NU dīzelis in general vibrē vairāk, tiesa nav bijis VW lai varētu ko plašāk par to pateikt. Jo var būt problēma nemaz nav panelī, bet gan dubultmasas spararatā, balansieros ( vai pat to neesamībā ( te nesen balkus topicā kāreiz viens bija izmetis apakšējos balansierus un nomainījis pret parastu eļļas sūkni).
Varbūt vienkārši motora spilveni pavairāķ cietuši kāda iemesla dēļ.
JO ja panelis nav jaukts - parasti vibrācija būš tikai jūtama, bet ne dzirdama - un tas ir principā normāls stāvoklis ne-premiumam dīzelim. ;)




















msh rakstīja: Nu jā, tikai tu visu laiku aizmirsti kas ir ātrumkārba... Ātrumkārba ir mehānisms, piebāzts ar zobratiem, kas pārtaisa ņūtonmetrus darbā [apgriezienos] vai darbu ņūtonmetros. Ja tu uztaisi garākus robus lai motoram nebūtu jāgriežas uz 6k, tu vienlaicīgi panāc ka līdz riteņiem nonāk mazāks griezes moments - bet diviem līdzvērtīgiem motoriem, benzīnniekam un dīzelim, griezes moments ir līdzīgs, jo tiek sadedzināts līdzīgs degvielas daudzums - bet ar tavu garo kārbu dīzelis vilkt nespēj, jo ņūtoni paliek kārbā... Un tieši tāpēc arī ir tas, ko es pieminēju tajā piemērā, ar GTD vs R.
Paskaties vien uz šajā raksta saliktajiem grafikiem tur kā reiz 2.0 TFSI ar Toyota 2.0 D4D stav blakus ;)
x-engineer.org/automotive-engineering/internal-combustion-engines/performance/power-vs-torque/