Aizmirsi viencexperc supermobīlis ;) Bet to jau tu tāpat vari izvēlēt nemaz neizbraucis
P.S. šodien uzzināju mega sux - Suzuki Jimny vairs dabonams tikai 2 vietīgs ... sertifikācijas dēļ ;)
Aizmirsi viencexperc supermobīlis ;) Bet to jau tu tāpat vari izvēlēt nemaz neizbraucis
P.S. šodien uzzināju mega sux - Suzuki Jimny vairs dabonams tikai 2 vietīgs ... sertifikācijas dēļ ;)
Pamēģini pilsētas iedzīvotājus pārliecināt par to cik labi dzīvot kodolreaktora tuvumā ;) To ūdeni ir vērts stiept tikai noteiktā attālumā, pēc tam ta stumdīšana kļūst par ekonomisku plānprātību.
Nu šo es ar kādu laiku atpakaļ nepareizi sapratu - tā nav atslēgšanās no Krievijas elektro tīkla ! Mēs šobrīd savus 50Hz sinhronizējam ar Krievijas 50Hz etalonu.
Etalons vajadzīgs jo pēc tā mēdz gan atsevišķi pulksteņi sinhronizēties, gan vēl visadi citādi efekti tam ir. Ja vidējā diennakts 50 Hz frekvence sāk nobīdīties, tie pulksteņi un noteiktas iekārtas sāk taisīt gļukus.
Un tā doma ir tāda, ka ja Krievija sagribētu Baltiju sabotēt , tad izmainot mazliet diennakts vidējo frekvenci uz teiksim 49 Hz dažu labu navigāciju izmantojošo verķi varētu uz laiku samānīt rādīt aplamu atrašanās vietu ( respektīvi visas tās iekārtas kas balstās uz datora skaitītu laiku un reti sazinās ar atompulksteņiem ( kaut iespējams ka arī tos tas ietekmētu).
Un attiecīgi ir doma izmantot Eiropas kādu no etalonfrekvencēm, kas no šāda riska ļautu itkā izvairīties. Vienīgi cik es tā esmu palūrējis lietotāju līmenī tad par Krievijas etalonfrekvenci ir grēks žēloties, bet par teiksim UK etaloniem tauta mēdz rupji lamāties !!! Tas gan nenozīme ka tiešām vainīgs UK galvenais etalons - varbūt problēma ir sūdīgā vietējā piegādātājā, kurš varbūt pat nesinhornizējas ar etalonu ( tiesa tad jams sataisa lielus sūdus visā savienotajā tīklā, un visticamāk dabūtu " bietē" tāka maz pēc tam neliktos)
P.S. frekvenci ļoti ietekmē arīs lodze tīklā, tā kā Krievija paŗāk nespringst par zaļu enerģīju- viņi viegli kompensē iztrūkumus, bet Eiropā jau vietumis ir problēmas dēļ "zaļuma" ...
Šķiet ka esi palaidis garām visus 4x4 verķu dīzeļus, lai teiktu ka japāņiem nav dīzeļu. Nelaime gan tāda ka ar 2019 gad robežu daudzus labus dīzeļus izņema no.apgrozības, ko laik AdBlue nearzīst principa.
Bez nomainitām detaļām man nāk prāta tikai kādi 20 motori kurus tu nenokausi iegriežot uz 8K. Vai tas būtu kāds rāditājs katra atsevišķi ņemta motora spējām ???
Ja motors darbojass - droši, ja nedarbojas, tad ņem vērā ka būs praktiski bez bremzēm, vai ari vajag kādu gana spēcīgu pie ruļļiem + būtu labi ja rocene ir normāli strādājoša katram gadījumam, ja ar bremzēm iznāk feils.
Ja paldies - vainīgs!
Tai "praksei" ir drusku cits pamatojums. ;)
Bet tāpat skaidrs ka pasākums ir 100% politiski-ekonomisks, nez ko pret to saņēma LV un EE.
Tajs situācijās kur motoram papildu jauda lieti noder - tur tas būtu loģiski, jo diemžēl mūsu psaido-ekoloģijas laikmetā pat 2 litru bezturbo dzinējs knapi velk kalnos ... un vispār tikai retais atmosfēriskais dzinējs vairs ir pietiekami jaudīgs.
Ar trubīnām ar - kā kurš, jo kārbas arī sataisītas ir diezgan tizli, t.i. LV apstākļiem liela daļa tie "eko dampji" ir var teikt ideāli piemēroti , bet nu citām vietām ir kā ir ...
Tie ir ražotāja dati - un tur ar diezgan lielu skepsi pret to jāattiecas. Vienīgais auto ar kuru es pagaidām esmu varējis izbraukt ekonomiskāk kā ražotāja dati ir mana jaunā (nu jau gan vairs ne tik jaunā) Honda CR-V 1.6 dīzelis - visiem citiem (arī Yaris ar robotizētu manuāli, pat netuvojas tam ciparam tuvāk par kādu +1 litru) Nu labi vēl vecam Avensim laikam bija ".5 litri attālumā" no specenes.
Tur vēl malziet nianses ienes tas kādas kārbas ir tam Yaris benzīnam.
Tā īsti nav, hibrīds tāpat kā mazmotori labi strādā pilsētas apstākļos. Turpretī ārpilsētā , pat ja runā tikai par LV, jebkurš salīdzināmas jaudas iekšdedzes dzinējs būs ekonomiskāks par hibrīdu !
Tu esi pārāk ieciklējies uz noteikumiem, visi ražotāji, jebkurās sacensībās izvēlas optimālāko stratēģiju atbilstši noteikumiem, un tad vēl mazliet mēģina "paliekt" tos noteikumus tā lai pašiem izdevīgāk ...
Kaut kā esi ieciklējies uz to benzīna motoru pārākumu. Drag reiss vispār ir drusku cita tēma dēļ tā cik tālu tas ir aizgājis no parastiem auto. Un to tavu minēto sekunžu dragsteri (Top Fuel pilnīgi visi) iet ar spirtu (metil) nevis benzīnu.
Tikai retu benzīnnieku var griezt ar 8K, ir protams benzīnnieki kas jau no rūpnīcas iet ar 18K, taču kāda tam nozīme, izņemot gadijumu ja gribas mērīties tieši ar RPM.
P.S. es saku ka mūsdienās zināšanu par motoriem pietiek lai no jebkura motora uztaisītu to ko vajag, jautājums ir par jēgu, izmaksām un sarežģītību ...
Ar šādiem priekšlikumiem atstāsi mūsu cien. deputātus, ministrus, policistus utml. labus līdzcilvēkus bez dienišķās maizes ...
būtu jel kaunējais par saviem nekaunīgajiem priekšlikumiem visu padarīt viegli lasāmu un saprotamu ...
Aplausus studijā jauns stulbinga veids Made in Baltics (pat 2 vienā) - savienotā tīklā elektrību var maršrutēt atbilstoši starpvalstu "sasmērētam papīram" , uz kura visādi citādi "superuzticamais" partneris Krievija - būs uzlikusi savu "ķepas nospiedumu".
Galvenais pareizi apmācīt LV un Baltijas robežsardzi atpazīt kontrabandas "elektronus" ...
Nu bet ko tad es saku, ja speciali taisa dīzeli kādam mērķim vai benzinu tam pašam mērķim, netaisot mākslīgus ierobežojumus, pateikt kurš vinnēs ir ļoooti grūti. Līdz ar ko.tēma tāda par kuru pei alys glāzes dabūt zylu oči, bet jegas tam nav nekādas. Zinu čali kas nodarbojās ar vadibas bloku tūnēšanu pats bija pedējo japāņu Supru sastutējis ar puslīdz ielās braucamiem 600 Zs nomainijis orģinalu uz Getrag kārbu utml.
Un lielākā bēda ... bija to jaudu "nodot uz asfalta" ...
tepat jau ar netrūkst video ar superkāriem, kurus iestāda ceļmalās, jo netiek galā ar jaudu ...
Tā ka ir tikai loģiski ka ielas mašīnas izmantu attiecīgo motoru priekšrocības katta savadāk, nemēģinot sasniegt to, ko darit ārpus trases ir absolūti bezjēdzīgi , un attiecigi salīdzinajums būs tieši tikpat bezjēdzīgs ...
Tu tā ka drusku par daydz piesienies pie tā, ka esmu parliecinats, diezgan labi zini tēmu un zini vai nojaut ko velos pateikt , atkarībā no turbīnu izmēra arī būs dažāds spiediens, bet tas nenozīmē ka kadai no turbīnām ir priekšrocības absolūti visos režīmos.
Ja dara tādas muļķības kā tu ierosini - vienādot visus lielumus izņemot degvielas tipu, tad uzliekam liela izmera turbīnas bez maināmas ģeometrijas un ar salidzinoši lielu spiedienu, un es būšu patiesi izbrinits ja benzīnnieks izrādīs kaut mazāko konkurenci dīzelim ...
To nu gan netaisos apstrīdēt, kaut arī ir gadījies braukt ar auto kam pārnesumu dalījums nav sevišķi veiksmīgs apdzīšanu veikšanai.
NU OK, pieņemsim paši vienkāršāko variantu atvērt un aizvērt + slodzes "sensors" lai bērniem pirkstus nenogriež ! Parādi kādu piemēru, pat ja pats to uz sitiena nevari sagudrot !
Jauki, ja paskatījies bildi - tad logu pogu bloks izskatās pēc tāda kurš satur iespiedplati (PCB), vai piedāvā to izgatavot pašam kopā ar visiem logu pogu mehānismiem ? Vai tu vari uz sitiena uzzīmēt strādājošu shēmu 4 durvju logu vadībai , kas spētu strādāt analogi rūpnīcā ražotajai ?
Mana pieredze liecina ka daudz vienkāršāk ir tikt galā ar esošu sistēmu, ja ir pie rokas elektriskā shēma.
Man tikai vien lieta interesē, ja pēkšni 50% Latvija iedzīvotāju pārietu uz braukšanu ar sab. transu un velo, cik ļoti valdība sāktu raudāt neiekasējot sodus, degvielas akcīzi utml.
Nav kādam pie rokas kās labs apkopojums - ko tad kopsummā "noslauc" no LV vadītājiem ieskaitot sodus !
Un lai būtu objektīvāks skats par to visu, būtu labi iemest arī ko tad maksā visi pārējie.
Tu runā par konkrēto, vai par kādu kuru esmu pilnībā izjaucis (piem. uz Celica) , vai par kādu pavisam modernu brīnumu a la Tesla , kur pat aftermarkets var nederēt jo nemācēs "sarunāt" ar pārējo auto vadību ?
1. jautājums - kam tas vajadzīgs ?
2. jautājums - ja ir strādājoša sistēma kurai vienā pusē iemetušies gļuki - vai tiešām pārbūvētu visu sistēmu ??? Vai tomēr meklētu problēmas sakni ?
Tam nav dižas nozīmes - ja kārbu pareizi Toyotai sastutē, tad konkrētais motors man izskatās ka to TFSi mierīgi saliktu visā izņemot varbūt "Top speed" parametrā.
Jo Nm Toyotai ir priekšrocības ;)
Pārākums Zs ir tāda ļoti mānīga lieta ;)
Kāpēc auto īpašniekam, kurš nav izmantojis stāvvietu, tik un tā var nākties par to samaksāt? (+ VIDEO)
12
Degvielas uzpildei pietiek ar 90 sekundēm priekš 800 kilometriem, kad to sasniegs elektrouzlāde? (+ VIDEO)
17
Nu ja, bet svarīgi jau vienmēr ir neredzēt savas utis un ticēt visām pasakām ko tev stāsta ...Gan jau dabūsi uzzināt par visām utīm, štatos lieliem vīriem grūti noslēpties ...