iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
WALA 21.10.2020 7:04

Skaidrs, bet pie šādas pārbūves sūkņa griešanās ātrums noteikti samazinājās, jo balansieri rotē 2x ātrāk kā kloķene, tātad problēma visdrīzāk ir faktā ka šis ir daudz ražīgāks sūknis par to kas ir kopā ar balansieriem. Vienīgi ko es sapratu no ta kā es redzēju dīzeļiem pie tada pat "setupa" pirms un pēc - tas vairs netika piedzīts no kloķvārpstas (slinkuks gan lūrēt, no kā cita tas bija) ...

Samazināt sūkņa ražību var vai nu mainot zobratu attiecību, ieplūdes(iesūkšanas) kanālu diametru (tik nez cik labi tas pats tad eļļosies) , mainot izplūdes diametru un/vai novadot eļļu vēl kaur kur citur, un vēl varbūt var kaut ko ar paša sūkņa iekšām izdarīt (bet parasti tas rada problēmu sūkni nohermetizēt pēc izjaukšanas).

Kas man liek domāt vai nav aizdirsti kādi eļļas kanāli, un attiecīgi tieši sadalene dabūt "norīt" pilnīgi visu spiedienu ko "izsniedz" sūknis ....

Cik tev zobi tam eļļas sūkņa zobratam, no tā pēdējā linka var noprast ka sūknis dīzelim un benzīnam identisks, bet zvaigznītes izmēri dažādi - tur gan čalim pretēja problēma - zems spiediens bija un mainīja zvaigzni uz mazāku.

P.S. tev tātad vajag lielāko zvaigzni eļļaa sūkņa galā, un tad ja vēl spiediens pa lielu - domāju jāmeklē kur vēl ir problēmas ...

WALA 21.10.2020 0:19

Un ja nav grūti veco sukni nofočēt un linku uz bildēm iemest - labprat aci uzmestu ... ka tev tā sistēma reāli izskatas

WALA 21.10.2020 0:05

Kāds tas manometra maksimums īsti ir ? Tas tā just in case lai skaidrs ka atgāzes tās nevar būt.

Sūkņa griešanās ātrums tieši atkarīgs no tā kāda izmēra zobrati ir. Konkrētam motoram nezinu, bet pa netu ko ātrumā sagrābstījos ka atkarībā no motora tur dažiem (šķiet ka tie gan bija tikai dīzeļi) tiek izmesta orģinālā sistēma ar balansieriem un uzlikts vienkārši eļļas sūknis kurš vairs netiek piedzīts no kloķvārpstas, un attiecīgi griežas ar gandrīz 4 x mazāku ātrumu - attiecīgi je tev tur motoram ir kaut kas līdzīgs saveidots, moš kāds apgājis normālu procedūru ar pareizu lietu aizvietošanu ...

Bet nu tas jau toč kā kafijas biezumos zīlēt ... jāmeklē netā kur kāds tādu pat motoru jaucis pofig kāda iemesla dēļ, bet ka tik var redzēt zobratu attiecību utml. - tad mošpašam kļūs saprotamāk kas un kā ...

WALA 20.10.2020 22:45

Tas var but iespejams tikai tad ja sūkņa griešanas ātrums ir parāk liels, jautajums kas piedzen konkrēto sūkni ?

WALA 20.10.2020 16:28

Zviedrijā praktisku ierobežojumu nebija, visiem dzīve ka parasti .

WALA 20.10.2020 13:21

Ja tā baigi sīkumos nelienam, tad par ļoti daudzām lietām mans domu gājiens būs ļoti līdzīgs par šo visu.

Bet par HR- diemžēl man tas konkrētais pimērs ir izkritis no atmiņas kādas lielas kompānijas rāmjos tas tika testēts, cik no tāatceros, tad tematika bija tāda kur jebkādam "bias" rasties nebūtu iemesla, bet "vēsturiskās" zināšanas tomēr AI traucēja pareizi "iekļaut" nestandarta gadījumus, vai tikai pat nebija tā ka baltie un melnie tika OK apstrādāti , bet ķīniešus ( vai kādu citu nosacīti "atsķirīgu" daļu) absolūti apgāja ar lielu līkumu ...

Un arī šādi:

www.hrtechnologist.com/articles/digital-transformation/experts-on-ai-bias-in-hr/

WALA 20.10.2020 12:56

Drusku paklausījos vairāk - izskatās vairāk pēc nosacīta feika, tipa tas kas labi izklausās ir nu ļoooooti līdzīgs dzirdētai un populārai klasiskai mūzikai un arī filmu mūzikas kompilācijām, tobiš izklausās tā itkā būtu no katra paķerts pa mazam gabaliņam tā lai autortiesības īsti nepārkātu un tad daudzmaz inteliģenti salīmēts un samiksēts kopā ... tikai tas kas ir ar tādu diezgan labu kvalitāti ... atkal izklausās ka reāls cilvēks roku pielicis !

WALA 20.10.2020 12:33

Ir gan interesants, tiesa ne pārāk sarežģīts, un tāds viduvēji klausāms, intersanti kā orientēts bija algoritms, salikt tādu lai neatgādinātu kādu citu autordarbu, vai pilnīga "brīvdomība" ...

WALA 20.10.2020 12:29

Ja jau tās tādas muļķības tad kapēc rezultāts ir tāds - cilvēku acij tīkams (???) ... kapēc AI ir rasistiskas izpausmes ja to pielieto cilvēkresursu atlasē utml.

Tā ka tas self learning ir tāds ļoooooti relatīvs, tas balstās uz iepriekšējām zināšanām un iepriekšējās zināšanas balstās uz cilvēku "muļķību" un aizspriedumiem un paies vēl kāds laiciņš kamēr šo "bias" novērsīs ...

jo tas ir precīzi tas pats kas ar tiem CSN pārkāpējiem - kamēr jau neapzinās ka pārkāpj - viss liekas baigi OK, ja vien neuzrodas kāds kurš to pamana un pasaka ka nav OK.

WALA 20.10.2020 12:18

ir ir 170 tākā drusku par traku vidējai LV braucošai mašīnai. Taču tas ka kāds varētu izgriezt priekšā nav patiesībā nemaz tik traki, ja " dullais apdzinējs" pēkšņi neieslēdz panikas modi. Slikti būs tajā gadījumā ja tas "dullā apdzinēja" auto pats par sevi, tā riepas utml. nav droši lietojams ar 170 km/h pie konkrēta ceļa seguma + tas kas izlīd priekšā tiešām velkas ar 90km/h vai mazāku ātrumu, BET šādā situācijā es vispār tad nesaprotu abus ... nu tā ka pilnīgi nesaprotu ...

WALA 20.10.2020 10:24

Teorētiski šādi varētu iegūt vienu no efektīvākajiem auto dizainiem:

www.youtube.com/watch?v=VdG4gUTowXc

Vienīgā nelaime gan ir tā ka jebkurš AI vai ML savus lēmumus pieņem no cilvēku pieredzes sakompilētām zināšanām.

WALA 20.10.2020 9:16

Nu es ceru ka liel-pilsētā un tuvējā apkārtnē tā nav problēma, jautājums vairāk bija par to vai visur tā ir.

WALA 20.10.2020 0:14

Intersanti būtu bijis salidzināt pārtikas veikalu "segragāciju" teiksim pirms 10 gadiem un tagad, nez tagad nav tā ka vajag bezmaz auto lai tiktu līdz tuvakajam pārtikas veikalam, jo nu abos laukos pie senčiem tuvakais ir kilometrus tālu, bet jedzīgākais ir vismaz 20 minūšu brauciena attālumā ... skaidrs ka Rīgā vienkāršāk, bet tāpat būtu interesanti ...

WALA 19.10.2020 17:34

vienīgais ko varu uz šo teikt/pateikt, ka mani satrauc tikai drošs ātrums vai pietiekami drošs ātrums un nevis ātruma ierobežojumi LV vai sodi. Kā kurš to tulko pie sevis - mani pārliecinoši neinteresē.

P.S. Ja nu būs tāda situācija ka būs bijusi vajadzība braukt ar ātrumu pie kura paliek bez tiesībām, lai tā būtu, man auto nav kritisks, varu bez tā arī iztikt. Varbūtība gan par šāda ātruma vajdzību LV man ir 1 pret miljonu ... bet braukt varu un esmu braucis arī krietni ātrāk.

WALA 19.10.2020 16:16

Nu ņemot vērā ka ir gadījies pabraukt ar auto kuru drošas braukšanas iespējas ir arī stipri aiz 200km/h , tad teiktu ka baigi atkarīgs no auto un tā "komplektējošām" daļām.

Bet par vidēju LV normālā stāvoklī esošu verķi es tev sliecos pilnībā piekrist.

WALA 19.10.2020 16:11

Hmm, kāpēc to vajag uz Čakenes man nepielec, jo tur vieglie mierīgi brauc pa 2 joslām katrā virzienā, kad būs ceļu sataisījušī vispār nebūs problēmu. un man vispār mazliet fascinē tas kā satiksme tie organizēta - ielas kurās ik pa pārsimt metriem ir krustojumi taisa par maģistrālajām ... tautiešiem patīk "joki" ... šauras vietējas nozīmes ieliņas ir divvirzienu ... bruģis ielās ar relatīvi lielu plūsmu ... zem pārvadiem uztaisīti kaut kādas noliktavas vai citi mēsli tā vietā lai tur būtu apgriešanās pratējā virzienā vai novirzīta perpendikulārā pamatplūsma ...

Bet nu lai jau būtu ka attaisnojamies ar "padumjo laiku" bagāžu ...

WALA 19.10.2020 15:28

Jautajums vai tas bija LV vispār ;) Jo nu pie mums ar 170 tā īsti nav kur "atvēzēties" . Nu tip varet jau var, bet jēga ...

WALA 19.10.2020 15:24

Alerģiskas reakcijas var būt dažadas un uz dažādām vielām, ir tukai logiski ka ja kas viens tev neder, tad to vairs nemēgini lietot.

WALA 19.10.2020 14:00

Paskaties kā iekrīt 2 nieka pakāpes ^31,^32,^33 vēl varētu teikt ka līdz 1/3 - tālāķ gan vairs nav iespējams, pat ja ņemtu vērā joku ka var saslimt vis 100% cilvēces !

WALA 19.10.2020 12:44

Augstāks par gripu ir tādēļ, ka mēs kaut ko kontrolējam tikai " iedomāti", nevis reāli. Otrs par ko gribu iebilst par ģeometrisko progresiju - tā ir iespējama tikai līdz zināmai robežai kas nepārsniedz 1/4 daļu no populācijas.

Politiķu vienīgā nelaime ir, ka stils ir sasukt ārkārtas sēdes pēc notikuša fakta par saslimstības līmeņa X sasniegšanu. Jau ar pirmo sēdi bija jāpieņem saslimstības līmeņiem atbilstošu ierobežojumu tabula/grafiks, arīar automātisku ierobežojumu samazināšanu pie saslimstības līmeņa kritiena. UN tad vienkārši valdības vadītājs āgrākajās iesējamājās ziņās 5 min. pasaka - viss esam līmenī X - tagad ir tā, bez garas bezjēdzīgas spriedelēšanas.

WALA 19.10.2020 12:18

Es principā tev piekrītu, bet no Mārupes braucot ( tikko kā Rīgā iekšā) - man trāpās ielas kas ir diezgan sūdīgu segumu, ja velk ar 30+ (bet nu kalninieks principā jau pacieš to visu) . Un šaurajos ielu posmos es braucu pa ietvi, ja redzu ka transportam būs grūti samainīties , tā ir daudz aiz manis ( pie luksafora teiksim) un uz ietves "steberētaju nav" .

Duša par laimi man ir darbā;)

P.S. un no savas puses esmu izbraucis gar pašu dzelzceļu līdz Daugavai - tur arī būtu ideāli vienu velo ceļu gar dzelzceļu, vienīgi tagad laikam jāpagaida kad izbūves RailBaltic - kā tad tur viss izveidosies.

WALA 19.10.2020 12:13

Nevar prasīt no cilvēka kas neko nav apgavis ejot ar kājām, lai to pēkšni pamanītu braucot ar auto ... Tāpēc arī gribētu, ka neatkarīgi no vadītāja tiesību esamības, ka visi skaidri un gaiši zin kas, kā un kāpēc ir organizēts. Es braucu ar visu ko, izņemot pasažieru busus, un man ir grūti sparast cilvēkus, kas teiksim redz padomju laika tehniku ar kravu, un droši speras pāri tam diezgan tuvu priekšā jo brauc tas lēni. Bled nu brauc tas lēni tāpēc ka arī bremzē tas ļoti sūdīgi utml. ... Tā protams jau drusku tāda paspilgtināta ilustrācija mūsdienām, un tomēr mums daudzviet vēl ir jāizaug, gan līdz jēdzīgākiem satksmes risinājumiem, gan labākiem auto, riepām, saprātīgākiem vadītājiem utml.

WALA 19.10.2020 11:44

Sab. transu - ciest nevaru un visu dzīvi esmu gājis tiem ar lielu līkumu, kad nebija auto - gāju ar kājām, izņemot ja agri no rīta un neviens Rīgā kupenas vēl pat nebija sācis tīŗīt - jā tad esmu braucis ar sab. trans. jo izbrist 3 stundās ~45 min. vietā uz darbu bija drusku pa traku ...

Un nē - domu nenoķēri - es negribu ar velo braukt tur kur ir gājēji, kur ir auto pa brauktuvi - nav problēmu ( tik brauktuves pie mums sūkā ar savām bedrēm, notekām uz XZ vēl ko uz brauktuves malām.

Jo vienīgais ko nav iespējams prognozēt ir - gājēju uzvedību , jo īpaši uz ietvēm, attiecīgi braukt var tikai ne sevisķi ātrāk par tiem "nezinu kur un kā iešu, un netraucējiet man bakstīt mobilo" . Es kā diezgan regulārs ( bet ne pastāvīgs) velo braucējs braucu pārsvrā ar 30+ ātrumu visur kur var, un tādēļ man pasāciens gar dzelzceļu šķiet krietni pārāks - mazāk krustojumu utml. un NAV (ideāli ja nav) gājēju !

WALA 19.10.2020 11:06

Kanibaals rakstīja: Dejas mēra laikā :-o Pārspīlēju, bet nu diezgan loģisks rezultāts.

Nē tikai fakts ka Cov19 pozitivi ir vairāk kā nonak "uzskaitē". Ja visi butu precīzi identificējami - varetu darit jebko, tas butu ar zemu risku, daudz zemaku ka noraut gripu. Informācijas aprites defekti, jo pie zināmas informācijas minetaja diena mes nebutu konkretaja pilsetā un nebutu dejās. Bet ja kads izvēlas par Cov19 + jautajumu paklusēt/ paturet ģimenē- viņš mēģina pieņemt lēmumu par risku citu cilveku vietā ... un tas nav par personu ar ko es saskaros, tas ir par drusku tālāku ķēdes posmu ...

Ta ka esat tik labi savus nepatikamos rezultātus atklāti komunicēt visiem.kurus tas skar vai vareja skart ...

P.S. bet citādi mani nekas no šī visa nestrauc principā, notiks tam kam būs jānotiek ... tikai info nevajag slēpt, ar matematiku /loģiku esmu uz tu - zināšu ko ar info darīt.

WALA 19.10.2020 10:26

Bet par gājejiem in general, samācit beidzot CSN, ar visu bistamo krustpunktu ar velo/auto/sliežu tr. skaidrojumiem un reālu "iziešanu dabā". Ja cilvēks "nelasa" ceļu un bīstamības pazīmes, muļķīgi incidenti notiek.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti