Velns, es laikam arī šitādu ar zobsiksnas pārvadu gribu notestēt:
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Velns, es laikam arī šitādu ar zobsiksnas pārvadu gribu notestēt:
Ja kādam interesē, tad te ir izjaukta shimano 8 ātrumu rumba :
šāda tipa planetāro ātrumkārbu izmanto iekš dažāda veida transporta biežā slānī ( tajā skaitā jebkura automātiskā kārba satur tādu).
Virši "izlejamais" - no problem + līdzi bija iepirkts koncentrāts (līdz -60 laikam) tiem gadījumiem ja pēķšņi tas laikam -20 paredzētais liktos ka var neizvilkt nakti pie mājas. ( alternatīvi var arī lēto šņabi iepirkt, vai "dzermo" spirtu ja nu kādam ir pieejams).
P.S. Vispār man visu laiku ir žēl ka vairs dzeramo spirtu nevar normāli nopirkt, es tos smaržūdnes sūdus konkrēti nepirktu ... vēl gan neesmu pamēģinājis vienu koncentrātu ko kolēģis ieteica - itkā "nesmiržojot" tik traki.
P.S. par cilvēku nošaušanu - cilvēku "pašu no sevis" vispār ļoti maz kas aizsargā, līdz ar ko grozies kā gribi ir jābūt vai nu ļoti veiksmīgam, vai arī ar galvu uz pleciem !
Pieņemu ka augstāk minētie gadījumi nebija tīšas nonāvēšanas gadījumi, līdz ar ko absolūti neapskaužu cilvēkus kuri veica TO liktenīgo šāvienu... lai ar to spētu dzīvot tālāk, nu baigiem dzelzs nerviem jābūt, pat profesionāli ASV armijas snaiperi bieži ar to turpmāk dzīvē nespēj sadzīvot, un tiem večiem ir ļoti nopietni treniņi, jā arī psiholoģiskie ...
Es tik tālu cik vadības bloka problēmas "neietu" - jo līdzīgs efekc ir kad kādu auto mēģini "piepīpēt" - ja nav laba kontakta piepīpējamiem vadiem - attiecīgi iznāk ka joprojām nespēj visas sistēmas nobarot ar pietiekamu jaudu, tā ka var pamēģināttam dzirksteļojošam vadam (bez savienojuma ar akumlatoru !!!) piemēram nomērīt pretestību, lai skaidri zinātu ka tas nav pie vainas ...
Man vienīgais gadijums kad kaut kas tāds ar "pazūd visa elektronika" ir bijis - kad ziemas salā 8 gadus vecs akumlators izdeva savu "pēdējo purkšķi" un pateica ka "ej meklē jaunu aķi".
Tātad es sāktu ar to ka pārbaudītu akumlatora uzlādes līmeni jeb spriegumu, un tad pārbaudītu kādus ampērus tā tava auto startēšana "pieprasa" no aķa, reāli izklausās pēc pārliekas slodzes ko radītu piemēram starteris.
Ja tur viss izrādītos normāli, tad es turpinātu ar releju pārbaudi utt.
Vai arī dodies pie elektriķa un miers.
P.S. dzirksteļošana pie akumlatora klemmmēm (vienojot tās klāt) nav nekas īpašs , bet ja dzirksteļo vēl kaut kas - tad ar steigu salabo to - tas kas dzirksteļo ir spējīgs tavu auto arī nodedzināt nah ... un ļoti iespējams ir vainīgs pie tava defekta.
Nu ja runa tīri teorētiski ir par variantiem, tad malumedības arī ir "variants".
Tikai ja tu esi mednieks, tad apmēram zini tavās un kaimiņu platībās esošo zvēru skaitu, un arī atļaujas izsniedz tik daudz lai notiktu "daudz maz dabīga atražošana ar noslieci uz pozitīvo pusi" un tad esi mazliet stulbs, ja domā ka es te slepus un neviens nepamanīs vai nesapratīs + izšaut vairāk īsti nav tavās interesēs un vēl jo mazāk medību kolektīva interesēs - nākamgad būs mazāk ko šaut ...
Es arī absolūti neiespringstot 25 km/h pa Barona, ja sāk kaitinat sarkano biežums tad līdz visiem tuvu 40 izspiežu, un tad kad Pārdaugavā mierīgi aizlienu uz Mārupīti 'palēkāt", vai gar dzelceļu utml.
Nah man taj Rīgā jātup, ko es tur nav redzējis, tā pati Barona iela visā garumā ar kājam ir vismaz 100 reiz nostaigāta, ja posmos tad vismaz savas 8000 reizes ... nopietni man tur kur iet Rīgas velo ceļi nav pat īsti uz ko.paskatities - nekā jauna nav, un pat nost no centra ir ielists visur kur, gan skurstenslauķu skulptūras gan viss kas cits ir redzēts, un pat nepiedalos nekādos eventos kas uz to ir mērķēti...
Lāčiem vēl būs stipri daudz jāsavairojas, lai to medības šeit tiktu atļautas, es teiktu pat ja mākslīgi mēģinātu to pabalstīt, tad tuvākajos gados 20 lāču medības tāpat nespīd ;)
manā maršrutā nebija tik traki izņemot O.Vācieša ielu - tā ari 20 km/h un mazāk slīdēja "ka prieks" , bet nu tur ari neieskriesies.
NU tas es teiktu ir "dumju" luksaforu nopelns, jo kaut kas līdzīgs ir Čaka ielā tagad - noķer pareizo momentu, un ar ātrumu ~ 35 km/h var izbraukt gandrīz visu ielu neapstājoties, bet nu lai noķertu to momentu ir pie kāda sarkanaā jāstāv pirmajam un tad atkarībā no nākamo luksiņu cikla, var būt ka ir jāiedod kārtīgi "pa pedāļiem" līdz visiem 60 km/h.
Nu ja un daļa tādu mierīgo braucēju, pēc tam iet uz sporta zālīti "piekačāt klāt" iztrūkstošos "kilometrus" utml.
Un vēl krutāk ir tie autobraucēji, kas piem. iet uz zālīti uz modernākā iespējamā skriešanas trenažiera paskriet utt. - laikam baidas ka māmiņas ar ratiņiem "piesmies" diženos skrējējus
Man teiksim patīk izmest kādu papildu līkumu pa takām palēkāt utml. protams vecs pusklibs "klauns" jau esmu, bet man poh, tāpat patīk.
Ja tas liek autobraucējiem izvēlēties citus maģistrālos ceļus/ielas - tad droši vien ir pareizi, tāpat daļa mazo ielu ir aizliktas ar auto un tie kas kaut drusku domā ar galvu tur nemēģina 50/60 km/h attīstīt. Bet nu teikt ka man tas kaut ko maina vai izsaka - drīzāk ka ne ...
Gāze + tvaika nosūcējs pavecāku dzīvokļu īpašniekiem var būt "neiespējamā misija" , tiesa dažiem arī normālas jaudas elektriska plīts var nespīdēt, ja sēž uz vienu fāzi.
Bet nu pa lielam viss atkarīgs kādi ir lietošanas paradumi un biežumi ;)
Ehh, tur jau mūsdienās ir tik daudz dažādu parametru uz ko jālūr lai velis būtu ērts, ka piesipties sēdeklim ir diezgan bezjēdzīgi. Man piemēram augums ir tikai 185 cm, bet uzbūves īpatnību dēļ lielākajā daļā gadijumu man tikai XL rāmis būs ērts, jo citādi arī "gulēšu uz ragiem", un savukārt pārlieku sēdēt uz benķa ar hardtail veli - mana mugura sāk apvainoties. Līdz ar ko manā gadijumā ir vieglāk "uzkačāt" roku muskuļus ...
Labi sēdēkļi arī tavā "nemīlēto sēdekļu katetgorijā" maksā tikpat vai pat vairāk. ;)
Un ir vēl vipendronu sēdekļi:
luxatic.com/most-expensive-bicycle-saddles-by-crown-saddle/
P.S. nē ne sedekļa platums ir tas parametrs uz ko skatās, bet nojaušu ka jūs tikai tam pievēršat uzmanību ;)
Un amortizēts "guļambeņķis" vai aizmugures "dakša" un "fat bike" tipa riepa jau nav iespējama ja gribas komfortu ?
Kaut gan šādu būvē pārsvarā ātrumam ne komfortam, jo uz jebkura klasiska veļļa - gribi ātrumu - visu amortizāciju slēdz uz "ciets".
Pilnīgi neesi sapratis problēmas būtību - sporta beņķis ir paredzēts braukt ātri, daudz mīties un uz gariem gabaliem ( sportiniekam protams), ja to pašu mēgināsi darīt ar ērto beņķi ar jebkādām biksēm - otrreiz vairs negribēsi, ciskas būs jēlas, jo beņķa platums traucē ...
Bet kam tas nav aktuāli un brauc tūrismā 60 km pa dienu ar pieturām utml. - tur strādā citi principi tam "ērtumam"
Saskāries nav, lai arī gadi atpakaļ bija vasarene kannā un lējām T40AM traktorā pie minusiem "aizdomīgā stāvoklī" bet nekas izbraucām un viss labi, bet ja būtu sūdi tad parasti tie sākas un beidzas filtrā, un reti kad tas tiek kur tālāk, jo filtrs ir "šaurā vieta".
Par šitiem es pat nebrīnos, viņiem mirt no sava stulbuma ir "katra džentelmeņa sapnis" ...
Kaut gan neka traka es tur ari neredzu - drusku tāda kā preses pīle ...
A vilki ka jau kartīg latvieš, novilk šlāger - "a revuār , se suār" (vai kā tur pareiz Liepiņš reiz dziedāj) ...
Un "žira-FĒ piedir-SĀ me-ŽŪ" un prom bij ...
Man pat droši būs pagrūti atcereties visus variantus ar ko kādreiz es ir braucis, jo ir paspēts pie ģimenes draugiem gan Vacijā, gan Zviedrijā padzivot un ar velo pabraukt, ari ar vienriteni, tiesa guļošie gan nav bijuši. Kad dzivoju ASV ap Vašigntona ezeru braukaju ar ~70to gadu sportiņu, Kanadas daļa izbraukāta ar made in USĀ "tūristu", Zviedros ap Osby šķiet pirmais ar ātrumiem rumbā ... Tik nu ar pavisam jauniem specializētajiem downhill, enduro, trail un visi kas no šosejniekiem attīstijušies nav nācies braukt, tādēļ ari gribetos izprovēt ....
Vēl varētu gumijas zobsiksnas pievadu pamēģināt, tad jau varētu teikt viss būtu paprovēts ...
Ar šito 3atlonā braucēju nenovērtēs ... "iedos disku" . Dažadiem mērķiem dažadi braucamie ...
Ok katram savas problemas (tuvakas), man tas ļoti organiski aizgāja un nekad neesmu izjutis diskomfortu vai problemas ar 3x7 versiju kas uz tā mana kalninieka ir virsū kopš dzimšanas.
Tikko garažā paņemu u n salaboju slēdzeju, ko maita negriibeja vairs upšiftu taisīt - sprūdrata mehānisms niķojas.
Veltīgs jautājums - katram tā mēraukla būs mazliet savādāka, ja gribētu kādu šausmīgi precīzu mērauklu šim "atmaksāšanās" jautājumam, tad droši pajautātu profesionālu autoparku turētājiem par EV.
Man piemēram pēc definīcijas no EV patīk tikai Taycan, un es nezinu kā vispār uz tādas kategorijas auto var attiecināt kaut kādu atmaksāšanos ...
Pajautā K. Mendziņa k-gam par viņa Mitsu I-MIEV, un droši ka piestātīs pilnas ausis, cik izdevīgs verķis eskpluatācijā, kaut pie viņa dzīves stila man tāda sajūta ka velosipēds būtu bijis pārāks ...