Gribēju likt pie transporta un ekoloģijas, bet izskatās ka šis būs piemērotāks tēmturis:
www.visualcapitalist.com/global-co2-emissions-through-time-1950-2022/
Gribēju likt pie transporta un ekoloģijas, bet izskatās ka šis būs piemērotāks tēmturis:
www.visualcapitalist.com/global-co2-emissions-through-time-1950-2022/
Jopcik, uzmanīgi ar tiem 30+km/h "galvu nost" sodiem - kaut kur te jau pie veļuka tēmas pamuldēju ka gājēju ātrums jāmēra ...
te jau vairs nav tikai nieka +30 km/h dzīvojamā zonā :
www.redbull.com/int-en/kjeld-nuis-speed-skating-record-103-kph
youtube.com/shorts/Lf3Dy1w9Clg?si=EYakNadLRx-Zuphd
🙈
NU labi, smagos helīšus izmantot tur kur prasts drons tiks galā ??? Nav vairs "viduslaiki" !
va tik tur nebūs "misējusies" atsauce uz "Alarm fur Cobra11":
en.wikipedia.org/wiki/Alarm_f%C3%BCr_Cobra_11_%E2%80%93_Die_Autobahnpolizei
Normālos apstākļos vācieši nemēģina "pārlekt" dirsu un plūsmu, bet "ciemiņu" dēļ piemēram Nurburgā ( Nürburg) kur atrodas slavenā auto trase, ir salikts 30 + kabatas ar sašaurinājumu līdz 1 joslai 2 virzienos, ka tu nemaz nevari aizskriet neņemot vērā apkārtējos un pretimbraucošos ...
Ar līdz galam nepiekritīšu - pie -11 un zemāk grādiem ledus salīdzinoši vairs neslīd, ja nekaisītu to maisījumu ko tagad kaisa, tad faktiski neslīdētu jau no -7.
Ar neslīdēt saprotot to, ka var pa tādu vilkt uz visiem maksimāli atļautajiem un nebūs nekāda problēma sabremzēties ievērojot klasiski visu to ko ziemā jāievēro.
Un arī slidens ledus nav nekas īpašs - nezinu cik gara ir pagrieziena un Olaini bremzēšanas josla ( Jelgavas štrāsē), bet pat tad kad bija vairāk kā slidens - iegāju tajā ar ~ 90+km/h ( jā jā pilnīgi aplam, bet pie plikas štrāses drusku negaidīts "prieks"), mazliet saslīdeja pakaļa, bet līdz iegriešanās vietai tiku lejā līdz 20km/h, tā ka tur 2 vienkārši nespēja pabraukt, un griežot 90 grādus, tur bembists vispār ar knapi 5 km/h griezās ... tik "ļoooti" gan tur stabili neslīdēja ...
P.S. un tas ir tieši tas kāpēc es "mīlu" manuālo kārbu ...
Pieredze no smagās tehnikas, karburatoriem utml. ĶTR izstrādājumiem liecina ka blīvēšana un blīves nav viņu stiprā puse, līdz ar ko jebkas kas pakļauts laikapstākļiem - es ietu viņu produktiem ar lielu līkumu, nu vai vismaz nebāztu to savā garažā, ja nutiešām kaut kas makten smuks, izdevīgs, un pēc citiem parameriem labs "iekritis acīs" ... bet nu ļoti daudz lietu kas par ķīniešu produktiem nepārliecina ...
Un no savas IT sfēras - man pat negribas izteikties, bet kaut ko kas strādā labi - var atrast, un tādēl tiek kas pārpārdod ķīniešus, nereti ir spiesti "ierēķināt" cenā faktu, ka kvalitāte "staigās" pat vienas partijas ietvaros ....
Tavā teiktajā ir "iekšējas pretrunas" - sauc kā gribi - tātad "melnais ledus" ir "OK", bet tad reizē saki ka "neOK", jo tas tāpat ir ledus. 🙈
Gluži tāpat kā tāl-šaušanā, šauj D vai Z virzienā un atkarībā no attāluma - lode lidos pa labi no mērķēšanas punkta, šauj uz Austrumiem - trāpīsi virs mērķa, un šausi uz Rietumiem - zem mērķa.
Tā ka no trases jānoņem visi tie kam "rezultāts neatbilst" sagaidītajai normai ...
Belītim diemžēl jau ir sācies ķīniešu detaļu bums - var tā iesipties, ka John Deere vēlme ierobežot lauskaimniekus "līst pie apkalpošanas/servisošanas" jau sāks škist kā "ziediņi" ...
Bet citādi lauksaimnieku iesaiste ceļu uzturēšanā būtu tikai apsveicama. ASV reizēm kaimiņi metas kopā un nodarbojas ar uzturēšanu, jo pavalsts ar bieži ar savu uzdevumu netiek galā ...
Mēs savā pieMārupes "djerevņā" ar domājam vai atdot ceļu domei, vai labāk pašiem sipties ar uzturēšanu ...
(ceļš visiem ir privātais, uz privātas zemes - ar servitūtu ...)
Da labi - tik daudz jau katram skaidrs, ka katrs lielās ar kaut ko savu "reklāmas vārdā", bet paskaties pa sētas caurumu - tur "pļurkt" ... noslēpies
Un galvenais jāuzmanas ar velo - ar to jau biežāk brauc tur un pa tādiem ceļiem un takām kur diezin vai vispār kāds ir pūlējies uzlikt ceļazīmi ...
P.S. Un "pipeec, pipec" Slinkais ar 35 km/h ielidoja benzītankā uzpumpēt riepas ... velim ... pārsniedzot ātrumu par vesliem 30 km/h ... CP/VP-istam gandrīz kafija izkrita no rokām un cīsiņš klēpī ...
Tu kad "smel" tad baigi dziļi ... bet tad var vienmēr arī dziļāk - Piena ceļa zvaigznājs "skrien" jau ar pāris miljoniem km/h...
NU jau jūs tauta te bezjēdzīgi sacepušies visos iespējamos virzienos, kas ir jūsu sūda 30+ km/h pie tā ka mūsu platuma grādos mēs pastāvīgi kustamies ar ~ 950 km/h lielu ātrumu pat stāvot uz vietas ( Zemes rotācija), aizbrauc uz ekvatoru un tur jau 1600 km/h ... ko var matus skaldīt "par sīkumiem".
😝
Ir nu gan uz ko skatīties, vecīt tu tām detaļām kādreiz pievērs uzmanību, un arī faktam, kas tiek filmēts.
P.S. Rīgā to ko Minskā dara 10 tehnikas vienības paveic maksimums 2 tehnikas vienības utt. Tāpat liela daļa darbu ir jāveic privatfirmām, kas diez vai tā ir Minskā utml.
Varu tikai pateikt, ka no visām pusēm ne pārāk gudrs kadrs.
Gribas darīt ko nelikumīgu - kāpēc brauc ar savām numura zīmēm, tiešām pat bandītu filmas neskatās ???
P.S. laikos kad biju tuvāks autosportam, ne tādas vien lietas tika darītas un no policijas vilka prom, un neko neatrada ... tagad protams sportisti var atvadīties no diezgan daudz kā par šādiem "prikoliem" ...
1. nē, bet kāda jēga no likumu zināšanas, ja ievērošana ir selektīva.
2. Sab. trans. jolas var un VAJAG pareizi izmantot.
Nē tas gluži vienkārši nozīmē to ka cilvēks nenodarbojas ar demagoģiju, nemeģina "izliekties" ka ir šausmīgi pareizs, un visticamāk skaidri apzinās ka "sasmērēts papīrs" nerisina problēmu pēc būtības - sodu neizbēgamību tiem kas tos būtu patiesi pelnījuši !
Sen, ļoti sen, tai pašā laikā vai tikai mazliet vēlāk, kad par pašiem dienas gaitas uguņiem.
Tātad deg dienas gaitas uguņi, Tesla acimredzot uzskata ka gana gaišs un tauta acimredzot pārlieku neiesprigst pārbaudīt kādu figņu tie sensori taisa ...
Nepietiekamas, lai slīdgultņi utml. "izdzīvotu" ....
Un arī šitā ir "varen labi" :
P.S. prātiņ nāc majās - uzkalniņā sēž bērni, bet "dirsteris" sniegā "čurā" ....
NU tak braucējs ar jau tāds ka labi vairs nedzird, ne kad motors jau "zāģē" ne arī kad pēc skaņas varētu droši pateikt ka auto kaut kas nepatīk ... pieradis ar savu Ņivu un Reni kabluku 4x4 "vīlēt dziesmā", tiem jau poh un cits svars + piedziņa, bet Volvo salīdzinoši "smalka tehnika" ...
Tas iespējams ir labāk, nekā Volvo XC90 kurš līdzīgā "sniegotā situācijā" gan neko "nekliedza", bet Haldex gala rezultātā noklājās - pārkarsa pat iegremdēts sniegā ...
Privāts tāpēc, ka tas bija īsu brīdi likumdošanā iekšā/pielāva ka "vietējas ciematiņa" nozīmes ceļš var būt šādi iekļauts privātīpašumā neskatoties uz detālplānojumu, viss pārējais - atbilst normai - savulaik vairāki ha liels aramzemes gabals pārdalīts gareniski tieši uz pusēm ( pa to pašu "ceļa" līniju) abās "malās" novadgrāvji ... un tad attiecīgi katram ir kāds zemes "pleķīts" noteiktā attālumā no lielās "centrālās" ielas un pagaidām bez ceļa grūti iztikt, Teslas vēl nemāk lidot ...
P.S. varbūt uzsvarus "sametu nepareizi- bet ceru ideja saprotama ....