iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
WALA 11.10.2020 22:40

Nē nav īpašs, bez izplatīts gan vairs nav, jo lielākajai daļai nav jegas no spiešanas yz leju, to atstāj gravitācijas ziņā.

WALA 11.10.2020 22:30

toč tā arī var būt, bet nu tad lohs loha galā ... kā 650 teica ...

WALA 11.10.2020 21:47

varbūt puebrauc to auto pret sienu nakti tagad un nofočē, kaut gan parasti šādas problēmas ir tad ja auto sists, vai lukturis uzsists vai nepareizi ielikts, īpaši ja iepriekš viss bija labi.

P.S. un nav tur 100 apgriezieni vajadzīgi, ar 2 jau nu stabili bija javar redzet atšķiriba "uz sienas" un ar ~10 ja tik vispar var pagriezt jau bija jābūt 'pretejam stāvoklim"

WALA 11.10.2020 21:41

BTW man radās cita ideja kapēc to vajag - hidrocilindry un sistēmas kvalitate ir tada ka citadi pat cilvekam uzkapjot yz uzkares - tā nelaižas lejā ar savu svaru

WALA 11.10.2020 21:33

Manas nodokļu izmaksas ir 23%IIN, 34% Sociālas iemaksas, 19% no man atlekušajiem 43% ir PVN, NīN kura jaunās izmaksas es vēl nezinu ... 3 x visi auto nodokļi. Tātad faktiski man lietderīgai izmantosanai paliek zem 30% no.algas. Ja no ta vēl grib nosmelt, tad gribu zināt kur nobāzāt manus 34% sociālo iemaksu un 30+% visu parējo nomaksato nodokļu ...

Ne nu labi 34% es vēl tākā teoretiski zinu kur paliek ...

WALA 11.10.2020 21:18

Kaut ko tu tur esi nesapratis, kas LV ir ap 30% ???

WALA 11.10.2020 20:39

Arī balta patiesība - bet nu gan jau ja galva būs yz pleciem - sapratīs, es gan neticu ka v50 tur kādas uber tehnologijas ...

WALA 11.10.2020 20:14

Vo šis ir sezonas hīts,

es gan jasaka ar kaut kad bērnībā pa zemes celu ar Sarkanas Zvaigznes mini mokiku izdomaju uz pilnu ručku slapjā pļava iegriezt, ar tam lisajam riepam, bija intersanti to verķi noturet vertikāli, bet nu reakcija izglāba

P.S. es gan ari ļavu sievai izbaudit ko nozime gruntene ar 90+ grādu līkumu ar Avensi kam pakaļa izteikti viegla, uz 70 km/h viņa optimistiski velk tik, skaidrs ka pakaļa šķērsām, bet nu ar stūri visu darīja pareizi, un nekas visu izbrauca, es tik pēc tam nokomenteju ka lai no tā izvairitos, jābremzē drusku pirms likuma, un tad ja viss notiek ka vajag pa pedāļiem var dot jau līkumā, ceru ka ņēma vērā ... slīdējusi itka vairak nav ....

WALA 11.10.2020 19:38

šito dažiem gadijiem var risinat izraujot to vienu mehanisma pysi ārā, un ar parastu krustu/philips skrūvgriezi tad likt sazobē. Ja pakaļā "reflektora" puse, tad gan atliek jaukšana,

bet safistus zobratus var mēģinat nolasit tad no avarējuso auto sasistiem luktyriem vai nopirkt UK auto lukturus, kas pie mums parasti ir lēti, un tad pārmest visas vajadzīgas daļas.

WALA 11.10.2020 19:28

+ Tu laikam esi pilnīgi visu fizikas kursu nogulejis, lidzstravu nevar efektīvi novadīt uz gariem gabaliem, toties līdzstravai ir citi labi pielietošanas veidi, un jā akumlatora bateriju, H2 utml. kontekstā līdzstrāvai ir lielāka jēga, BET katram ir sava vieta ...

Tīri ta piemeram - auto musdienigie ģeneratori ir maiņsprieguma verķi ar taisngriezi, pretstatā līdzstrāvas ģeneratoriem kaut kados vēl laikam pat 70-jos kaut kur bija sastopami ... ceru kapēc tā man.nabus jāskaidro ...

WALA 11.10.2020 18:30

Te ir kaut kads viens piemers šķiet uz vecāka verķa:

www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=205212

un laikam nav uz hermētiķa bet tikai yz klipšiem ...

WALA 11.10.2020 18:21

P.S. es varētu piedāvat ar savu endoskopu tur ielūrēt ja citadi neredz bet man karantīna dēļ kontaka CoV19.pozitīvu personu ...

WALA 11.10.2020 18:18

Lielu daļu lampu var izjaukt (t.i. nezinu tādas kuras nevarētu) , bet daļai tas "stikls" turas uz hermētiķa - tās ir grūti atvērt, t.i ir pareizi jāuzsilda un tad jāver vaļā. Tatad ja grib to darīt samekle video kā to darīt tavai lampai, es kadreiz atceros redzejis recepti Toyota Celica ap 2000 gadu ka to dara, un mūsējie no Celica kluba ar to bija izdarijuši.

BET es visupirms papētītu vai problēma vienkārši nav taja ka to regulatoru "bumbiņu" tipa gali ir izslīdējuši no tādas ka U veida skavas plastmasā, es reiz tos mehaniskos nomainīju uz elektriski vadamiem ieks Hondas ...

WALA 11.10.2020 15:58

Lai nu ka butu ar CSDD un mācību iestādēm, veselo saprātu neiemācīsi. Ja cilvēks būs iemacījies vismaz to ka visu laiku ir jāmācas utml., tad ar laiku atnāks arī tas "veselais saprāts", protams daļēji arī dēl paša negatīvās pieredzes ... ja izdzīvos ...

WALA 11.10.2020 15:14

Tik muļķīgu komentāru tikai tu vari izdomāt. Bet to ka to visu vajag tikai tādēļ, ka "zaļās enerģijas" ražotāji nespēj nodrošināt stabilu strāvu maiņsprieguma tīklā to tu vēsi palaidi garām . Un cita starpa tieši ASV, UK un nevis Vācija (un pat ne ex soc. valstīs) šī problēma ir būtiska.

Nu vot nakuj mums tadus sūdus te vajag ?

P.S. un man vispār šķiet absolūti idiotiski risināt problēmu kuru paši ar savu muļķību ir "izdomājuši"

WALA 11.10.2020 12:02

Kamer Toyota nespej atrast pietiekamu noietu H2 transportam, tikmer izlaidus H2 parvietojamo ģeneratoru :

m.energytrend.com/news/view/19410.html

WALA 11.10.2020 11:54

Intersants raksts par to kā nākotne var būt līdzstravā un ari kāpēc tā :

www.fst.com/corporate/magazine/e-mobility/the-direct-answer/

WALA 10.10.2020 20:30

Kļūdīties ir cilvēcīgi, bet lai sūdu nebūtu tas prasa no pārējiem pilnu uzmanību uz ceļa un spēju ātri saprast kas notiek ... un adekvāti reaģet nevis principiāli uzstāt uz to ka "man taisnīb - sip grāvī " ...

WALA 10.10.2020 14:38

Atbilde ir nekad nodokļu nomaksa nekorelēs ar sfērām no kā tie ieksēti, mums ir daudz gribētāju, maz maksātaju, un vēl idiotisks valsts uestāžu finansēšanas modelis. Tas pats VID izskatās ka tērē to savu budžetu kā pagadās, baigi neiedzilinoties ka visu var ari labāk un reizēm pat letāk.

WALA 10.10.2020 9:59

Tas ir saprotami, bet ja cilvēks neko no ta nesaprot, vai doma ka par sat. drošību spēj padomāt ... Vacija uz autobāņa par šādu joku bus diezgan nopietna finansiāla mācība ...

WALA 10.10.2020 9:39

divsajūgiem ir pie dirsas, ja spēj iedabūt neitralajā !

Mehaniskiem/sausajiem divsajūgiem ir veids ka tur ielīst ar instrumentu un atvienot abus sajūgus ja nu kas, bet tiem kas ir hidraulisko/slapjo sajūgu verķi, ja ar vadību viss dirsā, tad tiri tehnologiski šķiet ka vilkt nedrīkst ...

Bet te atkal bremzēšanas problēma kļūs aktuāla, jo var gadītues ka robā vairs nekādi neieliks ...

WALA 10.10.2020 9:35

Tas ir neizbegami, normāli ir ka tu dod signalu ka jabremzē, bet aizmugurējais ir tas kas bremze sastāvu, ja to kāda iemesla dēļ nevar panākt, tad principā vilkt nedrikst, būs ziepes.

Vēl jāņem vērā ka stūres pastūzim nestrādajot, pagriezieni var būt pain in the ass un ne katram paņemami. Piem. Hondu FrV dīzeli bez strādājoša dzinēja - trakāk kā T40 bez pastūža ...

WALA 10.10.2020 9:28

Pareizs veids kā vilkt automatu ir paceļot velkošos ratus , tātad uz ratiņiem, pilnība uz evakuatora utml. Ļoti īsu gabalu ar mazu ātrumu teorētiski drīkst, bet tas ta vairak lai novilktu malā.

Ja tam ir strādājošs dzinējs un kārba nav noklemējusi, tad var provēt ari tālak vilkt, ber motoram jāstrādā, citādi kārba neeļosies un uz attālumiem ap 50 km ir ļoti iespējams ka noklāsies pilnībā ...

Robotizētai mehānikai, ja var iedabūt neitralajā, var vilkt.

Vēl var atvienot pusasis, kardanus utml. , bet diezin vai čakars ir tā vērts + bremzēt var sanākt jau tikai ar savu spēku, kura ļoti bieži nepietiks !

WALA 10.10.2020 3:24

Caurmērā automātisko kārbu nedrīkst vilkt! ir tikai īpaši gadījuki kad varētu, bet nu tad tyr arī zinātājiem jābūt ... tā ka labāk tomer ne ...

WALA 10.10.2020 3:22

Atkarībā no problēmas tipa manuālo kārbu liek 3 vai tamlidzigā pārnesumā, un atlaiž sajūgu + bremzē - viss ļoti viegli bremzējas, jo tad atsak darbu vakuuma pastiprinātājs utml.

Bet vispār jāiepazīstas ar konkrēto auto, jo man nacas vienu bembistu piepīpēt,rasar nezināja sākuma kur šim aķis, un ka ari priekša ir speciāli izvadi "piepīpēšanai " ...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti