Teukšu godigi - krēsla augstums (no auto grīdas) visiem auto atšķiras minimāli, un pārsvara varetu atsaukties tikai uz kaju locitavu nogurumu (ir daži auto kur man pēda bez kruīza atrāk nogurst un prasas regulari pārlikt kāju un ari pārsvara diezgan ok regulejas (uz augsu uz leju) . Lielakais jautajums ir tas cik augstu benkis ir no zemes un cik lielam/augstam slieksnim jalien pāri, tur gan džipaki un parketnieki parasti ir ar salidzinosi zemu slieksni, bet ja skatas uz kādiem+/- relativi kompaktiem spoortiskiem verķiem (ar augstu slieksni, zemu beņķi) - a la Toyota Celica - lūk tādos ielīst ar ierobežotu kadu ķermeņa dalu kustigumu ir konkrets pain. Kaut kad šķiet sanaca ka muguru kaut ko sačakareju un ar Celicu braycu, jo cits auto nebija tur kur biju es ...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Manuprat lai dzīve butu jēdzigaka vajadzetu izņemt velosipēdus cik vien var no jaukšanas starp auto un starp gājējiem. No sava skatu punkta teiktu ka velosipedistiem ideali būtu veloceļi gar dzelzceļu paraleli Brīvības ielai (bet nu tur jāsaprot ka to gribēs arī gājeji izmantot, tadēl tas ar butu jāņem vērā un jānodala abus strikti) un vel paris vietas redzu ka tas strādātu. Un vēl vajadzētu papetīt kur var atrast kadus neizmantotus vai citiem neizmantojamus ceļus. BTW gar Bābelīti kur vecais dzelzceļš un tilts pār Juglu/kanalu - ir ļoti interesanta vieta "pastaigu braucienam" ...
Pēc amīsu parauga man ļoti patika velo ceļi kas pilnībā apvija lielus ezerus (ne vienmer pa krastu), tapat ka mums gar Daugavu.