Doma jau nav slikta, bet padomā vai to ir saprātīgi ieteikt cilvēkam kurš šeit ir uzdevis šādus jautajumus !
IMHO cilvēks kurš to visu var brīvi izdarīt, te nebūtu iegriezies ar šādu jautājumu "in the first place".
Doma jau nav slikta, bet padomā vai to ir saprātīgi ieteikt cilvēkam kurš šeit ir uzdevis šādus jautajumus !
IMHO cilvēks kurš to visu var brīvi izdarīt, te nebūtu iegriezies ar šādu jautājumu "in the first place".
Izturīgs tikai tiktāl cik tas ir aizsargāts no "apkārtējās vides". Šitādu te tu uz 4x4 offrad verķa neliksi, jo uz pirmā akmeņa kas tam "pieskarsies" - tavam kardānam būs "zdec".
Katrs domā ar savu galvu (vismaz cerams), un ir dažādi iemesli kāpēc vakcinējas vai kapēc nevakcinējas, taču "zaļo karšu" ieviešana manās acīs neiztur nekādu kritiku, jo pat mediķi pagaidām blandās diezgan lielā tumsā ...
Es domāju, ka tur auto + degviela ir uz juridisku personu ( IU), utt. tobiš IMO ir veidi kā to pasākumu padarīt stipri jēdzīgāku finansiāli.
Respektīvi mesties "no ielas" tajā visā ir drusku problēmas, bet padomājot un pameklējot vēl piemērotāku auto utml. noteikti var tīri labi pelnīt "bada laikos".
Par motoriņu neko šobrīd nevar 100% pateikt - bet jā ir varbūtība ka vadi vai slēdzis - pamēģini paskatīties arī uz kontaktiem pie slēdža - moš tur "zaļais iemeties".
Mazliet par velo aerodinamiku:
Nē tā nevar būt - šis relejs ir kopējs abām pusēm (un vēl lūkai ja tāda ir). Tā ka problēma ir tieši vadītāja durvīs vai ap tām ... motorelis, vadi, varbūt pats slēdzis
Spriežot pēc visa tas ir panelī zem stūres, un šaja bilde vienīgais kurs trūkst (bulta ar uz to norāda) no FR foruma:

Un arī 16 drošeklis (vidējā rindā) ar 30A arī uz to attiecas ...
Te info orģināls :
forum-auto.caradisiac.com/topic/40860-vitre-%C3%A9lectrique-306-probleme/
Nosvēru tos veļus, mans MTB -9,9 kg
dēla crossfita velo 15,3 kg
Latvijā jau arī nebūs diži kur pamanīt, ja vien neieperies dubļos, Es to diezgan labi jūtu uz tā sava MTB, tam ir V tipa aploces bremzes kopš dzimšanas ...
Papētīju to jautājumu par CF rati + DB - kalnos tāpat ir problēmas, tikai citas - mazais bremžu disks pārsvarā netiek galā ilglaicīgu bremzēšanu, respektīvi augstāk minētā video (kur CF rati aizgāja pa pieskari) sakarā - disku bremzes visticamāk uzvārītos, un dies vien zin kā būtu ar bremzēšanu. t.i. Ar disku bremzēm ar stipri jāpiedomā par to cik lielu rotoru, vai varbūt pat priekšai vajag 2 gab. ja valkājas pa nopietniem kalniem + lielai daļai braucēju varētu būt kapitāli jāpārmācās braukt dēļ diezgan radikāli atšķirīgas diska bremžu uzvedības (piem. lietus laikā ļoti maz mainas bremžu efektivitāte pretstatā aploces bremzēm).
Taču teiksim hidrauliskas disku bremzes ļauj taisīt aerodinamiskākus velo - slēpjot visas caurules rāmī ( bremžu trosēm liels liekuma rādiuss "sūkā"). Bet nu hidraulika vairāk pakļauta karstuma ietekmei ( kur nu tas ir svarīgi).
Velo "svara vērotājs" - frīks un viņa velo:
P.S vienīgā bēda ka nekrāsots CF ilgi nevelk
"Prikolīgi"- Purvciemā sadegušā BMW "kaimiņu" auto jau tirgojas nost ( laikam bez apdrošināšanas):
www.ss.lv/msg/lv/transport/other/transport-with-defects-or-after-crash/cjdih.html#photo-3
www.delfi.lv/news/national/criminal/ari-purvciema-nodedzinats-bmw-x5-policija-noliedz-saistibu-ar-bezzubova-slepkavibu.d?id=53110779#!dgs=dgslv-159271:7151424
Nav tā ka nesaprotu, bet piekrītu ka tiešas saistības var arī nebūt - "trīs vārdos" domāju to šādi - cilvēku pārvietošanās rada "papildu" ekonomiku.
Un savrukārt jo tuvāk dzīves vietai strādā, jo lielāka varbūtība, ka vēderā liks mājās gatavotu karbonādi ....
Tas īsti neattiecas uz tēmu, bet iespējams ka darbs no mājas sačakarēs kadu citu ekonomikas daļu - cilvēki mazāk ēdīs ārpus mājas un mazāk pa dienu apgrozīsies veikalos "pa ceļam". Vācijā jau kaut kāds bankas pētījumā sagribēja "mājās sēdētājus" aplikt ar nodokli ... gan jau ne no tukša gaisa pagrāba to ideju ...
Tā kā tīri tehniski ( lai arī man šausmīgi tas besī) var izrādīties ka "new green deal" ir baigais ekonomikas dzinulis ... nu tur tip braukt vairāk utt.
P.S. par iepriekšējo sociālisma diskusiju - neesmu spējīgs tai kvalitatīvi pievērsties un apskatīt tevis dotos resursus - hence, sorry aizņemtības dēļ drusku esmu izkritis no tā visa ...
Izskatās ka Yamaha ļoti nopietni grasās pieteikt sevi kā EV modulāru daļu/motoru piegādātāju :
global.yamaha-motor.com/news/2021/0412/ev-motor.html
P.S. Ņemot vērā viņu specifiskās zināšanas gan iekšdedzes dzinējos, gan elektronikā (arī mūzikā) tam vajadzētu būt kaut kam konkrēti labam ...
Mazliet par to kā un kad velo CF detaļas var reāli salūzt (konkrēti rati) :
Lai pietaupa tās "ūdenskrāsas" skolniekiem zīmēšanai ... atsāksies skola - noderēs...
Ja tiem padomju lūžņiem dzinējus nomainītu uz normāliem rietumu agregātiem, tad ar pārējo vēl varētu dzīvot, vienīgi ka tik nav ta ka ar tiem jaunajiem dzinejiem nesāk tilti, pusasis utt. "atliekties", jo nu lietot kaut ko bez elektroniskas iešprices tas ir bezjēdzīgs čakars.
Tā tehnika vēl pat samērā jauna bija sūc - problēmas dzēšanas laikā redzēju pa logu tad kad man bija fizikas eksāmens - blakus esošā "mazā skola" pamatīgi izdega, jo viens no ZIL (liekas ka 133 ) aparātiem ar "kāpnēm" bija tik saguris, ka atteicās darboties principā, tik arī bija spējis kā savu "pakaļu" līdz ugunsgrēkam atvilkt ...
Nav jau vienīgā vieta kur ar veli braukc, Mārupe - Škibe utml. ar.
P.S. nu nez, esmu valkājies ar kādu nu tūristu atradu un drusku saķīlēju iekš ASV pa Sietlas apkārtni un "Puget sound" līča salām, tuvējo Kanādu ar visu bagāžu, tā kā mēdzu izmantot ļoti veļa inerci lai tiktu pakalnos, tad es izteikti izjutu pretvēju, bet svars bija pilnīgi vienaldzīgs, bet nabaga ukrainis ar ko kopā braucu pamatīgi mocījās ar pakalniem, un man tāpat bija lielākā kravas daļa virsū, citādi viņš bija vienkārši neciešami lēns ... nevar tak pabraukt, ja tikko kā kalns, tad tā augšā man jātaisa 5 min. pauzes kā minimums, lai šams tikai pieviltu klāt ...
Labi pierunāji, nosvēršu visus pie rokas esošos veļus, man gan aizdoma ka bez svara jautajuma tev ir butiskas rāmja un ritošas atšķirības, jo 3 kg svars, es yz darbu braucot uzmetu mugureni, un ir no +3-5 kg momentā (minimums -laptops, maiņas drebes, slēdzene), un jut tikai to ka mugura vairāk svīst ... jo sūdigak ventilējas ...
Nu pliki vadi viens otra tuvumā katrā gadijuma ar nav nekas labs, lai kadam mērķim tie arī nekalpotu ...
Vēlviens ķēdes piedziņas mehānisms ar elektronisku rumbas 2 ātrumu pārnesumu + 11 ātrumu pārslēdzēju:
Kāpēc auto īpašniekam, kurš nav izmantojis stāvvietu, tik un tā var nākties par to samaksāt? (+ VIDEO)
12
Degvielas uzpildei pietiek ar 90 sekundēm priekš 800 kilometriem, kad to sasniegs elektrouzlāde? (+ VIDEO)
8
Degvielas uzpildei pietiek ar 90 sekundēm priekš 800 kilometriem, kad to sasniegs elektrouzlāde? (+ VIDEO)
8
Lai samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem, EK plāno sākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu (+ VIDEO)
Nu šobrīd galvenais neatbildētais jautajums kas mani interesē, kads ir tās(zaļas kartes) derīguma termiņš attiecība pret vakcinetu personu ar konkretu vakcinu, vai izslimojušu personu ar konkrētu komplikāciju "lielumu", vai bez tām, un kā tad to "pareizi mērīt".
Kamer tam.nav skaidri noteikumi/kriteriji tas viss ir mega liels bulšits !