iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
WALA 04.05.2010 19:42

Kindzulis rakstīja:

WALA rakstīja:

Sretsked rakstīja: Vai kāds var paskaidrot,kas tā par SPORTA mašīnu,par kuru ir runa ?

Cik saprotu Corolla T-Sport ar 1,8 litri VVTLi. Ir gan kādas 100 pa pasauli ar VVTLi + kompresoru no rūpnīcas - bet nu neticu ka līdz LV atnākušas !!!

nu vai zini... toyotists zinoshais... 100gb...

ja nu taa- tad kjer nu sho reto eksemplaaru www.ss.lv/...

BTW- ne tuvu ne vieniigaa ieksh LV

Kā labi saproti šī nav TSport ar kompresoru !!!

WALA 04.05.2010 19:41

Kindzuli, es protams mazliet kļūdījospēc atmiņas teikdams par skaitu kādā pieejamas TSport kompressor Corollas (nu jau būs kādi vairāki gadi kopš par 2zz-ge motoriem interesējos un daudz ko izpētīju) nevis 100 bet 250, taču tev jau tas vienalga - tev jau tikai gribējās kādam uzbraukt !!!

WALA 04.05.2010 9:19

Ak jā ja kādam ir vajadzība vai vēlme kaut ko ar to 2ZZ-GE VVTLi motoru darīt tad mums Celica klubā Vamis ir jau "pudu sāls" ar jamo apēdis - daudz varēs pastāstīt par motoru, par to kur un kā labot "iedzimtās" šaizes, un arī kā un ko var darīt jaudas palilināšanai.

P.S. Par gāzes iekārtām gan var neprasīt - nav tas auto viņam ekonomijai !!!

WALA 04.05.2010 9:14

Sretsked rakstīja: Vai kāds var paskaidrot,kas tā par SPORTA mašīnu,par kuru ir runa ?

Cik saprotu Corolla T-Sport ar 1,8 litri VVTLi. Ir gan kādas 100 pa pasauli ar VVTLi + kompresoru no rūpnīcas - bet nu neticu ka līdz LV atnākušas !!!

WALA 04.05.2010 9:13

par tām VVTLi skrūvēm - daļa maksā "saņus", bet ja nolūzt darbs lai veco dabūtu ārā ir zaj^&^#@$.

Un vēl viena šo motoru nelaime - pie rūpīgas motora uzturēšānas ( bet braucot kā jau šādiem auto pienākas) jamajiem pie 150-200 Kkm sāk "atteikt" šāles - ja nokavē momentu - caurmērā tas beidzas ar jauna motora iegādi !!!

Tad kad motors jau sāk dzirdami klauvēt - slēdzam jamo ārā un ir iespājas vēl ko saglābt, ja pats noķīlēs - tad visdrīzāk vairs nsaremontēsi, ja vien nav vēlmes ņemties un līmēt čaulas utml. (Ir LV vismaz viens tāds 1,8 motors kuram nu jau līdz ar to ir lielāks tilpums un šis tas vēl tiks būvēts virsū !!!)

Tādēl ekonomēt uz eļļām vienkārši nedrīkst !!!

WALA 04.05.2010 9:03

pirmkārt VVTLi ir tikai attāli līdzīgs VTEC !!!

Otrkārt ar to motoru ja brauksi ekonomiski, tad arī jam maz ēdīs.

Treškārt gāzi var likt - tikai ne jau kurā katrā krūmu kantorī !!!

Ceturtkārt šiem VVTLi motoriem kaut kādus pirmos 2 gaudos (uz Celicām TSport un GT-S pārsvarā) ražošanā bija kasjaks - speciālās "VVTLi" skrūves sadales vārpstām mēdza nolūzt ( tādēļ joka pēc paskaties i-netā kurus gadus atsauca dēļ šī kasjaka un vai tas uz tevi attiecas meklēt pēc VVTLi lift bolts)

WALA 01.05.2010 21:33

LVS ir pieejami bez maksas, ja vien ej tur uz vietas un lasi !!!

WALA 01.05.2010 9:21

SOrry, tomēr LVS 20:2009, ipriekšjais ir novecojis un jau vismaz 2 x mainīts !!!

WALA 01.05.2010 9:11

Nr zīmes aprakstošais standarts : LVS 20:1999

WALA 01.05.2010 9:10

bobcat rakstīja:

Yetti rakstīja: nav nekādu problēmu...

Šitais neder, man vajag kādu stipru likuma pantu vai noteikuma punktu. Kašķis ir ar juristu. ))

To tu nez vai atradīsi, jo tas ir CSDD uzdevums nosūtīt pie mums legālu dokumntu un ID( Nr. zīmju) paraugus citām valstīm zināšanai. Pārējais noteikti ir atrodams Latvijas valsts standartos un iespējams CSDD mājas lapā !!!

WALA 27.04.2010 17:29

t.i. ar domu zvani un runā, kas un kā principā man zināms ir tikai par to ka viņš ņemas pārlikt motorus, bet vai uz kādu citu tehnisku jaunradi parakstās - nezinu. Personīgi pazīstams nav, tikai caur draugiem/paziņām par viņu uzzināju.

WALA 27.04.2010 17:27

Ozz rakstīja:

wala, mošs zini vai papasi tam onkulim-

rotējošā pļautene priekš MB1 kas jauna veikalā maksā 250 lvl ir viens trumulis no kaut kādas lielās poļu pļaujmašīnas ar nelielaam izmaiņām organismā. vai jamais var tādu uztaisiit un cik tas vareetu maksaat.

Voldemārs - divi-divi-31-68-19

Dislokācijas vieta - aiz Saldus uz Mažeiķu pusi.

te jams arī sludinās:

www.ss.lv/...

WALA 27.04.2010 14:05

Nu tai pašai Melga(i) ir lt saits. Paskaties kā tas leitiski saucas un aidā ar google.

Vai arī auto.plius.lt/...

WALA 27.04.2010 13:51

bobcat rakstīja: nu , ja ir attiecīga laika perioda eļļa, tad nav problēmu. Hatz neizmanto elektroniku, tīra mehānika. Te var palasīties: www.hatz.com/...

Ja nepatīk krievu valoda var pārējās palasīt.

Paša mazākā bāzes motora cena ir no 1000 EUR uz augšu.

Šito iespējams ( ja izdomā kā uzmontēt) nebūtu slikti likt uz tā čehu brīnuma ТZ-4K-14 -tipa minitraktors ar 4x4 kurš pa vidu locās. Tas pats vecītis kas mums pārlika MB-1 un MTZ-05 analogu uz B&S dzinējiem vienu tādu čehu pārtaisa patreiz uz Vangard (nezinu precīzi kādu) benzīna dzinēju. Tā viss salikc, bet vēl jāpiejūdz hidraulika + ģenerators lai ir gaismas.

WALA 26.04.2010 13:32

Jautājums - a kuram naX... tas rūp ???

Mums te CC.lv lapā viens atsevišķs kadrs "atzīmējās" ik pa laikam - jau ar vienu "stilistu" ir vairāk kā pietiekami. Puisim reāli bija sakārojies lai viņu visur pamanītu, tipa tāds "kadrs" ka pat SPAM sadaļā pamanījās ierakstīt pilnīgu offtopicu (tipa taalntīgs).

Sķiet tā kā gala beigās sevišķu uzmanību vairs viņam neviens nepievērsa ( arī banu nedeva) "aizļepatoja" uz citiem forumiem. Ir pārīc ne sevišķi gudru degunu no "stylistiem" arī IRLā redzēti ....

WALA 26.04.2010 13:22

Nortel rakstīja: Lielākā problēma ābolu spiešanā ir ābolu sasmalcināšana. Parasti no sākuma sasmalcina un tad izspiež sulu.

Pa savam jā tikai ja ņem vēra ka manā gadījumā ir runa par to ka šo sulu jau esam spieduši savus gadus 20 + un ir nolietojies spiedes vītņstienis, tad IMO acīmredzami, ka mums ir ar ko smalcināt ( pie kam tas verķis mierīgi smalcina koku), tā kā vēl kādas pāris desmitgades kamēr "frēze" nodils ar smalcināšanu problēmu nebūs.

WALA 26.04.2010 12:02

WALA rakstīja: Nez es lieku uz krievu ražojumiem bet mazliet nopietnākā svara kategorijā. Bet nu man arī tur kur jams lietojas ir mazliet kur izvērsties.

Tas ka man izskatas apmēram šāds tikai daudz senāka versija:

www.belarus.lv/...

Otrs ir tas krievu brinums kam uz siksnām piedziņa bija ( Ne tas kurš KROT, bet bija vēl viens - nosaukums no galvas "izkrita"). Bet tas īstenībā riktīgi besī, ne ar jamo var art normāļi, ne ar jamo frēzēt normāli, pa māliem lec kā traks un nevar noturēt, aber par smilti rokas iekšā ka prieks.

Tipa šitāds:

www.ss.lv/...

Īsumā liet bija sekojošā pagājušgad uz sezonas beigām tomēr "atliecās" abi minētie verķi pēc vismaz 15 gadu darba stāža. Vienam nobeidzās dinamo (tam Belarusa analogam), un otra motors noķīlēja (hz - moš eļļa vairs ar "šļakstīšanas" metodi nenokļuva kur pienākas) , lai arī izjaucot netika konstatēti būtiski izdilumi vai bojājumi.

Sākumā tā kā bija doma reanimēt minētos motorus, bet tad atradās caur paziņām viens pavecs vīrs kas tādus pārbūve uz Briggs & Stratton motoriem ( var jau pats ar to izdarīt, tik viņam jau ir vajadzīgie šabloni visām lietām) un abi divi tika pārlikti uz B&S 250cc 5,5 Zs motoreļiem. Šajā nedēļās nogalē ievertējām darbībā.

Lieki teikt ka galvenais bonuss šai pārbūvei ir daudz vieglāka iedarbināšana ( tomēr vecums abiem orģinālajiem motoreļiem ar lika manīt). Strādāt arī patīkamāk - šie motori ir daudz vieglāki par orģināliem. Bet paši agregāti tomēr IR caurmērā labāki par ārzemju analogiem. Cena pārbūvei ap 650 Ls (jauni B&S motori + virpošanas un citi darbi salāgošanai). Par šo cenu šķiet neko īsti sakarīgu pat vienā eksemplārā mūsdienās nopirkt nevar !!!

WALA 23.04.2010 13:09

Atkarībā kas ir jātīra - ja benķi, tad to apšuvumu var noņemt, un esmu ko tādu arī izpildījis savai mašīnai, kad mazajam bija slikti un pakaļbenķis dabūja "ciest". Izjaukšana kādu stundu paņēma - kamēr visus tos savilcējgredenus atspiež vaļā un noņem, toties tagad benķis bezmaz kā jauns pēc mazgāšanas veļas mašīnā !!!

Jo tehniski jau ar to tīrīšanu protams tiek līdzēts, bet nu daļa "sū" tik aiziet dziļāk !!!

WALA 22.04.2010 23:03

Sretsked rakstīja: Ja to flanci uztaisīs no tērauda,kas paredzēts Sibīrijas sādžas sētas vārtiņu eņģei, tad jau izjuks droši vien... ja no attiecīga materiāla, nekas tur pa gaisu neies.

Par piekari/stupicu un gultni ir runa ne par flanci vai disku, ja nu gadījumā nepamanīji.

Efekts būs apmēram tāds pat kā vieglajam auto durvīs "iespraust" kārtīgu lauzni un "viegli" pataisnot enģes.

WALA 22.04.2010 22:33

Sretsked rakstīja: www.delfi.lv/...

Somālijas "Praideriem" paveicās, būtu krievu kuģis ir slapjas vietas no viņiem pāri nepaliktu.

WALA 22.04.2010 20:13

Yetti rakstīja:

Yetti rakstīja:

WALA rakstīja: ...

nebūs gluži taisnība ka nevarēs, jo tehniski jau var uztasīt nezin kādu flanci uz cik skrūvēm "nevajag"...

ok, ok... Tu labi saprati, ko biju domājis...

17 collu 4x4 suburbana disks bez riepas svērs cik kāda bmw divi diski ar riepām kopā... +vēl flance... kārtīgi ieskrienoties un liekot pa mēmiem tie 4x4 diski aizskries auto pa priekšu ar visām stupicām...

Tam kā saka "ohotno verju"

WALA 22.04.2010 20:11

Par vellapēdu - jā tas ja nu kāds nezināja - tas pēc likuma ir jāreģistrē CSDD, un tam tiek piešķirtas numura zīmes !!!

Tagad gan neatceros prcīzi bet bija tur kaut kas par aparātiem līdz 50 cm3 teikts par reģistrācijas utml. lietām.

WALA 22.04.2010 20:08

Mēģini - tavas tiesības, bet ja godīgi - neredzu "lietu", jo kā jau teicu 135 punkta 5.apakšpunkts nedod (nedefinē, nepārdefinē un neatceļ) nekādus norādījumus par to kas ir un kas nav uzskatāms par krustojumu, tas faktiski itkā vairāk paplašina 135.6 punktu, norādot papildus vietas kurās nedrīkst apstāties un stāvēt !!

Domāju ka vienīgais rezultāts var būt tāds ka pēc tevis paša vēlēšanās tev pārdefinēs punktu pēc kura esi vainīgs !!!

Lai veicas, un uzraksti rezultātu !!!

WALA 22.04.2010 16:43

artamonz rakstīja:

Biju uzmerit R17 www.ss.lv/...

man patika.

Forši, nu tad atliek vienoties par abpusēji pieņemamu cenu ar īpašnieku ...

WALA 22.04.2010 15:19

sarashkins rakstīja:

Izlasi vēlreiz. Es to teicu par gājēju ceļu. Un gājēju ceļš neparedz, ka pa to pārvietojas transportlīdzekļi. Bet tas tā - tik starp citu, jo te bija runa par gājēju+veloceļu.

OK, piedod, ja tas nebija kontekstā ar CRDI tekstu.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti