iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
WALA 29.04.2021 18:58

Paraksies pagātnē un arī tur redzēsi, ka neregulētā vidē bankas daŗija tieši to pašu, bet ja kaut ko negrib redzēt un saprast - tad arī to nevar redzēt un saprast - un tur nav ko mēģināt ....

P.S. tu jau gluži kā mana meita - tieksim uz ragavām, saka - apgāz mani tā lai no ragavām nokrītu ... parauju stipri striķi - aizslīd uz aizmuguri un izkrīt - saka - nē tu neizgāzi, jo es nebiju gatava. Tad prasu - nu esi gatava ? , pieeju no sāna un prasti apmetu rgavas uz sānu ...

meita - nē nepareizi, tu neapgāzi

....

un tā kādos 10 veidos apgāžu/izgāžu, bet vienmēr atrod attaisnojumu kapēc "nav izgāzta".

P.P.S. uz ko tas viss - ja iedziļināsies - tad sapratīsi par ko es to visu, uz ka tas nav "marksisms"/socialisms, bet reālā dzīve neatkarīgi no maniem vai taviem uzskatiem, jo šāda tipa likumdošana neparādījās "tukšā vietā" ;)

WALA 29.04.2021 18:50

Un tad vēl ir labi zināmais EU autoražotāju kartelis kuru atklāja kontekstā ar izmešu falsifikācijas programmatūru , kur VW un Daimler dabūja ASV samaksāt pieklājīgu sodu.

Un tad vēl šāds:

www.antitrustinstitute.org/wp-content/uploads/2019/07/Auto-Parts-Cartel-Twilight-of-AAI-WP_7.17.19.pdf

P.S. un pdfā pa ceļam vēl ir pieminēti pārītis "Superkarteļu".

WALA 29.04.2021 18:40

Linki uz ātru roku - bet varu ari pa taisno no oficāliem avotiem sameklēt ( kā antitrasta āgentŗuām, vai kā nu tur jāmaš kurā valstī sauc) , jo ar pārīti bija darīšana zināma izpētes proces kontekstā :

wallstreetonparade.com/2019/05/yes-america-a-banking-cartel-exists-and-heres-the-proof/

www.jstor.org/stable/725339?seq=1

bel.uq.edu.au/article/2018/06/explained-banking-cartels-and-australian-competition-law

Vēl bija valūtas kursa banku kartelis tik tagad izkrita no galvas par kuru valūtu bija runa utml.

WALA 29.04.2021 18:32

Cik piemērus un cik lielus tev vajadzētu lai to tomēr drīkstētu saukt par ikdienu ? Par patiesumu pēcāk varēsi izteikties pats ...

P.S. Un nē nav runa par nozarēm kurās trūktu konkurences ;)

WALA 29.04.2021 17:14

Vai sociālisma kartelis "valsts personā" var apšmaukt cilveku parasto, vai tā kā īsti nevar ?

Un savukārt vai karteļu ierobežošana nav ta kā kļuvusi par kapitālisma ikdienu ?

WALA 29.04.2021 16:27

Nu Tad izstāsti kā tavuprāt sociālismā var pastāvēt kartelis ???

Ja jau reiz mēs uz pliiku teoriju gribam pāriet ...

WALA 29.04.2021 13:11

Apskaužama ticība "papīram", kapitālismam un kapitālistam , tapat kā sociālismam un sociālistam patīk "status quo":

link.springer.com/article/10.1007/BF00055564

Tas kas kapitālismā teorētiski varētu būt disruptīvs ir jaunu censoņu vēlme (vienkāršoti teikšu) kļūt bagātam, un tas ka kapitālismā vēlme kļūt bagātam tiek yzskatīta par normu, nu jeb pilnībā ētisku darbību, kamēr sociālisms rada nosacītus aizpriedumus pret šo vēlmi vienkārši būt bagātam (un apriori saprotit, ka ar citiem "nedalīsies").

Visam citam nav nedz kadas būtiskas atšķirības, nedz arī pastāv reālas dzīves atšķirības jebkurā no sistēmām, jo gribi vai nē ja muļķus (vai citas sabiedrības daļas) neaizsargāsi pret pašu muļķību ir liela varbūtība ka šamie atnāx ar sūdu dakšām un sāks ierādīt kā gudrajiem "pareizi dzīvot".

WALA 29.04.2021 9:52

NU es varētu praksē pastāstīt kā "sarunāšana" ASV kapitālismā čakarēja ( gads tā ap 1995) vienu nelielu specilaizētu elektronikas rāzotāju netālu no Sietlas. Tā ka tā uzspiezšana strādā ļoti līdzīgi gan kapitālismā, gan sociālismā vismaz tiktālu cik esmu praksē redzējis.

Īsumā divi samērā lieli (pasaulē nē, bet vietējā tirgū ļoti spēcīgi) kapitālisti noslēdz vienošanos (gluži kā minētajā video) par noteiktu komponenšu ekskluzīvu piegādi. Sākumā gala produkts ir ļoti labs priekš tā ka ir brīvā tirgus nišā, bet pamazām trešo pušu inženieri sāk izkost, ka ciparu analogais pārveidotājs smagi klibo un produktu var ražot stipri labāku, tiek izveidotas firmas (mana "intīmi" redzētā tika viena no tādām) kas uzrasē daudz pārākus šos konvertorus un piedāvā tirgū, bet labākais ko viņi spēja panākt - piedāvāt šos produktu radiovadāmu rotaļlietu ražotājam ... un labi ka vēl tā, tas ļāva "importēt" darbaspēku no citiem štatiem un turpināt produktu attīstību, līdz beigās šamos nopirka viens mazliet lielāks tās pašas nozares uzņēmums.

Lai kā tev tas nepatiktu, bet pēc būtibas kapitālisms ļoti nemīl konkurenci. Protams dažreiz ir arī saprotami iemesli kādēļ mainīt stabilu piegādātāju ir vienkārši neiespējami, jo pastāv riski un iespējas pat vispār iekrist uz piegādēm vai to kvalitāti, pat ja komponentei būs 10x labāka arhitektūra, bet izpildījums dranķīgs.

P.S. Par laimi gan mūsdienās ir drusku vieglāk pieejama nauda, un kapitālisms strādā drusku labāk kā iepriekš ...

P.P.S. es atkal off - turpinu (ap)mācības.

WALA 29.04.2021 9:15

Malacītis izcēli tikai to kas der tavam paša naratīvam, gluži kā visiem citiem aizrādi praktiski visās tēmās.

Gluži tāpat kā kapitālisms "nav bezierunu labs", tieši tāpat totalitārisms nav "bezierunu slikts", tas tieši tāpat kā kapitālisms ir nesaudzīgs pret muļķiem, totalitārsisms ir nesaudzīgs piemēram pret noteiktām iedzīvotāju grupām utt.

P.S. es to saku ne tāpēc ka tam ticētu, bet gan tāpēc lai šo sarunu uzturētu + tāpat kā apzīmējums "terorisms" ir atkarīgs no tā "kurā ierakumu pusē atrodies". Un konkrēti komunismā kā jau esmu ne reizi vien teicis - dzīvoju salīdzinoši ļoti labi, jo visa radu saime cītīgi strādājām utt. tirgojām dārzeņus pat Ļeņingradā, tik tas ka sistēma bija greiza ar "saviem blatiem", dažu lietu deficītu ( mūs tas īsti neskāra izņemot personīgo auto) utml. t.i. no mana viedokļa CCCP komunisms neko diži neatšķīrās pat no amerikāņu kapitālisma( kurā ir mazliet cits, un tomēr arī stulbings).

WALA 29.04.2021 7:56

1. Liela daļa ierobežojumu kravas pārvadātājiem ir raditi mākslīgi, konkurences mazināšanai, arī atpūtas režījuma izvēlētais dalījums nav īsti fizioloģiski pamatots, katrā gadījumā "bezpārtraukuma" braukšanas limits ir pakārtots "biznesa interesēm" ne reālai vadītāja modrības noturībai .

2. dzelzceļa sliedes un viss ap tām arī ir jāuztur, un tās stabili nav lētas, citādi no ātruma tur nebūs ne smakas

3. Pasaulē nekad nelaiž kravas transportu ar pasažieriem vienā "maisā", jo tās sanāk tādas kā šķērssubsīdijas, kas arī čakarē konkurenci, kaut ar to pašu aviāciju, vai satiksmes autobosiem.

Un diemžēl.pasažieru vilcieni strādā tikai pie noteikta iedzīvotāju un "pasažieru" blīvuma. Šajā kontekstā stacijas Rīgā un RIX, ir stulbuma kalngals, price/performance pilnīgi pakaļā ...

WALA 28.04.2021 18:30

Nu ko joka pēc ielikšu iespēju pafleimot par "kapitālisma spožumu":

WALA 28.04.2021 15:59

Tam ko teicu nav sakara ar citām partijām, tam ir sakars LV krievu kopienu un viņu biznesu + ex-RD IT darboņiem, kas pārgājuši labākā maizē ...

WALA 28.04.2021 14:07

"Izvēlies uzsvarus", un es arī māku pāvērst tevis teikto pret pret tevi pašu ( tiklīdz būs vairāk laika). ;)

WALA 28.04.2021 11:43

Absolūti piekrītu, bet nevaru izteikties !

WALA 28.04.2021 9:44

Mazliet smieklīgi - neatkarīgi no tā vai esi vai neesi noderīgais idiots lokāli, absolūti nekas nemainīsies pasaules mērogā ...

Tāpēc jā ir intersanti brīvos brīžos ar tevi diskutēt, bet jēga tam, ir tikai personīgās attīstības nolūkos, citādi pat ja tu zini kā vajag labāk, neviens tev pateikt priekšā un palīdzēt darīt labāk tāpat neļaus ...

P.S. es off - kursi par tēmu kas prasa lielu koncentrēšanos...

WALA 28.04.2021 9:39

Redzi es varu rakstīt to ko varu teikt, par 'dažām lietām man ir NDA.

WALA 28.04.2021 9:29

Nebūs jau pirmā reize, kad mēginot glābt savu pakaļu kāds izliekas par "sabiedrības vajātu personību", tā kā uz "skaļu troksni" reti kad reaģēju.

WALA 28.04.2021 9:20

Es nesaku ka īpašāka, vienkārši "pieklājības pēc" salīdzinu RD ar RD "izmaksām" un LV MK pret LV MK "versijām", tomēr radikāli atšķirīgi budžeti.

WALA 28.04.2021 9:03

KO nu te prasti sakot "muldi" - Ušakova laika "zagšana" ir īpašs stāsts ( pie kam no Rīgas krievu biznesmeņu mutes, ne no manējās !!!).

Taču par ko tev ir absolūta taisnība - ka "jaunie mērnieku laiki" ne ar ko neatšķiras, no iepriekšējiem, vai tiem pirms tam .. vai tiem vēl pirms, pirms tam utt. Tikai naudas apjoms pieaug, atteicīgi ir vairāk "kam pielipt".

Tā kā tirgojam, uzstādam un uzturam diezgan dārgu tehniku, tad esmu bijis praktiski visos Rīgas datu centros ( kuros atrodas tehnika kas vērta vairāk par pāris 100K, pavisam mazos noteikti neesmu, un vēl varētu būt ka dažās bankās vēl neesmu bijis), līdz ar ko redzu kādas investīcijas tur ir ieliktas, kur ir iztērējuši muļķībās, kur savkārt muļķīgi taupījušies utml.

WALA 28.04.2021 8:54

NU tā cena x 3 tad arī varētu būt tā cenu kategorija kas būs RB, bet kas daudz būtiskāk - lai nesanāk tā ka šis pasākums būs viena vienīga "subsīdiju bedre" ...

WALA 28.04.2021 8:41

Nav kādam Eisenbahn (tas kurš ātrvilciens) biļešu cenas pie rokas - ir reiz braukts Vācijā ( tiesa gan kļūdas pēc, jo vilcieni kavējās un iesēdamies ICE3 uz tā paša perona norādītajā laikā tikai "dārgajā variantā" tīri nejauši ).

WALA 28.04.2021 8:36

Vajag auto ar dubultriteņiem uz visām asīm

WALA 28.04.2021 8:34

Ir ļoti dažādi Krievijas krievi, ir viena daļa kas atbrauc te un uz to savu "kārtību" vairs skatīties negrib, ir tādi, kuri te "a priori" redz tikai mūsu lažu (bet kur gan tādas nav ???), "pārēdušies" Krievijas propagandu vai pat "baroti no rokas".

Tepat forumā tak var redzēt cik mēs te dažādi ļauži, tāpat arī ar krieviem.

Un vēl vien klasiska latviešu kļūda ir ja latvietis - aprunā LV valdību - tad viss ir labi, bet ja pat LV krievs norāda uz "greizajiem spoguļiem" vietumis, tad latviešos "ieslēdzas" nacionālais "pašlepnums" - un "krievijas trollis" tiek sūtīts līdz "Zilupei ar kājām" ....

Tas nekas ka pieteikami bieži problēma patiešām ir, un būtu savā būtībā labojama. Un nav tā kā Rīgas krievi būtu baigā sajūsmā par Ušakovu vai Urbanoviču, arī krievi labi redz "naudas noplītēšanu" un "visus citus jaukumus" ...

WALA 27.04.2021 14:05

Šo vēl varētu papildināt ar faktu, ka visas lielvaras (RU, ASV, ĶTR, UK, DE, PL, SE utt.) visas "piedalās" mazāku valstu apcelšanā un savas "draudzīgās" politikas (lasi arī biznesa) stumšanu.

WALA 27.04.2021 11:48

Lasītākie raksti

Jaunie raksti