Ozz rakstīja: Tici nu tam, ko cilveeki ir sakjekseleejusi...
manupraat tam ciparam vajadzeetu buut lielaakam...
Nav ko brīnīties - gana daudziem tās algas ir līdz 800 Ls uz papīra. Nemaz nebija tik sen kad pac tādu algu saņēmu.
Ozz rakstīja: Tici nu tam, ko cilveeki ir sakjekseleejusi...
manupraat tam ciparam vajadzeetu buut lielaakam...
Nav ko brīnīties - gana daudziem tās algas ir līdz 800 Ls uz papīra. Nemaz nebija tik sen kad pac tādu algu saņēmu.
NU kā lai to pasaka, tie kokapstrādes "meistariem" nereti gadās ka nav vispār nekādas izgļitības. Līdz ar to izsitīsies tie kam būs tās zelta rokas vai tiešām prātiņa vairāk. Jo nu patreiz vienai lielai daļai melnstrādnieku ar bišķiņ galvā sakāpis, it īpaši celtniecībā strādājošiem. Jā protams ir kategorija ar zelta rokām, un tādam cilvēkam ir pamats uzskatīt ka ir un būs neaizstājams, taču vismaz savi 50% tur ir "caurskrējēji" kuri patiesībā ne īsti māk ne īsti grib darīt nolīgto darbu un līdz ar to ražo diezgan lielu brāķi. Kaut gan šis ir laikam pilnīgi visās sfērās.
DeaDMoroZZZ rakstīja:
WALA rakstīja: ... nu izlieku gadā moš kādus 500 - 700 Ls par servisu...
kas tas par avensi kas prasa tik lielus ieguldījumus katru gadu ?
jeb tu gadā nobrauc virs 50 000 km ?
vot ne pārāk tālu no šī nobraukuma, bet šajā summā ietilpst orģināldaļas remontam ar remontu pie Amserv. Tajā skaitā 200kkm siksnas maiņa + spriegotājrullis vai divi utml.
Tipa problēma ir tajā ka tev neiedeva VIN numurus ?!?!?
Hmm, nezinu bet es arī šajos laikos nejūtos slikti, nu būs kāda prēmja mazāk, nu ir dzīvokļa kredīts, kurš paliek lielāks, bet neesmu es nopircis MB S-klasi, ka galus nevarētu savilkt kopā un pāri nepaliktu. Neesmu arī slinks lai paņemtu sūdu dakšas rokās kad vajag lai lietotu "po naznacheniju".
Žēl tos kuri pazaudēs savus mazos biznesus, bet nu vienai daļai pie mums jau ir problēma kooperēties sliktos laikos. Zinu ka ASV pat konkurējošas (nelielas) firmas, ja vienam neiet un otram iet labi mēdz atrast kopīgu valodu, un pārņemt ofisus, ofisa mēbeles utml, nereti arī darbiniekus savstarpeji vienojoties. Pie mums esmu redzējis tikai gadījumus kad ja ir divi īpašnieki, tad ar laiku firmu sašķel 2 daļās, vai arī katrs beigās savu kantori izveido. Beztolks IMO.
Ech nesaprotu cilvēksu kas grib prikt A6, BMW-5series - MB utml. un jautā vai apkopes izmaksas nav baigi dārgās. NU ja tev tā ir problēma nu pērc jaunu Golfu, vai kādu citu mazāku auto ar pilnu faršu un nečīksti. Nu nedrīkst cilvēks pirkt auto kura uzturēšana nav viņam pa kabatai !!!!
P.S. braucu ar savu Avensi un PH, nu izlieku gadā moš kādus 500 - 700 Ls par servisu - un kas par to, auto iet, nekad nav apstājies pusceļā, lai arī ir bijušī nopietni elektronikas gļuki utt. Un kādas ir tās pārējās figņas un fīčas pie vienas vietas - nu neesmu izaudzis līdz A6, nu tad aºī neizliekos baigi kruts.
Gachs rakstīja:
Yetti rakstīja:
WALA rakstīja: P.S.Bet ja tās būtu derības par iespējamo vainu es liktu uz siksnas nepareizu uzliksanu.
soglasen...
reāli ir tā, ja siksna ir uzlikta par zobu nepareizi, motors vispār nepieleks
tur ir cita vaina.
Nav tiesa, viss ir atkarīgs no faktoru kopuma, cik nopietna ir nobīde, kurā virzienā, un kurā virzienā ir iestatīta tā degvielas karte pie konkrētajiem apgriezieniem. Tehniski piem benzīdzinājiem aizdedzes momentu regulē kaut kur 10 grādu robežās atkarība no vajadzības, kompresija, lietotajām svecēm utml. un pārlekšana par vienu robu man liekas nepārsniedz 5 grādus. Tas protams uz aci.
P.S.Bet ja tās būtu derības par iespējamo vainu es liktu uz siksnas nepareizu uzliksanu.
Nu ja tev Baltic Motors nepalīdzēja, nezinu ko tu sagaidi no virtuālās diagnostikas, jo reāļi jaudas zudumam ir daudz vairāķ iemeslu nekā spēj iedomāties.
a) mainot siksnu iespējams ir nobīde par kādu zobu, līdz ar ko izmainītas sadales fāzes. Tehniski gan būtu kaut kad jālec Check engine ārā, jo ir ļoti liela varbūtība detonācijai motorā vai izplūdē.
b) degvielas sūkņa produktivitātes problēmas vai aizd=sta degvielas sistēma/filtrs.
c) atteicis kāds sensors ( kaut gan tad vajadzētu arī degt Check Engine)
d) ECU ierubījis kaut kādu glupu režīmu ( jo viņam noteikti pie dažādiem apgriezieniem un vēļ visādām figņām ir atšķirīgasdegvielas"kartes".)
u.c.
jaaanis rakstīja:
Īsti nesapratu par ko runā, bet izskatās, ka tu vienkārši nespēj konkurēt ar "sīko uzņēmumu" . Un ja es pareizi sapratu par ko tu runā tad tās saucās "tirgus ekonomika" nevis "tirgus kropļošana"
Nē problēma kā tāda ir tā ka lielam uzņēmumam ir grūti izvairīties no PVN nomaksas, kas mazajiem parasti izdodas labāk. Kaut gan no otras puses ļoti daudzi mazie tomēr spēj piedāvāt godīgas (ar visu nodokļu nomaksu) un zemākas cenas ( jo nav jāapmaksā bezjēdzīgs darbinieku skaic).
NU es kopš sāķta gala kad LV parādijā dažādi MLM aka piramīdas esmu sulīgi ierēcis par šo pasācienu. Es biju aizgājis uz vienu tādu "darba" sludinājuma lekciju. Pat īsti vēl universtātē nebiju sācis mācīties. Otrreiz sastapos arī ar līdzīgu pasācienu tad kad viena MLM firma piedāvāja datorus kas neesot datori mājsaimniecēm - lūdz manu palīdzību uzstutēt i-netu. Vēlāk jamie paplašināja produktu klāstu, un tur parādījās arī kas tāds kas mani tajā brīdī intersēja - iegādājos, bet laikam tomēr veltīgi, jo kā jau parasti ne visi sū ko mēs nopērkam ir tik noderīgi kā sākumā domājam. ![]()
![]()
Bet tagad gan es gribētu labprāt uzzināt kā klājas tiem "jaunizceptajiem sales menedžeriem". ![]()
![]()
BTW nez kā tagad klājas tiem FitLine champions - nezina kāds ????
Graberis rakstīja: Man ne viens ne otrs nav ērti - kopjos pie Amserva kā dīlera. A savādāk stulbi - pats servis taisnā līnijā vairāk par 600 metriem nebūs, a aizbraukt, atbraukt tā vai tā pusstunda.
Mazgabarīt prāmi jāiegādā domājams Amserv pusē kur pietauvot jau ir, tikai savā glā k-kas jāizštuko. ![]()
Es atkal izmantoju Amserv pakalpojumus - esmu apmierināts, bet izvēlējos šos jo vienkārši ērtāk pie jamiem nokļūt no darba - var kaut ar kājām aiziet.
Wessā atkal tā kā atlaides būtu, bet nu mljin no centra fisties uz jebkuru no diviem saloniem, un pēcāk auto atkal pakaļ - nu nav forši.
Nu ko var d=st, ja auto nav pabijis idiota rokās, nav bijis firmas auto un nav nokļuvusi avarijā/ applūdis utml, tad principā nav lielas starpības kādu auto paņems par šo naudu, protams tas nebūš S -klases mersis ar pēcpuses ventilēšanu taču ļoti labs pārvietošanās līdzeklis gan. Vislētākā pēdējā Octavia ir vairākas reizes pārāka par 90-to sākuma Audi. Iespējamas arī Fabia, vienkāºši vēļ nav bijusi iespēja ar jamo pabraukt.
Toyota Yaris ar nav ne vainas ( izbraukāju LT ar tādu pat ātrumos līdz 150 km/h) tiesa panelis paciets un pasažieri sūdzējās ka nevarot uzstutēt ērti kājas uz priekšas paneļa. Focusam ar ne vaines, labāks par manu 200kkm nogājušo pirmo Avensi utt. Respektīvi jebkurš pēdējo gadu auto būs krietni pārāks par 10 un vairāk gadu vecu auto, izņemot varbūt cilvēkus kas kolekcionē vecos auto ![]()
Hmm, jaunā Skoda Fabia sākas zem 10K, bet runājot par to ir taču autolīzings ![]()
Kindzulis rakstīja:
paliek corolla
Hmm, Toyota nav vienīgais Japānis, paliek vēl Honda, Mazda, tad vēl Subārs ( lai gan tad par ekonomiju laikam neklātos runāt).
NU es kā iesīkstējis Japānu lietotājs, ieteiktu japāni, it īpaši ja var atļauties jaunu ( diemžēl ar mazlietotiem ir jāskatās kāda marka un kurā valstī konkrētais auto salikc - piem. Avensis tiek ražots UK, un šo auto izņemot pilnīgi jaunu īsti vairs nevelk kādam ieteikt, lai arī pašām patīk). Bet tad ja tā ņem tad Škoda par savu cenu ir ļoti labs auto, un gan jau ka vēl kāds. Kā jau teicu, jāaizvelk sava pēcpuse pie dīleriem un atklātā tekstā jāpajautā ko labu viņi spēj no sevis izspiest, jo jebkuram auto ir cena par kuru to ir vērts pirkt.
BTW tā kā menedžements tam tavam vāģim ir BOSCH, moš no viniem var kaut ko saprātīgu izspiest.
Domāju ka lai ko arī darītu neļauj līst viņiem pie izplūdes - pilnīgi bezjēdzīgs pasākums, lambdām utml. parasti ļoti precīzi var pateikt kad tās ir noklājušās. Tehniski domāju ka problēma ir jāmeklē ieplūdē, un nezinu cik tas atbilst patiesībai, bet vecākiem auto ir SCV (tāds kā gaisa padeves) vārsts kurš mēdz ieķerties/iesprūst. Nezinu kā konkrētajam auto. ![]()
KO ņemt - izožņā autosalonos moš uz ekonomikas krīzi kāds k-ko labu piedāvā - un tad jau nav svarīgi kāds auto, galvenais lai cena laba.
Hmm, nu par to redzi - redz man redze ir uz robežas kad tipa mierīgi var iztikt bez brillēm, bet principā ārstu domas dalāš par to vai vajag vai nē. Teniski manai redzei parastās brilles arī neder (t.i. ir nedod uzlabojumu) ir jābūt polarizētajām, tīri acs īpatnību dēļ. Tā kā tas vienmēr ir atkarīgs no stirpi individuāliem paramteriem par tām brillēm, psēju/nespēju vadīt auto ja nokrīt brilles utml.
Manā gadījumā vienīgā problēma ir ar to ka krēslas stundās, kad vēl nav pietiekoši tumšs lai uguņi nomāktu apakārtējo gaismu, teiksim melna švīka uz asfalta tālumā var izskatīties kā bedre, vai pusķieģelis ( tipa divdimensiju objekts izskatās kā 3 dimensiju), bet citi gļuki nav novēroti.
Savukārt pie tiem C burtiem tas efekts izpaužas (neatceros kurā rindā, bet ļoti tuvu apakšai) kā CCC redzēšana viena C vietā. Protams tie burti priekš manis izskatās ka pārklājas un tehniski var teikt ka es šo rindu neizšķiru, kaut tikai ar polarizētu lēcu neredzēju liekas vienīgi pašu pēdējo rindu, vai arī redzēju visas - pietiekami sen tas jau bija.
A nakuj tev tos uzrakstus - tikai un vienīgi liekas problēmas, ja tev viņi nav līmētie bet k-kādi "uzskrūvejamie" tad gan nepatīkamāķ - caurumi paliek, bet nu k-ko jau var izdomāt. ![]()
Nu kā lai saka, mūsdienu apstākļos, kad mode ir - redzot pretīmbraucoša nespēju veikt savlaicīgu apdzīšanu - sākt ar midžināšanu, vai taurēšanu, nevis bremzēšanu - nav brīnums, ka auto satiekas purns purnā. Es savā dzīvē tauri esmu izmantojis tikai lai kaķus un suņus biedētu, vai kādu guļavu pie luksafora pamodinātu, bet avārijas situācijās es sāku ar bremzēšanu, vai arī ar gāzes piedošanu un stūres grozīšanu - atkarībā no tā ko prasa situācija.
Vienīgās tiesības uz ko ir vērts pastavēt ir tiesības dzīvot, un Ceļu Satiksmes Noteikumu dotās priekšrocības ir labas, taču uz tām nav lielas jēgas kā aunam ieciklēties ![]()
Tas viss ir sīkums pirms nedēļas redzēju labus ātros - ko tas šôferīc pīpē nezinu, bet nu kaut kas baigi labais - jumtiņs jūtami bija "aizbraucis". Braucām ar senci (katrs ar savu auto) pāri Vantiniekam no centra uz Pārdaugavu, otrā iela aiz Slokas labjā pusē stāv ātrāis ar migalkām. Priekšā 3 auto nometuši pa mēmajiem stāv 2 joslās uz Kalnciemenes ( liekas tā to Valdemārenes turpinājumu pār Vantinieku sauc), es ar piebraucu astē un apstājos, pa pretējo joslu nevienas mašīnas un ceļš no tā MB busa labi pārskatāms, un tad sākās cirks. Ātrais pagriež pa labi, lien mums visiem pa labi garām pa trotuāru "pret spalvu", izvairoties no ceļazīmēm. Pēc apmēram 100 metriem man sekoja sencis ar savu auto un tur vēļ kāds bariņš auto tādā lielākā čupā, tipa tas ātrais šiem priekšā nobrauc no trotuāra un ripina pretī purnā, tad sabremzējas, padomā un beidzot ievelkas savā virziena joslā un aizbrauc uz Slokas ielas krustu. Tālāk nezinu - neredzēju.
Sandis_UR - tu neesi pareizi nokopējis to linku, un līdz ar to šī vestules "ponts" pazūd. Vienreiz jau bija doma izpētīt to algoritmu pēc kā viņi pārbauda vai ir ievadīta īsta kredītkarte, un tad paņemt saģenerēt tūkstošos absolūtas kuiņas, lai puišiem jautrāk.