NU šādās situācijās (ja pats toč nedžīšu) es vienkārši atstāju līdz priekšējam pieklājīgu starpu, lai gribētājs ja atrod brīdi var droši svilpt garām + braucu izteikti pa ceļa malu (no asfalta gan bez vajadzības nost nelienu) - lai pats skatās un domā, jo es nevaru zināt ko tas viņa aparāts ir spējīgs izveikt, varbūt viņam pat sanāk droši dzīt garām pat tad ja pretimbraucošie ar intervālu līdz 10 sekundēm ...
P.S. zinu ka sagādes/piegādes vāģiem mēdz būt tāds grafiks, ka "karājoties ar vienu pirkstu pie stieņa jāveic trīskāršs salto" ... trīs reiz drīkst minēt ar kādu vidējo ātrumu iet tāds Renault Master kam pa dienu jāpskrien Ventspils, Liepāja, Saldus, Dobele un varbūt vēl Jelgava lai veikalā tualetes papīrs neaptrūktos, pie katra attiecīgā veikala piestājot un izkraujot un nereti arī izkārtojot kravu plauktos ... Ak jā dēļ transporta plūsmas pa lielam parasti šams iet pretēji klasiskai plūsmai + to čali kas tā braukāja, - viņs vilka ar visiem 120 pa zemes ceļiem ka prieks ... lai būtu tur kur mazāka plūsma ...




















Ir par visiem pasažieru pārvadājumiem dotācijas, tik busu satiksme ir vairāk privātās rokās - tur vairak info izlec publiski, konkurence utml.