iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
WALA 18.03.2021 13:38

Man gāze nav optimāla (vs dīzeļdegviela vai benzīns) , jo nekur to nelietoju, bet bračkam gan ir mājas apkure uz gāzi no baloniem - tad jā, tad tam ir jēga.

WALA 18.03.2021 11:23

Jau tagad ir tas pakalpojums, tiem kas nav aizvilkuši līdz "rozetei", ātrā lādēšana no ģeneratlra yz kādam 10 min. lai varery nobraukt kadus vel 40km.

P.S. bet laikam pašama tomer būs jāpadoma kads parītis dīzel hondas ģeneratoru paķert sev ...kamer vēl dod ...

WALA 18.03.2021 10:18

Kas tieši ir muļķības - jo kvadratūru vari kaut pats pēc google maps samērīt - tas pļeķis ko aizņem ir ~ 200 x 400+ metri - un tas ir daaaaudz, jau vienā stāvā, un ja ir vēl kaut kur 2 stāvi tad vispār ...

WALA 18.03.2021 10:03

Nu es ar uzskatu katram mērķim savi tehniskie līdzekļi, bet nu tā kā mums te ir piedraudējuši ar EV "uber alles", tad nu apceru kā "apiet stikla griestus" + es ar nesen iespēju robežās noķēru pēdēju jēdzīgo Honda CR-V dīzeli ar manuāli, tagad lieku naudu zeķē un gaidu kad varēs nopirkt "pēdējo" iekšdedzes Porsche (moš pat ar manuāli izdosies aizsniegt) ... un tad jau mierīgi gaidīšu savu "koka" braucamo ar elektrisko piedziņu ...

WALA 18.03.2021 9:48

Ir, ir attieksme pret klientu, OK, saprotu vēl puslīdz, ja nav vietas kur izplesties, bet ir tak kur uzslējuši daudzstāvu stāvvietas, un tipa tur ko - kartinga trases "uz jumta" var taisīt bet visu citu vajag saspiest ....

WALA 18.03.2021 9:42

Par visu varu piekrist tik to komunismu veltīgi iestarpināji - pēc ASV pieredzes 90-tajos, kad vēl amerikāņi nebija aizmirsuši kas bija CCCP, apķēpātas sienas, iebumsīti auto (ne par velti ASV ir tas likums par "5 jūdzes stundā bumsīšana nenodara tavam auto kaitējumu" un no tā izrietošie masīvie bamperi vecākiem auto, jaunākajiem - vairs knapi to var pamanīt).

Tā ka šie pasākumi nav atkarīgi no "ticības", bet gan no tā cik daudz tās smadzeņu rievas iedalītas, kādā kompānijā tusē un cik skaidrā prātā ... kādu brīdi viņu videnē (highschool) pamācījos tādu lietu kā "Auto shop" - un tur čaļi veda gan savas "miskastes" (Piem. Jeep CJ4, vai vecs Chevrolet Caprice Classic no 80-tiem) gan arī šo to intersantu paķīlēt. Intersanti ka tieši aziātiem bija visrūpīgākā attieksme pret saviem auto, tiesa arī auto krietni lepnāki (Infiniti utml.).

WALA 18.03.2021 8:35

Nē, piekabe gariem pārbraucieniem īpasi ārpus vietām kur uzlade viegli piejama, un piekabes forma un funkcionalitate ir mierigi izveidojama kadu vajag, pie kam tāka piekabe jau būs "gudra", tad var aprīkot ar pneimo piekari un cilāt lai samazinatu pretestibu, vai pslielinatu klīrensu. Un kravai ar vuwtas vairsk kā vajag, jo bateriju pakai ir vai nu pašai vai apkart ļoti izturigs strukturāls rāmis attiecīgi diezgan normāla kravas platforma tiek iegūta uz kuras bača apakšā, un augšā kaut dīzeļģenerators (gadijumiem kad laižam Austrālijas "outbekā" utml. gadijumos)

Un lai arī piekabju jautājumam ir savas problēmas - nav neka tada ko nevar atrisināt, un butiskāka priblēma var but tikai tr-ta līdzekļu saatāva pilnā masa, kad vidējam bāleliņam ar viņa tiesībām vienkārši nespīd braukt ar ko vairāk, kā "vienu lielu bateriju paku ar stūri" ...

WALA 17.03.2021 19:09

Kur nu kurais stāv, es tikai pie karsu automāta (2x pa menesi katram auto ) jebkurā no 3 - Virši, Neste vai Circle K ... tiesa logu šķidrumu tev tāpat jāpērk, nez vai Maxima un analogi ir diži izcilāka izvēle ...

WALA 17.03.2021 17:16

Zini, es diezgan lielā mērā saprotu to ko viņi runā/apspriež, un es īsti neteiktu ka "lieto", nu vai pretēji - tad es ar tajā pašā "līmenī lietoju" ...

WALA 17.03.2021 13:58

Tipa sēž kadrs (K) uz dzelceļa sliedēm. Pienāk otrs (O) kas gar dzelceļu iet, un prasa -

(O) - Ko dari ?

(K) - neredzi sēžu uz sliedēm !

(O) - āāa nu pabīdies, es ar gribu apsēsties ...

WALA 17.03.2021 13:43
WALA 17.03.2021 11:58

Tas kā saka interesanti tikai līdz brīdim, kad brauc uz kalniem slēpot, un secini ka nedēļu slēposi, + nedēļu brauksi turp un atpakaļ.

Bet ja mazliet nopietnāk, es joprojām nesaprotu to EV ideju, pat Tesla principā taisa "klasiska ieksdedzes auto" stila/dizaina EV - kāda velna pēc (???), jo tikko kā gribi kaut ko jēdzīgu (un relatīvi daudz) vest, tā EV to likt nav kur, likt uz jumta bagažnieku - stulbums - momentā atvadies no 1/3 efektivitātes utt. Bet bateriju un elektromotoru komponēšana to verķi tak teorētiski ļauj taisīt ar afigenna lielu kravas un "dzīvojamo" telpu pie tam taisot aerodinamisku virsbūvi + smaguma centrs visticamāk tāpat būs ļoti zems ...

Tad nu sēdi "no sērijas" un kasi pakausi, "kam tad tie EV ir īsti domāti" ... un izskatās, ka ne jau praktiskām lietām ...

WALA 17.03.2021 11:52

Tas tikai kā parasti norāda uz auditoriju, kurai EV tiek "mērķēts", respektīvi tas principā nav ne darbam (neskaitot "balto apkaklīšu darbu" ) ne arī izklaidei/hobijiem ... jeb nu arī hobiji jāpiemēro "kaut kādam dzelzs gabalam" kurā nav pat pārāk daudz izdomas ieguldīts ... tik ka tikai lētāks šrunts kuru var dārgi pārdot.

WALA 17.03.2021 11:47

Ehh atkal stulbi linki iekopējās, bet idejiski Volfsburgas Vw ražotne ir ap 6,5 kvadrātkilometrus liela pēc "grīdas platības", kamēr Teslas Gigafactory teorētiski ap 4,9 kvadrātkilometri pēc "grīdas platības".

P.S. Un neliels lielrūpnīcu tops kurā ir arī Lauma fabrics:

www.therichest.com/the-biggest/the-15-largest-factories-in-the-world/

WALA 17.03.2021 10:53

Es teiktu ka tirgotāji varētu pārmaiņas pēc sadomāt taisīt dažāda platuma stāvvietas, jo tomēr Fiat 500 vai Smart ielien praktiksi jebkur, kamēr VW Sharan "pusbuss" ir viens no platākajiem "demokrātiskajiem" vieglajiem ģimenēm, un par tādām viegli eksotiskām lietām kā Tesla Model S, Porsche Panamera, Jaguar E-pace, MB G-wagen, LC 200 utml. nemaz nesāksim runāt.

P.S. Pat 5 sērijas GT modelis jau ir ~190 cm plats.

WALA 16.03.2021 16:58

Tehnoloģiju kompānija ( lasi bulšitkompānija) VW sākusi stumt "gigarūpnīcu" tuftu :

www.delfi.lv/auto/zinas/vw-izveidos-sesas-jaunas-gigarazotnes-un-samazinas-elektroauto-cenu.d?id=53025251

nez kāda izmēra rūpnīca tad pēc VW stadarta skaitās "giga" ???

Wolfsburg, Deutschland:

www.google.com/maps/@52.4337401,10.7741097,1054m/data=!3m1!1e3

Sparks, Nevada:

www.google.com/maps/place/Tesla+Gigafactory/@39.537875,-119.4406629,943m/data=!3m2!1e3!4b1

WALA 16.03.2021 16:24

Atradi jau nu ari tēmu kur to ierakstit, tikpat labi var provēt suni samācit nebāzt galvu pa braucosa auto logu ārā ....

WALA 16.03.2021 14:47

AfricaTwin jau joprojām tiek ražoti un arī LV tirgoti :

bikes.honda.lv/index.php?m=32&l=3

TransAlp - joprojām ir ko izvēlēties no lietotiem "Gen2" un tad varbūt būs aŗi pavisam jauna paaudze:

www.bennetts.co.uk/bikesocial/news-and-views/news/2021/february/new-honda-transalp-coming

WALA 16.03.2021 14:43

Tad vajadzētu būt tieši laikā, man 185 un šķita ļoti ērts un parocīgs.

WALA 16.03.2021 14:05

Pats neesmu braucis (tik izbraucis), bet viens pazīstams Tukumnieks lietoja diendienā uz darbu braukāt - viens no ļoti labiem un ilgspēlējošiem aparātiem.

Paliels gan, attiecīgi maza auguma moto braucējam nebūs parocīgs ( tiesa ir arī otrādi redzēts kolēģis ex-darbavietā 2+ metrīgs un miesās ražens/spēcīgs - ilglaicīgi uz kaut kāda šķiet Suzuki Bandit - izskatījās vienkārši smieklīgi -tipa tā kā būtu uz "skrejriteņa" uzkāpis , kamēr pārkāpa uz BMW enduras)

WALA 16.03.2021 11:21

mežā ar nevar - atbrauks kaimiņš gāzt savu mežu nost, un "kovārnis" ausīs sāks džinkstēt uz pastāvīgas bāzes ;)

P.S. patiesībā ja apkārt ir konstants troksnis, tad "perdaļoti" ar nemaz tā neizceļas un uz "ausīm nekrīt", bet vajag tikai kādu klusāku vietu - un pamanīsi jebko ...

WALA 16.03.2021 11:14

Ir pašam gadijies FR-V (2,2 dīz) ar ģimeni pilns auto Poļos vai Čehos uz bāņa - visu laiku no LV minu kur var 120 -130+ km/h, iebraucu tur iepildīt degvielu, izbraucu no uzpildes stacijas ieskrienos līdz 100, tad "viens pa priekšu " velkas, ieminu grīdā uz 130 un eju blakus joslā - un auto ieslēdzas "check engine" un es vairs knapi 100km/h varu noturēt - avarijkas un lienu uz pirmo joslu ( protas visiem kam vien var patraucējis dzīvot). Vilkos ~ 90 km/h nobraucu nākamjā tankštellē, izslēdzu dzinēju utt. risinu galvā visādus "stulbus variantus", atveru kapotu - neko sliktu neredzu, iedarbinu arī vairs nekādu "defektu" ar nejūt tik "check" joprojām deg. Nu neko braucu tālāk - sākumā mierīgi 90, 100 tad jau vēlāk 120 -130, nu tad beigās nu - velns jāpamēģina 160+ - nekas.

Tā arī tajā reizē izbraukāju visas ārzemes ar ~ 6000 km round trip pa kalniem utml., ne reizes vairs neatkārtojās ( tiesa tik strauji pēc degvielas uzpildes uzreiz vairs nemēģināju dot grīdā), un braucu ar auto joprojām, ne check deg nekā.

WALA 16.03.2021 10:44

Man viens no "vecajiem ir Yamaha TW, tiesa jamos ražo joprojām:

Un pavisam svaigs:

www.yamahamotorsports.com/dual-sport/models/tw200

WALA 16.03.2021 10:20

Interesanti pieeja salīdzinot Rav4 hibrīdu un Tesla model Y (video gan nav paša Model Y):

WALA 15.03.2021 18:42

Patiesība ir apmēram pa vidu - BET pirmkārt idiotus kas šādi liek radarus pie baltās zīmes "robežas" vajadzētu "kastrēt", lai nevairojas.

Otrkārt ja tevi "stumj" smagais, tad šai situācijai atbilstoši būtu paātrināties ātrāk, jo tikai tā ir iespējams nodrošināt "drošību uz ceļa" ko tīri teorētiski paģēr atbilstošie likumi un noteikumi, jo tikko kā tu piemini pasākumu, ka kāds netika palaists garām ... hmm, tā vairs nav ( likuma garam) "drošībai" atbilstoša rīcība, tieši tāpat kā fočēšana tiešā apdzīvotas vietas zīmes tuvumā.

Un reiz līdzgā situācijā Madonas pilsētā pret 70 zīmi (apmēram tur tagad CSDD atrodas, zīme ir drusku citur jau pārnesta) stāvēja CP ( tikko laikam bija saņēmuši savas elektroniskās sistēmas iekš auto) , es 50 vietā tieši pirms tās zīmes tiku pieķerts uz neatceros 67 km/h moš. Neko iesmēju, un saņēmu savu brīdinājumu, laikam plāns bija "par plānu", ka ar šitādu mērkaķošanos jādarbojas.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti