Pirmais rakstīja: tie 12 volti (nu vai 15) ir kurā fāzē?
Tur vispār maiņspriegums kut kur blandās - tā kā nekad nevar droši zināt - te viņš ir un te viņš atkal slēpjas. ![]()
Pirmais rakstīja: tie 12 volti (nu vai 15) ir kurā fāzē?
Tur vispār maiņspriegums kut kur blandās - tā kā nekad nevar droši zināt - te viņš ir un te viņš atkal slēpjas. ![]()
Seene nevaru piekrist ka valdība lohi, taču piekrītu tam ka ekonomikas uzlabošanas jomā ir izdarīta "skuja".
STALINS rakstīja:
Sāk izskatīties, ka Tavā izpratnē pareizi ir tas, kas ir izdevīgi Tev.
Penši mums ir jāuztur, tāpēc, ka tas ir cilvēcīgi, ka sabiedrība rūpējas par tiem, kas paši par sevi nespēj parūpēties, un nospiedušais vairums viņu to arī nevar, vienkārši vecie cilvēki vairs netiek līdzi laikam, tādēļ ir zaudētāji darba tirgū.
Jā bet aºī tavs skatījums uz dzīvi ir mazliet aplams - jo nau jau tā ka pensionāri neko nevar - var, tiesa ar augstām tehnoloģijām viņi pa lielam protams "nesader", taču ir gana daudz lietu ko viņī tieš tāpat var un spēj darīt - un būtu jābūt mehānismam kā šīs lietas veicināt nevis tur lai nosistu jebkadu vēlmi būt ekonomisi aktīviem !!!
Seene rakstīja:
WALA rakstīja:
Mja nu tā ideja jau bija ka nemazināt par tiem pēdējiem n-simc miljoniem un ļaut tautai elpot - tad SVF un ES pateica - nekā nebija veči solījumus pildit, ja ne - naudiņu kā savas asis neredzēt !!!
Bija jāmazina kaut par daudz vairāk miljoniem. Un jāļauj elpot RAŽOTĀJIEM, nevis tautai. Nodokļu tērētāji NEKĀDI neatdzīvinās ekonomiku.
Itkā jau jā - tikai atlaižot valsts algotus darbiniekus ieguvums rodas pēc apmēram 1/2 gada, kas tik un tā rada diezgan nopietnas finansiāļas problēmas valstij kā tādai, tādēļ tehniski algu samazināšana ir OK līdzeklis - vispirms nomazinām to iespējamo bezdarbnieka un atlaišanas pabalstu cik var un tad ja neko labāku - tad atlaižam. Zinu pāris piemērus kas tā arī to saprata - "pacēla cepuri" un aizgāja tikko kā šādas lietas pavīdēja.
Seene rakstīja:
Alternatīvi var tikai pieņemt, ka visi jēlīši ir pilnīgi idioti. Jo NAV iespējams neaptvert savas rīcības sekas, ja vien ir kaut mazākā izpratne par ekonomiku.
Un nez vai gana racionālu globālā biznesa sastāvdaļu būtu jāuztver kā sazvērestības teoriju.
Mja nu tā ideja jau bija ka nemazināt par tiem pēdējiem n-simc miljoniem un ļaut tautai elpot - tad SVF un ES pateica - nekā nebija veči solījumus pildit, ja ne - naudiņu kā savas asis neredzēt !!! NU un ko - nācās JLam stiept pakaļu atkal pie TP un mēģināt vismaz k-kādus nodokļus izdabūt cauri. Jā tas nav problēmu risinājums, taču tas ko konkrēti šājā brīdī ir iespējams darīt.
Es domāju neviens nelolo cerības ka kāds pie mums izdomās strādājošu plānu kā izdabūt mūsu visu pakaļas no šīs bedres !!! Tehniski idejas ir, bet timing is wrong - to visu vajadzēja daºit pirms 21% PVN "iešķiebšanas" un visām tamlīdzīgajām fignjām ko iepreikšējā valdība atļāvās eksperimentēt. Tieas tas bija liaks kad varēja un vaajdzēja eksperimentēt, tikai stipri citādākā veidā !!!
Centis_Nuudele rakstīja:
Kaut kā šie stāsti neiet kopā......no pazemīnāta sprieguma lampas neizdeg.
Nevar teikt ka gluži neiet - ja ir nomiris spriegumu regulējošais bloks tas nav teikts ka jams visu laiku tikai un vienīgi dod pazeminātu spriegumu ārā - tas var arī pie noteiktiem apgriezienim dot arī visādus citādus brīnumus ārā.
Vecam coyotam nosprāga - tad nu velkot ar 140+ km ar jamo (3000+ apg./min) - jams rādīja normālu spriegumu, bet kopumā tā kā pa LV ceļiem visu laiku uz 140+ nenāsies pēc apmēram 80km nobraukšanas ar mainīgu ātrumu - auto izrija aķi sausu un nomira pavisam ( labi ka ~500 metri no galamērķa).
P.S.Laikam imobilaizers intersanti sevi piesaka, jo ar uzvilkšanu iedarbinat nevarēja ( kaut gan kamēr aķis OK - tikmēr vēsi pat pats var uzstumt).
Seene rakstīja:
Nu pašlaik viņu darbi ir īstenu latviešu cienīgi. Iespert pa seju tam, kas no bedres kaut kā saviem spēkiem mēģina izrāpties - jo tas neesot godīgi pret tiem, kas nespēj izrāpties.
Tas tiesa diemžēl, tikai man šķiet ka viņīem nav lielas izvēles iespējas jo nodokļus tur kur vajadzetu celt, tur TP kāju aizliek priekšā, tad nu jāceļ ir kaut kur. SVF škiet par kaut ko pat sāka žagoties. Bet tāda ir dzīve - "taukainiem" vēl stipri liela teikšana pie mums !!!
Jā protams JL utml. - nebūs panaceja, bet tas principā ir solis pareizā virzienā - daºīt, tas nekas ja nav perfekti. Godmaņa valdību es vispaº nesaprotu - jamie tak vispaº neko nedarīja, tip lai tik smeļas ūdens mutē - visiem PH.
Uhh, "plānajos" gados ir velti cerēt uz sociālo taisnīgumu - tagad katram savs dubens tuvāks !!! Bezmaz vai atliek vienīgi dibinat savu partiju un mēģināt vecos "idiņus" izkurinat no saldajiem amatiem - lei "tinās" ielās un mēģīna ar uzņēmējdarbību nopelnīt !!! Tiesa ir viena sakaina lieta - jamiem jau laikus dazadi amati "aizsisti" - līdz ar to praktiskās gudrības būs grūti sasmelties. ![]()
Seene rakstīja:
Te jau ir pārprastā loģika. No vienas puses traka izšķērdība, vai ne? Bet vai tomēr racionālāk nav viena cilvēkam iegādāties VIENU automašīnu - gan darba, gan privātajām vajadzībām. Un valstij darīt visu, lai veicinātu MAZĀKU kopējo automašīnu skaitu.
Hi, loģiku sagribējās no kādiem 80% tukšpauru kas sēž "augšās". Skaidrs ka būtu jadara viss lai lietas ko importējam izmantojam maksimāli efektīvi, un pēºkam pēc iespējas mazākā apjomā. Bet redz tā jau ir nacionālā īpatnība - galvenais lai man labi, un pēc manis kaut ūdens plūdi. Tā mūsu lauki pieder dāņiem, kanādiešiem utml. - ar to viss sākās, tā aºī iemācījāmies kļūt par valsti "prostitūtu".
Bet vispaº ja nevinc palīdzēt itkā nespēj tad ir jāņem lukturis rokā un jalien zem auto pašam un tad jāškatas kā tas viss tur regulējas un kā to sistēmu ietekmē svara izmaiņas.
Nezinu kā konkrtam auto, bet vismaz kādām 3 dažādām TOYO (vieglajām gan) ir speciālas ekscentriskas skrūves kuras griežot maina riteņu sagāzumu.
Hmm, ja tev servisā saka ka sagāzums normāls un savērsums normāls, tad atliek vienīgi pieļaut ka tu auto mēdz smagi piekraut un ar tādu bieži brauc. Jo tomēr lielākajai daļai auto tas sagāzums mainās līdz ar svara izmaiņām uz asi ![]()
uupis rakstīja: Ar nožēlu jāatzīst ka grūtupam laikam tomēr taisnība. Prezidentālu republikum mums tomēr laikam vajag. Tāds skats ka Latvietis parastais nevar bez sava kunga.
Lūk te tu kļūdies - tas ko mums patiešībā vajag - lai vispaº nav kaklakunga, nu vismaz man tā šķiet !!!
uupis rakstīja:
Es vēlreiz saku ka nedrīkst ar likuma spiēku pieņemt normu ka darba devējam ir jāpierāda ka viņš nav cūka un nevazājas ar darba auto pa vieglas uzvedības sievietēm. Tas ir jāpierāda tam kurš paziņo ka lūk tas varavīksnes kadrs vadā savu d ne darba vajadzībās…
Ja šādā skatā to pieņems tad tiesiskums ir pagātne…
Tas ka šis "apspriestais" variants ir tufta - neviens nešaubās, bet ir tak nemarsieši ar juridisku izglītību utml. - kas varētu palīdzēt šo lietu iebīdīt pareizās sliedēs !!! Bet kur nu - tiem jau citas lietas svarīgākas
uupis rakstīja:
Seene rakstīja: Diez vai uz viņu bezdarbnieku pabalsta rēķina valstij palielināsies ienākumi no man uzlikatjiem papildus nodokļiem.
Marsietis jau visu sashēmojis uz papīra un daora – tā kā viss strādās… nodokļi tecēs kā ūdens pa Daugavu… nespēs nemaz no viesiem to kāpostu iekasēt …
NU pieņemsim ka sashēmojis, vismaz tajā ir kāda loģika pretstatā tam kas bija pirms tam ![]()
Sretsked rakstīja:
Nu, es balsoju,un ? Balsošu arī tālāk. Kaut vai tāpēc,ka šis te nav tieši viņa izdomājums, tur ir DARBINIEKI !!! Un šis nav vēl pieņemts, tikai sākuma uzmetums, bet te visi ar asinīm acīs jau plēš matus
Es arī turpināšu balsot, jo lielāko daļu pārējo partiju "nāšing spešāļus" ne to čtob ciest nevaru - klausīties kaitīgi - citāk vēl tikpat stulbs paliksi.
uupis rakstīja: Tā kā es nebalsoju par marsieti tātad parsīt no manis jel kādu atbildību par tā augļa gājieniem ir mazākā mērā netaktiski. Bet tie kas balsoja tiem tagad ir visas privilēģijas plēst sev matus un ēst zemi…
Plēst matus te gan neviens neplēš - jo labi zinam ka pietiekoši daudz tautas darba mašīnas izmanto pilnīgai kuiņai, tipa kā te viens čôms teica - kur jamam ziemas trasē ar savu auto (Lūcija) pa trampiķi nav gribējies braukt par lēnām pāºi tur Aldara kabluki lēkājuši ka priex !!! Tā kā no vienas puses tas nemaz nav slikti ka daudzmaz visi uzņēmumi sāktu kārt5īgāk pieskatīt darba braucienus, citāk "izlaidība" ir lipīga.
Un patiesībau sakot lai arī marsietis ir tāls no ideāla, viņs vismaz nedzīvo ilūzijās un strādā pie variantiem. Kur savukart TP es kaut kā nemanīju ka būtu jelkur kustējušīes un domāuši kā tiešām ko mazināt, ietaupīt utml. Kā tur tas dzīvojamās platības nodoklis tapa domāju nevienam nav jaunums.
P.S. kurš te minēja autoceļu fondu - šīs fonds nenodrošina labāku vai sliktāku ceļu uzturēšanu, tas vienkārši ir jautājums par to vai ir/būs ko "drāzt" ja viss ir slikti
Pēc būtības šāds veidojums nav nepieciešams !!!
msh rakstīja:
Seene rakstīja:
To, ka DARBA AUTO, vistiešākajā viedā ir VIEGLAIS PASAŽIERU, kas nav ne taksis, ne mikriņš, ne autobuss!
Nu un kur tādam klīnhausam problēmas reģistrēt, teiksim, T5 kā komerctransportu? Jeb vai apkopējas obligāti jāvadā ar X5?
Skaidrs ka ar X5 vai labāk LandKrūseri vai Patroli ar 7 vietām, a to tu jau bezmaz piedāvā ar slotām jamām uz darbu lidot. ![]()
Seene rakstīja:
SuperZigis rakstīja: Kāds var man paskaidrot, kāda kakša pēc valstij ir daļa gar firmas īpašumu Šajā gadījumā - automašīnām ?
Vispār jau tieši tāda pat, kā gar tavas firmas peļņu (kas arī ir firmas īpašums). Saukt jau vari kā vēlies - nodokļu, desmitā tiesa, "jumts"... Jebkurā gadījumā, tev ir jāmaksā par to, ka tev ļauj strādāt.
Tu droši vien gribēja teikt par to ka NE-ļauj strādāt. Lauj strādat tikai tadiem kā "raķetēm -buldozeriem", "nosing spešaliem", "ruk-ruk" ....
P.S. mani gan šī problmeātika prakše neskar - braucu tikai ar privāto auto - mani tikai interesē tiešām kā jamie grasās nekļūt par aspmieklu un piedveām aºī k-ko iekasēt šājā sakarā.
Centis_Nuudele rakstīja:
Tava uzņēmuma darba organizācija ir tava problēma.
Nu jā es saprotu - tev divkārši kreņķi - alu iedzert nedabūsi un vēl nodoklis būs jāmaksā.
Bet varbūt - nebrauc uz to pikniku, ja jau reiz tik 'dargi tas sanāk? Sēdi birojā un gaidi izsaukumu no klienta.
Demagogs mļin !
NU un iedomājies ka tu ar savu darba auto brauc uz veikalu nopirkt paiku reprezantācijas izdevumiem un turpat nopērc arī paiku uz mājām - tad tas ir kas -darba vai privāts brauciens ?!?!?
Centis_Nuudele rakstīja:
Pļin, nu tak NEBRAUC personīgajās darīšanās ar to firmas auto!...dzīves pārkārtotājs...
Auto nav maizes kukulis, bez tā badā nenomirsi arī tepat, nebūs jābrauc uz ārzemēm.
Ui jopcik, ja tavs dibens stāv pielīmets opisā pie sēdekļa no ºīta līdzdarbdienas beigam - tas nenozīmē ka citiem tā ir !!! Ir diezgan liela f-king atšķirība, vai tu mauc pa pusLatvijas katru dienu, un tad pa ceļam izdari k-ko sev vajadzīgu, jo vakaros tāpat nereti esi mājās ap 8-ņiem vakarā, jeb arī tev pēc tiem 8-ņiem vakarā ir vēl jāštuko kā aizskriet līdz tiem pāšiem senčiem.
Seene rakstīja:
X5 NEVAR piereģistrēt kā komercauto. Tas jau ir bijis nodalīts līdz šim. Diemžēl, piemēram, standarta universāls NAV komercauto, bet "kabluks" IR. Tas nekas, ka pirmajam kravnesība un ietilpība var būt lielāka.
OK pieņemsim ka X5 NEKĀDI nevar, Kas ir teiksim ar PickUp tipa džīpakiem tos arī ne ????
Sretsked rakstīja:
WALA rakstīja:
ta jau mēs te velti dzesējam mutes, vienkāºši būs krietni vairāk X5 kas reģīstrēts kā komerctransports
Kā to var izdarīt ?
Nezinu precīzi , bet šādi joki jau k-kā mūsu netakarības neilgajā vēsturē ir jau piedzīvoti. Tehniski man te nesen čôms vienu 4 vietīgu sporta auto pārreģistrēja par 2 vietīgu, lai mazāka jobļa ar apskatēm, tā kā pieļauju ar pāris nesarežģītiem paņēmieniem X5 kļūst par vieglo kravas "furgonu" un attiečīgi arī tiek reģistrēts.
modena rakstīja:
ja tev kaut ko vajadzēs VIDam pierādīt... tam man ir pārliecība ka tev vismazāk gribēsies kaut ko slēgt nost vai slāpēt....
no otras puses ne jau lohi izdomāja tas kārbiņas - šaubos ka tik vienkārši varēs atslēgt... vismaz lietotāju atsauksmju par kaut kādu apiešanu pagaidām nav... visi godīgi turpina braukt.
Savukārt kārbiņā paredzēt datu uzskaites un uzkrāšanas ierīci nekādu problēmu...
Ak tu viens, tev ko VIDs stieps savu pakaļu uz tavām mājām un paskatīsies āāā šītais praiders darba auto atstiepis uz māju, ĀĀĀĀ un vēl GPS atslēdzis - nu vienkāršī Pīī. Kas tu pats skiresi ziņot par to kādus tu slikc esi ?!?!?!
Runājot par VEF un TELKO ciparizāciju - tur bija daudz dazādu muļķību, taču jāsaprot aºī tas ka ja tu nevari garantēt ka tavi centrālei pēc gadiem 10-it būs ražotāja atbalsts, būs iespējas pierinat klāt jaunas iekārts utml. - tad diemžēl tā centrāle var būt pus pa velti, bet gala rezultātā tās tomēr būs bezjēdzīgas un liekas izmaksas. Tiea tas nemaina lietas būtību par to ka šo un to jau nu varēja darīt, bet nu ne mazums muļķibu savulaik sastrādāts, ne mazums kas liek par bargu naudu sapirkts, jo somi diktēja savus noteikumus un cenu politiku