Tā tīri prikolam, blakus topikā "izstaigāju" savs kādreizējās takas ASV un Kanādā.
Izdomāju te savukārt iemest vietu kur bāzjējas vieni no lielākajiem ASV behemotiem:
Tā tīri prikolam, blakus topikā "izstaigāju" savs kādreizējās takas ASV un Kanādā.
Izdomāju te savukārt iemest vietu kur bāzjējas vieni no lielākajiem ASV behemotiem:
Lielā un ātrā jūras transporta (ekranoplāna) skumjās beigas:
edition.cnn.com/travel/article/caspian-sea-monster-ekranoplan/index.html
Nē daudz tuvāks ir Tramps, sienas būvēt, nedraudzīgās tautas un cilvēkus astatāt "otrpus sienas" - fiziskas vai ekonomiskas, starptautisku līgumu uzteikšana, ultimāti, personu kuras iebilst idiotiskam viedoklim izmešana no ofisa utt. utjpr. Pasaki kādu Trampa "labo darbu" un es pateikšu kā tas līdzinas Staļina "labajiem nodomiem" ... uz elli ;)
Uzreiz var saprast ka štatiem pa tuvumā neesi bijis.
Paskaties uz šo bildi un pasaki cik tos "dārgos auto" tu šeit redzi:
(vieta vienkārši random no pilsētas kurā sabiju).
Un ši ir vieta kur uz Highway iziet izbrauktuve no tiešām turīgu ļauzu apdzīvotas salas ( kā piem. Pols Alens):
Un skoliņa netālā arī turīgā rajonā :
Un ups , kas ta tur mazliet tālāk paslēpies ( šo vēl tikai cēla kas es tur vazājos pa ezeru) :
Sliktaks nav, bet ka par nelaimi ļoti salīdzināms ar Staļinu, tik ar to aršķiribu, ka noslepkavot savus pretiniekus Trampam nav iespēju.
Nepārspīle ta nekur neesmu teicis, problēma ar Trampu kā nākamo prezidentu ir tā ka Republikāņiem it visur "lielajos" varas svaru kausos būs pārsvars, tas protams uzreiz nenozīme ko šausmigi sliktu, bet Trampa esamība prezidenta krēslā mani neiedvesmo ...
Nu tad Trampu arī tev novēlu, kopā ar Republikāņu pārsvaru, tikai tā mēs visi varēsim redzēt kādus iespaidīgus mēslus māk vārīt arī Republikāņi ;).
Tātad tu piekrīti tam ka Tramps ir liels, ja ne pats lielākais "scam artist", un tipa tas tev škiet OK, un vēlies lai šams turpina tādā garā ???
P.S. Un es nekad un nekur neesmu teicis ka visi balti un pūkaini ... tikai to ka šim "māksliniekam" viesizrādes ir nepieciešams beigt !
Kā jau teicu, beidz škidru dirst - paņem kaut parasto F150 un atbrauc uz Rīgu pavizināties, tad arī uzzināsi kādēļ Eiropā šādi auto labi neiedzīvojas, ar atsevišķiem izņēmumiem teiksim laukos (Somiem, Zviedriem un pat vietumis Norvēģiem laukos patīk ASV pikapi)..
Redzi, ja grib ar to kaut ko darīt, ir visi priekšnoteikumi lai to izdarītu, ja visiem viss pie kājas - nu vai arī ir svarīgi lai vinnē konkrēts kandidāts, tad insaiders var bez pēdām saksaitīt par labu tam ko vajag, vai inscenēt pasākumu tā lai otrs kandidāts tiktu labi nomētāts ar dubļiem ...
Jautājums tātad ir tikai tāds - kuram no 2 kadriem to vajag vairāk. Man škiet ka Trampam, jo būt par "lūzeri" viņam škiet nepieņemami ... un iespējams pat finansiāli ļoooti problemātiski ;)
Un atklāti šis viss ir mans izdomājums ( varbūt ne unikāls, bet neesmu sevisķi meklējis vai kāds kaut ko tādu ir jau uzrakstījis) , bet zinot kāds "scam artist" ir tieši Tramps, es nebūšu pārāk pārsteigts ja šī izrādīsies realitāte.
Nekam nav jāizklausās ticami, visas šīs lietas ir viegli pārbaudāmas, tā ir atstrādāta sistēma, nevajag uzķerties uz muļķiem domātas populistiskas informācijas.
Policija nav nekādas daŗišanas gar vēlēšanu biļeteniem, un no malas vēlēšanu norisi, skaitīšanu utml. veic iepriekš pieteikti un pārbaudīti personāži, kuri nemeģīnās pēkšņi brukt virsū kādam skaitītājam, lai speciāli bojātu vēlēšanu biļetenus.
Iesniegs protestu kur nepieciešams, veiks pārskaitīšanu, kur vajag kriminālu izmeklēšanu utml.
P.S. Pietiktu ar to ka paši ar viencexpertu būtu aizdomājušies līdz tam ka pasta sūtīto biļetenu skaits ir ļoti liels, kas rada zināmus izaicinājumus.
P.P.S. Un savukārt no savas puses varu pateikt, ka ja būtu Trampa "looser" situācijā - es to būtu izmantojis tieši tāpat - sataisīt troksni un iesēdināt sava elektorāta galvās un vidējā idiota amerikāņa galvās ka ar vēlēšanu biļeteniem ir viegli šmaukties. Tad vēlēšanu dienā parūpētos lai kāds citos apstākļos gŗuti sasniedzams personāžs vēlams no citas valsts sasūta feikus vēlēšanu biļetenus, jo aizdomīgākus jo labāk, bet ar reāliem personu datiem ( tos pie kam ir viegli dabūt, dēļ lieliem IT drošības feiliem ASV). Un viss varu uzskatīt, ka ES - Tramps esmu vinnējis ... "tīrs darbiņš".
Sorry Redatoram !
@experc no kādas pakaļas tu rauj šos visus murgus.
Es dzīvojot starp amerikāņiem veselu gadu, un dzīvojot pie draugiem Vācijā, skaidri redzu ka problemātika ir stipri līdzīga, pie kam tiem kam ASV klājas izteikti slikti, klājas par pākāpi sliktāk kā Vāciešiem. Un tur ir savas nodokļu īpatnības utt. Tādēļ tavi "vidējā cilvēka" murgi patiešibā ir pilnīgi tukša muldēšana.
Un ja par vēl sākam skatīties uz Ziemeļameriku, tad jau sākot ar Kanādu ir vēl lielākā pakaļā, un pēc redzētā es gribētu teikt ka pat tgada Kosovā cilvēkiem neiet tik sūdīgi kā vietumis Kanādā, kur tiku izbraucis ar savu velo cauri.
+ Iemesli Eiropas auto izvēlei ir pilnīgi citu iemeslu dēļ, gan nodokļi, gan šaurība ( jo nav kur auto likt, kā piem Romā, Madridē utml.), gan vēl lērums iemeslu. Un ne tik turīgie Vācijā pērk pārsvarā Golfa klases un lielākus lietotus auto, un mazāk pērk jaunus.
Tāpēc beidz te "šķidru rakstīt".
Redzi Eiropā tām krosoveru, sedanu/hetčbeku utml. klasēm ir liela jēga, jo atkaŗibā no dzīvesveida pilsēta/lauki/kalni/... Eiropā pērk ļoti dažādus auto, un nevis nopērk vienu 4x4 pikapu kā ASV, un tas tad der tipa visam ....
Man ļooooti patīk Ford (F150) Raptor, un es to labprāt nopirktu, bet jēgas man no tā dampja nav vispaŗ nekādas izņemot to ka vienkārši patīk. Tādēļ man ir vecs ASV Ford Ranger, un vēl 3 citas mašīnas kurām ir daudz lielāka jēga ...
Nu pēc amīšu standarta ar nevajadzētu lietas darīt, jo prevalējošais tautas stulbums ir tāds, ka sadodot balvas 20 auto klasēs, ASV vietējais paterētājs sāks protestēt, ka galvu jauc ar "tuftu".
Un figu - tāpat sanāk vismaz 5 dažādas klases (un ZIS/ZIM/ZIL vēl "lielākām pakaļām" tfu "tautas priekšstāvjiem" ) ;)
Un nevar sagadīties ka tas jau bija apmaksāts elektroniski ?
Jo es tikko vienam auto gāju, visu samaksāju, vis bija tāpat kā iepriekš, tik pāris EUR varbūt dārgāk.
Šitas būs IMHO, jo neesmu atradis kā tad ir precīzi:
NU labi - manis teiktais gan ar nav īsti korekts, jo pēc būtības slodzes balansēšana ļoti ietkmē diennakts frekvences izmaiņas, Taču pats fakts ir ka ir, nezinu kontroles centrs vai metroloģijas centrs kurš automātiskā vai ne tik automātiskā veidā seko līdz frekvences stāvokli attiecībā pret vēlamo etalonu, un izejot no tā var pieņemt lēmumu kādu no tīkla daļām atslēgt kopējas stabilitātes nodrošināšanai. Tāpēc ir korekti teikt ka ir etalons, bet nav korekti teikt ka tā ir viena vieta pret kuru visi sinhronizējas, bet ir tā viena vieta kas kontrolē šo frekvenci, un spēj dot komandas lielākajiem ražotājiem nepieciešamo pielāgojumu veikšanai - kaut kā tā tam vajadzētu loģiski izskatīties atbilstoši tam ko esmu "salasījies" un ko zināju iepriekš.
Un smadzenes pakustināt ?
Ir kāds viens punkts kurš tiek pieņemts par to vietu pret kuru viss tiek sinhronizēts, un attiecīgi visam pārējam kas kāda iemesla dēļ pēkšņi būs radikāli atšķirīgs - ir jāatslēdzas no tīkla !
Krievijas, Baltkrievijas un Baltijas tīkla 50 Hz ( tie strādā ar vienu etalonu) nesakrīt ar Eiropas 50 Hz fāzēm, un arī ar Nordpool, vai kā nu tur pareizi saukt skandināvu savienojumu), tādēļ uz Eiropu ir HVDC savienojums, bet uz Norpdool vēl kaut kāds cits risnājums:
tyndp.entsoe.eu/2016/insight-reports/baltic-synchronisation/
Te šķiet būs atbilde kā sinhronizēt ģeneratorus ar tīklu:
www.testandmeasurementtips.com/how-ac-power-sources-get-synchronized-faq/
Ceru tas tad atbild lielu daļu jautājumu par "etalonu" !
Te teikums no viena energijas ražotāja apraksta :
Sticking to one national frequency is a team effort. Every generator in England, Scotland and Wales connected to the high voltage transmission system is synchronised to every other generator.
When the output of any of the three phases – the red, yellow or blue – is at a peak, the output from all other phases of the same colour on every other generating unit in Great Britain is also at a peak. They are all locked together – synchronised – to form a single homogenous supply which provides stability and guaranteed quality.
Source: www.drax.com/energy-policy/need-whole-country-frequency/
Bet vēl pamēģināšu atrast arī zinātniskāku skaidrojumu
Te būs par ļoti plašu AC utml problemātiku, bet arii par frekvenču sinhronizacijas nepieciešamību (tiesa patālu visā taja info daudzumā):
Te ir tas par ko Bradypus saka precīzi:
Tik neesmu aradis kā precīzi notiek sinhronizācija (varbut pat tas ir dabisks blakusefekts no kāda liela stabila strāvas ražotāja, ka mazakie automātiski noķer to pašu frekvenci, bet provēšu atrast precīzu info. Jo kaut kad un kaut kur par to jau biju lasījis ..
Tās ir divas radikāli atšķirīgas lietas, es labi zinu ka telekunikācijas speciāli ir atompulkstenis pēc kā sinhronizējas (LV nejaušības, vai stulbuma dēļ pat bija 2).
Un datora pulkstenis savukārt ir ļoti neprecīzs cita starpā (esmu ļoti ilgi nodarbojies ar UNIX sistēmām) , to bez sinhronizācijas ar NTP serveriem vispar ir problemātiski lietot ļoti daudzās jomas, tai skaitā piekļuves autorizācijai.
Tā ka nē melnās maģijas nav nekādas, bet visus XZ kadas kvalitates mazos HES slēdz caur invertoriem, taču kā nodrošina vienādu frekvenci precīzi nezinu, un iepriekšminēto iemeslu dēļ neticu ka ar lokālu 'laika skaitīšanas ierīci".
P.S. Pēc vienām darbojošamies dzirnavām aprīkotām ari ar ģeneratoru, zinu ja procedūra strāvas laišanai kopējā tīklā bija pietiekami sarežģita, sakot jau ar apgriezienu stabilizāciju pašam ģeneratoram/ūdens turbinai...
Kāpēc auto īpašniekam, kurš nav izmantojis stāvvietu, tik un tā var nākties par to samaksāt? (+ VIDEO)
12
Degvielas uzpildei pietiek ar 90 sekundēm priekš 800 kilometriem, kad to sasniegs elektrouzlāde? (+ VIDEO)
24
Un tagad skaidri nodemonstrēji, ka pat no vienkāršiem cipariem neko, nu absolūti neko nesaporti
Pievērsies ka nu labāk kaut kam kas tev ir pa pa spēkam "lielais kapitālist".
Labi es eju parēkt pietiks piedrist šo tēmu ...