iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
WALA 27.11.2020 7:34

Nu pie mums mīl grandiozas muļķības, ta ka domaju tas nav diži samelots, ka praktiskas jēgas no RB ir visai maz, tās ir ģeopolitiskas spēlītes.

Un mums Marupē tikšanas ar RB ttases apspriedes laikā vēl bija kaudze ar citiem argumentiem, ne tikai no transporta nozares viedokļa. Tur gan jāsaka ka RB arī daudziem būs izteikts konkurents, tā ka arī tas jāuztver ar zinamu.devu sāls, bet nu princips ir tāfs, ka lai cil ātrs būtu RB kraut uz vilciena atmaksājas visai šaurā piegades termiņu un attālumu diapazonā, un šobrīd pat tas RB vēl ar visu Eiropu nesavienosies ...

WALA 26.11.2020 18:12

Nu visiem pārsvarā žēl.sava auto, biežāk uz to uzraujas kad nepamana, un tad sataisa brīnumus un aurto drusku apskādē. Teiksim ziemā bieži to uz tā asfaltētā pie ex-dzīvokļa varēja noverot, bet tas bija tāds relativi riebīgs pampaks, ja par jamo.aizmirsa ...

WALA 26.11.2020 17:49
WALA 26.11.2020 17:28

Nu tur ir mazliet jāmāk lekt pār tiem asfalta štruntiem, ir mazliet jāpiesēdina auto, lai bez sāpēm lektu pāri. Un X5 utml. vienkārši ir dārgi remontēt jebkuru kļūdu, bet teiksim Foresteri, arī ar savu FR-V man nebija sevisķi žēl eksperimentam - tur kur mēģināju - baigi vēsi 50 km/h.

Skaidri zinu ka vienmēr nepatīkami noraujas tie kas sākumā nepamana un tad sanāk ka bremzē uzbraucot uz pampaka - tas baigi dod pa piekari + reizēm bremzē arī tad kad nobrauc no pampaka - un atkal tādā situācijā tu vienkārši uzprasies ar karteri pa zemi uzsist ...

FR-V no tāda pampaka, ja nesanāk labi trāpīt piedot gāzi ( tip pa vēlu), tad pakaļu reizēm uzmet, tā ka viss kas bagažniekā mazliet lido, bet citādi nekā tāda sevišķa ... Bet ja trāpa ideāli pareizi, tad to pat ir grūti sajust.

WALA 26.11.2020 17:19

Un te mazliet par to kā ASV strādā tās EV subsīdijas :

arstechnica.com/cars/2020/11/its-a-great-time-to-buy-an-electric-car/

WALA 26.11.2020 17:10

Tiem kam interesē citi viedokļi par to kā līdzēt ekoloģijai:

arstechnica.com/science/2020/11/want-to-offset-your-carbon-footprint-heres-what-you-need-to-know/

un kas ir "bulšit-zaļš".

WALA 26.11.2020 16:42
WALA 26.11.2020 16:15

Ja ir kaut kur online info - iemet, jo godīgi visu ko esmu redzejis, tam ar to USA verķa miksto piekari brauc uz cik gribi pāri, pakala tik ta kā tilts uz lāgam lec ka negudra, bet brauksanai absoluti pie kajas tas "pumpas" un parketniekiem principā tas pats, tik nekad nav bijusi velme savejos tā "testēt" ... bet ir redzets ka Impreza WRX aiziet pari neatmetoties ...

WALA 26.11.2020 12:48

Tur gan vieni gan otri, asāks sitiens pie 20-30km/h uz plastikāta, neka uz tā asfaltēta, bet ar kādu ātrumu vareja lidot uz tā mūsu asfalteta - nekad netiku pamēģinajis, bet noskrāpētu asfaltu tur gan vareja redzēt. Bet tādus pat plastmasniekus kā mums bija uzlikti uz 70km/h vēsi var ņemt ...

WALA 26.11.2020 11:40

NU es varētu sadzīvot ar hibrīdu, bet ar automātu es nevēlos sadzīvot, bet Hondai nav Mild-hibrīdu .

Precīzāk būtu es nevēlos sadzīvot ar kuru katru automātu, jo caurmērā ar visiem auto ir nobraukti 8-10 gadi pirms tikts no tiem vaļā. Un FR-V ir 10 gadus izturējis, bet pārāk traks vēl nav, kaut arī ir jau problēmas sākušās vietumis.

WALA 26.11.2020 11:33

Ehh tauta, tauta nu nav tie tehniskie līdzekļi jēdzīgs pasākums laik kur tos bāztu, dauz pārāks ir joks ar CP kas va pa reizei piebraukt ( ja vajag arī slēpties namu pagalmos - jo te nu ātruma pārsniegšana ir ar vislielāko risku).

Par tiem gulošajiem kas mums bija - tajā vietās asfaltu sāčakarēja visātrāk ( mums tur skolas buss arī brauca pāri), un patiesībā ātrmu tas diži nesamazināja, jo mūsdienās liela daļa brauc ar parketniekiem utml. un tie gulošie tādiem ir dziļi pie pakaļas ...

WALA 26.11.2020 11:16

NU par šito labāk bez diršanas, jebkurai lietai ko dari ar nodomu var būt arī bēdīgas sekas, jo mums ir daudz vadītāju kas brīnumus sastrādā "uz līdzenas vietas" ( kā tas kas pie CSDD). Ņems tas cirvis un no stresa 10 citus auto apskādēs + izdomās vēl bēgt ... vēl kādu patiešām nonesīs .. . da nu nah - nevajag uzprasīties, jo dzīve ir jau parādījusi, ka ja kaut kas var noiet greizi, tad ar lielu varbūtību tas arī noies greizi.

P.S. taču neviens nevar aizliegt tev izlikties par ģimeni ar ratiņiem kas pastaigājas pa brauktuvi, īpaši ja ietves nav ...

WALA 26.11.2020 10:15

Nu dizainiski man tagdējais CR-V patīk vislabāk, bet tam vairs manuālās kārbas ar AWD tikpat kā nav un ja ir tad 1.5 bīdelis komplektā ...

Teiksim ja pie mums tirgotu Toyota Venza, tad noteikti ņemtu to ar visu automātu, bet tā kā tie varianti visi tādi ar dievu uz pusēm te bija, tad padomāju ka tā analogs Lexus vēl pagaidīs, nauda citām lietām noderēs ... un noderēja ...

WALA 26.11.2020 9:58

Tad kad tas gibrīdonkuls beigs žmiegties un uzliks to Atkinsona vārguļu vietā normālus bīdeļus, tad arī iesim pie viņa runāt, citāk aizbraucām pētīt Rav4 izbraucām - nu tā viss protams salonā šiki un tā, bet nu nevelk tas Rav bet nu pat pamanījāmais aizrunāt, ka liela varbūtība ka pirksim. Pēc tam braucām to 1.6 DTEC CR-V aplūrēt, un ... tālāk vairs nemaz neaizbraucām, tas nekas ka salons par pakāpi vienkāršāks, aprīkojums arī tikai pieņemams minimums ...

toties 2 litrīgais gan ir krietni labi aprīkots. ;)

bet vispār es necerēju ieraudzīt ļoti aprīkotu cirvīti ar manuālo kārbu, AWD utt., paskatījos mobile un vēl drusku apkārt, tādi izskatās vispār laikam tikai kādos pāris desmitos tirgū redzami.

P.S. bet "gibrīdonkulim" vispār ir stiliņš žmiegties ...

WALA 26.11.2020 9:51

man dažādi: 2 x CR-V iepriekšējā paaudze pēdējie gadi, 1x FR-V pēdejais ražošanas gads Eiropai, 1 x USA Ford Ranger, Toyota Celica 5Gen.

WALA 25.11.2020 22:13

Tad lai izdodas praiderastus izmācīt ... kaut pie mums acīmredzot pec kādām sūdzibām CP atbrauca pāris reizes paskatities uz sityāciju ... laikam jau ar labiem rezultātiem ... jo piebrauca vēl pa reizei ...

WALA 25.11.2020 21:42

Lai vieglas smiltis !

Un jautra kompānija, jo cik saprotu bija ticigais. ;)

WALA 25.11.2020 21:24

Man toč vienalga nekad neesmu iedomājies ka dzīvojama zona butu pieņemami braukt virs 30 (pat ļoti vēlas vakara stundās kad taj mana ex-dzīvesvietā nevienu principa nesastapsi pat uz lielas ielas ... un arī daaaaydz lēnāk, ja redzu ka sīkais ar velo mani neredz.

Bet no mājas sapulcēm man tas "bazars" palicis atmiņā kā greizo spoguļu "karaļvalsts" un galvenais ka lielie guļošu atbalstītāji paši vistrakāk ari norāvās uz CP ... un man vienmēr gulošie ir riebušies ... bet nu ja pašu muļķība traucē braukt lēni, tad laikam vajag gan gulošos, gan radarus ...

un es par to ka nav tādu mistisko jūs - "sliktie skrējēji" dzīvojamā zonā, tie paši "mēs" tie vien esam

...

WALA 25.11.2020 21:13

Nu ja nevarēšu samaksāt tad arī domāšu, bet pagaidām tas nani nesatrauc, jo numurzimes negribu zaudēt, ir pat doma nopirkt vel vienu tīri dēl konkrētad numurzīmes ... tiesa to auto gan nepaturēt ...

WALA 25.11.2020 19:25

5, bet nav tas CRV jauns tikai maz braukc. t.i. ir 3 braucamas un 2 taisāmas, līdz kurām šobrīd rokas neaizvelk, nav baigi vajadzīgas, bet pārdot ar negribas ... nu vai nav jēgas.

WALA 25.11.2020 16:30

NU tikai lai ņem tauta vērā ka ja CP noķers uz tiem 70+ km/h, tad tiesības uz laiciņu nost, bij mums tur viens tāds mājā kurš norāvās uz šito.

Interesanti kāda jums tur būs tā statistika ;)

WALA 25.11.2020 16:16

Tas tā var būt, ja neņemas baigi štepselēt, bet nu ātrumos virs 120 km/h līdz 160 km/h - ļoti OK velk (tipa ērti apdzīt) un ekonomisks arī pie visa tā ka konkrētais (Polija un atpakaļ) brauciens ar ~ 2000+ km round-trip bija ar max piekrauto auto ( FR-V un nu tip 5 x kārtīga izmēra pīpļi bija iekšā). ;)

WALA 25.11.2020 15:09

Nu šis jopcik ir izcili ( un man Mārupē Vecozolu namos arī bija līdzīgi novērojumi) - paši jau vien tur dzīvo, bet nē b&^% vieniem jānesas kā dulliem, un citiem savukārt gulošos vajag k ēst, kaut ļoti ticu, ka viens ģimenē brēc par to ka visis nesas k traki, kamēr otrs tikmēr nopelna sodu par 70+ km/h dzīvojamā zonā ... un mana sieviete ar nopelnīja sodu, tik ne gluži tik niknu, kaut visu laiku brēkā par "tiem kas nēsājas pa un ap pagalmiem" ...

MALAČI, neko pielikt ne atņemt ...

WALA 25.11.2020 11:44

Un te tam ir kā saka reāli darbi "astē" tikko kā notikuši:

catalysts.basf.com/industries/automotive-transportation/battery-materials/schwarzheide-groundbreaking

tagad jāseko kā tas viss attīstās utt.

WALA 25.11.2020 11:42

Kamēr zemāk minētais nekļūs par realitāti, par Euro7 nevajadzētu īsti priecāties, ja vien paši autoražotāji neizdomā ko tādu ar ko paši ar prieku un tehnoloģijām lec tajā Euro7 fufelī iekšā:

sustainablebrands.com/read/cleantech/basf-collaboration-to-develop-closed-loop-process-for-recycling-ev-batteries

Lasītākie raksti

Jaunie raksti