iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
WALA 08.12.2020 14:38

Nē nu skaidrs ka ne jau pa valsts vai pašvaldību ceļu braucot tā aspkādēsi ( kaut zinu vienu, otru ceļu, kur pārāk tālu no tā nav), bet nu tikko kā gribēsi uz piemājas ceļu nogriezties - tur gan es jau zinu kādu kaudzīti netālu no radiniekiem , kur šitāds jau var aizķerties.

WALA 08.12.2020 14:35

Par šiem , man der tikai daži no tiem - nemilu es automātus ;)

WALA 08.12.2020 10:20

paskties uz to veidojumu cirvītim priekšā - tur nav nekā mīksta - pie kam lūzt un plīst tur ļoti labi tas viss ( sieva pamēģināja - notriecot stirnu, + pasāciens uz 3K eur).

P.S. tie 3 EUR tikai par to lai salabotu visu kas zemāk par galvenajiem lukturiem ( sākot ar tiem - ieskaitot - tur vis bija vesels) , un protams radiatori beigti. Tatad praktiski apskādēts tika gandrīz viss tas pats ko kāda neveiklāka un neuzmanīgāka braukšana lauku ceļos var safist !

Te reku labāk var redzēt kāds tas aerodinamiskais elemenc ir uz priekšu izvirzīts:

WALA 08.12.2020 10:06

P.S. mans viedoklis gan ir, ka viens no labākajiem auto LV apstākļiem ir XC70, un jebkas kas tam ir tuvu stāvošs, bet nu ķēmi pārstāja ražot ...

WALA 08.12.2020 9:58

NU esmu bijis zem vairākiem parketa 4x4 - tie ir augstāki pamatā uz riepu diametra rēķina, un buferi ir piepacelti drusku augstāk, bet bieži nevajadzīgi izvirzīti uz priekšu. Ja tos pašu ripuļus uzmontētu uz Civica ( protams neiet, jo pamēģināju savus CR-V R17 piemērīt uz FR-V) tas klīrenss pēc būtības diži neatškirtos, bet priekšas un aizmugures pārkare būtu būtiski mazāka, nu jeb tā saucamais "attack un deprature angle".

+ parketniekiem tāpat nereti ir kaut kāda nepārdomāta "aerodinamiskā lūpa" ar kuru zemi var diezgan ātri sākt art braucot pa paugurainu celiņu ( bildē praktiski mans CR-V - un nu atškiras tas klīrenss zemākajā vietā - nu tā baigi minimāli, nu tā ka pa špūrēm kas šitas, kas mans ex-avensis praktiski tas pats).

WALA 08.12.2020 1:38

Nu man gan izskatas ka sačakarēta, jo no velo braukšanas viedokļa mani šausmigi besī sab. transa pieturas, un stājas tur par kārtu vairāk kā Barona. Otra štelle , pārvads pie Dominas, man izskatās ka tā kā tur ir sazīmēts tikko būs ne-Covid trafiks velosipēdistus vienkārši tur samīs ... t.i. man izskatas ka būs līķi, jo no tās puses braucot gan esmu redzējis lisapēdistus kas vienkāršas dzīves patiesības nesaprot - ja tevi neredz, tad tevi nevar palaist pat gribēdams ... utml.

P.S. vai esi gatavs piekrist ka tomēr sačakarēta, tad ja kādu velosipēdistu nejauši sabrauks ?

WALA 08.12.2020 1:29

Nav arī nekadas vajadzības mehānisms prasts līdz nemaņai, tik japieskata lai motors "neapzaļumo" vai nenosvilst, kaut ari tas ir taisāms. Es tikko secinaju ka ar e-parts Hondai CRV var labi ekonomet uz šitā, augšējais gultnis salona ventilatoram sāka gaudot, uzprasīju dīlerim, nesagribēju pirkt, uzzvanīju šrota - izradas šamie tik jauniem visu met ārā un nesaglabā, tad nu no e-parts pa vairāk kā 10x mazaku cenu paņēmu, atlika tikai apakšas plastmasas samainit vietām un pa drusku virs 30 EUR problēma atrisināta, un ja nebūs slinkums tagad gultni ar pameklēšu jo teorētiski izskatas ka var nomainīt.

WALA 07.12.2020 22:20

Nu par SAN motors un Wess es īpaši nevaru sūdzēties, vienīgi uz auto cenām gan žmiedzas, bet nu katram jau tā sava finansiālā puse svarīgāka ;)

Agrāk arī Amserv ar Toyota bija pat ļoti OK.

WALA 07.12.2020 13:15

Kuģu transporta ekonomika (un mazliet ekoloģija):

www.youtube.com/watch?v=qo-2gDg-37w

WALA 07.12.2020 12:02

BTW Nippon noliktava rādās kā tukša, tikai lietotie. Bet šamiem intersants verķis bija price listā HR-V Sport 1.5 VTEC turbo ar manuālo kārbu ;)

WALA 07.12.2020 10:39

Nezinu kā viņiem tur ar to auto importu īsti notiek, bet reizēm tu esi sapircis vairāk auto kā spēj pārdot, telpas, iekārtas ( tās arī reizēm ir jāmaina un jāatjaunina - un rūpnīcas ražotājas grib labu kāpostu), apkure, apdrošināšanas, gan uz servisa kļūdām, gan HZ vēl ko.

Un cik zinu no amīšiem ir ļoti viegli palikt miljonus parādā tieši nodokļos uz "overstock" ko nespēj pārdot !

WALA 07.12.2020 9:55

Opā, Nippon auto maksātnespējīgs ... Tas gan ir fakups, bet nu ceru ka tomer būs Wess(am) konkurents, jo nu reizem tauta bez konkurences mēdz izlaisties ...

WALA 07.12.2020 7:08

Neprasi no experca par daudz, viņš ne parak daudz zin un ne parak daudz saprot. 4x4 auto restes virnmēr ir bijušas milzīgas, tikai nereti (kā Willys, Jeep utml.) tā ir bijusi virsbūves krāsā tapēc dažiem iespējams nemanāma ...

Vēl ir tadi Rolls Royce, Bentley, Bugatti ...

WALA 07.12.2020 7:04

Pirmoreiz tas bija man klēpī , un pagaidām vēl atvase ir drusku par jaunu lai sēstos patstāvīgi pie rulliem. Taču ar traktoriem jau vīle pa laukiem ;)

Un esmu te jau rakstijis , ka ļāvu savureiz sievai uz grantenes ielikt likumā par atru, tā ka pakaļa aiziet šķērsām, lai mazliet pabauda "dzīvi"...

WALA 06.12.2020 23:31

Lielā daļā gadījumu, tie nav konkrēta ripuļa tehniskie ierobežojumi, tas butu pirmkart. Otrkārt tas kas tur ir uzdrukāts ir tikai autoražotāju pakaļas piesegšanai. Un treškārt ir situācijas kad konkrētais ripulis ir gan mazāks diametrā un platumā 1/4 daļa no normāla rata, attiecīgi tā situācija būs pavisam savadaka kā tad ja cīsiņs ir platāks par 1/2 no aizvietojamā rata, un diametri sapas ;)

Bet tev tāds darbs mācīt visiem lai muļķības nedara, bet kas nu zin ko dara - reizēm arī dragā izmanto cīsiņus. ;)

P.S. vienīgais ko kategoriski ar tām nevajag darīt kraut uz maksimālo slidzi asi uz kuras to cīsinu liks, un arī līkumos slodzi un uz pilnu klapi sāniski neturēs ... tiem ir izteikti.vājaki.borti.

WALA 06.12.2020 22:53

es tik ceru ka to maiņu tu netaisies vienkārši uz jaunu visu mainīt aiz nav ko darīt .... Jo gudrs mehs no dazādiem elektriskiem parametri no OBD, var izpīpēt kas ir sačakarējies, pat ja acīmredzamu kļūdu nav, tad teiksim samaina sveces vai indukcijas spoles vietam un paskatas vai "priblēma" nav oārceļojusi uz jauno vietu ...

Jo bieži vien ir atšķirīgi spriegumi uz tsm lietam kas ir safisušas pretstatā tam kas OK funkcionē.

Bet ja sveces HZ kad mainītas tad protams ir vērts arī tas samainīt tīri profilaksei, nu vai vismaz atstarpes iečekot (to gan mūsdienas nedara, bet aizliedzis neviens to nav)

WALA 06.12.2020 22:47

Man ir bijis ka turbo dīzeļ Hondai (manuālai) liela ieplūdes gaisa truba pušu, kā min grīdā tā ap 2500-3000 apg./min. rijas ciet, jā tiek pāri tam brīdim - nekas, un kļudas ar nekādas nebija.

Bet tas neatkarīgi no roba minot virsū ar slodzi.

WALA 06.12.2020 22:44

Kā jau tālāka diskusijā redzi - nekas nav 100% un kur nu vēl.virtuālā diagnostikā ;)

Visiem minējumiem ir sava vieta, kad atrisināsi uzraksti ja nav grūti ;)

WALA 06.12.2020 21:12

Manuālai kārbai es ar sliektos ta domāt, bet automatam kickdown brīdī manas aizdomas momenta būs uz automātu.

Bet nu virtuala diagnostika ir tikai ... virtuāla. Lai paņem mehu ar compi zobos (pie OBD pieslegtu) līdz un nodemonstrē problēmas bridi - domaju tur atri noskaidros vai motors sūkā ...

WALA 06.12.2020 20:42

uups samelojos 2002. gada Cheroku, ne veco "labo" kantaino.

WALA 06.12.2020 20:26

Vilsons rakstīja: Pats skatījos uz Avensis, bet tas laikam tikpat zems.

Kā uz to paskatās, esmu ar gen1 Avensi, apcēlis parasto ~2000 gada čeroku pa sniegiem. Masa maza, pareizas riepas ar šipiem, un brauc ka kungs, ja ienak prata var pat drusku niknakas atsperes yzlikt lai augstāks drusku, ja tieši tada velme iebraukt kur tālāk ...

WALA 06.12.2020 20:15

Tā ka ticamaka atbilde ir - kārbas problēma, bet nu parbaudi mehāniskas lietas ap sadales karbu un kardanu, taja skaitā jebkuras gumijas/gultņus to fiksēšanai.

WALA 06.12.2020 20:10

Talak sveces utml. motora štelles, parasti problemas ir vislielakas aukstam un jau tukšgaitā, vai vel otrs ja ir uz katru cilindru sava indukcijas spole, tad reizem mēdz but ka tas yzsilstot pārstaj noramali stradāt un tiek caursistas nu jeb citiem vardiem ir pretestība tuvu 0 (piem. karstu nevar iedarbināt).

Teikšu tā ka jebkura motora problema tev būtu pastābīga, vai ka minimums pie jebkura kickdown.

WALA 06.12.2020 18:55

Man nav pieredzes ar Xc90, bet uzreiz vari atmest pusasu gultņus, gan pašas pusasis - no tiem būtu gan skaņas, gan ari pie jebkura ātruma būtu tadi pat gļuki.

Turētākgultņiem arī vajadzetu būt tapat, jenkura atruma kickdown vajadzetu pēc izjūtām būt aptuveni vienādi, pie kam kustinot kardānu vajadzetu varet just jebkuras problemas visā tā garumā, tip ja kaut kas izdilis tiktsl ka tev auto sāk raustītties. Volvo XC ja pareizi atceros kardana krustini nav, lidz ar ko to izraisitu problēmu ar nebūs.

WALA 06.12.2020 17:53

Tehniski vari meklet ari Kia Sportage Gen2 manuāļus vai video tipa, bet nekas labs šobrīd netrāpas tāpat, vēl.Kia Sedona ir ļoti lidzigs tad verķis, bet nu pagaidam man ari tur "tukšs" numurs.

Tip mekleju piem .Kia Sportage gen2 rear wiper motor replacement.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti