degvielas sūknim vienīgais ko nosacīti uz aci var izmērīt ir tikai pārsūknētas degvielas daudzumu zināmā laika sprīdī, taču lai ari tas var būt aptuvens veids kā pateikt vai ir problēma, parasti sūkņa "veselību" samēra ar spiediena manometru šķiet parasti pieslēdzot pie degvielas kopnes.
Ja piesūc kaut kur gaisu , tad to var mēgināt noteikt ar dažādiem smidzināmiem degšķidrumiem - tikai jāuzmanās no izplūdes kolektora un pārlieku lielas devas !!!
Cits veids protams būtu izstaigāt ar rokām visas gumijas trubiņas un izlocīt šaubīgās vietas un uz aci


















NU bet tā tāda 100% parliecība ka tās ir atgāzes tajā antifrīzā ???
Jo tīri teorētiski dzesēšanas sistēmā gaisa esamība nav nekas neiespējams, un logīski motoram uzsilstot izplešas dzeses šķirdums un mēģina kaut kur to gaisu nogrūst.
Un savukārt ja tas gaisa burbulis tur nopietns - tad arī karšana nav nekas pārdabisks.
Bet nu nemācēšu komentēt tiši par L200 nelaimēm, bt man tāds "jox" gadījās uz Celicas, nācās kārtīgi paspaidīt trubas kamēr lieta puslīdz normalizējās, un vēl beigās samainīju radiatora vāciņu (jo bij aizdoma ka spiedienu netur un līdz ar to ir pilnīgi iespējams uzvārīt antifrīzu !!! ) un viss tagad OK.