iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
WALA 06.11.2020 12:44

Nu tad Trampu arī tev novēlu, kopā ar Republikāņu pārsvaru, tikai tā mēs visi varēsim redzēt kādus iespaidīgus mēslus māk vārīt arī Republikāņi ;).

WALA 06.11.2020 12:20

Tātad tu piekrīti tam ka Tramps ir liels, ja ne pats lielākais "scam artist", un tipa tas tev škiet OK, un vēlies lai šams turpina tādā garā ???

P.S. Un es nekad un nekur neesmu teicis ka visi balti un pūkaini ... tikai to ka šim "māksliniekam" viesizrādes ir nepieciešams beigt !

WALA 06.11.2020 12:16

Kā jau teicu, beidz škidru dirst - paņem kaut parasto F150 un atbrauc uz Rīgu pavizināties, tad arī uzzināsi kādēļ Eiropā šādi auto labi neiedzīvojas, ar atsevišķiem izņēmumiem teiksim laukos (Somiem, Zviedriem un pat vietumis Norvēģiem laukos patīk ASV pikapi)..

WALA 06.11.2020 12:12

Redzi, ja grib ar to kaut ko darīt, ir visi priekšnoteikumi lai to izdarītu, ja visiem viss pie kājas - nu vai arī ir svarīgi lai vinnē konkrēts kandidāts, tad insaiders var bez pēdām saksaitīt par labu tam ko vajag, vai inscenēt pasākumu tā lai otrs kandidāts tiktu labi nomētāts ar dubļiem ...

Jautājums tātad ir tikai tāds - kuram no 2 kadriem to vajag vairāk. Man škiet ka Trampam, jo būt par "lūzeri" viņam škiet nepieņemami ... un iespējams pat finansiāli ļoooti problemātiski ;)

WALA 06.11.2020 12:01

Un atklāti šis viss ir mans izdomājums ( varbūt ne unikāls, bet neesmu sevisķi meklējis vai kāds kaut ko tādu ir jau uzrakstījis) , bet zinot kāds "scam artist" ir tieši Tramps, es nebūšu pārāk pārsteigts ja šī izrādīsies realitāte.

WALA 06.11.2020 11:45

Nekam nav jāizklausās ticami, visas šīs lietas ir viegli pārbaudāmas, tā ir atstrādāta sistēma, nevajag uzķerties uz muļķiem domātas populistiskas informācijas.

Policija nav nekādas daŗišanas gar vēlēšanu biļeteniem, un no malas vēlēšanu norisi, skaitīšanu utml. veic iepriekš pieteikti un pārbaudīti personāži, kuri nemeģīnās pēkšņi brukt virsū kādam skaitītājam, lai speciāli bojātu vēlēšanu biļetenus.

Iesniegs protestu kur nepieciešams, veiks pārskaitīšanu, kur vajag kriminālu izmeklēšanu utml.

P.S. Pietiktu ar to ka paši ar viencexpertu būtu aizdomājušies līdz tam ka pasta sūtīto biļetenu skaits ir ļoti liels, kas rada zināmus izaicinājumus.

P.P.S. Un savukārt no savas puses varu pateikt, ka ja būtu Trampa "looser" situācijā - es to būtu izmantojis tieši tāpat - sataisīt troksni un iesēdināt sava elektorāta galvās un vidējā idiota amerikāņa galvās ka ar vēlēšanu biļeteniem ir viegli šmaukties. Tad vēlēšanu dienā parūpētos lai kāds citos apstākļos gŗuti sasniedzams personāžs vēlams no citas valsts sasūta feikus vēlēšanu biļetenus, jo aizdomīgākus jo labāk, bet ar reāliem personu datiem ( tos pie kam ir viegli dabūt, dēļ lieliem IT drošības feiliem ASV). Un viss varu uzskatīt, ka ES - Tramps esmu vinnējis ... "tīrs darbiņš".

WALA 06.11.2020 11:34

Sorry Redatoram !

@experc no kādas pakaļas tu rauj šos visus murgus.

Es dzīvojot starp amerikāņiem veselu gadu, un dzīvojot pie draugiem Vācijā, skaidri redzu ka problemātika ir stipri līdzīga, pie kam tiem kam ASV klājas izteikti slikti, klājas par pākāpi sliktāk kā Vāciešiem. Un tur ir savas nodokļu īpatnības utt. Tādēļ tavi "vidējā cilvēka" murgi patiešibā ir pilnīgi tukša muldēšana.

Un ja par vēl sākam skatīties uz Ziemeļameriku, tad jau sākot ar Kanādu ir vēl lielākā pakaļā, un pēc redzētā es gribētu teikt ka pat tgada Kosovā cilvēkiem neiet tik sūdīgi kā vietumis Kanādā, kur tiku izbraucis ar savu velo cauri.

+ Iemesli Eiropas auto izvēlei ir pilnīgi citu iemeslu dēļ, gan nodokļi, gan šaurība ( jo nav kur auto likt, kā piem Romā, Madridē utml.), gan vēl lērums iemeslu. Un ne tik turīgie Vācijā pērk pārsvarā Golfa klases un lielākus lietotus auto, un mazāk pērk jaunus.

Tāpēc beidz te "šķidru rakstīt".

WALA 06.11.2020 10:34

Redzi Eiropā tām krosoveru, sedanu/hetčbeku utml. klasēm ir liela jēga, jo atkaŗibā no dzīvesveida pilsēta/lauki/kalni/... Eiropā pērk ļoti dažādus auto, un nevis nopērk vienu 4x4 pikapu kā ASV, un tas tad der tipa visam ....

Man ļooooti patīk Ford (F150) Raptor, un es to labprāt nopirktu, bet jēgas man no tā dampja nav vispaŗ nekādas izņemot to ka vienkārši patīk. Tādēļ man ir vecs ASV Ford Ranger, un vēl 3 citas mašīnas kurām ir daudz lielāka jēga ...

WALA 06.11.2020 10:22

Nu pēc amīšu standarta ar nevajadzētu lietas darīt, jo prevalējošais tautas stulbums ir tāds, ka sadodot balvas 20 auto klasēs, ASV vietējais paterētājs sāks protestēt, ka galvu jauc ar "tuftu".

WALA 06.11.2020 10:19

Un figu - tāpat sanāk vismaz 5 dažādas klases (un ZIS/ZIM/ZIL vēl "lielākām pakaļām" tfu "tautas priekšstāvjiem" ) ;)

WALA 06.11.2020 10:16

Un nevar sagadīties ka tas jau bija apmaksāts elektroniski ?

Jo es tikko vienam auto gāju, visu samaksāju, vis bija tāpat kā iepriekš, tik pāris EUR varbūt dārgāk.

WALA 06.11.2020 9:49

Šitas būs IMHO, jo neesmu atradis kā tad ir precīzi:

NU labi - manis teiktais gan ar nav īsti korekts, jo pēc būtības slodzes balansēšana ļoti ietkmē diennakts frekvences izmaiņas, Taču pats fakts ir ka ir, nezinu kontroles centrs vai metroloģijas centrs kurš automātiskā vai ne tik automātiskā veidā seko līdz frekvences stāvokli attiecībā pret vēlamo etalonu, un izejot no tā var pieņemt lēmumu kādu no tīkla daļām atslēgt kopējas stabilitātes nodrošināšanai. Tāpēc ir korekti teikt ka ir etalons, bet nav korekti teikt ka tā ir viena vieta pret kuru visi sinhronizējas, bet ir tā viena vieta kas kontrolē šo frekvenci, un spēj dot komandas lielākajiem ražotājiem nepieciešamo pielāgojumu veikšanai - kaut kā tā tam vajadzētu loģiski izskatīties atbilstoši tam ko esmu "salasījies" un ko zināju iepriekš.

WALA 06.11.2020 9:23

Un smadzenes pakustināt ?

Ir kāds viens punkts kurš tiek pieņemts par to vietu pret kuru viss tiek sinhronizēts, un attiecīgi visam pārējam kas kāda iemesla dēļ pēkšņi būs radikāli atšķirīgs - ir jāatslēdzas no tīkla !

Krievijas, Baltkrievijas un Baltijas tīkla 50 Hz ( tie strādā ar vienu etalonu) nesakrīt ar Eiropas 50 Hz fāzēm, un arī ar Nordpool, vai kā nu tur pareizi saukt skandināvu savienojumu), tādēļ uz Eiropu ir HVDC savienojums, bet uz Norpdool vēl kaut kāds cits risnājums:

tyndp.entsoe.eu/2016/insight-reports/baltic-synchronisation/

en.wikipedia.org/wiki/Wide_area_synchronous_grid

WALA 06.11.2020 0:22

Te šķiet būs atbilde kā sinhronizēt ģeneratorus ar tīklu:

www.testandmeasurementtips.com/how-ac-power-sources-get-synchronized-faq/

Ceru tas tad atbild lielu daļu jautājumu par "etalonu" !

WALA 05.11.2020 23:57

Te teikums no viena energijas ražotāja apraksta :

Sticking to one national frequency is a team effort. Every generator in England, Scotland and Wales connected to the high voltage transmission system is synchronised to every other generator.

When the output of any of the three phases – the red, yellow or blue – is at a peak, the output from all other phases of the same colour on every other generating unit in Great Britain is also at a peak. They are all locked together – synchronised – to form a single homogenous supply which provides stability and guaranteed quality.

Source: www.drax.com/energy-policy/need-whole-country-frequency/

Bet vēl pamēģināšu atrast arī zinātniskāku skaidrojumu

WALA 05.11.2020 23:32

Te būs par ļoti plašu AC utml problemātiku, bet arii par frekvenču sinhronizacijas nepieciešamību (tiesa patālu visā taja info daudzumā):

en.m.wikipedia.org/wiki/Utility_frequency

WALA 05.11.2020 23:18

Te ir tas par ko Bradypus saka precīzi:

www.researchgate.net/publication/3267908_Stabilization_of_Grid_Frequency_Through_Dynamic_Demand_Control

Tik neesmu aradis kā precīzi notiek sinhronizācija (varbut pat tas ir dabisks blakusefekts no kāda liela stabila strāvas ražotāja, ka mazakie automātiski noķer to pašu frekvenci, bet provēšu atrast precīzu info. Jo kaut kad un kaut kur par to jau biju lasījis ..

WALA 05.11.2020 22:54

Tās ir divas radikāli atšķirīgas lietas, es labi zinu ka telekunikācijas speciāli ir atompulkstenis pēc kā sinhronizējas (LV nejaušības, vai stulbuma dēļ pat bija 2).

Un datora pulkstenis savukārt ir ļoti neprecīzs cita starpā (esmu ļoti ilgi nodarbojies ar UNIX sistēmām) , to bez sinhronizācijas ar NTP serveriem vispar ir problemātiski lietot ļoti daudzās jomas, tai skaitā piekļuves autorizācijai.

Tā ka nē melnās maģijas nav nekādas, bet visus XZ kadas kvalitates mazos HES slēdz caur invertoriem, taču kā nodrošina vienādu frekvenci precīzi nezinu, un iepriekšminēto iemeslu dēļ neticu ka ar lokālu 'laika skaitīšanas ierīci".

P.S. Pēc vienām darbojošamies dzirnavām aprīkotām ari ar ģeneratoru, zinu ja procedūra strāvas laišanai kopējā tīklā bija pietiekami sarežģita, sakot jau ar apgriezienu stabilizāciju pašam ģeneratoram/ūdens turbinai...

WALA 05.11.2020 22:07

Ja jautājums būtu vispārigs, mana atbilde ari visticamak butu ka vilkt nedrīkst, bet ja saka ka īsu gabalu un ar mazu ātrumu, tad vienigais ko saku, lai uzmanas ar bremzēm.un reizem ar stūri, bt Fokusam man.liekas stūres jautājums nebūs tik kritisks, cik bremzes.

WALA 05.11.2020 17:20

Pat to ka nav nekas sevišķš - relatīvi, Toyota un japāņiem vispār ir ļoti senas tradīcijas šajā jomā, bet pasaulē vēl ir tikai viens koncerns kas šādu summu jelkad bijis spiests rezervēt savas "dīzeļgeitas" dēļ !!!

WALA 05.11.2020 17:06

Es laikam būtu vīlies, ja no tavas "mutes" pēkšņi sadzirdētu kaut ko loģisku vai balstītu faktos.

WALA 05.11.2020 16:29

Man te kaut kur trapījās kā Hyundai šogad ir pilnīgi pakaļā, atsaukumu dēļ strap 2 līdz 5 miljardiem naudiņu nācies atlikt maliņā un reportēt zaudējumos:

Te piemēri atseviškiem gadījumiem:

www.motorsafety.org/category/hyundai-recalls/

WALA 05.11.2020 13:31

P.S. Sorry ! Viss es atturēšos piedirst šo topicu ...

WALA 05.11.2020 13:28

Piedodat citi ka galīgi ne pa tēmu ...

Tātad vai man būtu jāsaprot ka tava premisa ir ka banka ir sociālistisks veidojums, kas izveidots lai nodrošinātu naudas sadali visiem iedzīvotājiem līdzīgi, vai to labklājības nodrošināšanai ???

WALA 05.11.2020 13:25

Nav gan īstais topiks, bet moš izdosies īsi:

Vēlme nopelnīt daudz un ātri, ir iemesls gan tam ka ir maz ražotāju, gan arī tam ka ražošana atrodas teiksim Ķīnā. Tie kas šīs muļķīgās spēles "uz nekurieni" nespēlē līgā "tie kur var nopelnīt" ( jo teiksim nejēdz investēt) nauda aiziet konkrēti podā un nevis palīdz teiksim reālai ASV ekonomikai. Neamz nesākšu runāt par kompānijām kuras ir prasti krāpnieciskas un ir vai ir bijušas miljardus vērtas - tas ir tikai "šo spēlīšu" rezultāts. Banku liels nesmukums izlīda kad pārīties pimeŗam sarunāja turēt konkrētus valūtas kursus, tak ne jau lai iegūtu valūtas pircēji ...

Papēti ka labāk 8 stundu darba dienas vēsturi, darba ražīgumam ar to ir 0 sakara.

Tur pat nav jautājumu, ka tapis ir tieši dēļ militāristiem, jo tikai tie spēj maksāt pat miljardus, par vīziju, kura vēl dabā neeksistē, un spēj labi darīt tikai vienu konkrētu lietu.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti