No ASV pa tiešo jau nav jāpērk - tur daudz ASV tehnikas "mētājas" gan Irākā, gan Afganistānā ...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
No ASV pa tiešo jau nav jāpērk - tur daudz ASV tehnikas "mētājas" gan Irākā, gan Afganistānā ...
Ja būs - skatīsimies kā banka uz to reaģēs, ja nebūs - pofig, nav tā ka pa "pēdējo naudu" kredīts ņemc.
Fanātiķus ir vēsi apturēt - nedod jamiem ieročus, ar "rudzu bisi" pasauli neiekarosi ...
BET neviens jau pat pašā ASV iekšēji nevēlas neko pasākt ar ieročiem, un starptautiski vispār tik priecājas ka visus tos hlamus kādam pārdevuši ...
Ja visus tos potenciāli norakstāmos ieročus "uz skaita" izsniegtu un "uz skaita" savāktu un pārkausētu, tad ar koka nūjām "fanātiķiem" tikai knaps "beisbola mačs" sanāktu ...
Toyota hibrīdsistēma arī ir pārsvarā dursku citāda jau kopš pirmā priusa. Vai tā ir labākā iespējamā pilsētas "tusiņiem" - XZ, manam braukšanas stilam drusku par "lēnīgu", un attiecīgi arī patēriņš pie mana "stila" nekad nav bijis par labu hibrīdam ...
Var jau skatīties visur kur, taču ar ASV vienmēr ir labāk novienoties par kaut ko abpusēji izdevīgu, un "drusku pastāvēt maliņā". ASV tagad ar ir potenciālas inflācijas utml. izraisītas iekšējas problēmas, kuras vēsi "var aizēnot" uztaisot "mazu kariņu" kaut kur "pie arābiem" ... Un ja vēl pēc tam sagadās pareizi sadalīt "kara trofejas", tad var pat palikt pamatīgos plusos ...
P.S. bet baņķieri un ebreji jebkurā gadijumā būs ieguvēji, kamēr vien ASV nenostājās radikāli pret Izraēlu ... kas gan ir vienkārši neiespējami ...
P.P.S. vecais labais "joks" par to kā nodarbināt garlaikotu muižniecību (aizsūtot tos pakarot) , pēc būtības nav mainījies un ir aktuāls arī "šodien" ...
"Uzkrājošā pensija" - jāiekasē sodi pēc tāda pat principa, kad valstij naudas pietrūkstas, tad piestāda visus sodus reizē un ar pročiem. Visā citā laikā nemīz - brauc, ja cilvēks ir , "pantu atradīsim" ...
Izraēlas kari nemēdz izaugt lielāki par pāris nedēļām, viņi nebāžas tur kur nevar uzvarēt, un kad bāžas "kaut kur" tad ar ļoti būtisku spēku un informācijas pārsvaru un ar "rezultātu" vienos vārtos, īpaši ja ASV nostājas "pareizajā pusē" ...
Par zaļo nākotni ... visu skaidri pasaka naftas giganta investīcijas:
fortune.com/2023/10/11/exxon-mobil-buys-pioneer-natural-resources-green-energy-transition-delayed/
Nu līdz vēlamajam rezultātam tur būs loti tālu, jo rāmja ģeometrija "neļauj" likt normālu amortizāciju priekšā un tā nebūs vienīgā nelaime, pat tad ja es saņemtos uz metināšanu, kam gan šis rāmis ir ar pārāk plānām caurulu sienām ...
Tā jau ir mērkaķošanās, labāk atstāt kāds ir, kā piemiņa no pārbraycieniem pa ASV, un kā rezerve ja nu pēkšņi kas remontā un parējie velo "izķerti". Ak jā un pozitīvais momenc, ka neviens cits ar jamo nebraux 😎
P.S. un vieglāk un saprātīgāk ir nopirkt jaunu veli, ja reiz par būtiskiem upgreidiem aiziet ryna ...
Šitas izskatas ka ir precīzi tā pat nokomplektēts kā manējais, izņemot beņķi ( un pat riepas te izskatas kā orģinālās):

Galvenās novecojušās lietas - 26" collu diski, U veida bremzes, 7x3 ātrumi + ķēde kādu vairs Shimano neražo.
Un rāmis bez jebkādas amortizācijas MTB tipa verķim - t.i. faktiski novecojis rāmis ar tādiem cauruļu leņķiem, ka kaut ko jaunu tur likt ir bezjēdzīgi ... Vēl jau braucu ar šamo, bet nu manam augumam rāmis ir "nepiemērots" , tagad ir daudz labāki varianti ...
P.S. un jā hidrauliskas disku bremzes man reāli pietrūkst ...
Man ir viens no ASV atvilkts velo 1995 gada taivānas ražojums ... ja nekļūdos tad hroma- molibdēna rāmis. Nežēlīgi viegls bet nu novecojis ...
Skaidrs ka katrs dara ko grib ar savu naudu, un es labi saprotu ka dabūt to ko gribi, bieži nav iespējams. Es ar jau labu laiku mēģinu noķert kādu ražotāju, kurš parastu alumīnija rāmi būs uztaisījis tuvu tam ko es gribētu uz tā redzēt pie 29" ratiem ...
Es veči visu ko saprotu, bet joprojām "nesaprotu" kapēc tiem ģenerator piedziņas elektriskajiem brīnumiem netiek izmantots dīzeļdzinējs ... Tur tehniski vispār varētu dabūt 1 litru vai pat mazāk uz 100 km ...
Kas tur ko mēģināt, man uz sienas glabājas ričuki pakāpeniski viens virs otra (ar mazliet speciālām bet nopērkamām "skavām", kas tieši aiz pedāļa āķējas), un lai saliktu kompakti tieši pedāļu "neērtību dēļ" tie tiek likti viens "uz priekšu" otrs atmuguriski. Un tas pats uz 4 vietīga auto velo turētāja.
Bet intersantāks - es teiktu ka nē, ja nu vienīgi tādā nozīmē ka es gribētu gan zināt kāda X pēc ir tik stulbā leņķī jāliek priekšas dakša ...
P.S. Intresantāk bija kad mēs gājām piem. Olaines svētku gājienā, un tur bija čaļi ar tādiem nepraktiskiem velo "arkliem", ka vispār bija grūti iedomāties kā ar tādiem var pabraukt, vienam bija ragi pa virsu citiem ragiem un "ragulopa" trofeja "pa virsu" ...
Tavi komentāri itkā būtu pa tēmu, ja vien ... kur tu šajā konstrukcijā redzi vēl kaut vienu lietu kuru varētu salikt bez speciāla instrumenta. Vari grozīt kur un ko gribi uz šitā, bet pedāļi stabili nebūs platākā vieta !
Klimata pārmaiņas notiek, ar vai bez cilvēka līdzdalības, jautājums ir tik par to kuras ir "nāvējošākas" pašiem cilvēkiem ...
Ļoti dīvaina konstrukcija, kura vairāk izksatas ka ir taisīta lai tikai "atšķirtos", nevis lai būtu saprātīgs un ērts verķis ...
Un IMO visstulbākā detaļa ir nolokāmie pedāļi verķim kurš nav nedz saliekams, nedz arī īsti kompakts "pēc definīcijas" ...
Braukšanas stils nosaka visu, bet ziemā es jau teicu ka ir aptuveni + 0,5 litri uz 100, ja braucu tā kā nu braucu, ja ceļa apstākļi nelabvēlīgi uz iznāk "vilkties" tuvu 80 km/h tad ziema būs ekonomiskāka nekā "mana vasara".
Bet kā pretstats tagad pa Rīgu vazājos ar tādu pat tikai 2 litru benzīna CR-V - 15 litri uz 100 😎
Nu mani nesatrauc tas ar ko musulmaņi apreibinās, mani satrauc tas ka rietumi pavelkas uz kaut kādu pilnīgu huiņu, un vēl vietumis to legalizē. Nu vai arī tad otrādi - legalizējam valsts monopolu uz šo "izklaidi", un lai kriminālie elementi "iet šķērsām", jo finasiàli izdevīgāka prece "iet gar degunu".
Tas ir AWD un es braucu ļoti dinamiski, tādēļ 5,5 nebūs (kaut Cesvaine - Mārupe 5,5 ir braukts, ja teiksim netiek baigi daudz apdzīts), 6,2 gan bez problēmām, un nedomājot. Bet ņem vērā, ka Start/Stop ir pirmā lieta ko izslēdzu piedarbinot auto. Bet citādi ja braucu mierīgi, piedomāju kur un kā + Start/Stop, tad varu arī ar 4,5 līdz 4,8. Uz gariem gabaliem protams tas Start/Stop neko daudz neietekmē ( ja vien pa pilsētu stundu nemīcas) ...
Un ziema diži neko neietekmē, jo ir daudz mazāk tautas "kas pa kājām maisas" ...
Par to būtiski es nepiekritīšu, jo man caurmērā ir atšķirība līdz 0,5 litri uz 100, un pārsvarā dēļ mīkstās gumijas, bet nu nereti šļuras, vai sniega kupenas ar mēdz atstāt "nospiedumu".
P.S. te ir drusku par šo bruņu tēmu ja interesē:
Vai atbalsti, ka ziemā tiek mainīts maksimālais atļautais braukšanas ātrums no 110 uz 90 km/h? (+ VIDEO)
35
Uzlabotajā krustojumā pie Spice-Depo ir arī jauns un nebijis sastrēgums, kurš nedrīkstētu būt 4.DAĻA (+ VIDEO)
35
Svētkos aicina autovadītājus būt piesardzīgiem publiskajās stāvvietās un CSNg fiksēt ar Saskaņoto paziņojumu
Naktī uz 5dienu Igaunijā jau bija diezgan slidens, un ēnā turējās līdz pat pusdienlaikam tas ledus (tiesa ne uz braktuves, bet stavvietās bija...).