iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
WALA 13.10.2020 23:19

Nu vot tā pienākumu uzlikšan DUS, NĪ attīstītājam utml. ir pilnīgs bulšits - tas atkal ir tups sitiens pa kabatu tiem kuri kaut ko var jau atļauties, bet nav gluži tā ka "vistas naudu neknābā" ...

Iedomajies ka māja +/- centrā, tam cilvim nah to auto nevajag un jams arī neperk, kad vajag - iznomā, un jams tāpat dabūs "norīt" auto elektrifikācijas izmaksas ... vai tiešām šai valstī nav jēdzīgāku ideju kā sipt tos kam ir vismaz kaut kas ...

WALA 13.10.2020 18:59

Elektroauto auto jebkādas priekšrocības ir tiem kam pa lielam ir privātmāja, visiem citiem pie esošā uzlades tīkla "ne-izplatības" tas ir mazohisms, kuru grūti saprast. OK ja vēl 1stāvs un stāvvieta pret logu ...

Bet man tāpat nepatīk EV, un kamer varešu atļauties iekšdedzes dzinējus turpināšu ar tiem braukt, tāpat ka kamēr būs manuālās kārbas turpināšu tās lietot. Paies 10 gadi tad varbut būs uztaisījuši EV uz kuru es gribētu paskatīties, nu vai varbūt varešu atļauties jaunu Taycan, tad - kapēc gan ne ...

WALA 13.10.2020 16:04

un ja kādam by accident noder tad viss playlists (P1 Volvo, How To Videos - C30, S40, V50, C70) :

www.youtube.com/playlist?list=PL32799CD3DE37DF0E

WALA 13.10.2020 15:49

Bet nu vispār pa to atvērto augšas vāku, tu noteikti diezgan labi redzi kas tur notiek + ja noņem aizmugures vāku tad vaajdzētu diezgan labi saprast WTF notiek .

WALA 13.10.2020 15:37
WALA 13.10.2020 15:04

Un vēl viens video par tēmu:

www.youtube.com/watch?v=rpPNFhJOXdM

WALA 13.10.2020 15:03

A un kā izrādās tad tie baltie laikam tiešām bieži lūst, un var to pašu daŗīt ar tiem melnajiem ar hex atslēgu:

www.youtube.com/watch?v=Xgx5OrwnFxU

ja viren kāds duraks jau tur nav ķēries klāt ar šo atslēgu un daudz spēka - un tad tiešām ir salauzis mehānismu nahren ...

WALA 13.10.2020 14:50

Te škiet ir paraugs kā tas daras:

www.youtube.com/watch?v=SX3QX9jdMbs

Un jāregulē ir ar baltajiem. Bet pamēģīnāšu atrast kā tas mehānisms strādā un ielikt.

Te cits video par plašāku lukturu spektru ja nu kādam noder:

www.youtube.com/watch?v=CNU6oBbvzE4

(Prikolīgi ka šiem var pārslēgt no EU uz UK gaismas kūli to iebūvēto "aizkaru")

WALA 13.10.2020 14:41

Es to.pienesu tur kur reāli varu -strādajot savā sfērā un šur un tur mēģinot cilvēkiem izstāstīt kā ekoloģija strādā, kapēc elektriskas spēļmantiņas savā butība joprojām ir toksiskie atkritumi utml. - galvenais princips - nepērc to ko nelietosi ilglaicīgi ...

Bij man te ģimene ar elektriskūteru/velo gribētaji, tagad ir normāls crosfit tipa velis dēlam jauns un citiem ir vecaki velo un kājminami skuteri, un nevienam nav kājas nokritušas ...

Cik no tiem ninebotiem un citiem štruntiem joprojam tiek izmantoti, es labprāt uzzinātu ...

WALA 13.10.2020 14:25

Tajā visā es vēl pieļautu elektrovelo, elektro skuteris manās acīs ir tikai atkritumu "ģenerators" un satiksme ar to iekļauties nav iespējams, priekš velo pa lēnu, priekš gājejiem krietni par ātru.

Sastrēgumi pie mums ir tikai īpašos gadījumos un ari dēļ nepārdomatiem risinājumiem satiksmē, kur problema ur vairak fakta ka neviens dārgās kļūdas neatzīs, un attiecīgi arī nekad nelabos ..

WALA 13.10.2020 13:31

tu nobildē tos lukturus un regulejuma skruves, tad varbut var palidzet atrast ko citi ar to darijusi, nu maz ticams ka safista mehānisma gadijuma serviss tev piedavas ko citu kā lukturu nomaiņu ...

WALA 13.10.2020 13:27

Pareizi tagad būtu mārketēt CO2 uzpildītas riepas, kā ekologijas panaceju ;)

P.S. es tik nezin ka CO2 reaģe uz temperatūru, jo slāpekla bonuss ir ļoti maza izplešanas koeficientā ...

WALA 13.10.2020 13:18

To sauc par pieredzi,vai vecuma marazmu vai vel daudz un dažadi, jauns biju ar daudz ko nepamaniju, bet tagad ātri "uzkrit" sīkumi, ta ka neiešu apgalvot ka es esmu daudz savādāks ...

Un vēl aizmirsu piebilst ka tas viegli pamanāmais stulbums mani šaja vecuma ari jau kaitina, tadēļ es saprotu to "ziņu" ko mēdz sniegt Klārksons, Timrots utml.

WALA 13.10.2020 13:10

Biznesa niša brīva, ko gaidi ;)

Tiesa tagad varēs jau pāriet uz nakamo limeni piedāvāt dīzeļa smaku EV kārtīgiem dīzelistiem "kā man" , cerinu smaržu lauku blondīnēm utt. utjpr . ;)

WALA 13.10.2020 13:06

Nu pag, vai tad tu daudz runa par to kas ir labi ? Gan jau ka zini ka sliktas ziņas pa pasauli celo atrāk un tālāk , ka labās, ta nu tas cilvēks "ir uzbūvēts".

WALA 13.10.2020 9:51

Nav bijis pastāvīgā lietošanā, bija darba vietai, vienigais gļuks ko zinu salona ventilatora relejs nosprāga, bija tikai viens ātrums uz max.

WALA 13.10.2020 8:46

Tā notiek kad negribi maksāt, tad iesmerē mazaku slāpekļa saturu ...

WALA 13.10.2020 8:35

1. Sliņķa rakstītaja ir stipri vairāk konsekvences ka Raimonda

2. teikt ka Co2 ir/nav problēma nav Slinķa premisa, tikai norāde uz to ka Raimonds pie faktu "konstatācijas" mēģina iesmērēt viņam noderīgos selektivi izvēlētos faktus.

3. ja mēs globālu problemu risinam lokāli, tad vari uzskatīt ka to nerisinam vispār ... un esam tikai bezjēdzīgi iztērējuši naudu/nodokļus ...

P.S. vienigais labums, ka mūsu starta pozīcija globālas problēmas lokalam risinājumam neprasa daudz naudas, bet ja ta nebutu - es gribētu redzēt kādu tad dziesmu vietejie 'zaļie" dziedātu ... kaut gan moš naudas "smarža" iedvesmotu "varoņdarbiem" ...

WALA 12.10.2020 11:28

He, he tapat izskatas ka zini vairak ka experc ..., un es sevi arī neuzskatu par zinošu, kur nu vel expertu, krusttevs gan ir braucis un brauc ar ļoti dažādu tehniku, gan kravas auto, gan biešu, gan labības utml. kombaini un tagad pārsvarā lielais džonis uz aršanu utml. ko nu visu tie lielie riteņu traķi labi spej darīt ...

WALA 12.10.2020 11:05

Pilnīga taisnība ka to var ielikt , bet 20+gadu vecām japoškām. tas ir standarts - statnes regulēšana no kabīnes. Atrodi.man kādu jaunu ķīnieti kam tas ir kaut ar papildu opciju, bet no rūpnīcas nevis aftermarkets.

Nesāksu nemaz pieminet advancetakas un labākas kārbas japāņiem utt.

Bet piemēri bija tikai tadēļ lai redzetu kurš vispar traktoru dzīve redzējis, un viencexperc pie tādiem nepieder, kas ari šaja konteksta mani interesēja, un papildus uzzinaju vēl pāriti cilveku kas no traķiem ko sajēdz ...

WALA 12.10.2020 10:04

Vietējās apgādes jā, uz lieliem tūkstoškilometru attālumiem ar HVDC arī ja neeksiste esoša linija arī ir vienkāršāk, un ja vajag saslēgt divus dažādu frekvenču, dažādu frekvenču etalonu, un vēl.pāris gadijumos kad bez DC to nevar izdarīt. Bet ceru ka neesi aizmirsis ka lielākā daļa enerģijas top iekš rotejošiem ģeneratoriem, tatad automātiski efektivakais veids ir AC ražošana, tātad vienīgie "dabiskie" DC avoti ir saules baterijas, akumlatori un H2 degvielas šūnas.

Tāpat ceru ka neesi piemirsis ka ieks DC sistēmām neeksiste tada lieta kā transformatori, tie darbojas tikai AC sistēmas utt.

Bet kā jau pirmīt teicu man šķiet ka ir stulbi risināt pašu izdomātas problēmas, citadi protams ir loģiski ka datorizrtās rūpnīcas ir rezerves barošana ar baterijām, un skaidrs ka AV/DC un atpakaļ konversija nav efektīva, utt.

WALA 12.10.2020 9:19

Ja nu.tu vēl pārstātu tukši muldēt, starp raudāšanu un vēlmi uzzināt kur tiek noplītēti tava darba augļi ir neliela starpība, bet kur nu tev to.saprast ...

WALA 12.10.2020 9:07

Vatbūt nepamanīju, bet man gan izskatījas ka tur nebija kopējo nodokļu pret GDP bet noteiktas kategorijas nodokļi ?!? Tāpec ari ta jautāju ...

WALA 12.10.2020 9:00

Ak jā un konversijas iekārtu izmaksas ir iemesls kādēļ zem 600+ km pārvadei tās nemaz neapsver ..

WALA 12.10.2020 8:45

ir ir HVDC, un paliek izplatītāki, līdz ar "zaļo enerģiju" un pārjūru un okeānu savienojumiem, tikai papēti cik sarežģītāk kļūst sprieguma pacelšana un nomešana līdz patērētājam, un arī kādos spriegumos tad pārvada, jo zemāk atkal sākas nopietni zudumi līnijās ...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti