OK, telefonu piefiksēju, bet pasākums prasa nelielu priekšizpēti, ja nav grūti iemet ražotāju, modeli vai bildi ar to kas "par ķēmu"...
Var gadīties ka nav vērts nemaz sākt darīt ko tālāk ...
OK, telefonu piefiksēju, bet pasākums prasa nelielu priekšizpēti, ja nav grūti iemet ražotāju, modeli vai bildi ar to kas "par ķēmu"...
Var gadīties ka nav vērts nemaz sākt darīt ko tālāk ...
Parādi firmu kura apsaimnieko ezerus un audzē zivis vai tamlīdzīgi un kura spēs tev noteikt zaudējumu apmēru svešā ūdenstilpnē... un tad paņemsim un paskatīsimies kāda metodoloģija aprēķinos tiks/tiek izmantota ...
Pagaidām demonstrē tikai pilnīgu neizpratni par šāda tipa mehānismiem ... un man grūti saprast vai ar nolūku nevēlies izprast, vai tiešām "tik dumjš" ... (atvaino par izteicienu, tas nav domāts kā uzbrauciens !!!!)
Ķīniešu auto izstrādājumu faniem vēl mazliet par ķīniešu kvalitāti sākot jau ar metālapstrādi ....:
Nu kā var šo nezināt !!!
Valstī tiek regulāri vākta dažāda veida statistika, tajā skaitā par ekonomiskajiem rādītājiem, un katram cilvēkam ir nosacīta "vērtība" naudas izteiksmē, kuru izrēķina no kopējas ekonomiskās aktivitātes un dažādiem ekonomiskajiem rādītājiem. Tādēļ valsts zina, ja cilvēkam traumas dēļ zūd darbaspēja, ko un cik valsts pazaudē no ekonomiskā viedokļa, un ko uz dažādu cilvēka atlabšanas utml. procedūru izveikšanu utt. Cita lieta ka tīri juridiski tādā situācijā kad būsi zaudējis redzi tikai vienai acij - principā reālistiski tu būsi loha lomā - būs reāli jācīnās par savas kompensācijas saņemšanu pienācīgā apmērā, tas nekas ka valsts patiesībā zina kāds būtu pamatots kompensācijas apmērs...
Par pārējo vecīt - padomā tā kārtīgi, jo nu izpratnes kā un kāpēc strādā dažādas medību un maksķerēšanas licences/atļaujas tev acīmredzami ir 0 izpratnes ....
Daudzas valsts iestāžu funkcijas TEORĒTISKI VARĒTU pārņemt privātas institūcijas, tikai tad vecīt tu konkrēti maksā stipri par maz nodokļos, lai tādas varētu atļauties .... nu vair arī alternatīvi dabūsi tādu kvalitāti tam visam, ka valsts iestāžu laža liksies "ziediņi".
Par piemeru tālāja 1995/96 gadā kad mācījos ASV - tusēju ar Vašingtona Universitātes (Sietla) pasniedzējas ģimeni - viņiem bija lēti, ļoti lēti telefona sakari - tikai jopcik, sakari sūdīgāki kā mums Dobelē ar uzturētu padomju soļu-dekāžu telefona centrāli ... Vai tas tiešām ir tas uz ko ir liela vēlme tiekties ...
Ja kaut kas ir lēts, tad tas parasti ir tikai lēts ...
Par škūnīti, vai tu domā ka tev kāds palīdzēs jebkurā no iedomātiem veidiem, ja pats nezini kas tev un kādā vērtībā tur stāv/stāvēja ??? Kāda jēga diskutēt par to kam tu pat pats nespēj un kur nu vēl cits spēs piešķirt vērtību ???? Nav obligāti izlikties par lielāku idiotu kā patiesībā esi !!!
Tu laikam nekad nevienu darbu neesi rakstījis ... kura ir pirmā vieta kur kāds meklē datus un un/vai tos pārbauda.
Kur tiesa ņem datus, kur advokāti meklē informāciju par iepriekšēju tiesu praksi un izmaksātajām kompensācijām ???
Tu taču cerams nedomā ka viņi to visu no "pirksta izzīž" un/vai skrien izsmelt blakus esošu dīķi un saskaitīt tajā mītošās zivju un varžu sugas un utml. ... tad uz tirgu noskatīties jaunākās 'laša" cenas utt. utjpr.
==========================================
Bet tas viss ir sīkums, tu labāk pastāsti kāda ir tā tava iedomātā sistēma, kā tas viss var strādāt savādāk - bez valsts intervences ... varbūt es esmu lohs un kaut ko tiešām nesaprotu ....
Šo jau mēs ar Bradypus diskutējām drusku citā kontekstā - šī funkcija ar nolūku ir deleģēta valstij, tāpat kā likumdošana.
Es tik gribētu dzirdēt kā tu esi iedomājies ka "privātīpašnieks" varētu šo jautājumu bez valsts intervences risināt, jo valsts gluži kā piemērā ar zivīm - arī šajā ziņā veic "datu uzskaiti" sākot ar pierādījumiem līdz pat potenciālajiem vainīgajiem.
Tik "lohi" atkal izskatas ka neapjauš, ka šāda tipa nodokļi atkal spiež uz to ka neliels dīzelis ir "labākais kompromiss" ... tik ar "svaigu gaisu ļaužiem" tam gan nav nekāda sakara ....
Un smadzenes lietot tātad nav "pie jums" populāri ...
Ņemam tās pašas zivis, tātad mēs izķeram vai apindējam zives pie viena īpašnieka, ejam pie nākamā utt. - tehniski neviena privāta īpašnieka "rokās" nav pilnīgs info par to kāds ir zaudējumu apmērs.
Jo tīri tehniski ar katru nākamo "apzagto" īpašnieku zivju vērtība palielinās gluži tāpat kā ar retiem auto utml. un šo statistiku nevāc neviens cits kā valsts, un kā tu domā kāds ir tas veids kā valsts tiek pie puslīdz precīzas informācijas ???
Mazliet LED vēstures interesantā pārstāstā par zilās krāsas LED izgudrotāja ceļu ... līdz multimiljardu dolāru industrijai :
Iedomāties jau nav sevišķi grūti, bet gluži tāpat kā mūsu ceļu satiksmes drošības "rūpala" sargiem nepietiek smadzeņu padomāt par to cik reizēm bezjēdzīgas ir viņu veidotās izmaiņas tāpat arī šeit - ir bezjēdzīgi izdot šādus likumus - piem. tepat LV apskati ar metinātām papildrāmja konstrukcijām utml. nemaz nevar iziet ir 3 uzreiz utml. Taču tam pašam auto motoram lielā daļā gadījumu jau nemaz nav vairs virsū ne virsbūves koda, nekā ...
Tāpat - profesionālu auto restaurācijas biznesu nevienam neviens likumdevējs sūdabrālis nespēs aizliegt, lai kā arī censtos ...
Un pati galvenā lieta - tas ka auto nevar piedalīties ceļu satiksmē vēl nenozīmē, ka to kāds neizmanto kā piemājas "traktoru" ...
Ir arī šāds 'viedoklis' par cilvēku psiholoģijas izpausmēm:
Tehniski ar zināmām niansēm, bet būtu iespējams vasaru - zemkopībā/lauksaimniecība, un ziemā - mežos un ceļu uzturēšanā ... tehnikas īpašniekiem gan tas nav īsti izdevīgi, tā kā tas notiek tagad ....
Viedoklis/dati par bateriju auto kongresa noklausīšanas laikā - īss izvilkums:
www.youtube.com/shorts/zcP3aXnmhNA
Pa lielam problēmu ir vairāk kā kāds grib atzīt ... tas gan nenozīmē, ka BEV neder nekam/nevienam ... bet diezin vai tas risina problēmas ...
Tas lētums ir tikai tik tālu, cik "TUR" ir labvēlīgi laikapstākļi, bet ja ir piem. šādi :
tad cenas "skaisti" kāpj ...
Bet kopsummā mūsu cukura ražošana bija diezgan šarežģīta sezonalitātes dēļ ... un iespējams nosprāgtu tāpat laika gaitā .. tādēļ pārstrādātājiem patika šī "izeja" ... lauksaimniekiem gan nācās pakasīt drusku pakausi par augseku ...
Da jopcik ... man krusttēvs kāreiz uz cukurbiešu kombaina kādreiz rullēja, kopā laikam 2 desmitgades paspēja norullēt, kaut orģinālā bija kravinieka šoferis ...
Nē "biznesa" pusi ražotājiem es labi saprotu, un to kāpēc norullēja, tur labs piķis iekrita kabatā ...
Acīmredzot slikti atceries - jo ja vispār kaut kas nokrita tad tikai uz ļoti īsu brīdi ...
BEV jūsmiņi - lūdzu padomājat par šo aspektu:
www.youtube.com/shorts/Fh2b2VOPb9c
Kaut kur jau to naudu būs tāpat jāņem ... un pagaidām BEV izklaides tiek "sponsorētas" ... pat ļoti ...
Tātad ļoti slikti saprati ko tieši es uzrakstīju un par ko vispār esmu kaut ko jelkad teicis, bet nu kādam tam nozīme - tak domā ko gribi ...
Tev laikam piemirsies kā beidzās Latvijas cukura ražošanas pārtraukšana ... un cik palecās cena cukuram ...
Un tavu gala cenu patiesībā ļoti izteikti veido lielveikalu ķēdes, nevis zemnieks !!!
Redzi bez kafejnīcas Latvijas kā valsts pastāvēšana nav nekā apdraudēta, jebkurš var pagatavot sev kaut ko nebūt ēdamu mājās ...
Bez lauksaimniecības produktiem, tev būs grūti kaut ko pagatavot jebkur, un tavu pārtikas cenu diktēs jau no "ārpuses" ... Tas arī ir galvenais kāpēc sākās subsīdiju "kari" pasaulē ... Un ja mēs sākam spriedelēt par to ka ir labi ja kaut kur kāds spēj ražot lētāk - nu tad laipni lūgts ēst Ķīnas paŗtikas produktus, tur neviens un pilnīgi nekā nemonitorē tos pašus MonSanto glifosātus utml.
Joprojām gribi ēst Ķīnas produktu ????
Vai bez kafejnīcām un slēpošanas kalna tu spētu iztikt, vai nē ????
Man prieks ka tu tici tām muļķībām ko raksti ... es tikai pateikšu vienu, tu nedzīvosi kapitālismā lai kā arī kurš to sviestu neizprastu ...
Jo vairāk būs pasaulē robotu jo izplatītāks būs sociālisms ...
Pretrunas ir tavā galvā, ne manējā, es nekad neesmu teicis ka esmu "tīrs" sociālists, tas būtu pirmām kārtām. Otrām kārtām mani interesē problēmu risinājumi nevis to apspriešana ...
Zināmā mērā cita tēmtura saturs, bet lai jau ir šajā tēmā - tomēr bizness, riski un mēģinājums pelnīt uz jauno "zaļo nākotni"