Es savukārt darītu tā - ja dīlera pakalpojumi apmierināja un cena "nekož" tad turpināt servisot auto pie dīlera. Ja kaut kas nepamierina var pameklēt citu autorizēto servisu, vai ja ir kāds labs zināms "alternatīvais" serviss tad uz to. Bet kamēr auto nav gluži 10 gadu vecs - tikmēr man personīgi mierīgāk guļās ja servisoju pie dīlera. A to man pat paziņas servisā pamanījās pēc stupicas gultņa aiņas ratu nepieskrūvēt kā pienākas - pie mājas aizbraucu braucu uz atpakaļu "krik" - nobremzeju - "krik" - domāju WTF, eju skatos tur riteņa uzgriežnus bezmaz ar pirkstiem var pievilkt. ZB !!!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam


















JJJ - nu mans vidoklis ir tāds kāds tas ir dēļ tā ka braucu ar Toyotu un attiecīgi nedz Amservā nedz Wess nkādu probēlmu nav bijis. Tagad velviens pluss, ka WESSā labs paziņa strādā ... Bet ja būtu kaut mazākā šaize kur būtu skaidrs ka dīlera serviss lohi - vai nu problēmu lai labo uz sava rēķina, vai ja nelabo - tad "sorry" ņemam citu servisu.