nu te šoreiz es domāju ka CR-V ir tomēr labāka aerodinamika, bet to mazmotoru nelaime ir ka pie lieliem ātrumiem prasa daudz lielākus apgriezienus tip kārba "īsāka". Vienā garā braucienā ar FR-v man nolīda līdz vidējam 6.2 un vēl kritās pie situācijas kad turēju virs 120 visur kur varēja. Ar 1.6 DTECu kā aizlien virs 110 km/h tā vidējais sāk līst virs 7.5 , 120 + jau būs virs 8. Bet ap 90 LV līdzenumos tas DTEC ir ļoooti ekonomisks, nu tā ka malziet piedomājot varētu pat iebraukt rūpnīcas rādītājos. Un līdzīgi ir gājis arī ar Renault 0.9 benzīnu - kamēr līdz 90 tikmēr ekonomisks, kā bānis un 130, tā aiziet 11+ atkarībā no kalnu biežuma un stāvuma, kur FR-V vispār pat seviški nejuta tos kalnus ja var braukt drusku virs 2500 apg/min. un patēriņš ar tur varbūt max +1 litrs., pie kam tā bija ziema Hondai un renim tā bija vasara.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam




















Šodien uztaisīju relativi ekonomisku braucienu uz ~400 km, viena virziena ap 5,7 otrā ap 5,5 ar 1,6 DTEC cirvīti, videjais 70 km/h , bet centos turet ap 105.