iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
WALA 15.06.2009 11:25

da tak kuiņa par disku, bet par riepas cenām -tas ir pīīi. Ja brauc ar tādu mašīnu, kādas riepas par 40 Ls gabalā. Tur normāli riepas maskā savus 100 Ls/gab. Tas es uz sava koyota varu likt riepas pa 40 Ls ( kaut arī lieku tādas kas ar palielām atlaidēm zem 60 ls nepalien - bet nu tad arī lietainā laikā nav jāvelkas uz 60km/h !!!)

WALA 05.06.2009 12:53

Oi jopcik es tikko ar vinnēju:

++++++++++++++++++++++++++++++

From: luckydrop2009@centrum.cz

To: unlisted-recipients : ;

Subject: Jūsu E-pasts uzvarēja 750,000 mārciņas !!!!!!! Apsveicam

Date: Fri, 05 Jun 2009 03:57:24 +0200 (04:57 EEST)

GOVERNMENT ACCREDITED LICENSED!!!

BRITISH ONLINE INTERNATIONAL LOTTERY

IS REGISTERED UNDER THE DATA PROTECTION ACT OF;

Uzvarot PAZIŅOŠANA

Mēs laimīgi apsveikt / paziņot Jums izdarīt (# 497) Apvienotās Karalistes

National Lottery; tiešsaistes totalizatori International programma 2009 interneta lietotāji.

Jūsu e-pasta adrese pievienots biļetes numurs: 498573, kas

pēc tam uzvarēja jūs loterijā in 3 kategorijas I. atbilst 5 plus

bonus.your e-pasta ietilpst mūsu jūras maksājumu center.you ir

atpirkt Jūsu laimējis naudas £ 750000 no maksājumu centra.

Jūs esat tādēļ tika apstiprināts pieprasīt kopējo summu £ 750000 (septiņiem

simti & Fifty Thousand sterliņu mārciņas). Jūsu uzvarēja naudas nav

kreditēti uz bankas darījuma konta drošības līdz nodota jums.

Pieprasīt Jūsu uzvarētāju, jūs padomu sazināties aģents zem pa

e-pastu, lai pēc iespējas ātrāk nodot naudu you.Do nav aizmirsis

ietver jūsu biļešu skaits kamēr rakstiski.

Fiduciārā BANK PĀRMĒRĪGA JŪRAS PRASĪBA UNIT

Sterling BANK NIGĒRIJA PLC

MR.MARTIN COOLMAN

TEL: +234-806-672-6842

E-pasts: infosterlingbnk@aol.com

NB: Vai ne atbildi uz us.Direct jūsu atbildē uz atpakaļ uz banku, ātru samaksu.

Pagājušajā gadā uzvarētāji no dažādām valstīm, kas piedalījās klāt piešķiršanas centrs šeit Londonā.

Ar cieņu,

Mr John Moore

Online koordinators UK National Lottery

+++++++++++++++

WALA 30.05.2009 18:11

Manis pēc mierīgi var uzto paºiet, tāpat taisu savu auto tam lai tas normāli darbotos, nevis lia 1 x gadā izietu apskati.

WALA 30.05.2009 8:22

P.S. ieprieš rakstitais nekādā gadījumā nav nopēlums CP, vai Policijai. Tas tagad reāli sāk izskatīties pēc kārtīga darba.

Nu ne jau tā ka iepriekš nebūtu strādājuši (bet biežāk jamos redzēju ārpus DObeles), bet tagad vienkārši ir kļuvuši daudz pamanāmāki tieši pilsētā.

WALA 30.05.2009 8:19

Baslix rakstīja:

Redzi, Dobelē uz Baznīcas un Brīvības krusta tādi kārtīgie policistiņi ir

Nu ne jau garāmgājējs māja, bet gan draugs, ar kuru kopīgi pirms tam apbrīnojām stopiķa uzvedību

Āa nu ta starp citu tas tikai dižķibeles iespaidā, agrāk tik centīgi pa Dobeli jamie neņēmās. Bet nu citiem tā teikt zināšanai - jamie diezgan asprātīgas vietas mēdz izvēlēties, gan paņemt pie apdz. vietas robežas uz ātrumu, gan pie dziesmas par jostam utml. Kopš degvielu ir apgraizījuši šamiem, pa pilsētu kārtību ievieš.

WALA 27.05.2009 21:10

modena rakstīja: podstava......

fishki.net/...

fishki.net/...

Aj nu c'mon - tas tak Nāsing-spešāls.

Tāda kuiņa pa visu pasauli notiekās. Tā teikt kur tikt nauda apgrozās, tur kāds dupsi pagrozīt vienmēº atradīsies.

WALA 26.05.2009 10:20

Kaksis rakstīja:

Mūsdienās, kad par kapeikām ir pieejams makrofleks, svina tehnoloģija ir ne tikai arhaisms, bet arī kaitniecība apkaºtējais videi.

Svina tehnoloģija nav nedz arhaisms nedz arī vairak kaitīga videi kā tavu autosa riteņu nobalansēšana !!! Tā vienkārši ir tehnooģija kas tiek atzīta par autentisku tā laika auto restaurēšanai.

WALA 25.05.2009 21:31

modena - ne viss Air Baltic ir tik saldi kā gribētos. Taču tas ka lidojumi ir caurmērā kļuvuši pieejamāki - jā tā ir. Bet tas kas man nepatīk - ir tā naudiņa kas no valsts aizgāja pašā lidostā itkā robežkontroles uzlabošanai - makten aizdomīga summa IMO tam ka tur ne sevišķi kas mainījās !!!

WALA 25.05.2009 21:09

Da labi modena - ne nu tajā lidostā viss tik labi nekā ( kopā futbolu spēlēju ar cilvēkiem kas kadreiz tur strādāja, un viens joprojām tur strādā kompānijā kurai pašai pat lidmašīna reiz piederēja, bet tagad faktiski jamie kā tūrfirma strādā).

Un vēl tie sviestainie plāni par Latvijas Frankfurti utt. Tirst jams toč māk, bet kaut kur jau arī jābūt mēra sajūtai par to kādas pasakas tautai ir stāstāmas. Īsti neredzu kur un ko vienā no bagatākajām ministērijā konkºētais purns būtu sakārtojis.

WALA 25.05.2009 17:33

cap rakstīja:

Lai brauktu pa Rīgas guļamrajonu pagalmiem X5 &tml ir vispareizākā izvēle (lai retāk mainīt bukses, šaras u.c.fublas). a maisi jāved ar pikapiem, nevis TLC.

Man gan škiet ka guļamrajonu offroadam pilnīgi pietiekami ar Avensi vai Corollu. Cik es ar jamo pa LV ceļiem neesmu lidinājies - pilnīgi OK turas piekare. Ar orģīnaldaļām k-kur 100'000 + km bez lielas iespringšanas un godīgas braukšanas.

WALA 22.05.2009 18:33

modena rakstīja:

japcar rakstīja: Rekur labais drijums tiek piedavaats:

www.ss.lv/...

Firma ar 2LC un Avensi operativaja lizite. 7000 ls + turpini maksat lziiti

divi auto.... LC un Avensis

Tas štrunc, bet kuram gan vajag celtniecības firmu ar TLC un Avensi bagāžā šajos laikos !!!

WALA 22.05.2009 13:55

japcar vispār jau par to ka salīmēt var pa 10 Ls - nebūtu nekāds brīnums, jautājums ir tikai par materiālu izvēli !!!

Es pats te tagad eksperimentēju ar SIA RLM - tiesa gan jaunu bumperu izveidē. Mazliet gan veči ar laikiem mani ir piečakarējuši ( attiecībā pret sākumā solītajiem !!!) bet citādi izskatās ka lietas kvalitatīvi taisa.

WALA 20.05.2009 14:24

msh rakstīja:

Tā bija 1995. gada karīna. Tā kā tur bija šokolādei nopuvuši kontakti, man tos tomēr izdevās salodēt. Ja nebūtu izdevies, tad būtu šrotā piemeklēts kāds līdzvērtīgs normāls boša ģeņgeris. Un jā, tas pats Liro teica ka var jaunu ģeņģeri pa 120 ls dabūt.

Pierīgā varbūt kādi vecie civiki palikuši,liepājā astoņdesmitajos ražotos kantainos vairs manīt nevar.

Hmm intersanti, droši vien tā ir UK saliktā Carina. Tādu gan nav nacies sastapties, vai aºī ja ir - tad laikam neesmu iedziļinājies.

Bet jā tā ir, tad nav brīnums - UK auto tas ir kaut kas "nepārspējams". Pat Toyota un Honda tos čūrātājus nespēj izmācīt strādāt kā pieklājas !!!

WALA 20.05.2009 12:27

P.S. Msh - ja nezināji, tad aftermarket ģēneratorus koyotam var nopirkt no dažādiem ražotājiem, un Audi tāpat, un jaunc ģenerators nemaksā tos 250 Ls.

WALA 20.05.2009 12:23

msh - vai nu tu ir akls vai kā - Veco Civicu ir vairāk nekā kāds jamos uz ceļiem grbētu redzēt !!! Mazdu ar pietiek. MItsuki laikam retāķ. Bet ja tā ņem tad Civics ne tuvu nav tās klases auto kas ir Audi 80, tādēļ mazliet ir nekorekti salīdzināt - un tie mazie spaiņi pa lielam tiešam rūsē vairāk, tācu domāju ka ts ir tikai un vienīgi saistīts ar to cik nevērīgi pret tiem parasti izturas.

Un nerauj krenķi - tikai idioc pērk ģenģera šokolādi no BOSCH pa 250 Ls !!! Pie kam es gan gribētu pajautāt par kuru koyotu tur runā - kuram ir tas BOSCH. Pirmais BOSCH uz japāņa ko ieraudzīju ir uz šī auto ko patreiz lietoju( tur vispār visa ir BOSCH elektronika), visiem citiem tikai DENSO ( pie kam kas smieklīgi pie dīlera DENSO daļas ir tiešām lētākas nekā BOSCHa un pat ar kārtu x3). Un nedomāju ka tu esi kaut 10-to daļu no tiem koyotiem redzējis ko es esmu.

P.S. Uz cita tilpuma šīs paaudzes Avenšīem arī nāķ tikai DENSO elektronika

WALA 20.05.2009 12:04

P.S. vēl tikai varu pateikt to ka Avensis nav tīrasiņu japānis, tas ir caur un caur brits, kas pats par sevi ir diezgan slikti. Tīrasiņu japānim nebūtu ne puse no tām problēmam kas man ir bijušas ar šo auto !!!

WALA 20.05.2009 12:00

Centis_Nuudele rakstīja:

ej takš kakāt.

Pļurkšķi tu. Neko citu kā trīs radinieku mašīnas un savu toijotu neesi redzējis.

noskrūvē (ja vari to izdarīt nenolaužot skrūves) savam avensim buferus un apskaties, no ka tas auto ir taisīts.

Sne jau viss ir ticis noskrūvēts un apskatīts - rūsa ir tikai tur kur tas ir bijs sasists. Tajā skaitā uz bumpera balkas ir tadi nelieli sapsiežami bleķa izcilņi - jā tie ir sarūsejuši, jo ir dabūjuši iekšā !!! Tie kas veseli - nekādas rūsas tur nav.

Un nerauj krenķi arī tiem Audi ( jo īpaši 100-tajam) esmu gana daudz ko pašrocīgi darījis un mainījis !!! Tadēļ to par pļurkšķēšanu būs gºūti nosaukt.

WALA 20.05.2009 11:39

P.S. vienīgais objektīvais iemesls kādēļ ņemt Audi vai VW ir - tos māk remontēt katrā sķūnī. Toyotas nemaz i tik daudzi neņem remontēt. Tā kā ja dzīvo laukos un nevari paņemt jaunu auto, tad Audi ir laba izvēle. Visos citus gadījumos tas ir tikai kaut kāds fanātisms. Jauns Audi - tad tas ir mazliet jau cits jautājums !!!

WALA 20.05.2009 11:31

msh rakstīja:

Tipisks piemērs - 1988. gada mazdulis, 626 ar divām durvīm un 2.0 dohc motoriņu, netipiski gan tas, ka no ārpuses izskatās diezgan ok. Toties kad noņem buferus, zem tiem atklājas kapsēta, kā arī vēl šur tur apakšā. Bet nu tavs izskaidrojums visu izskaidro - darbam domāto divu durvju mazduli nekopj, neņem nost buferus un rūsu nost nekasa, toties visi audī īpašnieki ik pēc trijiem mēnešiem noņem buferus un tur kaut ko tīra un krāso.

Atsevišķos gadījumos - japāņiem ir vienkārši idiotsiki konstruktīvie risinājumi -tas ar nav nekads jaunums. Bet ziskadrojams tas acīmredzot ar to ka Japānā neviens jau sen vairs sāli nekaisa !!! Nav sāls - nav tādu problēmu.

Var pateikt, ka vienz šāds idiotisks risinajums ir Celicā līdz 1993 gadam - bākas aizsargplastmasa. Jamā taisa viltīgu aerdinamisku virpuli, uz sāls nonāk uz bākas pāris vietām - degvielas uzpildes "kakla" un bākas virspusē. Lūk tur ir nopietnas problēmas ar rūsu šiem auto. Tad vel ir dažādas sliekšņu plastmasas, kas rada līdzīgu efektu. Un ja tam nepievērš uzmanību - arī ir problēmas.

Es nesaku ka japāņi ir ideāli, taču tie nav ne ar ko sliktāki par tiem jūsu Audi !!!

WALA 20.05.2009 11:23

Centis_Nuudele rakstīja: Nu re, audi tev nekad nav piederējis, bet viedoklis ir neapgāžams.

....

Tas ko tu tur pļurkšķi par tiem saviem Audi man nav nekads jaunums, to zināju jau tad ka tie tikko parādījās ražošanā.

Man un civilajiemir pietiekoši daudz laukos dzīvojošu radu kas kāreiz arī slimo ar Audi-māniju. Šķiet ka tikai 1 no 3 Audi kalpo kaut cik pienācīgi. 100 Audis pārdoc nafig, jo ar jamo vairāk problēmu nekā labuma.

un 2 x 80-tie joprojām skrien. Vienc ir taisījis kūlenisavas dzīves laikā un bija neapskaužamā skatā - sarūsejis visur kur var (tagad daudzmaz visu sataisīja -redzēs cik ilgi turēs).

un tikai tas viens pedējais 80-tais normāli turas, un servisojas pieņemamā biežumā ( lai gan ar ljedj vienz fimpis piekabi nebija atsaitējis un ar apdaudzīja jamo).

UN salīdzinot ar šīm kastēm (izņemot pedējo) es servisā parādos tikai uz eļļas maiņu. Un rezerves daļas, parsvarā ņēmot jaunas savam Avensim - neteikšu ka būt ar ko dārgākas par jūsu izcilajiem Audi.

WALA 20.05.2009 11:14

Imka rakstīja: www.apollo.lv/...

Apskaužams idioc ļ.cien. Jaunupa k-gs.

WALA 20.05.2009 10:14

Blad sorry, tas toucpad ir kretīniska lieta, atkal esmu krustu šķērsu teksta gabalus sakopējis pa visu raxtīto.

WALA 20.05.2009 10:12

Bla, bla, bla abi divi vienādi - be aizdomāties līdz tam ka iekš LV ir Audi-Volkswagen-mānija jau nevarat, un tas ir vienīgais iemesls kādēl vecu japānu ir ļooooti maz !!!

Otrs kādēļ redzat pamatīgi sarūsējušus japāņus - bieži tos nopērk tieši kā darba zirgus - un daudz jūs esat redzējuši cilvēkuskur jūs esat redzējuši kas LV pienācīgi koptu darba autosus ??? Pie kam pirmās Corollas un Landcruiseri ienācās pie mums vēl padomju gados !!! Un cik zinu tad no tiem ko esmu redzējis tad visi vēl skrien ( ar visu to ka bija saimniecību darba auto). Nez vai tie jūsu salvētie Audi tik ilgi te pa LV vazājas

Un man AUdi nekad nav piederējis, bet es ar tādiem esmu braucis, un arkas tiem mēsliem, ne ar ko nav labākas kā koyotiem ja padzenā pa kārtīgiem laukiem.

UN tiem kam cinkotā virsbūve nerūs - nekāda skur jūs esat redzējuši akara ar cinkojumu - varbūt vienkārši ir bijis labs meistars kas labojis bleķus !!!

P.S. Manam koyotam ko tagad braukāju - vadītāja puse bijusi bāzta ( saķumā domāju ka tikai durvis, bet izskatas kas slieksnis ar - jo sāk rūsēt.) un tur tagad sāk parādīties problēmas. Pusē kur viss ir kā tam jābūt - nav ne smakas no problēmām !!! Un tas kur ir problēmas, pēc durvīm bija redzams ka tādus "meistarus" aiz pautiem būtu jāpakar.

WALA 19.05.2009 21:34

Jā ja šāusmīgi rūsējošajiem japāņiem tikai jau no rūpnīcas tērauda detaļās ir krietni kvalitatīvākas kā jebkuram citam. Ja nav dauzīts un visur kur kºāsu esi noberzis esi arī nokrāsojis atbilstoši to auto - nekas nekur nerūs. Un tas Audi cinkojums sasitiem auto - nedod absolūti neko - tieši tas pats kas sists japānis, ja ne vēl sūdīgāk !!!

Bet protams viss ir atkarīgs cik kvalitatīvi veikc remonc !!!

WALA 19.05.2009 8:40

Yetti - portatīvie svari ir kujņa, jamie liekas svēra autosus pa asīm. Tur ir reāla kuiņa, ne viens vien ir aizspēries pēcāk nosvērties uz svariem kas "uzņem" visu auto - atšķirība ir pārāk būtiska. Reizēm pat padsmitos tonnu.

Bet runājot par baļķvedējiem tad sievas brālis kāreiz nodarbojas ar koku uzmērīšanu, kvalitātes kontroli utml. Bija pirms pāris gadiem ideja somiem/zviedriem ieviest savu programmu koku uzmērīšanai vecās vietā. Diemžēl bija tads mazs sīkums - jamajiem jaunajā programmā nebija paredzēts mainīgs kravas augstums, līdz ar ko programmu pēc izmēģinājuma liekas ka "norakstīja".

Lasītākie raksti

Jaunie raksti