rīga vēl joprojām ir stipri neaizbūvēta, un tajā ir reāla vieta pilnīgi no nulles veidotiem velo ceļiem, kur ar vieglajiem un pat gājējiem nav pat tīri dabiski "jāskrienas", taču Rīgā patīk seksot ...
Tagad ar tikko pie Dominas atjaunoja visas tās plastmasa apmales ko ziemā nosķūrēja nahren, bet ceļa slaucīšanu un smilšu savākšanu pirms tam jau nevarēja izdarīt ... utt.
Maz ticams, pasaulē kur katrs grib nopelnīt "baigo kāpostu" + eksistē pilnīgi sačakarēti akciju tirgi, visi tev centīsies pārdot pēc iespējas vairāk "premiuma" ( nav pat svarīgi vāi īsta, vai tikai iedomāta) lai peļņas procents lielāks. Jo ar max vienkāršu "mehānismu" patērētājam vēl radisies vēlme un būs arī reāla iespēja pašam ko salabot ... un tas biznesā vispār nekur neder ...
Padomā pats, ja msh varēs to EV salabot ar "āmuru un lomiku" savā šķūnī - uz kā tad es nopelnīšu ar savām elektronikas + softa zināšanām (dzīvē man gan RISC serveru un datu masīvu joma, bet nu tīri salīdzinājuma derēs ...)
Ok, sapratu par ko jautājums - pakete paliek hermētiska, taču rāmis gan spiediena starpības rezultātā padodas pietiekami + rāmja blīvgumijas ar sanāk ka vakuums nosacīti "loca vaļā" , un ar to jau pietiek lai kāda vietā kurā nav tās pievelkošās "sēnītes" jau veidotos vieta gaisa plūsmai. Un man ir sanācis stulbi ka noteikta virziena vējš vēl trāpa pareizā lenķī lai pasakumu pastiprinātu,un pie pakaļas gan tas ka plastmasa rāmis ir tur bezmaz 10 (vai 9) kameru ar alumīnija profilu iekšā ...
Tā daļa visticamak ietu cauri, tapat kā Eropas kravas auto (tipa Unimog utml.) , bet lūk izvirzīti riteņi gan stabili neiet cauri, jāliek arku paplašinājumi kā minimums.
Logs pats ir kā atspere kas ieliecas, un ja esi redzējis kas notiek ar konservējamo burku vākiem, kad burka atdziest un rodas vakuums, tad lielajiem logiem kas ir stāva augstumā un savi 2+ metri plati efekc ir precīzi tāds pat + vēl vari pastudēt kāpēc lidmašīnās logi nav kvadrātaini - tas precīzi ilustrē lielu logu problēmas spiediena atšķirību gadijumos.
Nūū, viens no iemesliem vākot ciet karstas burkas kareiz ir tāds, ka atdziestot tām iekšā rodas vakuums, kas palīdz labāk "piesūkt" vāciņu un hermetizēt burku. un ja zviedru logu variants strādā kā burkas vāciņš, tad mans joks strādā kā vārsts, zem kura ir vakuums, un attiecigi blīvējyms atkarīgs tikai no tā cik stipra "atspere" to notur, attiecīgi mazie logi nerada sevišķu problēmu bet lielie kas ir kaut kas 2,5 x2 metri - pie vējā kas pūš tajos vairs toč neblīvējas, bet ja būtu zviedru variantā, tad vakums + vējš stradatu kā papildu piespiedējs ...
Kads ar šitādiem neaizraujas - crazy F250 forc (tik jāsaliek un jāsertificē, pieļauju, ka jātais individuālais sertifikāts):
www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/exclusive-cars/blxmi.html#photo-2
Šītādu faktu gan nezināju, žēl ka tas vairs nekur dzīvē tālāk neaizgāja :
2004 HONDA RN-01 G-CROSS
Nu ja nu vienīgi tam lai attālināti nogrieztu strūklu, un brīdī kad "laimīgais" mazgātājs muļķības pēc sāk lūrēt uz uzgali, vai pistoli - WTF- atkal palaist ūdens padevi ... tāda kā rumulēšanās "fīča".
Tur tev daļēja taisnība, taču man ir speciāli lielas jumta pārkares ( metrs un vairāk ) + 250mm siltinājums ārpus "loga profila", nu tā ka toč pofig ... Bet šobrīdējā situācijā pagājušās 3 dienas ko bija nopietnāks vējš - mani svilpošana pa nakti kaitināja tiktāl ka aizmigt 2. stāvā nevarēju ...
P.S. daļa nelaimes protams ir faktā ka tajos laukos tas vējš labi ieskrienas (apkārt pagaidām vēl ir klaji lauki) un tas ka relatīvi kluss viss - kā saka brīžiem "klusums cērt ausīs" ...
Kāds nav iekš LV šitādu brīnumu izmēģinājis - ar pārnesumu priekšā, nevis aizmugures ratā ???
en.nicolai-bicycles.com/frames/saturn-14-gpi/
eidis rakstīja: Super. Paldies par izklāstu.
Nespēja nodzesēt karstu sauli visdrīzāk dēļ siltajām grīdām. Tur tā inerce ir katastrofiska. Man ar radiatoriem nekad nav šī problēma parādījusies. Redzēs kā tgd būs ar termosu un siltajām grīdām
Papildināšau ar vienu lietu ko atcerējos tagad pie lieliem vējiem, pie uzstādīšanas runājām par to kas ir labāk vai kad ir mazliet zems spiediens iekšā mājā ( faktiski rekuperators tikai sūc ārā), vai kad ir pozitīvs spiediens ( ventilatori pūš gaisu iekšā).
Man ir negatīvs spiediens, kas nozīmē 2 relatīvi nepatīkamas lietas - drusku vairāk putekļu kā otrā gadijumā, un tas ka esmu nepareizi veramus logus izvēlējies.
Par putekļiem pilnīgi pofig, jo ar to ka māja jauna, tajā vēl ir daudz mitruma utt. pozitīvs spiediens dzītu mitrumu sienās, tagad jams to ļoti ātri "savāc" kopā ar siltajām grīdām, attiecīgi nav riski pelējumam utt. Bet protams tur kur ir "nesaderīgi materiāli - piem. reģipsis un gāzbetons - man šobrīd izveidojušas redzamas plaisas, tiesa vainīga var būt špakteļmasa, kas nevienmērīgi ir sarukusi, bet nu defekti ir redzami, tiesa ne visās šādās savienojuma vietās - tā kā varbūt tiešām dažāda špaktele.
Nu un par to otru lietu - man visi logi ir tā kā ierasts pie mums - veras uz iekšu - tas ir aplami situācijā, kad ir negatīvs spiediens - īpaši jūt kad vējš (vētras stipruma parasts - nē) trāpa lielajos logos - pa blīvējuma vietām joprojām svilpo, kaut jau ir regulēti. Vajadzēja izvēlēties kā skandināviem mēdz likt - veras uz āru, tad jebkurš vējš + negatīvais spiediens jamos tikai ņiprāk spiež pie aplodas ...
Īsti par to.katlu skaitu un turbu tev nebūs taisnība,kadu laiku jau tiek lietots japīšuu dīzel traktors ap 20 Zs ar 3 katliem, nu griež jams kā velns jau no 1500, žel tik ka neatceros ar kadu apgriezienu skaitu aru ar šamu, jo nu relativi spiedu grīdā (trakim gan tas grīdā nu max uz 2,5 Krpm) jo tumšs sāka palikt, un ar gaismam vairs labi neredzeja kas pakaļā notiek ...
Serviss nebija ciet, bet bija kaut kādi ierobežojumi auto tirdzniecībai klātienē.
NU es pats "šajos laikos" esmu gājis vismaz 2 x skatīties "tāpat vien" piem. uz cenuklubu Dominā, vai man vajadzīgās preces ir beidzot nopērkamas bez interneta starpniecības ... un nebija ... nu lai galīgi nebūtu pa tukšo gājis - nopirku rumu krājumiem (kaut vajadzības nekādas) ...
Nu tātad "risinājums" būtu pārsaukt lieveikalus, par "mega-noliktavām, un apkalpošanu izstiept kā IKEA vai Rimi Drive ...
bet nuvarbūt tomēr var paši nenodarboties ar muļķībām, un arī citiem nelikt izdomāt kā apiet "stulbingu" ...
Man ar līdzīga nelaime- pavasaros, nekad nevaru trāpīt ar ģērbšanos - mūždien no rīta tipa norma, vai drusku salst, bet pusdienlaikā izskrienot līkumu kaut pakaļ pusdienām, jau ir bieži par siltu apģērbs ...
Godīgi ... šo repliku man gribējās iesākt ar 3-stāvīgiem krievu lamuvārdiem, "itkā pasūtītās preces" - ir kaut kas, kas man ir vajadzīgs, kā piemēram velosipēda riepa, jo sievas un meitas velim ir pārdurtas utml. Un godīgi sakot paldies tiem kas veikalā iedeva numuru uzzvanīt no ārpus telpām, - pasūtīt un burtiski 5 min. vēlāk saņemt, vai veikalam kurš papildināja manas sievas velo remonta (remontēja uz vietas, pie kam jāgaida bija savas 2 nedēļas - rindas jau ir ) daļu klāstu ar man vajadzīgajām papildu lietām (pedāļi, dubļubleķi utml.)...
TIEŠĀM DOMĀ ka uz viekaliem speras tāpēc lai uz "aizzīmogotiem" plauktiem tupi palūrētu, kaut nahren tur neko nevajag ???
Kaut kādu loģiku jau var tajā samanīt bet nu šis piem. spārda:
Drošas tirdzniecības nosacījumi lielos tirdzniecības centros
(...platība ir virs 7000 m2 un kurā atsevišķās tirdzniecības vietās darbojas vismaz pieci tirdzniecības dalībnieki ...)
...
..., bet turpmāk NAV atļauta DISTANCES tirdzniecībā iegādāto preču izsniegšana veikalos!
Nu kā tauta vērtē jauno stulbingu ( devil is in the detail !!!):
covid19.gov.lv/aktualites/valdiba-apstiprina-nosacijumus-drosai-tirdzniecibai-iekstelpas-un-artelpas
Un mazliet par industriju kā tādu ( un mazliet pasmieties pašiem par sevi ...), tas ko jau daži ir te teikuši, tiem lietotājiem, kas varbūt tikai sāk domāt par pedāļbraucamajiem: